quote:
quote:
Definieer 'vroeger'. Anders wil ik nog wel effe bij ons mam en pap op zolder gaan snuffelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje, zie de PI![]()
Maar vroeger kregen vrouwen serieus een boekje van de Katholieke kerk hoe ze voor hun man moesten zorgen
Mijn tante had er eentje, echt belachelijk wat daar in stond
die hebben dat boekje al weggegooidquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Definieer 'vroeger'. Anders wil ik nog wel effe bij ons mam en pap op zolder gaan snuffelen....
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben dat boekje al weggegooid
quote:
quote:
Mijn ouders hadden er iig ook eentjequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Definieer 'vroeger'. Anders wil ik nog wel effe bij ons mam en pap op zolder gaan snuffelen....
En die zijn getrouwd in welk jaar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn ouders hadden er iig ook eentje
wedden dat jij dat, en zeker de details, niet wilt wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..].
Waar ken jij ons pap en mam van?
euhm, van voor 1975 geloof ik....quote:
wil je dat echt wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..].
Ze zijn wel eens in een club in België gesignaleerd!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:27 schreef MPG het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat jij dat, en zeker de details, niet wilt weten
Ik denk een jaartje of 40 geleden, als het niet langer isquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat jij dat, en zeker de details, niet wilt weten
er wordt niks onthultquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Spannende onthullingen op de donderdagochtend!
Bij nader inzien... Neequote:
Das nog wel een paar jaar voor ons pap en mam... Maar wie weet. Áls ik op zolder moet zijn, zal ik wel eens rondsnuffelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm, van voor 1975 geloof ik....
Ja, nouquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Spannende onthullingen op de donderdagochtend!
daar ging me koffiequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij nader inzien... Nee...
[..]
Das nog wel een paar jaar voor ons pap en mam... Maar wie weet. Áls ik op zolder moet zijn, zal ik wel eens rondsnuffelen.
[..]
Ja, nou![]()
...
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij nader inzien... Nee...
[..]
Das nog wel een paar jaar voor ons pap en mam... Maar wie weet. Áls ik op zolder moet zijn, zal ik wel eens rondsnuffelen.
[..]
Ja, nou![]()
...
Ik lig zo goed als naakt in bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lig zo goed als naakt in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Sorry, ik ben niet naakt nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor, ik had nog zo gehoopt op mooie naakte mannen
![]()
Vertel op!quote:[..]Sorry
Ik zal dan maar niet zeggen wat een vriend van me ooit tegen mij zei
![]()
vertelquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor, ik had nog zo gehoopt op mooie naakte mannen
![]()
[..]Sorry
Ik zal dan maar niet zeggen wat een vriend van me ooit tegen mij zei
![]()
[..]
Ik lig zo goed als naakt in bed.Pics or it didn't happen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oeh oeh oeh, mag ik mag ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet naakt nu.
Maar ik geloof dat er met carnaval al iemand komt controleren of ik wel een echte Schot ben....
Weet je het zeker?quote:Vertel op!
Je komt maar deze kant opquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, mag ik mag ik?
Ja.quote:[..]
Weet je het zeker?
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh, en waar is deze kant?
![]()
Nou, die zei je ouders hebben ook seks. Dat was niet zo schokkend, maar toen voegde ie er aan toe: ook op z'n hondjes!Iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk mental picture
Kijk eens in mijn sigquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh, en waar is deze kant?
![]()
quote:Nou, die zei je ouders hebben ook seks. Dat was niet zo schokkend, maar toen voegde ie er aan toe: ook op z'n hondjes!Iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk mental picture
Ja, dat zijn toch geen grapjes? I'm scarred for life!quote:
ja echt wel zwaar, behalve koken ook nog het hele huis gestofzuigd, de was gedaan en gestreken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och arme, je leven is maar zwaar met al die huishoudelijke taken![]()
Maar wel fijn dat je nog nergens last van hebt
En dat heet inderdaad anders, dat heet Gigolo
nou heb ik hongerquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ze heeft wel lunch gemaakt:
[ afbeelding ]
Venlo!quote:
[..]
Ik lig zo goed als naakt in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar gaat het heen met dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Venlo!Da's wel heul ver weg, maar he voor woeste naakte mannen moet je iets over hebben
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Ik lig zo goed als naakt in bed.das nou jammer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erger is als je per ongeluk binnenloopt en het bewijs geleverd krijgt dat die vriend gelijk heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toch geen grapjes? I'm scarred for life!aangenaam, slachtoffer van visuele sexuele mishandeling
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Naar bed uiteindelijk, gok ik zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
waar gaat het heen met dit topic
naar venlo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
duidelijk de verkeerde kant opquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Dan komt ze wel nog langs huize pinguin....quote:
dat is niet te hopenquote:
smakelijk wokquote:
Het verloederd! Die jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Jij gunt me ook niks hequote:
TMIquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das nou jammer.....
[..]
Erger is als je per ongeluk binnenloopt en het bewijs geleverd krijgt dat die vriend gelijk heeftaangenaam, slachtoffer van visuele sexuele mishandeling
De spelling ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het verloederd! Die jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das nou jammer.....
[..]
Erger is als je per ongeluk binnenloopt en het bewijs geleverd krijgt dat die vriend gelijk heeftaangenaam, slachtoffer van visuele sexuele mishandeling
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Pheno het volgende:
kijk dat is het betere werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ben ook half ziekjesquote:
ze komt toch niet verder dan huize pinguinquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gunt me ook niks he. Hebberd
.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij dat?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt toch niet verder dan huize pinguin
Mja.. ok... twee pinguins... dat matcht natuurlijk welquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komt toch niet verder dan huize pinguin
dat is ook TMIquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wat vre-se-lijk!!! Ik ben geen visueel slachtoffer, ik heb wel op audio gebied te veel gehoord
![]()
![]()
Niet eens als ik bij een plastisch chirurg ben geweestquote:
dat zal een pinguin worst wezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja.. ok... twee pinguins... dat matcht natuurlijk wel...
Maar aan de andere kant, ik ben ook Linux-user.
onthoofden doen ze idd niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens als ik bij een plastisch chirurg ben geweest
Ga eens snel naar /dev/nullquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
wat was ook alweer je haarkleurquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat betekent dat?quote:
Wauw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal een pinguin worst wezen
Ik heb kunstmatige intelligentie, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was ook alweer je haarkleur
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehehehequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onthoofden doen ze idd niet meer
Ah, dankjequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel mn illusie naar de klote
[..]
whehehehe
Marijke: TMI staat voor To much information
Too Much Infoquote:
gefixtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb kunstmatige intelligentie, wist je dat nog niet?![]()
en het was natuurlijk geen grapje![]()
Too. Much informationquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heel mn illusie naar de klote
[..]
whehehehe
Marijke: TMI staat voor To much information
YWquote:
oh een o vergetenquote:
quote:
quote:
Zo de dev/null in.quote:
Ben jij die ene fuzzy pinguin in het midden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
En over de illusie: I'm damn ugly :") zie fotoboek
nou nog steedsquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
YW
al die afkortingen... heb GF in het begin ook moeten helpen met ontcijferen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
YW
al die afkortingen... heb GF in het begin ook moeten helpen met ontcijferen
Wat was je haarkleur ook alweer?quote:
welk haarquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was je haarkleur ook alweer?![]()
Je lichaamsbeharing?quote:
quote:
Kubuntu 9.10 en 8.04quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind je nu al leuk
Wat draai jij als ik vragen mag?
Hoe kieskeurigquote:[..]Mijn pinguin is heul kieskeurig
![]()
Is Debian een beetje fijn? Wil wel van Ubuntu af eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Kubuntu 9.10 en 8.04
Debian (lenny)
En voor te gamen heb ik nog een win XP install staan...
[..]
Hoe kieskeurig?
quote:
zwaar geirriteerdquote:
Ubuntu is in feite een versimpelde versie van debian. Oftewel, de keuzes die ubuntu voor je maakt, moet je bij debian zelf maken. Het is dus een stuk beter naar eigen wens om te bouwenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Debian een beetje fijn? Wil wel van Ubuntu af eigenlijkHeb Open Suse ook al gedownload, die wilde ik binnenkort eens testen
Hihihi, geeft niets, een noodzakelijk kwaad![]()
Nou, niet heel kieskeurig, maar ik weet wel dat alleen uiterlijke kenmerken zoals een pinguin niet voldoende zijn![]()
Hoezo dat?quote:
Visquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
En indeed, er is veeeeeeel meer dan alleen uiterlijke kenmerken als een pinguin.
nou ja lang verhaal kort te houdenquote:
Ik word zelf gewoon inderdaad gek van die verwindowsing van Ubuntu. Alles word log en traag en Kubuntu liep hier zelfs regelmatig helemaal vastquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ubuntu is in feite een versimpelde versie van debian. Oftewel, de keuzes die ubuntu voor je maakt, moet je bij debian zelf maken. Het is dus een stuk beter naar eigen wens om te bouwen, maar je moet wel wat dieper in de materie duiken
.
En ja, sinds (k)Ubuntu 9.10 wil ik er ook vanaf. Grub2 is een hel om met het handje te configureren. En KDE 4.x verwindowst me te veel
.
En indeed, er is veeeeeeel meer dan alleen uiterlijke kenmerken als een pinguin.
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat je daar wat geïrriteerd van raakt jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja lang verhaal kort te houden
ik mag mijn bezoek niet meer in de huiskamer ontvangen slechts op mijn eigen kamer
omdat mijn huisgenote zich niet op der gemak voelt bij mijn vrienden
en dat terwijl ze nooit beneden zit
mja lang verhaal wederomquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat je daar wat geïrriteerd van raakt jaWoon jij in een groep achtige setting als ik vragen mag?
Ja, lastig is dat! Maar fijn dat je binnenkort een eigen plekje krijgt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja lang verhaal wederom
ben met nogal veel problemen et huis uit gegaan
zit nu in een begeleid woongroep
en ik heb zo het idee dat ik de meest normale van et zooitje ben
maar goed et is nog maar tijdelijk
ik ga binnenkort over naar een eigen flatje
binnen nu en een paar maandenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat! Maar fijn dat je binnenkort een eigen plekje krijgt!Weet je ook al wanneer?
Jeetje... was een zware weg dus... Wel fijn dat er dan nu eindelijk zicht is op betere tijdenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
binnen nu en een paar maanden
ik moet wel want dit huis word opgedoekt
eindelijk mijn eigen plekje heb er 3 jaar lang voor in de hell gezeten om te komen waar ik nu ben
mja het motiveert me ook weer wat meer om daadwerkelijk wat van mijn leven te makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje... was een zware weg dus... Wel fijn dat er dan nu eindelijk zicht is op betere tijden
Dank, maar die is ziek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, gaaf!quote:
uuh ja maar daar heb ik niet echt fotos van en die zijn ook niet zo groot als dezequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, gaaf!Heb je nog meer tattoos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |