Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat stomme carnaval ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo eens door de sneeuw wagen, voor de carnavalsoptocht de boel op slot gooit...
op zondag?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
ik ga zometeen naar buiten als de super los is
ik had het niet doorquote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
8 minuten godverdomme. En ik maar wachten
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had het niet door![]()
wel mooie lapo he?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
En tickets boeken is leuk. Voelde me net een beetje schuldig dat ik een hoog tarief moest rekenen (rest was al volgeboekt), maar dat maakte voor de koper niet uit, die had nog niet eerder zo goedkoop kunnen boeken.
daar zat ik ook op te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Volgende keer roep je wel even he?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Ja, dat is dus echt niet mijn dingquote:
Vermoed van wel ja..quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg grappig! Die was gewoon van zijn stoel gevallen als je een lager tarief had kunnen rekenen?
uhuh ik haat wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend he.. dat wachten steeds.
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volopquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
hier is gelukkig geen carnaval dus heb er ook geen last van
hier echt nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volop
Sowieso wordt hier erg veel georganiseerd.
Nou, iedereen is me echt heel heel dankbaarquote:
ik woon gewoon in apeldoorn zo bijzonder grote stad is dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Wonen jullie allemaal in de grote boze stad ofzo, met zondag-open-supermarkten?
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
waar kom jij vandaan dan?quote:
Hier in het dorp is ook niets open. Moet er voor naar Rotterdam als ik zou willenquote:
ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer roep je wel even he?
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is leuk hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus als ik terug in de tijd wil moet ik bij jou op visite?
Suikerfeest?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.
en daar zijn de supers niet openquote:
nee, echt niets is openquote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daar zijn de supers niet open![]()
vreemd van zon stad zou je het wel verwachten
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saaiquote:
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saai
lucky you mijnes zijn echt een kwellingquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!![]()
waarom?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you mijnes zijn echt een kwelling
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn ideequote:
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwonersquote:Op zondag 14 februari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.
dan dan dan...moet je iets gaan doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn idee
Sodemieter!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwoners.
Hihi..quote:
jaa maar wat is de grote vraagquote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan dan dan...moet je iets gaan doen
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn meiden ophalen bij stal en dan ga ik fijn valentijnen
hinkelenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa maar wat is de grote vraag
ene helft van mijn vrienden zijn brak en de andere helft werkt of woont te ver weg
in de sneeuwquote:
kijk de TTquote:Op zondag 14 februari 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
in de sneeuw
moet ik mijn been soms breken
I see maar dan nog met mijn geluk breek ik mijn been en dan word opstaan wel wat lastigerquote:
Heb je wel wat te doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
I see maar dan nog met mijn geluk breek ik mijn been en dan word opstaan wel wat lastiger
Uhuh!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, Zandvoort is natuurlijk wel toeristisch gebied he.
Hoop terroristen daar jaquote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, Zandvoort is natuurlijk wel toeristisch gebied he.
Klopt. Ben ik gisteren nog op de fiets naartoe geweest! Even rondneuzen in boekhandel De Vriesquote:Op zondag 14 februari 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh!
Dan ben jij vlak bij Haarlem
Vooral in de zomer wordt hier heel wat opgeblazen ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opa en oma Haarlem woonden daar...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik gisteren nog op de fiets naartoe geweest! Even rondneuzen in boekhandel De Vries.
En wat is jouw band met Haarlem dan? Want jij woont er wat minder vlakbij.
wahahahaha en vervolgens een paar weken thuis zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je wel wat te doen![]()
Naar het ziekenhuis, kleurtje gips uitzoeken, drukdrukdruk
ja, natuurleik!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en gezeik was natuurlijk met een korte ij
nou, dan ga je even naar de winkel en spulletjes voor wentelteefjes halen en dan ga je die makenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahaha en vervolgens een paar weken thuis zitten
nee bedankt
Mijn opa en oma woonden er ook. Totdat ze zuidelijker gingen wonen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Opa en oma Haarlem woonden daar...![]()
![]()
dat is lang geleden dat ik die heb gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan ga je even naar de winkel en spulletjes voor wentelteefjes halen en dan ga je die maken
Mijne gingen ook ergens anders heen...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn opa en oma woonden er ook. Totdat ze zuidelijker gingen wonen.
nou, dan ook wentelteefjesspul en dan ben je zometeen helemaal gelukkig met dat je die weer eens hebt gegetenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is lang geleden dat ik die heb gehad
ik ga zowiezo zometeen naar de super
cola halen en pizza en natuurlijk sigaretten
anti roker?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan ook wentelteefjesspul en dan ben je zometeen helemaal gelukkig met dat je die weer eens hebt gegeten
sigaretten
In noordelijke richting?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne gingen ook ergens anders heen...
Die zijn er nog veels te weinig zelfsquote:Op zondag 14 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
owkeej dat kan die heb je ook inderdaad
mja et is een beetje rustig inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordtquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Commerciële kuthype is het. Opdonderequote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Commerciële kuthype is het. Opdondere
inderdaad ik heb geen speciale dag nodig om iemand te laten zien dat ik van der houquote:Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Alsof je per se op die ene dag van het jaar aandacht moet besteden aan je geliefde, want dat hoort zo (omdat de commercie het wil). Als het echt op die ene dag aankomt, is er toch wel wat goed mis in je relatie, volgens mij
.
Uhuh. Heel ver noordelijk...quote:
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaadquote:
ja, echt he?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaad
Ik wel, lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Giertje het volgende:
ik heb nog nooit aan valentijnsdag gedaan
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffelquote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh. Heel ver noordelijk...
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succesquote:Op zondag 14 februari 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echt he?
als je stopt joh, je schaamt je rot dat je al die tijd zo gestonken hebt![]()
en dat andere mensen ook gewoon hebt aangedaan![]()
maar ik heb makkelijk praten, sorry
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zoquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maarquote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zo.
Maar goed, ik heb nog nooit gerookt, dus ik snap ook niet waarom je het überhaupt zou willen!.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel.
Ik hebquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
dikke respect voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb![]()
![]()
12 jaar gerookt en toen zo patsboem in 1 keer gestopt..
Op 1 oktober 2007
Maar waarom rook je, wat heb je er aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |