omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
Nog wel eventjes jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde ...
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat dus ook voornamelijk van de opper enzo fotos moet maken
Zijn maar weinig fotos waar je mij opziet
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.
Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
aaah zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, maar ging er wel vanuit dat jij de 3e persoon was... Gewoon die kantine ziet er leeg uit.. Iemand in spiderman pak en een paar tafels... En ow ja iemand in een witte onderbroek..
Al pak je een hoffilmcrew.... Dan nog staat er maar 3 man in een kroeg met carnaval!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah zo
haha. ach jah, is idd beetje raar als je zo kijkt jah. maar de reden was dus vanwege soort "hoffotograaf" maar komt inderdaad apart over
Ja, ik luister nooit muziek via mijn mobiel en vind het prettig als ie fijn smst, lang met batterij meegaat en als ik mensen maar goed kan verstaan. Foto's maak ik wel af en toe met mijn mobiel, maar ik weet ook wel dat ik een fototoestel moet pakken als ik echt goede foto's wil. Een mobiel kan geen topkwaliteit foto's maken. Thnx voor je adviesquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nog wel eventjes ja! E72 perfect toestel als je tenminste niet de dingetjes wilt die een N-serie wel heeft, het is een toestel uit de zakelijke lijn van Nokia, dit in tegenstelling tot de fun lijn waarin de N-series zich bevinden. Dus minder dingen als mp3's, foto's en al nog meer. Gewoon goed toestel voor bellen en mailen, goede batterij capaciteit. Kortom aanrader!
Goeie tip! Zal eens gaan kijken naar reizen daarheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Dat ziet er mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wil je voor het stappen of wil je voor rust? Anders namelijk Zakhintos! Dat is het schildpaddeneiland! Echt mooi eiland, relatief rustig en goed eten!
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Tegan het volgende:
Acht dagen is veel te kort joh. Het is pas vakantie bij meer dan tien dagen.
vaak is 't niet veel duurder 'n paar dagen meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet ook een beetje aan de financien denken. Nu is dat voor mij geen probleem, maar voor mn wederhelft wel dus vandaar. Heb 2,5 week vrij gevraagd (18/6 - 4/7), dus moet lukken om daarin wat te plannen.
ik voel 'n match...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
Geen leuke collega's?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik moet er ook een.
Nu ga ik met een groepje mee, maar eigenlijk voel ik me een beetje het vijfde wiel.
manwhore?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.quote:
Dat klopt ook wel, hoewel het ook wel goed kan gaan omdat je geen verwachtingen hebt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imo kan je pas op vakantie met iemand als je elkaar echt goed kent, anders is het vragen om problemen.
Hell noquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Vakantiebuddy? Betalen jullie dan ook alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |