omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
Nog wel eventjes jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde ...
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet maken
Zijn maar weinig fotos waar je mij opziet
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.
Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
aaah zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..
Al pak je een hoffilmcrew.... Dan nog staat er maar 3 man in een kroeg met carnaval!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah zo
haha. ach jah, is idd beetje raar als je zo kijkt jah. maar de reden was dus vanwege soort "hoffotograaf" maar komt inderdaad apart over
Ja, ik luister nooit muziek via mijn mobiel en vind het prettig als ie fijn smst, lang met batterij meegaat en als ik mensen maar goed kan verstaan. Foto's maak ik wel af en toe met mijn mobiel, maar ik weet ook wel dat ik een fototoestel moet pakken als ik echt goede foto's wil. Een mobiel kan geen topkwaliteit foto's maken. Thnx voor je adviesquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nog wel eventjes ja! E72 perfect toestel als je tenminste niet de dingetjes wilt die een N-serie wel heeft, het is een toestel uit de zakelijke lijn van Nokia, dit in tegenstelling tot de fun lijn waarin de N-series zich bevinden. Dus minder dingen als mp3's, foto's en al nog meer. Gewoon goed toestel voor bellen en mailen, goede batterij capaciteit. Kortom aanrader!
Goeie tip! Zal eens gaan kijken naar reizen daarheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Dat ziet er mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Acht dagen is veel te kort joh. Het is pas vakantie bij meer dan tien dagen.
vaak is 't niet veel duurder 'n paar dagen meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaar. Heb 2,5 week vrij gevraagd (18/6 - 4/7), dus moet lukken om daarin wat te plannen.
ik voel 'n match...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
Geen leuke collega's?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
manwhore?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.quote:
Dat klopt ook wel, hoewel het ook wel goed kan gaan omdat je geen verwachtingen hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.
Hell noquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Wat noem jij duur? En wat zijn je eisenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom is een website laten maken zo gruwelijk duur?
Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat noem jij duur? En wat zijn je eisen
Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niks.
I know. Maar eens iemand voor zoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
kan dat alleen maar in die betreffende HI winkel? wat waardeloos zeg
Anders bel je nog een keer met de klantenservice om dat te vragen... anders kom je er straks achter dat je gewoon naar de dichtsbijzijnde winkel had kunnen gaan ipv weer naar Arnhemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
kan dat alleen maar in die betreffende HI winkel? wat waardeloos zeg
Als het een franchise is, dan zou ik dat begrijpen, maar als dat niet zo is maakt het geen klap uit waar je dat toestel terugbrengt, verdwijnt dan toch weer in de voorraad van HI/KPNquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...
Dat is wel netjes danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Stom joch in de Hi winkel. Ga ik mijn abbo verlengen, wil ik hem omzetten naar studentenabbo.. zegt ie dat ik mijn nummer niet kan houden en een nieuw nummer krijg. Dus ik vond het al raar want je kan toch altijd nummerbehoud? Maargoed is niet anders..
Dus ik thuis de klantenservice van Hi bellen om mijn oude abbo op te zeggen, want dat moest, dus ik leg dat uit aan het meisje.. zegt ze: "Dat kan wel hoor!". Dus zij heeft mijn abbo omgezet, met nummerbehoud. Maandag komt mijn nieuwe E72.. Maar nu moet ik wel binnen 8 dagen terug naar Arnhem om mijn nieuwe abbo stop te zetten, mijn oude abbo op naam te laten zetten en het toestel in te leveren..
Klere popi-jopi gastje. Nou kan ik godverdomme helemaal terug naar Arnhem
. Dat ie de volgende keer even goed oplet bij z'n hoe-gebruik-ik-de-Hi-computer-opleiding -_-'.
Bij mij, twee jaar geleden, viel het omzetten van een normaal abonnement naar een studentenabonnement niet onder het kopje "nieuw" maar gewoon onder verlengenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
Ik heb er twee jaar geleden bij KPN geen enkel probleem mee gehad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
btw nog te hopen dat ze het willen annuleren en je toestel willen terug nemen... bij ons is het never nooit gelukt om voor elkaar te krijgen!
Dat klopt, sommige dingen kunnen de winkels niet, waarom heeft nog nooit iemand kunnen uitleggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik kon voortijdig mijn Flex 25 abo omzetten naar iPhone abo (ook al gaat ie pas in maart in) meldde men mij telefonisch bij de klantenservice. Dus mijn iPhone was binnen en ik naar de T-Mobile winkel in de Heuvelstraat. Zegt die doos achter die balie dat dat niet mogelijk was en liet t mij op dr scherm zien. Ik uitgelegd dat ze gezegd hebben dat het wel kon, maar ze kon niets voor me betekenen. Ik geagiteerd daar weg en thuis de klantenservice gebeld. GEEN ENKEL PROBLEEM zeiden ze me nogmaals, dus hebben ze het geregeld. Vreemd dat ze het in de winkel niet kunnen en telefonisch wel![]()
![]()
Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.
Klantenservice zegt: kan wel, want het is gewoon een contractovername en verlenging. Ofzo. En zij zegt dat ik sowieso 8 dagen bedenktijd heb, dus het toestel moeten ze terugnemen binnen 8 dagen en ook het contract kan ik binnen 8 dagen nog opzeggen.
Waarin ben ik dan niet duidelijk geweest? Ik wilde gewoon verlengen met nummerbehoud, en dan het abbo op eigen naam zetten en dan studentenkorting. Is dat nou zo moeilijk?
Edit: ik snap je redenatie, maar dan begrijp ik niet waarom ik bij de klantenservice wel met nummerbehoud kan verlengen, en in de winkel niet?
Medewerkster klantenservice zei dat, ook al was ie gebruikt, je hem 8 dagen op proef hebt en je het toestel binnen 8 dagen kan retourneren. Heb net de ene instelling die ik gemaakt had, verwijderd via fabrieksinstellingen terug zetten. Even oppoetsen, klaar. Heb het zegel zelfs niet verbroken maar losgepeuterdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |