doeeegquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar de boekhouder![]()
laters
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat dat moet van de begeleiding
en ik vorige week heb gekookt
donderdags is altijd verplicht samen eten
erg gezellig om met iemand aan de tafel te zitten verplicht
en al helemaal als je diegene totaal niet mag
voor de rest is et echt gezellig hier hoor echt prima
mja bedanktquote:
waarom heb je die dan verzwegen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja bedankt
wat een kutdag eerst vanmorgen een gesprek gehad over waarom et niet zo goed gaat met me
heb de ware reden niet eens vernoemd ben et meer dan beu hier
dat is ook een idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, eten. Vandaag maar makkelijk. Doodgewone spaghetti. Dat heb ik al lang niet meer op
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen borenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom heb je die dan verzwegen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we hebben alleen nog voor vanavond maar zuurvlees
was de shoarma deze week niet in de aanbieding bij appie![]()
anders toch maar gaan eten in de brupo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik kan natuurlijk altijd de zuuvlees die Nic me heeft meegegeven (en dus wrs de zelfde is als GF vanavond gaat eten) uit de vriezer pakken thuis....
Ik was even in slaap gesukkeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook een idee.
maar met wat mazzel staat het eten gewoon klaar als ik thuis kom.
ze voelde zich weer wat beter.
ijzeren envelopquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was even in slaap gesukkeldDamn. Weer wakker. Met dank aan een of andere rotmongool die iets lomp in de brievenbus gooide.
groot gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen boren
grootste zooi waar ik mee zit komt door viev ik krijg et niet uit mijn kop
ik haat haar soms zo enorm maar tegelijkertijd hou ik ook van der
dat zijn dingen waar ik zelf mee moet dealen
nee, een boek.quote:
quote:
kijk maar, ik ben niet de enigequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
anders toch maar gaan eten in de brupo?
Oh nee, ik dacht dat je het DAAR niet leuk vond maar DAT dus ook niet vertelde..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat hun dat niet aangaat en ik wil niet de kans lopen dat ze me mijn eigen flatje door mijn neus heen boren
grootste zooi waar ik mee zit komt door viev ik krijg et niet uit mijn kop
ik haat haar soms zo enorm maar tegelijkertijd hou ik ook van der
dat zijn dingen waar ik zelf mee moet dealen
begeleiding weet dat ik het hier niet naar mijn zin hebquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk maar, ik ben niet de enige
ik pas me wel aan
[..]
Oh nee, ik dacht dat je het DAAR niet leuk vond maar DAT dus ook niet vertelde..
nee das waar
een eigen woning is lekker jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
begeleiding weet dat ik het hier niet naar mijn zin heb
het enige wat me nog overeind houd hier is het feit dat het nog maar een paar maandjes is
en dan heb ik absolute rust eindelijk
mja echt wel kan ik teminste weer es normaal vrienden ontvangenquote:
Oh das al over een half uurtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
is de boekhouder pas om kwart over 4 weer beschikbaar![]()
maar goed dat ik eerst ff belde
welkom backquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
nic is nou maar alvast de boodschappen doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh das al over een half uurtje
heb je teminste nog effe de tijd om te fokkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
JFquote:
goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
afijn ik ga effe douchen hopelijk knap ik er van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |