Je hebt je handen toch wel thuisgehouden hequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef SpeCulaes het volgende:
Heuj, Zusje is in de Boeka geweest, gespot!
Ik weet nu pas wie het is door de fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Je hebt je handen toch wel thuisgehouden he
Binnenkort eens een kijkje nemen, al is de XL dichterbij..quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik weet nu pas wie het is door de foto.
Ik ben trouwens fan van de nieuwe appie op de korvel! Groot, luxe en mandjeskassa's.
Ik ga het even luisterenquote:
Ik heb net booschappen gedaan bij de XLquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben trouwens fan van de nieuwe appie op de korvel! Groot, luxe en mandjeskassa's.
is ie ook met zelfscan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het was vrij druk dus ik ben gelijk naar de mandjeskassa gevlucthquote:
Nee die handheldscanners die bij de ingang zouden hangen... Heb je bijvoorbeeld in Goirle welquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het was vrij druk dus ik ben gelijk naar de mandjeskassa gevlucth
Bij die in de Reeshof (Dalem) ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee die handheldscanners die bij de ingang zouden hangen... Heb je bijvoorbeeld in Goirle weldat is echt ideaal, je scant wat je in je wagen gooit, kan het meteen in een tas doen en afrekenen! Gaat echt supersnel.
Wij waren vrij irritant in de stationsstraat geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die zwarte bus was de bus waarmee wij meeliepen in de optocht
Want? Heb er niets van gemerkt moet ik zeggen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij waren vrij irritant in de stationsstraat geloof ik
Bij de devilquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Heb er niets van gemerkt moet ik zeggen...
als je een uur niks te doen hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Thnx. Ga zometeen even jullie foto's checken (Stuurloos@Praag & Crazy@carnaval)
. Eerst even kijken of ik mss een Blackberry bij een abbo kan nemen
.
Hij is mooooooooooooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik ook ff geweest ^^ Maar uiteindelijk afgesloten op de heuvelstraat, bij de it'squote:
Kreta, en dan een dagje naar Elafonisiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil met zijn vriendin in juni 8 dagen naar Griekenland.
Wie heeft tips mbt reisorganisaties, vroegboekkortingen, eilanden etc?
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je een uur niks te doen hebt
Hee mister T, jij hebt verstand van telefoons! Nokia E72, istwa? Heb nog niet veel negatiefs erover gelezen, maar then again, ik wist ook niet van de mankementjes van de N97 mini totdat jij het me vertelde ..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit nou net even snel te browsen... Maar waarom zijn de eerste 100 gemaakt in een lege kantine met 3 man op een podium?
En waar dan specifiek? We willen een rustige lokatie aan het (zand)strand en toch in de buurt van een dorpscentrum. Anders doe ik even moeilijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kreta, en dan een dagje naar Elafonisi![]()
![]()
met haar roze strand en heldere water
http://images.google.nl/images?hl=nl&tab=wi&q=elafonisi
Ben al best vaak op Kreta geweest, maar het blijft leuk. Is genoeg te doen enzo. Maar Rhodos schijnt ook prachtig te zijn. Nog even een Kreta plaatje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |