abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78153619
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet maken
Zijn maar weinig fotos waar je mij opziet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_78153683
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde .. .
Nog wel eventjes ja ! E72 perfect toestel als je tenminste niet de dingetjes wilt die een N-serie wel heeft, het is een toestel uit de zakelijke lijn van Nokia, dit in tegenstelling tot de fun lijn waarin de N-series zich bevinden. Dus minder dingen als mp3's, foto's en al nog meer. Gewoon goed toestel voor bellen en mailen, goede batterij capaciteit. Kortom aanrader!
pi_78153720
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet maken
Zijn maar weinig fotos waar je mij opziet
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..
pi_78153769
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.

Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
pi_78153991
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..
aaah zo
haha. ach jah, is idd beetje raar als je zo kijkt jah. maar de reden was dus vanwege soort "hoffotograaf" maar komt inderdaad apart over
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_78154255
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

aaah zo
haha. ach jah, is idd beetje raar als je zo kijkt jah. maar de reden was dus vanwege soort "hoffotograaf" maar komt inderdaad apart over
Al pak je een hoffilmcrew.... Dan nog staat er maar 3 man in een kroeg met carnaval!
pi_78154834
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nog wel eventjes ja ! E72 perfect toestel als je tenminste niet de dingetjes wilt die een N-serie wel heeft, het is een toestel uit de zakelijke lijn van Nokia, dit in tegenstelling tot de fun lijn waarin de N-series zich bevinden. Dus minder dingen als mp3's, foto's en al nog meer. Gewoon goed toestel voor bellen en mailen, goede batterij capaciteit. Kortom aanrader!
Ja, ik luister nooit muziek via mijn mobiel en vind het prettig als ie fijn smst, lang met batterij meegaat en als ik mensen maar goed kan verstaan. Foto's maak ik wel af en toe met mijn mobiel, maar ik weet ook wel dat ik een fototoestel moet pakken als ik echt goede foto's wil. Een mobiel kan geen topkwaliteit foto's maken. Thnx voor je advies .
pi_78155425
Mijn telefoon begint ook te kutten
Maar ik hoop dat hij het nog even wil volhouden, haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:40:07 #259
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78155615
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Goeie tip! Zal eens gaan kijken naar reizen daarheen.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_78155868
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat ziet er mooi uit
pi_78156644
Acht dagen is veel te kort joh. Het is pas vakantie bij meer dan tien dagen.
pi_78156713
Ik ga dit jaar ook écht écht écht op zoek naar een vakantie maatje
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:04:53 #263
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78156737
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Acht dagen is veel te kort joh. Het is pas vakantie bij meer dan tien dagen.
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaar . Heb 2,5 week vrij gevraagd (18/6 - 4/7), dus moet lukken om daarin wat te plannen.
pi_78156764
Ik moet er ook een .

Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel .
pi_78156956
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaar . Heb 2,5 week vrij gevraagd (18/6 - 4/7), dus moet lukken om daarin wat te plannen.
vaak is 't niet veel duurder 'n paar dagen meer.
pi_78156983
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een .

Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel .
ik voel 'n match...
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:10:31 #267
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78156992
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een .

Geen leuke collega's?
pi_78157092
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_78157184
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
manwhore?

btw als ik dichtgooi want zie niet hoeveel posts zit mobiel dus open geen nieuwe...
pi_78157289
Nee, een manwhore heb ik al .
pi_78157304
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Geen leuke collega's?
Jawel, maar die hebben of al geboekt of een partner met wie ze gaan .
pi_78157336
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ik voel 'n match...
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.
pi_78163380
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.
Dat klopt ook wel, hoewel het ook wel goed kan gaan omdat je geen verwachtingen hebt...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 11:03:23 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78176076
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Hell no
pi_78176245
Waarom is een website laten maken zo gruwelijk duur ?
pi_78176469
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom is een website laten maken zo gruwelijk duur ?
Wat noem jij duur? En wat zijn je eisen
pi_78176616
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Wat noem jij duur? En wat zijn je eisen
Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niks .
pi_78176839
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Het begint bij ¤500 euro en ik hoef maar een heel basic website met informatie en een e-mailformuliertje en het belangrijkste is gewoon dat ie in google wordt opgenomen. Maar dat doet ie dus nog steeds niet.. heb al van die steekwoorden opgenomen in de pagina's, heb de site al ingevuld in zo'n google-dinges.. en nog niks .
Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...
pi_78177413
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tja zoekmachine optimalisatie is ook gewoon iets wat je moet kunnen, is niet alleen de metatags...
I know. Maar eens iemand voor zoeken .
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:22:55 #280
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78179684
Middag!
pi_78189177
Stom joch in de Hi winkel . Ga ik mijn abbo verlengen, wil ik hem omzetten naar studentenabbo.. zegt ie dat ik mijn nummer niet kan houden en een nieuw nummer krijg. Dus ik vond het al raar want je kan toch altijd nummerbehoud? Maargoed is niet anders..

Dus ik thuis de klantenservice van Hi bellen om mijn oude abbo op te zeggen, want dat moest, dus ik leg dat uit aan het meisje.. zegt ze: "Dat kan wel hoor!". Dus zij heeft mijn abbo omgezet, met nummerbehoud. Maandag komt mijn nieuwe E72.. Maar nu moet ik wel binnen 8 dagen terug naar Arnhem om mijn nieuwe abbo stop te zetten, mijn oude abbo op naam te laten zetten en het toestel in te leveren..

Klere popi-jopi gastje . Nou kan ik godverdomme helemaal terug naar Arnhem . Dat ie de volgende keer even goed oplet bij z'n hoe-gebruik-ik-de-Hi-computer-opleiding -_-'.
pi_78189420
kan dat alleen maar in die betreffende HI winkel? wat waardeloos zeg
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_78189618
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
pi_78190786
Waarom is de politie niet te bereiken als je ze moet hebben ...

Ze hebben me woensdag gevraagd om terug te bellen. Ze hebben "een" fiets van me waarschijnlijk terug gevonden. Krijg ze alleen de hele tijd niet te pakken die afdeling.

Vandaag ook weer paar keer
Ik luister NL-Talig
pi_78191290
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nou begin ik te twijfelen maar ik neem aan dat ik naar dezelfde winkel terug moet.. Knap waardeloos. Maar meisje van de klantenservice heeft me wel een paar maanden gratis gegeven om me tegemoet te komen.
Anders bel je nog een keer met de klantenservice om dat te vragen... anders kom je er straks achter dat je gewoon naar de dichtsbijzijnde winkel had kunnen gaan ipv weer naar Arnhem
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:23:05 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78191307
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...
pi_78191418
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Naja, het toestel komt uit die betreffende winkel, dus dat klinkt wel logisch...
Als het een franchise is, dan zou ik dat begrijpen, maar als dat niet zo is maakt het geen klap uit waar je dat toestel terugbrengt, verdwijnt dan toch weer in de voorraad van HI/KPN
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:33:40 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78191669
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dat is wel netjes dan
pi_78194786
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Stom joch in de Hi winkel . Ga ik mijn abbo verlengen, wil ik hem omzetten naar studentenabbo.. zegt ie dat ik mijn nummer niet kan houden en een nieuw nummer krijg. Dus ik vond het al raar want je kan toch altijd nummerbehoud? Maargoed is niet anders..

Dus ik thuis de klantenservice van Hi bellen om mijn oude abbo op te zeggen, want dat moest, dus ik leg dat uit aan het meisje.. zegt ze: "Dat kan wel hoor!". Dus zij heeft mijn abbo omgezet, met nummerbehoud. Maandag komt mijn nieuwe E72.. Maar nu moet ik wel binnen 8 dagen terug naar Arnhem om mijn nieuwe abbo stop te zetten, mijn oude abbo op naam te laten zetten en het toestel in te leveren..

Klere popi-jopi gastje . Nou kan ik godverdomme helemaal terug naar Arnhem . Dat ie de volgende keer even goed oplet bij z'n hoe-gebruik-ik-de-Hi-computer-opleiding -_-'.
Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
pi_78194808
btw nog te hopen dat ze het willen annuleren en je toestel willen terug nemen... bij ons is het never nooit gelukt om voor elkaar te krijgen!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:19:44 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78195080
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ehm nee, denk dat je het die jongen verkeerd hebt uitgelegd. Dat je namelijk een nieuw abo wilde, maar binnen een netwerk kan je inderdaad geen nummerbehoud doen! is ter voorkoming van de hogere kortingen die je krijgt bij nieuwe abo's ipv de verleningen! dus denk dat je het daar gewoon verkeerd hebt uitgelegd, of hebt uitgelegd gekregen.
Bij mij, twee jaar geleden, viel het omzetten van een normaal abonnement naar een studentenabonnement niet onder het kopje "nieuw" maar gewoon onder verlengen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:19:59 #292
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78197315
Ik kon voortijdig mijn Flex 25 abo omzetten naar iPhone abo (ook al gaat ie pas in maart in) meldde men mij telefonisch bij de klantenservice. Dus mijn iPhone was binnen en ik naar de T-Mobile winkel in de Heuvelstraat. Zegt die doos achter die balie dat dat niet mogelijk was en liet t mij op dr scherm zien. Ik uitgelegd dat ze gezegd hebben dat het wel kon, maar ze kon niets voor me betekenen. Ik geagiteerd daar weg en thuis de klantenservice gebeld. GEEN ENKEL PROBLEEM zeiden ze me nogmaals, dus hebben ze het geregeld. Vreemd dat ze het in de winkel niet kunnen en telefonisch wel
pi_78198706
quote:
btw nog te hopen dat ze het willen annuleren en je toestel willen terug nemen... bij ons is het never nooit gelukt om voor elkaar te krijgen!
Ik heb er twee jaar geleden bij KPN geen enkel probleem mee gehad.
pi_78201835
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik kon voortijdig mijn Flex 25 abo omzetten naar iPhone abo (ook al gaat ie pas in maart in) meldde men mij telefonisch bij de klantenservice. Dus mijn iPhone was binnen en ik naar de T-Mobile winkel in de Heuvelstraat. Zegt die doos achter die balie dat dat niet mogelijk was en liet t mij op dr scherm zien. Ik uitgelegd dat ze gezegd hebben dat het wel kon, maar ze kon niets voor me betekenen. Ik geagiteerd daar weg en thuis de klantenservice gebeld. GEEN ENKEL PROBLEEM zeiden ze me nogmaals, dus hebben ze het geregeld. Vreemd dat ze het in de winkel niet kunnen en telefonisch wel
Dat klopt, sommige dingen kunnen de winkels niet, waarom heeft nog nooit iemand kunnen uitleggen
pi_78202791
quote:

[..]

Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.

Klantenservice zegt: kan wel, want het is gewoon een contractovername en verlenging. Ofzo. En zij zegt dat ik sowieso 8 dagen bedenktijd heb, dus het toestel moeten ze terugnemen binnen 8 dagen en ook het contract kan ik binnen 8 dagen nog opzeggen.

Waarin ben ik dan niet duidelijk geweest? Ik wilde gewoon verlengen met nummerbehoud, en dan het abbo op eigen naam zetten en dan studentenkorting. Is dat nou zo moeilijk ?

Edit: ik snap je redenatie, maar dan begrijp ik niet waarom ik bij de klantenservice wel met nummerbehoud kan verlengen, en in de winkel niet?

[ Bericht 7% gewijzigd door hetzusjevan op 19-02-2010 22:12:34 ]
pi_78205709
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik van zakelijk abbo over wilde naar studentenabbo, met nummerbehoud. Hij zei: dat kan niet, want je krijgt een nieuw abbo nu.

Klantenservice zegt: kan wel, want het is gewoon een contractovername en verlenging. Ofzo. En zij zegt dat ik sowieso 8 dagen bedenktijd heb, dus het toestel moeten ze terugnemen binnen 8 dagen en ook het contract kan ik binnen 8 dagen nog opzeggen.

Waarin ben ik dan niet duidelijk geweest? Ik wilde gewoon verlengen met nummerbehoud, en dan het abbo op eigen naam zetten en dan studentenkorting. Is dat nou zo moeilijk ?

Edit: ik snap je redenatie, maar dan begrijp ik niet waarom ik bij de klantenservice wel met nummerbehoud kan verlengen, en in de winkel niet?
omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...
pi_78206033
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

omdat die wellicht meer info voor hun neus hebben... maar goed, die 8 dagen bedenktijd werd wel genoemd bij KPN, maar zodra er dan ook maar 1 minuut gebeld/gesmst mee was dan kreeg je het al niet meer voor elkaar, ook toestellen mochten wij dan iig niet meer terugnemen, hoop dat het kan voor je...
Medewerkster klantenservice zei dat, ook al was ie gebruikt, je hem 8 dagen op proef hebt en je het toestel binnen 8 dagen kan retourneren. Heb net de ene instelling die ik gemaakt had, verwijderd via fabrieksinstellingen terug zetten. Even oppoetsen, klaar. Heb het zegel zelfs niet verbroken maar losgepeuterd .

Verwacht niet dat het toestel het grootste probleem gaat zijn though. Al met al vervelende miscommunicatie, maar volgens de klantenservice moet dat gemakkelijk recht te zetten zijn . Ik ga het morgen ondervinden, wish me luck .
pi_78211575
mijn ervaring met nummer behoud en wisseling van abbonementen / providers is dat het eigenlijk altijd wel mogelijk is. Ook geregeld op werk een overzetting van abo met nummer behoud of overschakeling van provider met nummer behoud. Het duurt alleen allemaal wat langer maar in princiepe kun je altijd je nummer behouden.

Nog nooit tegengekomen dat het niet kan.

Maar: pin me hier niet 100% op vast aangezien ik het namelijk nog niet heb meegemaakt dat het niet kan
Ik luister NL-Talig
pi_78216722
Het was maar rustig in de stad vandaag...

homo's... paar daagjes carnaval en iedereen ligt twee weken op bed....
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_78219774
het was heel laf in de stad..
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')