quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig zijn ambtenaren nog luier
ja, ze zitten de hele dag te internetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nog luier dan ze al zijn dat is een prestatie opzich
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
ICAP Error (icap_error)
An error occurred while performing an ICAP operation: Server error: 503 Service Overload
There could be a network problem, the ICAP service may be misconfigured, or the ICAP server may have reported an error.
ambtnaren doen alleen maar internetten
vroeger was dat toch beter geregeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke nog niet, die moet ze nog op halen
Dan laat je de zaak dichtquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
tering ik heb helemaal geen zin meer
hele dag internetten is ook vermoeiendquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ja, ze zitten de hele dag te internetten.
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
Er staat alleen geen audi meer bij het station.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Huize pinguin is prima per trein te bereiken...
die is nog dichtquote:
ik zou het niet eens willenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gasten moeten batsen, jij niet.
hier, zinquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Barmeisje jaagt overvaller tent uit
UTRECHT - Een dappere bardame heeft gisteravond in Utrecht een gewapende overvaller de tent uitgejaagd. De man kwam rond half twaalf de horecagelegenheid aan de Oudwijkerdwarsstraat binnen en eiste geld.
Een 29-jarige medewerkster, die vermoedde dat het vuurwapen niet echt was, gaf te kennen dat er geen geld aanwezig was. Vervolgens pakte ze een groot mes en liep ze op de man af. Kennelijk was de overvaller onder de indruk van de reactie van de vrouw, want hij koos direct het hazenpad.
Volgens de politie gaat het om een lange blanke man met een zwarte muts, een wit T-shirt en een grijze trainingsbroek. Hij zou na het incident gevlucht zijn in de richting van de Wagendwarsstraat.
wat een faillurequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier, zindat is een lange zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hequote:
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuurquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat alleen geen audi meer bij het station.
whehehe inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is een lange zin
[..]
echt he
eerste faalpunt: nep wapen...
ga dan de zaak in met een banaan, dat heeft evenveel effect
Precies. En parkeert zelf inquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
gooi maar met een lege flesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een sukkel zeg
Nja bij ons moeten ze eerst lang GF, maar ik heb genoeg rond de bar liggen om een agressieveling af te weren
En anders smijt ik een volle fles drank tegen zn harsens
ook een rem pedaal, ergens los op grond.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Maar hey, een Prius heeft ook 4 wielen en een stuur.
maar komt minder hard aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi maar met een lege fles![]()
dat geeft wat minder troep
hey, maar hij parkeert zelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een rem pedaal, ergens los op grond.
dood gesquirdquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar komt minder hard aan
nope, dat wordt dan een volle, liefst eentje van de Bibor
En anders verzuipen we hem![]()
dames genoeg die dat kunnen
dat zie ik dus nu voor mequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassingquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het kan echt hoor
vraag maar aan een vrijgezel die verrast werd op zijn verjaardag en vastgebonden werd
idee 2 is idd beterquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er nu nog nachtmerries van wrsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahahaha dat was dan wel zeker een verassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |