door de turkquote:
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekkerquote:
Ik hoor het vanzelf wel, ik moet al 9k km lang naar de garage, maar kwam er pas deze week achter dat het al zo ver wasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)e-voor-prius-remmen/
ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarmaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekker
de appiequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
uhuh zeer zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
ruilen?quote:
en deze is zelf gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
bek houwequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ruilen?
en nee, geen appie, die is toch veel te duur![]()
nanananaquote:
bespeur ik hier een vorm van jaloeziequote:
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
heb je daar nog van overquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je daar nog van over
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
dat is waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was nog bevroren toen ik thuis kwam dus heb ik het maar meteen de vriezer in gemikt
zo heb ik altijd wat als ik alleen ben of totaal niet weet wat ik moet maken
waarom laat je d'r dan kokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteld
mijn huisgenote kookt en die kan totaal niet koken
omdat dat moet van de begeleidingquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom laat je d'r dan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |