Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ook gaaf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
uuh ja maar daar heb ik niet echt fotos van en die zijn ook niet zo groot als deze
ik wil dit jaar gaan sparen voor mijn andere been
een japanse draak wil ik daar hebben
Ik merkte het, jij lapohunter!quote:
een tribal een logo 2 sterren en muttleyquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook gaaf!En wat zijn die kleinere dan voor afbeeldingen?
Hoi!quote:
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doenquote:[b]Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef MPG het volgende:[/b
Wat gaat het worden?
heey JFquote:
Wauw! Jij hebt Muttley the snickering dog!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
een tribal een logo 2 sterren en muttley
[ afbeelding ]
Leuk! En dan alles met de trein? Da's wel gaafquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doen
whehe ik zag em en had zoiets van die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Jij hebt Muttley the snickering dog!(als ik het zo goed schrijf
) Gaaf!
ook gezelligquote:
vaak zitten we juist met zn allen op een pc en dan pokeren we met en tegen elkaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook gezellig
hoi mam ik ben op bezoek kan ik effe internetten
Hey scheetquote:
whehehe in plaats dat je met een echt kaartendeck gaat spelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vaak zitten we juist met zn allen op een pc en dan pokeren we met en tegen elkaar
[..]
Hey scheet
ik zal mijn tatoes ook maar eens postenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe ik zag em en had zoiets van die moet ik hebben
so I did
die gitaar vind ik echt meesterlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zal mijn tatoes ook maar eens posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste foto is net te kleinquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja bijna 1 1/2 uur, en heeft foto's gehad van mijn gitaar, ik ben er heel erg blij meequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die gitaar vind ik echt meesterlijk
moet wel een secuur werkje geweest zijn
kan me voorstellen et is echt een mooie tattoo gewordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja bijna 1 1/2 uur, en heeft foto's gehad van mijn gitaar, ik ben er heel erg blij mee
oh wauw mooie tattoo van die Stratquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De middelste foto is idd een panter en er staat de naam van mijn kleine: Randallquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die middelste foto is net te kleinIs dat een panter? En wat staat eronder? Die gitaar is erg mooi trouwens
En staan die kaarten nog ergens voor? En vergis ik me nou, of is dat het Red Hot Chilli Peppers logootje onder de kaarten?
Sorry voor alle vragen![]()
Liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De middelste foto is idd een panter en er staat de naam van mijn kleine: Randall
Die kaarten staan voor een grote gok, met zo'n schitterende hand kun je nog verliezen, net zoals in de echte wereld, en ja het is het logo van de RHCP, daar ben ik superfan van, zie ook mijn naam en AVA.
http://alfa155lover.hyves.nl/?ref=sr&pageid=SCGVPQ9NO3KW4CW4
hier kun je ze bekijken, hyves is toch fucked
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me voorstellen et is echt een mooie tattoo geworden
ik was zelf ook enorm verbaasd dat et zo mooi zou uitpakkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderen
Net jes toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doen
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
oh wauw mooie tattoo van die Stratde echte JF gebruikt die toch ook?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)
gretsh
.[ afbeelding ]
fender (strat)
[ afbeelding ]
ik ga mijn elec gitaar verkopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een goede knock off van de gibson es 175
![]()
uiteraardquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk! En dan alles met de trein? Da's wel gaaf
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga mijn elec gitaar verkopen
doe er niks meer mee
es effe kieken waar ik die heb staanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerd
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die middelste foto is net te kleinIs dat een panter? En wat staat eronder? Die gitaar is erg mooi trouwens
En staan die kaarten nog ergens voor? En vergis ik me nou, of is dat het Red Hot Chilli Peppers logootje onder de kaarten?
Sorry voor alle vragen![]()
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
Da's wel een mooie vergelijking
Hihi, die link had ik nog niet eens gelegd![]()
Da's waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.
Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwens
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Vandaar dat jij ook ambtenaar bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
Ik ben nu nog financieel administratief medewerkster.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Thanks
En is het zo druk joh? Wat voor werk doe je nu dan?
nee, het komt aangegleden zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoor
aant fappen geslagen jah?quote:
een onzichtbaar plaatje voor mijquote:
nee ik had eerst de verkeerde codequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een onzichtbaar plaatje voor mij
(maar door deze quote wrs wel klikbaar...)
Ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik had eerst de verkeerde code
nu kan je em wel zien als et goed is
eigen schuldquote:
mja ik doe er niks meer mee staat een beetje stof te vergaren in de kastquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook
en als je op "afbeelding" in mijn quote klikt issie ook zichtbaar
[..]
eigen schuld![]()
wat hebbie gedaan dan?
(ik was er nooit, dus konden ze me ook niet laten nablijven)
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnaptquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
wat hebbie gedaan dan?
(ik was er nooit, dus konden ze me ook niet laten nablijven)
boefjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnapt
hou um maar ff apart voor onsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik doe er niks meer mee staat een beetje stof te vergaren in de kast
ah, herkenbaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh.. We mochten werken in de mediatheek, maar dat deden we nie... Gesnapt
gaafquote:
een trein is geen busquote:
mja is goed hoor ik heb er toch geen andere kopers voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hou um maar ff apart voor ons
[..]
ah, herkenbaar
wij gingen altijd de stad in
ik heb iig spijt dat ik de mijne verkocht had, mja als je geld nodig hebt....quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja is goed hoor ik heb er toch geen andere kopers voor
_A_ is thuis ja?quote:
mja nou ja dat geld doe ik et opzich niet voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb iig spijt dat ik de mijne verkocht had, mja als je geld nodig hebt....
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
_A_ is thuis ja?
Of is marijke op bezoek?
truequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja dat geld doe ik et opzich niet voor
ook al zou et mooi zijn want dat gaat dan weer naar mijn tattoeerpotje
maar vind et gewoon zonde dattie er staat
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.
_A_ heeft geen rijbewijs dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja maar ja maar... je was net wakker zei je
Hier gaat alles okee, alleen die stomme verkoudheid
Oeh oeh, maar ik heb wel m'n rijbewijs gehaald gisteren!
MarijkeZwolle, gefeliciteerd met je rijbewijs!
ik nou ookquote:
uhuh nou ja ik hou em apart voor emquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
vandaar dat JF ook altijd afwisselt
zo blijven ze toch gebruikt
doe datquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh nou ja ik hou em apart voor em
Marijke nog niet, die moet ze nog op halenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
_A_ heeft geen rijbewijs dus.
o ja, daar moet je tegenwoordig op wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke nog niet, die moet ze nog op halen
ik mats em wel met een leuk prijsjequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe dat
ligt er natuurlijk wel aan wat je ervoor vraagt![]()
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luierquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, daar moet je tegenwoordig op wachten.
vroegah kon je hem gelijk meenemen (ik wel tenminste)
nog luier dan ze al zijn dat is een prestatie opzichquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luier
Huize pinguin is prima per trein te bereikenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft haar rijbewijs heul nog niet.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luier
ja, ze zitten de hele dag te internetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog luier dan ze al zijn dat is een prestatie opzich
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
vroeger was dat toch beter geregeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke nog niet, die moet ze nog op halen
Dan laat je de zaak dichtquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
tering ik heb helemaal geen zin meer
hele dag internetten is ook vermoeiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ja, ze zitten de hele dag te internetten.
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
Er staat alleen geen audi meer bij het station.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Huize pinguin is prima per trein te bereiken...
die is nog dichtquote:
ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.
hier, zinquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Barmeisje jaagt overvaller tent uit
UTRECHT - Een dappere bardame heeft gisteravond in Utrecht een gewapende overvaller de tent uitgejaagd. De man kwam rond half twaalf de horecagelegenheid aan de Oudwijkerdwarsstraat binnen en eiste geld.
Een 29-jarige medewerkster, die vermoedde dat het vuurwapen niet echt was, gaf te kennen dat er geen geld aanwezig was. Vervolgens pakte ze een groot mes en liep ze op de man af. Kennelijk was de overvaller onder de indruk van de reactie van de vrouw, want hij koos direct het hazenpad.
Volgens de politie gaat het om een lange blanke man met een zwarte muts, een wit T-shirt en een grijze trainingsbroek. Hij zou na het incident gevlucht zijn in de richting van de Wagendwarsstraat.
wat een faillurequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier, zindat is een lange zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hequote:
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuurquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat alleen geen audi meer bij het station.
whehehe inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is een lange zin
[..]
echt he
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
Precies. En parkeert zelf inquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
gooi maar met een lege flesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
ook een rem pedaal, ergens los op grond.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
maar komt minder hard aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi maar met een lege fles![]()
dat geeft wat minder troep
hey, maar hij parkeert zelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een rem pedaal, ergens los op grond.
dood gesquirdquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar komt minder hard aan
nope, dat wordt dan een volle, liefst eentje van de Bibor
En anders verzuipen we hem![]()
dames genoeg die dat kunnen
dat zie ik dus nu voor mequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassingquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan echt hoor
vraag maar aan een vrijgezel die verrast werd op zijn verjaardag en vastgebonden werd
idee 2 is idd beterquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er nu nog nachtmerries van wrsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |