Liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De middelste foto is idd een panter en er staat de naam van mijn kleine: Randall
Die kaarten staan voor een grote gok, met zo'n schitterende hand kun je nog verliezen, net zoals in de echte wereld, en ja het is het logo van de RHCP, daar ben ik superfan van, zie ook mijn naam en AVA.
http://alfa155lover.hyves.nl/?ref=sr&pageid=SCGVPQ9NO3KW4CW4
hier kun je ze bekijken, hyves is toch fucked
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me voorstellen et is echt een mooie tattoo geworden
ik was zelf ook enorm verbaasd dat et zo mooi zou uitpakkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja jouw koi mag er ook zijn hoor, in IRL zijn ze toch altijd mooier, en ik begin de japanse stijl meer te waarderen
Net jes toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk Tsjechië, beetje Sachsen, beetje Polen. Anderhalve week. Niet heel gek doen
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
oh wauw mooie tattoo van die Stratde echte JF gebruikt die toch ook?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen strat, maar een gretsh heeft JF(is van 1952 en kost 35.000 dollar), en hij heeft idd een aantal fenders(strat)
gretsh
.[ afbeelding ]
fender (strat)
[ afbeelding ]
ik ga mijn elec gitaar verkopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb een goede knock off van de gibson es 175
![]()
uiteraardquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk! En dan alles met de trein? Da's wel gaaf
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga mijn elec gitaar verkopen
doe er niks meer mee
es effe kieken waar ik die heb staanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
welke heb je? foto please, ben wel geinteresseerd
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die middelste foto is net te kleinIs dat een panter? En wat staat eronder? Die gitaar is erg mooi trouwens
En staan die kaarten nog ergens voor? En vergis ik me nou, of is dat het Red Hot Chilli Peppers logootje onder de kaarten?
Sorry voor alle vragen![]()
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
Da's wel een mooie vergelijking
Hihi, die link had ik nog niet eens gelegd![]()
Da's waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als je vragen stelt, wil je leren. Als je leert weet je meer. Als je weet, leef je.
Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De foto van de naam van Randall kun je beter in JF zijn fobo zien trouwens
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
Pfff man oh man ik moet echt werken voor mn geld, het is toch niet te geloven
Vandaar dat jij ook ambtenaar bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
Ik ben nu nog financieel administratief medewerkster.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Thanks
En is het zo druk joh? Wat voor werk doe je nu dan?
nee, het komt aangegleden zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou hier komt het anders gewoon uit de lucht valllen hoor
aant fappen geslagen jah?quote:
een onzichtbaar plaatje voor mijquote:
nee ik had eerst de verkeerde codequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een onzichtbaar plaatje voor mij
(maar door deze quote wrs wel klikbaar...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |