quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij dat?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt toch niet verder dan huize pinguin
Mja.. ok... twee pinguins... dat matcht natuurlijk welquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt toch niet verder dan huize pinguin
dat is ook TMIquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wat vre-se-lijk!!! Ik ben geen visueel slachtoffer, ik heb wel op audio gebied te veel gehoord
![]()
![]()
Niet eens als ik bij een plastisch chirurg ben geweestquote:
dat zal een pinguin worst wezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.. ok... twee pinguins... dat matcht natuurlijk wel...
Maar aan de andere kant, ik ben ook Linux-user.
onthoofden doen ze idd niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens als ik bij een plastisch chirurg ben geweest
Ga eens snel naar /dev/nullquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
wat was ook alweer je haarkleurquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat betekent dat?quote:
Wauw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal een pinguin worst wezen
Ik heb kunstmatige intelligentie, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was ook alweer je haarkleur
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehehehequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onthoofden doen ze idd niet meer
Ah, dankjequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel mn illusie naar de klote
[..]
whehehehe
Marijke: TMI staat voor To much information
Too Much Infoquote:
gefixtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb kunstmatige intelligentie, wist je dat nog niet?![]()
en het was natuurlijk geen grapje![]()
Too. Much informationquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel mn illusie naar de klote
[..]
whehehehe
Marijke: TMI staat voor To much information
YWquote:
oh een o vergetenquote:
quote:
quote:
Zo de dev/null in.quote:
Ben jij die ene fuzzy pinguin in het midden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
En over de illusie: I'm damn ugly :") zie fotoboek
nou nog steedsquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
YW
al die afkortingen... heb GF in het begin ook moeten helpen met ontcijferen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
YW
al die afkortingen... heb GF in het begin ook moeten helpen met ontcijferen
Wat was je haarkleur ook alweer?quote:
welk haarquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was je haarkleur ook alweer?![]()
Je lichaamsbeharing?quote:
quote:
Kubuntu 9.10 en 8.04quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuk
Wat draai jij als ik vragen mag?
Hoe kieskeurigquote:[..]Mijn pinguin is heul kieskeurig
![]()
Is Debian een beetje fijn? Wil wel van Ubuntu af eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Kubuntu 9.10 en 8.04
Debian (lenny)
En voor te gamen heb ik nog een win XP install staan...
[..]
Hoe kieskeurig?
quote:
zwaar geirriteerdquote:
Ubuntu is in feite een versimpelde versie van debian. Oftewel, de keuzes die ubuntu voor je maakt, moet je bij debian zelf maken. Het is dus een stuk beter naar eigen wens om te bouwenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Debian een beetje fijn? Wil wel van Ubuntu af eigenlijkHeb Open Suse ook al gedownload, die wilde ik binnenkort eens testen
Hihihi, geeft niets, een noodzakelijk kwaad![]()
Nou, niet heel kieskeurig, maar ik weet wel dat alleen uiterlijke kenmerken zoals een pinguin niet voldoende zijn![]()
Hoezo dat?quote:
Visquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
En indeed, er is veeeeeeel meer dan alleen uiterlijke kenmerken als een pinguin.
nou ja lang verhaal kort te houdenquote:
Ik word zelf gewoon inderdaad gek van die verwindowsing van Ubuntu. Alles word log en traag en Kubuntu liep hier zelfs regelmatig helemaal vastquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ubuntu is in feite een versimpelde versie van debian. Oftewel, de keuzes die ubuntu voor je maakt, moet je bij debian zelf maken. Het is dus een stuk beter naar eigen wens om te bouwen, maar je moet wel wat dieper in de materie duiken
.
En ja, sinds (k)Ubuntu 9.10 wil ik er ook vanaf. Grub2 is een hel om met het handje te configureren. En KDE 4.x verwindowst me te veel
.
En indeed, er is veeeeeeel meer dan alleen uiterlijke kenmerken als een pinguin.
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat je daar wat geïrriteerd van raakt jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja lang verhaal kort te houden
ik mag mijn bezoek niet meer in de huiskamer ontvangen slechts op mijn eigen kamer
omdat mijn huisgenote zich niet op der gemak voelt bij mijn vrienden
en dat terwijl ze nooit beneden zit
mja lang verhaal wederomquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat je daar wat geïrriteerd van raakt jaWoon jij in een groep achtige setting als ik vragen mag?
Ja, lastig is dat! Maar fijn dat je binnenkort een eigen plekje krijgt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja lang verhaal wederom
ben met nogal veel problemen et huis uit gegaan
zit nu in een begeleid woongroep
en ik heb zo het idee dat ik de meest normale van et zooitje ben
maar goed et is nog maar tijdelijk
ik ga binnenkort over naar een eigen flatje
binnen nu en een paar maandenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat! Maar fijn dat je binnenkort een eigen plekje krijgt!Weet je ook al wanneer?
Jeetje... was een zware weg dus... Wel fijn dat er dan nu eindelijk zicht is op betere tijdenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
binnen nu en een paar maanden
ik moet wel want dit huis word opgedoekt
eindelijk mijn eigen plekje heb er 3 jaar lang voor in de hell gezeten om te komen waar ik nu ben
mja het motiveert me ook weer wat meer om daadwerkelijk wat van mijn leven te makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje... was een zware weg dus... Wel fijn dat er dan nu eindelijk zicht is op betere tijden
Dank, maar die is ziek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, gaaf!quote:
uuh ja maar daar heb ik niet echt fotos van en die zijn ook niet zo groot als dezequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, gaaf!Heb je nog meer tattoos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |