Die zijn er nog veels te weinig zelfsquote:Op zondag 14 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
owkeej dat kan die heb je ook inderdaad
mja et is een beetje rustig inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordtquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Commerciële kuthype is het. Opdonderequote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Commerciële kuthype is het. Opdondere
inderdaad ik heb geen speciale dag nodig om iemand te laten zien dat ik van der houquote:Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Alsof je per se op die ene dag van het jaar aandacht moet besteden aan je geliefde, want dat hoort zo (omdat de commercie het wil). Als het echt op die ene dag aankomt, is er toch wel wat goed mis in je relatie, volgens mij
.
Uhuh. Heel ver noordelijk...quote:
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaadquote:
ja, echt he?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaad
Ik wel, lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Giertje het volgende:
ik heb nog nooit aan valentijnsdag gedaan
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffelquote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh. Heel ver noordelijk...
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succesquote:Op zondag 14 februari 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echt he?
als je stopt joh, je schaamt je rot dat je al die tijd zo gestonken hebt![]()
en dat andere mensen ook gewoon hebt aangedaan![]()
maar ik heb makkelijk praten, sorry
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zoquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maarquote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zo.
Maar goed, ik heb nog nooit gerookt, dus ik snap ook niet waarom je het überhaupt zou willen!.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel.
Ik hebquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
dikke respect voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb![]()
![]()
12 jaar gerookt en toen zo patsboem in 1 keer gestopt..
Op 1 oktober 2007
Maar waarom rook je, wat heb je er aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |