Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ook gaaf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
uuh ja maar daar heb ik niet echt fotos van en die zijn ook niet zo groot als deze
ik wil dit jaar gaan sparen voor mijn andere been
een japanse draak wil ik daar hebben
Ik merkte het, jij lapohunter!quote:
een tribal een logo 2 sterren en muttleyquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook gaaf!En wat zijn die kleinere dan voor afbeeldingen?
Hoi!quote:
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doenquote:[b]Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef MPG het volgende:[/b
Wat gaat het worden?
heey JFquote:
Wauw! Jij hebt Muttley the snickering dog!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
een tribal een logo 2 sterren en muttley
[ afbeelding ]
Leuk! En dan alles met de trein? Da's wel gaafquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doen
whehe ik zag em en had zoiets van die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt Muttley the snickering dog!(als ik het zo goed schrijf
) Gaaf!
ook gezelligquote:
vaak zitten we juist met zn allen op een pc en dan pokeren we met en tegen elkaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook gezellig
hoi mam ik ben op bezoek kan ik effe internetten
Hey scheetquote:
whehehe in plaats dat je met een echt kaartendeck gaat spelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vaak zitten we juist met zn allen op een pc en dan pokeren we met en tegen elkaar
[..]
Hey scheet
ik zal mijn tatoes ook maar eens postenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe ik zag em en had zoiets van die moet ik hebben
so I did
die gitaar vind ik echt meesterlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zal mijn tatoes ook maar eens posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste foto is net te kleinquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja bijna 1 1/2 uur, en heeft foto's gehad van mijn gitaar, ik ben er heel erg blij meequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die gitaar vind ik echt meesterlijk
moet wel een secuur werkje geweest zijn
kan me voorstellen et is echt een mooie tattoo gewordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja bijna 1 1/2 uur, en heeft foto's gehad van mijn gitaar, ik ben er heel erg blij mee
oh wauw mooie tattoo van die Stratquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De middelste foto is idd een panter en er staat de naam van mijn kleine: Randallquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die middelste foto is net te kleinIs dat een panter? En wat staat eronder? Die gitaar is erg mooi trouwens
En staan die kaarten nog ergens voor? En vergis ik me nou, of is dat het Red Hot Chilli Peppers logootje onder de kaarten?
Sorry voor alle vragen![]()
Liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De middelste foto is idd een panter en er staat de naam van mijn kleine: Randall
Die kaarten staan voor een grote gok, met zo'n schitterende hand kun je nog verliezen, net zoals in de echte wereld, en ja het is het logo van de RHCP, daar ben ik superfan van, zie ook mijn naam en AVA.
http://alfa155lover.hyves.nl/?ref=sr&pageid=SCGVPQ9NO3KW4CW4
hier kun je ze bekijken, hyves is toch fucked
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me voorstellen et is echt een mooie tattoo geworden
ik was zelf ook enorm verbaasd dat et zo mooi zou uitpakkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderen
Net jes toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doen
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
oh wauw mooie tattoo van die Stratde echte JF gebruikt die toch ook?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)
gretsh
.[ afbeelding ]
fender (strat)
[ afbeelding ]
ik ga mijn elec gitaar verkopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een goede knock off van de gibson es 175
![]()
uiteraardquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk! En dan alles met de trein? Da's wel gaaf
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga mijn elec gitaar verkopen
doe er niks meer mee
es effe kieken waar ik die heb staanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerd
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die middelste foto is net te kleinIs dat een panter? En wat staat eronder? Die gitaar is erg mooi trouwens
En staan die kaarten nog ergens voor? En vergis ik me nou, of is dat het Red Hot Chilli Peppers logootje onder de kaarten?
Sorry voor alle vragen![]()
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
Da's wel een mooie vergelijking
Hihi, die link had ik nog niet eens gelegd![]()
Da's waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.
Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwens
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Vandaar dat jij ook ambtenaar bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
Ik ben nu nog financieel administratief medewerkster.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Thanks
En is het zo druk joh? Wat voor werk doe je nu dan?
nee, het komt aangegleden zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoor
aant fappen geslagen jah?quote:
een onzichtbaar plaatje voor mijquote:
nee ik had eerst de verkeerde codequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een onzichtbaar plaatje voor mij
(maar door deze quote wrs wel klikbaar...)
Ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik had eerst de verkeerde code
nu kan je em wel zien als et goed is
eigen schuldquote:
mja ik doe er niks meer mee staat een beetje stof te vergaren in de kastquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook
en als je op "afbeelding" in mijn quote klikt issie ook zichtbaar
[..]
eigen schuld![]()
wat hebbie gedaan dan?
(ik was er nooit, dus konden ze me ook niet laten nablijven)
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnaptquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
wat hebbie gedaan dan?
(ik was er nooit, dus konden ze me ook niet laten nablijven)
boefjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnapt
hou um maar ff apart voor onsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik doe er niks meer mee staat een beetje stof te vergaren in de kast
ah, herkenbaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnapt
gaafquote:
een trein is geen busquote:
mja is goed hoor ik heb er toch geen andere kopers voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hou um maar ff apart voor ons
[..]
ah, herkenbaar
wij gingen altijd de stad in
ik heb iig spijt dat ik de mijne verkocht had, mja als je geld nodig hebt....quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja is goed hoor ik heb er toch geen andere kopers voor
_A_ is thuis ja?quote:
mja nou ja dat geld doe ik et opzich niet voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb iig spijt dat ik de mijne verkocht had, mja als je geld nodig hebt....
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
_A_ is thuis ja?
Of is marijke op bezoek?
truequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja dat geld doe ik et opzich niet voor
ook al zou et mooi zijn want dat gaat dan weer naar mijn tattoeerpotje
maar vind et gewoon zonde dattie er staat
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.
_A_ heeft geen rijbewijs dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja maar ja maar... je was net wakker zei je
Hier gaat alles okee, alleen die stomme verkoudheid
Oeh oeh, maar ik heb wel m'n rijbewijs gehaald gisteren!
MarijkeZwolle, gefeliciteerd met je rijbewijs!
ik nou ookquote:
uhuh nou ja ik hou em apart voor emquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
vandaar dat JF ook altijd afwisselt
zo blijven ze toch gebruikt
doe datquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh nou ja ik hou em apart voor em
Marijke nog niet, die moet ze nog op halenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
_A_ heeft geen rijbewijs dus.
o ja, daar moet je tegenwoordig op wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke nog niet, die moet ze nog op halen
ik mats em wel met een leuk prijsjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe dat
ligt er natuurlijk wel aan wat je ervoor vraagt![]()
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luierquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, daar moet je tegenwoordig op wachten.
vroegah kon je hem gelijk meenemen (ik wel tenminste)
nog luier dan ze al zijn dat is een prestatie opzichquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luier
Huize pinguin is prima per trein te bereikenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luier
ja, ze zitten de hele dag te internetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog luier dan ze al zijn dat is een prestatie opzich
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
vroeger was dat toch beter geregeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke nog niet, die moet ze nog op halen
Dan laat je de zaak dichtquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
tering ik heb helemaal geen zin meer
hele dag internetten is ook vermoeiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ja, ze zitten de hele dag te internetten.
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
Er staat alleen geen audi meer bij het station.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Huize pinguin is prima per trein te bereiken...
die is nog dichtquote:
ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.
hier, zinquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Barmeisje jaagt overvaller tent uit
UTRECHT - Een dappere bardame heeft gisteravond in Utrecht een gewapende overvaller de tent uitgejaagd. De man kwam rond half twaalf de horecagelegenheid aan de Oudwijkerdwarsstraat binnen en eiste geld.
Een 29-jarige medewerkster, die vermoedde dat het vuurwapen niet echt was, gaf te kennen dat er geen geld aanwezig was. Vervolgens pakte ze een groot mes en liep ze op de man af. Kennelijk was de overvaller onder de indruk van de reactie van de vrouw, want hij koos direct het hazenpad.
Volgens de politie gaat het om een lange blanke man met een zwarte muts, een wit T-shirt en een grijze trainingsbroek. Hij zou na het incident gevlucht zijn in de richting van de Wagendwarsstraat.
wat een faillurequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier, zindat is een lange zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hequote:
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuurquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat alleen geen audi meer bij het station.
whehehe inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is een lange zin
[..]
echt he
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
Precies. En parkeert zelf inquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
gooi maar met een lege flesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
ook een rem pedaal, ergens los op grond.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
maar komt minder hard aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi maar met een lege fles![]()
dat geeft wat minder troep
hey, maar hij parkeert zelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een rem pedaal, ergens los op grond.
dood gesquirdquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar komt minder hard aan
nope, dat wordt dan een volle, liefst eentje van de Bibor
En anders verzuipen we hem![]()
dames genoeg die dat kunnen
dat zie ik dus nu voor mequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassingquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan echt hoor
vraag maar aan een vrijgezel die verrast werd op zijn verjaardag en vastgebonden werd
idee 2 is idd beterquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er nu nog nachtmerries van wrsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassing
voor hem welquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassing
quote:
dat had je niet willen zienquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er nu nog nachtmerries van wrs
zo jammer dat ik het niet gezien heb
ik zie et voor mequote:
die had hij toen ook omquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij heeft het er een jaar later nog steeds over
Volgende verjaardag koop ik hem zwembandjes en een snorkel
zijn reactie welquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je niet willen zien
youtube waardig denk ikquote:
Het is een software probleem, ik weet niet welke olifant men nu weer van stal heeft gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een rem pedaal, ergens los op grond.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan echt hoor
vraag maar aan een vrijgezel die verrast werd op zijn verjaardag en vastgebonden werd
Klinkt beter dan het parkeren van een vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, maar hij parkeert zelf![]()
(onderaan een berg, tegen andere auto's of personen)
er zijn genoeg mannen die ik versla met parkeren en beheersing van het voertuig (al dan niet tijdens een slip)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt beter dan het parkeren van een vrouw.
Maar ik vind dat inparkeren zelf vrij nutteloos, ik kan het zelf sneller. Maar het is een leuke gimmick, handjes los en hij zet 'm strak neer waar ik het aangegeven heb. technisch vind ik het allemaal wel knap van die fabrikanten.
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout isquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een software probleem, ik weet niet welke olifant men nu weer van stal heeft gehaald
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermatquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout is
remmen wel, prius geeft softwareupdate aan de hand van de klachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout is
zonder vloermat slijten mijn schoen zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermat
maar jij hebt toch niet het nieuwste model? trouwens lexus heeft er ook last van, mja is toch een dure toyotaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermat
ik zag het, maar ik heb ook al verhalen gelezen over rare standen van het gaspedaal!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
remmen wel, prius geeft softwareupdate aan de hand van de klachten
het waren de gaspedalen die vast zaten en de vloermatten juist weer los
Geen idee welke modellen problemen leveren. De enige keer dat ik de Kampioen lees is als ik bij de kapper zit. En dat is niet zo heel vaak met dat beetje haar wat ik hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar jij hebt toch niet het nieuwste model? trouwens lexus heeft er ook last van, mja is toch een dure toyota
flintstone meet the flintstonesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder vloermat slijten mijn schoen zo
shoarmaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
Gaan wij iets lekkers eten JF?
(als ma lekker kookt is het ook goed)
schoen ook uit doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder vloermat slijten mijn schoen zo
http://autotelegraaf.nl/a(...)e-voor-prius-remmen/quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee welke modellen problemen leveren. De enige keer dat ik de Kampioen lees is als ik bij de kapper zit. En dat is niet zo heel vaak met dat beetje haar wat ik heb
hmmz shoarma das altijd goed dacht ik zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
flintstone meet the flintstones
[..]
shoarmanom nom
zelf gemaakt?quote:
door de turkquote:
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekkerquote:
Ik hoor het vanzelf wel, ik moet al 9k km lang naar de garage, maar kwam er pas deze week achter dat het al zo ver wasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)e-voor-prius-remmen/
ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarmaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekker
de appiequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
uhuh zeer zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
ruilen?quote:
en deze is zelf gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
bek houwequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ruilen?
en nee, geen appie, die is toch veel te duur![]()
nanananaquote:
bespeur ik hier een vorm van jaloeziequote:
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
heb je daar nog van overquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je daar nog van over
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
dat is waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was nog bevroren toen ik thuis kwam dus heb ik het maar meteen de vriezer in gemikt
zo heb ik altijd wat als ik alleen ben of totaal niet weet wat ik moet maken
waarom laat je d'r dan kokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteld
mijn huisgenote kookt en die kan totaal niet koken
omdat dat moet van de begeleidingquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom laat je d'r dan koken
doeeegquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar de boekhouder![]()
laters
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat moet van de begeleiding
en ik vorige week heb gekookt
donderdags is altijd verplicht samen eten
erg gezellig om met iemand aan de tafel te zitten verplicht
en al helemaal als je diegene totaal niet mag
voor de rest is et echt gezellig hier hoor echt prima
mja bedanktquote:
waarom heb je die dan verzwegen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja bedankt
wat een kutdag eerst vanmorgen een gesprek gehad over waarom et niet zo goed gaat met me
heb de ware reden niet eens vernoemd ben et meer dan beu hier
dat is ook een idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, eten. Vandaag maar makkelijk. Doodgewone spaghetti. Dat heb ik al lang niet meer op
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen borenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heb je die dan verzwegen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we hebben alleen nog voor vanavond maar zuurvlees
was de shoarma deze week niet in de aanbieding bij appie![]()
anders toch maar gaan eten in de brupo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was even in slaap gesukkeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook een idee.
maar met wat mazzel staat het eten gewoon klaar als ik thuis kom.
ze voelde zich weer wat beter.
ijzeren envelopquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was even in slaap gesukkeldDamn. Weer wakker. Met dank aan een of andere rotmongool die iets lomp in de brievenbus gooide.
groot gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen boren
grootste zooi waar ik mee zit komt door viev ik krijg et niet uit mijn kop
ik haat haar soms zo enorm maar tegelijkertijd hou ik ook van der
dat zijn dingen waar ik zelf mee moet dealen
nee, een boek.quote:
quote:
kijk maar, ik ben niet de enigequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
anders toch maar gaan eten in de brupo?
Oh nee, ik dacht dat je het DAAR niet leuk vond maar DAT dus ook niet vertelde..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen boren
grootste zooi waar ik mee zit komt door viev ik krijg et niet uit mijn kop
ik haat haar soms zo enorm maar tegelijkertijd hou ik ook van der
dat zijn dingen waar ik zelf mee moet dealen
begeleiding weet dat ik het hier niet naar mijn zin hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk maar, ik ben niet de enige
ik pas me wel aan
[..]
Oh nee, ik dacht dat je het DAAR niet leuk vond maar DAT dus ook niet vertelde..
nee das waar
een eigen woning is lekker jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
begeleiding weet dat ik het hier niet naar mijn zin heb
het enige wat me nog overeind houd hier is het feit dat het nog maar een paar maandjes is
en dan heb ik absolute rust eindelijk
mja echt wel kan ik teminste weer es normaal vrienden ontvangenquote:
Oh das al over een half uurtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
is de boekhouder pas om kwart over 4 weer beschikbaar![]()
maar goed dat ik eerst ff belde
welkom backquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
nic is nou maar alvast de boodschappen doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh das al over een half uurtje
heb je teminste nog effe de tijd om te fokkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
JFquote:
goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
afijn ik ga effe douchen hopelijk knap ik er van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
vliegen kotsen ook over hun eten om het op te lossen en daarna weer op te slurpen.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, aantal incidenten van 59 terug gebracht tot 20.
bijna tijd, ik doe niets meer.
smells like fish, tasts like chickenquote:
fappenquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef john-frusciante het volgende:
Komt een amerikaan in nl aan, gaat een kroeg in en zegt: ik zoek een straatvechter?
Zegt een man : heb jij geluk ik ben straatvechter kom naar buiten en ik laat het je zien.
Dus buiten komt een enorme kleerkast, zegt die amerikaan ïs dat wat" neuh zegt die als ik op de grond stamp rent ie hard weg, zie je dat echtpaar dat is wat. Hoe ga je dat doen vraagt die amerikaan?
Nou ik scheld die vrouw uit en dan moet die man wel.
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.wheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat dan weer welquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je teminste nog effe de tijd om te fokken
dat is iets andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
smells like fish, tasts like chicken
Komt een amerikaan in nl aan, gaat een kroeg in en zegt: ik zoek een straatvechter?
Zegt een man : heb jij geluk ik ben straatvechter kom naar buiten en ik laat het je zien.
Dus buiten komt een enorme kleerkast, zegt die amerikaan ïs dat wat" neuh zegt die als ik op de grond stamp rent ie hard weg, zie je dat echtpaar dat is wat. Hoe ga je dat doen vraagt die amerikaan?
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
succes ermeequote:
stof ze wokquote:
te flauwquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
moos komt bij een antiquair en vraagt:
heb je nog wat NIEUWS??
die is droogquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
moos komt bij een antiquair en vraagt:
heb je nog wat NIEUWS??
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
OT: zoethout thee![]()
Dat gezegd hebbende...
[SubtieleHerinnering]
Jullie doen toch allemaal wel even een poging he?
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
Extra leuk dat je dan deze keer toch meedoet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragen
uuh ja maar ik hoef zelf niet te winnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra leuk dat je dan deze keer toch meedoet!
Wat Lennon zegtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragen
hier ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half 6 en de zon is nog niet onder![]()
welcome backquote:
hier begint et nu te schemerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half 6 en de zon is nog niet onder![]()
Wijn en brood neem ik aan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:51 schreef FFSletop het volgende:
WhahaZon kerel uit mijn klas moet nu 5 keer trakteren bij Godsdienst
Godsdienstquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:51 schreef FFSletop het volgende:
wat voor opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:51 schreef FFSletop het volgende:
Jammer is dat wel. Over een goed half uurtje toch maar eens richting huis.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het wordt er ook niet vroeger op
hij heet zeker jezusquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:51 schreef FFSletop het volgende:
quote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
schiet maar hard op met je tijd. Word maar gauw lente en maart en zo, dan kan ik weer normaal lopen en dingen doen, en is die kutsneeuw ook opgedonderd. Hop hop, tempo graag.
Ik mag niet meedoenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
OT: zoethout thee![]()
Dat gezegd hebbende...
[SubtieleHerinnering]
Jullie doen toch allemaal wel even een poging he?
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
Maar wel leuk dat jij hier ook mee komt postenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra leuk dat je dan deze keer toch meedoet!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen.
OA mag niet meedoen![]()
Sjowhan mag niet meedoen
BrandX mag niet meedoen![]()
DaMart mag niet meedoen![]()
Muck mag niet meedoen
Pheno mag niet meedoen
Klonk mag niet meedoen![]()
etc...
Misschien moet je het ergens anders dan in de voor-de-schermen-crew-SC vragen![]()
![]()
[..]
Maar wel leuk dat jij hier ook mee komt posten
Fhaquote:
*proestquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen.
OA mag niet meedoen![]()
Sjowhan mag niet meedoen
Muck mag niet meedoen
Pheno mag niet meedoen
etc...
Misschien moet je het ergens anders dan in de voor-de-schermen-crew-SC vragen![]()
![]()
[..]
Maar wel leuk dat jij hier ook mee komt posten
Gesundheit, need a tissue?quote:
MZquote:
GFquote:
Oh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen.
OA mag niet meedoen![]()
Sjowhan mag niet meedoen
Muck mag niet meedoen
Pheno mag niet meedoen
etc...
![]()
Ja he?quote:Maar wel leuk dat jij hier ook mee komt posten
quote:
giertjequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
tering wat koud maar ik ben weer thuis hallo allemaal
Enthousiasme is goeeeedquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
Beginnersfoutje! En jeugdig enthousiasme!![]()
Echt wel. Hier staat de koffie en de thee altijd klaarquote:
Maar ik mag wel meedoen en ga dat zeker doen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
Beginnersfoutje! En jeugdig enthousiasme!![]()
[..]
Ja he? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
tering wat koud maar ik ben weer thuis hallo allemaal
heeyquote:
mja et is glad ook paar keer voelde ik mijn scooter behoorlijk glijdenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik mag wel meedoen en ga dat zeker doen!![]()
[..]Fijn dat je weer thuis bent dan!
Ik zal het zeker onthouden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Enthousiasme is goeeeed![]()
[..]
Echt wel. Hier staat de koffie en de thee altijd klaar.
Tof!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik mag wel meedoen en ga dat zeker doen!![]()
je bent je zomer toer aan het plannen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godver er is in het weekend met de trein gewoon NIKS te doen in Polen![]()
naja, sterk verminderd weinig
good luckquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weer verder met poetsenwish me luck
Was niet zo handig eigenlijk idd. Ik ben gewoon begonnen met plannen, woensdag naar de DDR en dan dag voor dag. Donderdag en vrijdag heb ik al rondjes in Duitsland gepland staan, daarna wil ik naar Polen (of Tsjechië). Had beter de Duitse boel voor het weekend over kunnen laten denkquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent je zomer toer aan het plannen?
ga je toch niet in het weekend in polen toeren
poets zequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kut johquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik kan niet bij de afstandsbediening en Goede Tijden staat op.
*proestquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
heeyquote:
nijnsquote:
marcquote:
whhahahah ook goedenavondquote:
Sorry.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het hier stilSaai hoor
quote:
Is okee, jij bent ziekquote:
heeyquote:
Pliefeploefjequote:
Neequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
gebeurt hier nog steeds niet echt veel hmm?
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
gebeurt hier nog steeds niet echt veel hmm?
sorry ik ben aan het werkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het hier stilSaai hoor
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry ik ben aan het werken
Het ging oa om Koi karpersquote:
Welterusten dan maar en tot morgen pinguquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Net even de Heavy Rain demo gespeeld, dus sorry, ik was even weg. En Flower was maar 3 euro, dus die moest ook nog op de PS 3 gezet worden
Ik ga een poging doen tot slapen.
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Net even de Heavy Rain demo gespeeld, dus sorry, ik was even weg. En Flower was maar 3 euro, dus die moest ook nog op de PS 3 gezet worden
Again:quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ging oa om Koi karpers
dat is waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenKan ik niet bij jou komen werken? Dan verveel ik me vast minder
slaap zequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
overdag nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, hier is het tenminste bij te houden...
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen, welterusten allemaal
nou alquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen, welterusten allemaal
Jaquote:
die moet je ook niet opetenquote:
Autorijden is tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
En als het goed is heb ik morgen m'n rijbewijs en ga ik voor het eerst echt autorijden
![]()
in een pandaquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
En als het goed is heb ik morgen m'n rijbewijs en ga ik voor het eerst echt autorijden
![]()
neeheeeee...maar iek!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je ook niet opeten
Heb jij een Volvo ja?quote:
Coolquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |