SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
vliegen kotsen ook over hun eten om het op te lossen en daarna weer op te slurpen.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
zo, aantal incidenten van 59 terug gebracht tot 20.
bijna tijd, ik doe niets meer.
smells like fish, tasts like chickenquote:
fappenquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef john-frusciante het volgende:
Komt een amerikaan in nl aan, gaat een kroeg in en zegt: ik zoek een straatvechter?
Zegt een man : heb jij geluk ik ben straatvechter kom naar buiten en ik laat het je zien.
Dus buiten komt een enorme kleerkast, zegt die amerikaan ïs dat wat" neuh zegt die als ik op de grond stamp rent ie hard weg, zie je dat echtpaar dat is wat. Hoe ga je dat doen vraagt die amerikaan?
Nou ik scheld die vrouw uit en dan moet die man wel.
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.wheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat dan weer welquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je teminste nog effe de tijd om te fokken
dat is iets andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
smells like fish, tasts like chicken
Komt een amerikaan in nl aan, gaat een kroeg in en zegt: ik zoek een straatvechter?
Zegt een man : heb jij geluk ik ben straatvechter kom naar buiten en ik laat het je zien.
Dus buiten komt een enorme kleerkast, zegt die amerikaan ïs dat wat" neuh zegt die als ik op de grond stamp rent ie hard weg, zie je dat echtpaar dat is wat. Hoe ga je dat doen vraagt die amerikaan?
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dus die loopt naar die vrouw en zegt: Jij vieze vuile tering kut hoer. En hij wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
succes ermeequote:
stof ze wokquote:
te flauwquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
moos komt bij een antiquair en vraagt:
heb je nog wat NIEUWS??
die is droogquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef john-frusciante het volgende:
moos komt bij een antiquair en vraagt:
heb je nog wat NIEUWS??
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
OT: zoethout thee![]()
Dat gezegd hebbende...
[SubtieleHerinnering]
Jullie doen toch allemaal wel even een poging he?
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
Extra leuk dat je dan deze keer toch meedoet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragen
uuh ja maar ik hoef zelf niet te winnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra leuk dat je dan deze keer toch meedoet!
Wat Lennon zegtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee ik doe nooit mee aan prijsvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |