En "blikbier"quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Agh met carnaval verkoop je toch alleen maar diepvriespizza's!
Hij is echt helemaal leeggetrokken... Was ook verdere verbouwing bij waardoor ie groter werd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, beter dat ik dat nu weet dan dat ik daar voor de deur sta![]()
Zal wel een grote operatie zijn dan, een supermarkt sluit je niet zomaar even een week.
rustig man, ik schrik me een ongelukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AlaaF, ALAAF ALAAAAAAAAF![]()
![]()
Zin in vanavond
Ambulance nodig ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:07 schreef Guard het volgende:
[..]
rustig man, ik schrik me een ongeluk
hehehe...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
Gelukkig
Jah gister werden ze thuis ook al gek van me, ze wouden me bijna weer tegen mn been trappen zodat ik weer rustig was haha.
Ben je al beter dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,
GOEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AlaaF, ALAAF ALAAAAAAAAF![]()
![]()
Zin in vanavond
Die been neem ik op sleeptouwquote:
Ik zou toch een rolstoel proberen te regelen.. Rolstoelpolonaise FTW jwtzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die been neem ik op sleeptouw
gaat steeds beter dus
jah doe ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Haha oke
Al zou ik er toch opletten
Ja inderdaad, want anders ben je straks verder van huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah doe ik ook
Net te veel belasten, op zijn tijd even zitten enzo
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want anders ben je straks verder van huis.
Nee oke, maar vermindering van pijn zou wel fijn zijn en als je dan constant aan het hossen bent, dan lijkt mij dat geen helpend effect hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!
recordpoging marathon-polonaisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is een overbelaste spier, dat valt wel mee, op zich kan je daar niets mee kapottrekken als je geen marathon gaat lopen oid!
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja, moet zeggen dat het wel meevalt, alleen helemaal strekken van been is nog beetje pijnlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar vermindering van pijn zou wel fijn zijn en als je dan constant aan het hossen bent, dan lijkt mij dat geen helpend effect hebben
Alcohol heeft een pijnstillend effectquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
mja, moet zeggen dat het wel meevalt, alleen helemaal strekken van been is nog beetje pijnlijk.
Maar komt goed
Dat wordt mn gevaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Alcohol heeft een pijnstillend effect
Jij gaat toch wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Guard het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik vanavond ga...
En dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal zo mijn "pakje" eens gaan pakken
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-ietsquote:
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-iets
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Mijn FV-obessie is begonnen door mijn jurkjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Is wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
Dit blijkt dé hit te zijn en ik had hem nog nooit gehoord...
Jep, as zondag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Ik ben in omgeving Nijmegen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!
http://www.pietkerkhof.nl/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
typo en zit inderdaad door heel het land!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
en nu dus 2 uur geen pc ondersteuning meer op ict
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Prioriteiten stellen op de vrijdag hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |