Welterusten dan maar en tot morgen pinguquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Net even de Heavy Rain demo gespeeld, dus sorry, ik was even weg. En Flower was maar 3 euro, dus die moest ook nog op de PS 3 gezet worden
Ik ga een poging doen tot slapen.
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Net even de Heavy Rain demo gespeeld, dus sorry, ik was even weg. En Flower was maar 3 euro, dus die moest ook nog op de PS 3 gezet worden
Again:quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ging oa om Koi karpers
dat is waarquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenKan ik niet bij jou komen werken? Dan verveel ik me vast minder
slaap zequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
overdag nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, hier is het tenminste bij te houden...
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen, welterusten allemaal
nou alquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen, welterusten allemaal
Jaquote:
die moet je ook niet opetenquote:
Autorijden is tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
En als het goed is heb ik morgen m'n rijbewijs en ga ik voor het eerst echt autorijden
![]()
in een pandaquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
En als het goed is heb ik morgen m'n rijbewijs en ga ik voor het eerst echt autorijden
![]()
neeheeeee...maar iek!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je ook niet opeten
Heb jij een Volvo ja?quote:
Coolquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaBen ziekig en moe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |