dubbel keer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Guard het volgende:
Maar wel met faut erin...
Heb al een TT change angevraagd
Het moet Kruikenstad zijn!quote:
U gaat door voor de vaatwasserquote:
Niks moetquote:
Moet je doorrijdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er fucking 2 uur over gedaan om thuis te komen!
Ik had erg hoge hakken aan en was op de fietsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er fucking 2 uur over gedaan om thuis te komen!
Hier (Etten-Leur / BoZ) kan je niet doorrijdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je doorrijdenben net in 1 uur en een kwartier vanuit Nijmegen hierheen gereden
binnendoorwegen roeleren!
ik heb er ook maar minder dan een uur overgedaan over de snelwegquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je doorrijdenben net in 1 uur en een kwartier vanuit Nijmegen hierheen gereden
binnendoorwegen roeleren!
Mja is idd lekker glijden, draaide de parkeerplaats op van de praxis, gleed alle kanten opquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef Stuurloos het volgende:
Heuj! Lekker glijden buiten. WAT EEN KUTDRUKTE HIER IN DE STRAAT! Ouderavond bij Odulphus ofzo, heel de parkeerplaats achter de Total vol met dikke auto's en ook op de plekken waar ze niet mogen staan. Gelukkig nog 1 plekje vrij in de Fabrieksstraat. En ik maar betalen voor mn parkeervergunning..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D
Vreselijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb een Gooische R en ook nog dubbel D
tsss wat ben jij snel zeg, had nog geen tijd gehad om mijn bericht te editten...quote:
Hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss wat ben jij snel zeg, had nog geen tijd gehad om mijn bericht te editten...
Zuur ja.. ik heb net Avatar gekeken. Wereldfilm! Echt super mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:54 schreef theKiD het volgende:
Tis nog geen middag en ben al meer dan 200 euro kwijt![]()
Eerst die tandarts, met zn foto's en vervolgafspraak voor gaatje, toen tanken en boodschappen doen..![]()
Duur, duur, duur..
'mijn' appie wordt verbouwd..quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Stuurloos het volgende:
Mn plaats ligt vol, hoef alleen maar naar de Appie XL vandaag om bier in te slaan voor overmorgen
Ik wist t niet! stond gister voor een gesloten deur en gisteravond was ie al helemaal gestript!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen maar fijn want hopelijk zo'n zelfscan appie! die zijn echt perfect!
Dat was ie vrijdag al...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik wist t niet! stond gister voor een gesloten deur en gisteravond was ie al helemaal gestript!
Waarom moet jij die mailen? Die hebben ze zelf neem ik aan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik moet mijn loonstroken mailen en dan gaan ze berekenen of ze mijn contract moeten ophogen
Ik moet het naar de leidinggevende sturen en ze liggen bij de HRM denk ik? Ach, zoveel werk was het ook niet, haha.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Waarom moet jij die mailen? Die hebben ze zelf neem ik aan?
Yup.. tot de 17e geloof ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Korvelplein? Zijn ze dicht? (ik was van plan om daar morgen boodschappen te doen namelijk)
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur staquote:
Agh met carnaval verkoop je toch alleen maar diepvriespizza's!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur sta![]()
Zal wel een grote operatie zijn dan, een supermarkt sluit je niet zomaar even een week.
En "blikbier"quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Agh met carnaval verkoop je toch alleen maar diepvriespizza's!
Hij is echt helemaal leeggetrokken... Was ook verdere verbouwing bij waardoor ie groter werd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur sta![]()
Zal wel een grote operatie zijn dan, een supermarkt sluit je niet zomaar even een week.
rustig man, ik schrik me een ongelukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AlaaF, ALAAF ALAAAAAAAAF![]()
![]()
Zin in vanavond
Ambulance nodig ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:07 schreef Guard het volgende:
[..]
rustig man, ik schrik me een ongeluk
hehehe...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
Gelukkig
Jah gister werden ze thuis ook al gek van me, ze wouden me bijna weer tegen mn been trappen zodat ik weer rustig was haha.
Ben je al beter dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AlaaF, ALAAF ALAAAAAAAAF![]()
![]()
Zin in vanavond
Die been neem ik op sleeptouwquote:
Ik zou toch een rolstoel proberen te regelen.. Rolstoelpolonaise FTW jwtzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die been neem ik op sleeptouw
gaat steeds beter dus
jah doe ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Haha oke
Al zou ik er toch opletten
Ja inderdaad, want anders ben je straks verder van huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah doe ik ook
Net te veel belasten, op zijn tijd even zitten enzo
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want anders ben je straks verder van huis.
Nee oke, maar vermindering van pijn zou wel fijn zijn en als je dan constant aan het hossen bent, dan lijkt mij dat geen helpend effect hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!
recordpoging marathon-polonaisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja, moet zeggen dat het wel meevalt, alleen helemaal strekken van been is nog beetje pijnlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar vermindering van pijn zou wel fijn zijn en als je dan constant aan het hossen bent, dan lijkt mij dat geen helpend effect hebben
Alcohol heeft een pijnstillend effectquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
mja, moet zeggen dat het wel meevalt, alleen helemaal strekken van been is nog beetje pijnlijk.
Maar komt goed
Dat wordt mn gevaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Alcohol heeft een pijnstillend effect
Jij gaat toch wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Guard het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik vanavond ga...
En dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal zo mijn "pakje" eens gaan pakken
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-ietsquote:
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-iets
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Mijn FV-obessie is begonnen door mijn jurkjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Is wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
Dit blijkt dé hit te zijn en ik had hem nog nooit gehoord...
Jep, as zondag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Ik ben in omgeving Nijmegen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!
http://www.pietkerkhof.nl/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
typo en zit inderdaad door heel het land!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
en nu dus 2 uur geen pc ondersteuning meer op ict
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Prioriteiten stellen op de vrijdag hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Wat is het geworden?quote:
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leukquote:
Dan weet ik ongeveer wel welke dat is denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leuk. Alleen zij hebben hetzelfde jurkje aan, maar ik vond die ik tegenkwam net iets leuker
. Ga jij zondag ook toevallig en ook toevallig in Tilburg?
By the way, geniale carnavalsoutfit:
[ afbeelding ]
Haha mijn vriendin gaat 99% zeker als Amy... Zelfs de tattoo's kun je krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leuk. Alleen zij hebben hetzelfde jurkje aan, maar ik vond die ik tegenkwam net iets leuker
. Ga jij zondag ook toevallig en ook toevallig in Tilburg?
By the way, geniale carnavalsoutfit:
[ afbeelding ]
Misschien omdat je geen portier bent eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:08 schreef theKiD het volgende:
Ik ben weer thuis.. Wat een avond..Waarom moeten die jongen gastjes zich allemaal als haantjes gedragen als ze zat zijn?
Tis dak me postuur mee heb, maar anders had ik al een paar klappen gehad toen ik er een uit de dames wc trok.. Maar al met al, is alles met een sisser afgelopen. Aan de deur staan als uitsmijter kan best leuk zijn af en toe
Held!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Guard het volgende:
Gisteren ook nog tussen twee beginnende opstootjes gesprongen, sommigen mensen moeten gewoon niet (zoveel) drinken...
En ook nog twee dames van een niet-verkleede casanova moeten redden (een turkse exchance student naar eigen zeggen), komt ie mij allemaal biertjes en sigaretten aanbieden (die ik natuurlijk vriendelijk heb geweigerd) alsof ik hun pimp was
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:25 schreef Stuurloos het volgende:
Nog een kleine 12 uur en dan ben ik 25 jaar.. pfft.. wordt oud
Dan pas?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef aardappel het volgende:
Nog een kleine 12 uur en dan ben ik zo zat als een aap... pfft.. wordt oud![]()
Denk dat die kleine mannen gewoon niet tegen drank kunnen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen portier bent eigenlijk?
Alcohol in je bloed bedoel je, (dikke vingers mmmmmmm..)quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef theKiD het volgende:
Goud?
Ik heb genoeg gedronklen en nog met meer thuiis gekomen dan ik gegegegaan ben
Of Glühwein binnengieten en dan in de sneeuw gaan lopen merk je niets meer van de kouquote:Op zondag 14 februari 2010 10:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Godnondeju! Moet ik zo dadelijk die kolere optocht gaan lopen in de sneeuw... Denk dat ik gewoon binnen aan de glühwein ga!
QFTquote:
quote:Dode man gevonden in Goirle
zondag 14 februari 2010 | 15:06 | Laatst bijgewerkt op: zondag 14 februari 2010 | 17:37
GOIRLE - In een brandgang achter de Eduard Douwes Dekkerdreef in de wijk Groote Akkers in Goirle is het lichaam gevonden van een jongeman van tussen de 20 en 25 jaar oud. De identiteit van de man is nog niet bekend gemaakt. De technische recherche is een uitgebreid onderzoek gestart om na te gaan of er sprake is van een misdrijf. Het lichaam van de man is voor een lijkshouwing overgebracht naar Breda. Meer nieuws volgt.
Ik ga me nu maar met de hond buiten wagen.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
Net maar de auto voor de kroeg opgehaald
stond nog bij willem 2 haha
ik echt nog steeds geen last van kater gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef existenz het volgende:
Ik leef weer een beetje. De optocht was weer schitterend (hard zuipen)!
+1quote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik echt nog steeds geen last van kater gehad
En zuip toch flink door
quote:Dit overkomt me niet elke dag...
Ik word gebeld rond een uur of 16:00 door een vriendin.. ik nam op.. "Ik schrik me kapot" hoor ik haar zeggen.. "Wat dan?" vraag ik haar. "Je bent niet dood, we dachten dat je dood was.".... "......." dacht ik..
Kort gezegd, de helft van mijn vriendengroep dacht dat ik dood was.. Er is namelijk afgelopen morgen een jonge van 22 jaar, genaamd Sander, die erg veel op mij lijkt, gevonden vlak bij het Grobbendonckpark in Goirle.
Linkje
Vanavond met carnaval ben ik meerdere malen aangesproken en met verbijstering hebben ze staan kijken dat ik nog leefde.. "Jij bent Sander, toch? Ben jij niet dood?" heb ik vaak gehoord vanavond.
Anyway, ik ben geaccepteerd als een overledene.. Heb m'n ouders uit voorzorg ook alvast maar ingelicht.. Zucht..![]()
Was wel een leuke manier om met aardig uitziende dames in aanraking te komen
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombiequote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombie
Oeh, dat is een apart iets inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Stuurloos het volgende:
Bedankt mensen! Op naar het volgend jaar
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?
En wat heb je gekregen?
Geld en waardebonnen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.![]()
Donderdag pas weer aan de slag, dus zo de afwas doen
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een mallequote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ze hebben mijn contract omgezet naar 18 uur per week
Dan is het wel nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een malle
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:quote:
Ik ben meer van de salami pizzaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de salami pizzaMaar smakelijk
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hčquote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doen
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hč
Kusjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..
Wow, dat is weer lekker laatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
Blijkbaar valt carnaval volgend jaar in de eerste week van maart
En wanneer mag dat zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is weer lekker laat
Ik mag dit jaar weer rond mijn verjaardag naar school
Ik ben 7 september jarig en 6 september begint het nieuwe jaarquote:
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
stond gvd onder de douche, mag dat, en ik heb die vrachtwagen wel gehoord, kan moeilijk nat en naakt onder de douche vandaan springen om die gast te helpen lossen".
Ha-haquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!
Dank je! No worries!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Stuurloos, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry voor de verlate felicitatie.
En nog wat gescoord Crazy?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
De laatste dag vandaag
In elk geval tot nu toe een zeer geslaagde carnaval.
Zusje, Das behoorlijk kut jah, om zo te moeten haasten
Vandaag geen zin meer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:44 schreef theKiD het volgende:
Zo! Mijn carnaval zit er weer op. Was weer een goed gezellige carnavalOp naar volgend jaar
Werkquote:
Ik was bezig aan de studiequote:
Hmm, lekker dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Goedemorgen! Het is echt bijzonder koud en dan verwachten ze voor vanmiddag nog regen... En ik moet nog naar het noorden en daar verwachten ze ze sneeuw... Heerlijk!
Ja, gevoelsmatig is het weer best lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, lekker dan!
Ik vind het overigens nu wel lekker buiten qua temperatuur
Ja,quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, gevoelsmatig is het weer best lekker.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch volgend jaar maar ergens anders carnaval vieren...
Nog gewerkt de laatste tijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Toch erg dat ik me gruwelijk verveel als mijn vriend 's avonds niet langskomt. Zal misschien met het feit te maken hebben dat al mijn vrienden ver weg zijn gaan wonen nu, maar toch. Het is hier ook ontzettend rustig moet ik zeggen
.
Very nice!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Guard het volgende:
Zo ben er ook weer, was heerlijk, even lekker weg.
Vooral gisteren stralend weer gehad
Die sneeuw hier was ik wel klaar mee, maar daar in de Eifel was het mooi wit (20-25cm)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nu de recovering van Carnavalquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Toch erg dat ik me gruwelijk verveel als mijn vriend 's avonds niet langskomt. Zal misschien met het feit te maken hebben dat al mijn vrienden ver weg zijn gaan wonen nu, maar toch. Het is hier ook ontzettend rustig moet ik zeggen
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een impressie van onze dweilmiddag de laatste rit in de bus over de ringbaan west
En dit is dus gefilmd in rijdende bus door 1 van onze leden
Je had het niet kunnen raden...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:36 schreef Crazy-M het volgende:
Die zwarte bus is wel gaaf jah
Hoe heet dat nummer ?
ik nog tot maandagquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:36 schreef Stuurloos het volgende:
ik ook, vakantie zit er weer op, straks weer werken
jah ik ga maar vast weekje maart reserveren voor 2011quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef Stuurloos het volgende:
straks maar weer een nieuwe vakantieaanvraag invullen voor juni
ja duurt voorlopig nog wel even hequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ga maar vast weekje maart reserveren voor 2011
jah had ik gister ook al gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Stuurloos het volgende:
@zusje: leuke carnavalsfoto's op je hyve
Heb die van mijn vakantie in Praag ook op hyves gezet.. waren er gelukkig maar 83quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah had ik gister ook al gezien
ben bezig met mijn fotos op hyves te zetten.
zijn er een beetje heul erg veul
83? van twee dagen Eifel heb ik er al meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb die van mijn vakantie in Praag ook op hyves gezet.. waren er gelukkig maar 83
Als je een beetje een decent camera hebt dan is het leuk om te schieten, maar met die Casio van mn vriendin word ik er niet vrolijker opquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:39 schreef Guard het volgende:
[..]
83? van twee dagen Eifel heb ik er al meer
Ja dat klopt, het moeten wel een beetje fatsoenlijke foto's worden, anders is de lol er wel snel af...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Als je een beetje een decent camera hebt dan is het leuk om te schieten, maar met die Casio van mn vriendin word ik er niet vrolijker op
Thnxquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Stuurloos het volgende:
@zusje: leuke carnavalsfoto's op je hyve
Was je daar pas ook al niet geweest of verbeeld ik me dat? Ofwel, ga jij nou zo vaak daarheen? Wel heerlijk. Heb je een gezichtsbehandeling genomen ofzo? Vind ik altijd lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Dat was weer lekker bij de schoonheidsspecialiste
Ja, een gezichtsbehandelingquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was je daar pas ook al niet geweest of verbeeld ik me dat? Ofwel, ga jij nou zo vaak daarheen? Wel heerlijk. Heb je een gezichtsbehandeling genomen ofzo? Vind ik altijd lekker.
Je hebt je handen toch wel thuisgehouden hequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef SpeCulaes het volgende:
Heuj, Zusje is in de Boeka geweest, gespot!
Ik weet nu pas wie het is door de fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Je hebt je handen toch wel thuisgehouden he
Binnenkort eens een kijkje nemen, al is de XL dichterbij..quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik weet nu pas wie het is door de foto.
Ik ben trouwens fan van de nieuwe appie op de korvel! Groot, luxe en mandjeskassa's.
Ik ga het even luisterenquote:
Ik heb net booschappen gedaan bij de XLquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben trouwens fan van de nieuwe appie op de korvel! Groot, luxe en mandjeskassa's.
is ie ook met zelfscan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het was vrij druk dus ik ben gelijk naar de mandjeskassa gevlucthquote:
Nee die handheldscanners die bij de ingang zouden hangen... Heb je bijvoorbeeld in Goirle welquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het was vrij druk dus ik ben gelijk naar de mandjeskassa gevlucth
Bij die in de Reeshof (Dalem) ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee die handheldscanners die bij de ingang zouden hangen... Heb je bijvoorbeeld in Goirle weldat is echt ideaal, je scant wat je in je wagen gooit, kan het meteen in een tas doen en afrekenen! Gaat echt supersnel.
Wij waren vrij irritant in de stationsstraat geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die zwarte bus was de bus waarmee wij meeliepen in de optocht
Want? Heb er niets van gemerkt moet ik zeggen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij waren vrij irritant in de stationsstraat geloof ik
Bij de devilquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Heb er niets van gemerkt moet ik zeggen...
als je een uur niks te doen hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Thnx. Ga zometeen even jullie foto's checken (Stuurloos@Praag & Crazy@carnaval)
. Eerst even kijken of ik mss een Blackberry bij een abbo kan nemen
.
Hij is mooooooooooooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik ook ff geweest ^^ Maar uiteindelijk afgesloten op de heuvelstraat, bij de it'squote:
Kreta, en dan een dagje naar Elafonisiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.
Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je een uur niks te doen hebt
Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde ..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
En waar dan specifiek? We willen een rustige lokatie aan het (zand)strand en toch in de buurt van een dorpscentrum. Anders doe ik even moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kreta, en dan een dagje naar Elafonisi![]()
![]()
met haar roze strand en heldere water
http://images.google.nl/images?hl=nl&tab=wi&q=elafonisi
Ben al best vaak op Kreta geweest, maar het blijft leuk. Is genoeg te doen enzo. Maar Rhodos schijnt ook prachtig te zijn. Nog even een Kreta plaatje.
[ afbeelding ]
omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
Nog wel eventjes jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde ...
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet maken
Zijn maar weinig fotos waar je mij opziet
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.
Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
aaah zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..
Al pak je een hoffilmcrew.... Dan nog staat er maar 3 man in een kroeg met carnaval!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah zo
haha. ach jah, is idd beetje raar als je zo kijkt jah. maar de reden was dus vanwege soort "hoffotograaf" maar komt inderdaad apart over
Ja, ik luister nooit muziek via mijn mobiel en vind het prettig als ie fijn smst, lang met batterij meegaat en als ik mensen maar goed kan verstaan. Foto's maak ik wel af en toe met mijn mobiel, maar ik weet ook wel dat ik een fototoestel moet pakken als ik echt goede foto's wil. Een mobiel kan geen topkwaliteit foto's maken. Thnx voor je adviesquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nog wel eventjes ja! E72 perfect toestel als je tenminste niet de dingetjes wilt die een N-serie wel heeft, het is een toestel uit de zakelijke lijn van Nokia, dit in tegenstelling tot de fun lijn waarin de N-series zich bevinden. Dus minder dingen als mp3's, foto's en al nog meer. Gewoon goed toestel voor bellen en mailen, goede batterij capaciteit. Kortom aanrader!
Goeie tip! Zal eens gaan kijken naar reizen daarheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Dat ziet er mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Acht dagen is veel te kort joh. Het is pas vakantie bij meer dan tien dagen.
vaak is 't niet veel duurder 'n paar dagen meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaar. Heb 2,5 week vrij gevraagd (18/6 - 4/7), dus moet lukken om daarin wat te plannen.
ik voel 'n match...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
Geen leuke collega's?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
manwhore?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.quote:
Dat klopt ook wel, hoewel het ook wel goed kan gaan omdat je geen verwachtingen hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.
Hell noquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Wat noem jij duur? En wat zijn je eisenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom is een website laten maken zo gruwelijk duur?
Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat noem jij duur? En wat zijn je eisen
Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niks.
I know. Maar eens iemand voor zoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
kan dat alleen maar in die betreffende HI winkel? wat waardeloos zeg
Anders bel je nog een keer met de klantenservice om dat te vragen... anders kom je er straks achter dat je gewoon naar de dichtsbijzijnde winkel had kunnen gaan ipv weer naar Arnhemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
kan dat alleen maar in die betreffende HI winkel? wat waardeloos zeg
Als het een franchise is, dan zou ik dat begrijpen, maar als dat niet zo is maakt het geen klap uit waar je dat toestel terugbrengt, verdwijnt dan toch weer in de voorraad van HI/KPNquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...
Dat is wel netjes danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Stom joch in de Hi winkel. Ga ik mijn abbo verlengen, wil ik hem omzetten naar studentenabbo.. zegt ie dat ik mijn nummer niet kan houden en een nieuw nummer krijg. Dus ik vond het al raar want je kan toch altijd nummerbehoud? Maargoed is niet anders..
Dus ik thuis de klantenservice van Hi bellen om mijn oude abbo op te zeggen, want dat moest, dus ik leg dat uit aan het meisje.. zegt ze: "Dat kan wel hoor!". Dus zij heeft mijn abbo omgezet, met nummerbehoud. Maandag komt mijn nieuwe E72.. Maar nu moet ik wel binnen 8 dagen terug naar Arnhem om mijn nieuwe abbo stop te zetten, mijn oude abbo op naam te laten zetten en het toestel in te leveren..
Klere popi-jopi gastje. Nou kan ik godverdomme helemaal terug naar Arnhem
. Dat ie de volgende keer even goed oplet bij z'n hoe-gebruik-ik-de-Hi-computer-opleiding -_-'.
Bij mij, twee jaar geleden, viel het omzetten van een normaal abonnement naar een studentenabonnement niet onder het kopje "nieuw" maar gewoon onder verlengenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
Ik heb er twee jaar geleden bij KPN geen enkel probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
btw nog te hopen dat ze het willen annuleren en je toestel willen terug nemen... bij ons is het never nooit gelukt om voor elkaar te krijgen!
Dat klopt, sommige dingen kunnen de winkels niet, waarom heeft nog nooit iemand kunnen uitleggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik kon voortijdig mijn Flex 25 abo omzetten naar iPhone abo (ook al gaat ie pas in maart in) meldde men mij telefonisch bij de klantenservice. Dus mijn iPhone was binnen en ik naar de T-Mobile winkel in de Heuvelstraat. Zegt die doos achter die balie dat dat niet mogelijk was en liet t mij op dr scherm zien. Ik uitgelegd dat ze gezegd hebben dat het wel kon, maar ze kon niets voor me betekenen. Ik geagiteerd daar weg en thuis de klantenservice gebeld. GEEN ENKEL PROBLEEM zeiden ze me nogmaals, dus hebben ze het geregeld. Vreemd dat ze het in de winkel niet kunnen en telefonisch wel![]()
![]()
Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.
Klantenservice zegt: kan wel, want het is gewoon een contractovername en verlenging. Ofzo. En zij zegt dat ik sowieso 8 dagen bedenktijd heb, dus het toestel moeten ze terugnemen binnen 8 dagen en ook het contract kan ik binnen 8 dagen nog opzeggen.
Waarin ben ik dan niet duidelijk geweest? Ik wilde gewoon verlengen met nummerbehoud, en dan het abbo op eigen naam zetten en dan studentenkorting. Is dat nou zo moeilijk?
Edit: ik snap je redenatie, maar dan begrijp ik niet waarom ik bij de klantenservice wel met nummerbehoud kan verlengen, en in de winkel niet?
Medewerkster klantenservice zei dat, ook al was ie gebruikt, je hem 8 dagen op proef hebt en je het toestel binnen 8 dagen kan retourneren. Heb net de ene instelling die ik gemaakt had, verwijderd via fabrieksinstellingen terug zetten. Even oppoetsen, klaar. Heb het zegel zelfs niet verbroken maar losgepeuterdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...
de code *#7370# gevolgd door de beveiligingscode (standaard 12345) invoeren. Dan gaat ie helemaal terug naar hoe ie uit de doos kwam. Dan is echt alles ook weg. Bij fabrieksinstellingen gaan alleen de settings terug.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Medewerkster klantenservice zei dat, ook al was ie gebruikt, je hem 8 dagen op proef hebt en je het toestel binnen 8 dagen kan retourneren. Heb net de ene instelling die ik gemaakt had, verwijderd via fabrieksinstellingen terug zetten. Even oppoetsen, klaar. Heb het zegel zelfs niet verbroken maar losgepeuterd.
Verwacht niet dat het toestel het grootste probleem gaat zijn though. Al met al vervelende miscommunicatie, maar volgens de klantenservice moet dat gemakkelijk recht te zetten zijn. Ik ga het morgen ondervinden, wish me luck
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |