voor hem welquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassing
quote:
dat had je niet willen zienquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er nu nog nachtmerries van wrs
zo jammer dat ik het niet gezien heb
ik zie et voor mequote:
die had hij toen ook omquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij heeft het er een jaar later nog steeds over
Volgende verjaardag koop ik hem zwembandjes en een snorkel
zijn reactie welquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je niet willen zien
youtube waardig denk ikquote:
Het is een software probleem, ik weet niet welke olifant men nu weer van stal heeft gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een rem pedaal, ergens los op grond.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan echt hoor
vraag maar aan een vrijgezel die verrast werd op zijn verjaardag en vastgebonden werd
Klinkt beter dan het parkeren van een vrouw.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, maar hij parkeert zelf![]()
(onderaan een berg, tegen andere auto's of personen)
er zijn genoeg mannen die ik versla met parkeren en beheersing van het voertuig (al dan niet tijdens een slip)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt beter dan het parkeren van een vrouw.
Maar ik vind dat inparkeren zelf vrij nutteloos, ik kan het zelf sneller. Maar het is een leuke gimmick, handjes los en hij zet 'm strak neer waar ik het aangegeven heb. technisch vind ik het allemaal wel knap van die fabrikanten.
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout isquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een software probleem, ik weet niet welke olifant men nu weer van stal heeft gehaald
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermatquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout is
remmen wel, prius geeft softwareupdate aan de hand van de klachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het gaspedaal wel, de remmen en de vloermat lijkt me onwaarschijnlijk dat dat een softwarefout is
zonder vloermat slijten mijn schoen zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermat
maar jij hebt toch niet het nieuwste model? trouwens lexus heeft er ook last van, mja is toch een dure toyotaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nergens last, maar het zal. Mensen moeten ook niet remmen met de vloermat
ik zag het, maar ik heb ook al verhalen gelezen over rare standen van het gaspedaal!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
remmen wel, prius geeft softwareupdate aan de hand van de klachten
het waren de gaspedalen die vast zaten en de vloermatten juist weer los
Geen idee welke modellen problemen leveren. De enige keer dat ik de Kampioen lees is als ik bij de kapper zit. En dat is niet zo heel vaak met dat beetje haar wat ik hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar jij hebt toch niet het nieuwste model? trouwens lexus heeft er ook last van, mja is toch een dure toyota
flintstone meet the flintstonesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder vloermat slijten mijn schoen zo
shoarmaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
Gaan wij iets lekkers eten JF?
(als ma lekker kookt is het ook goed)
schoen ook uit doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zonder vloermat slijten mijn schoen zo
http://autotelegraaf.nl/a(...)e-voor-prius-remmen/quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee welke modellen problemen leveren. De enige keer dat ik de Kampioen lees is als ik bij de kapper zit. En dat is niet zo heel vaak met dat beetje haar wat ik heb
hmmz shoarma das altijd goed dacht ik zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
flintstone meet the flintstones
[..]
shoarmanom nom
zelf gemaakt?quote:
door de turkquote:
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekkerquote:
Ik hoor het vanzelf wel, ik moet al 9k km lang naar de garage, maar kwam er pas deze week achter dat het al zo ver wasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)e-voor-prius-remmen/
ohquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarmaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gehad en dat was me toch lekker
de appiequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lokale supermarkt, en dan nog ff bakken
uhuh zeer zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
ruilen?quote:
en deze is zelf gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
[..]
ja man, zelf gemaakt is dat 1000x lekkerder dan shoarma
bek houwequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ruilen?
en nee, geen appie, die is toch veel te duur![]()
nanananaquote:
bespeur ik hier een vorm van jaloeziequote:
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van jaloezie
heb je daar nog van overquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je daar nog van over
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
dat is waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was nog bevroren toen ik thuis kwam dus heb ik het maar meteen de vriezer in gemikt
zo heb ik altijd wat als ik alleen ben of totaal niet weet wat ik moet maken
waarom laat je d'r dan kokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe oke dan ik moet maar zien wat ik krijg voorgeschoteld
mijn huisgenote kookt en die kan totaal niet koken
omdat dat moet van de begeleidingquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom laat je d'r dan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |