Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombiequote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombie
Oeh, dat is een apart iets inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Stuurloos het volgende:
Bedankt mensen! Op naar het volgend jaar
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?
En wat heb je gekregen?
Geld en waardebonnen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.![]()
Donderdag pas weer aan de slag, dus zo de afwas doen
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een mallequote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ze hebben mijn contract omgezet naar 18 uur per week
Dan is het wel nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een malle
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:quote:
Ik ben meer van de salami pizzaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de salami pizzaMaar smakelijk
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hèquote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doen
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hè
Kusjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..
Wow, dat is weer lekker laatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
Blijkbaar valt carnaval volgend jaar in de eerste week van maart
En wanneer mag dat zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is weer lekker laat
Ik mag dit jaar weer rond mijn verjaardag naar school
Ik ben 7 september jarig en 6 september begint het nieuwe jaarquote:
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
stond gvd onder de douche, mag dat, en ik heb die vrachtwagen wel gehoord, kan moeilijk nat en naakt onder de douche vandaan springen om die gast te helpen lossen".
Ha-haquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat je die chauffeur er een plezier mee zou hebben gedaan!
Dank je! No worries!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Stuurloos, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry voor de verlate felicitatie.
En nog wat gescoord Crazy?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
De laatste dag vandaag
In elk geval tot nu toe een zeer geslaagde carnaval.
Zusje, Das behoorlijk kut jah, om zo te moeten haasten
Vandaag geen zin meer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:44 schreef theKiD het volgende:
Zo! Mijn carnaval zit er weer op. Was weer een goed gezellige carnavalOp naar volgend jaar
Werkquote:
Ik was bezig aan de studiequote:
Hmm, lekker dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Goedemorgen! Het is echt bijzonder koud en dan verwachten ze voor vanmiddag nog regen... En ik moet nog naar het noorden en daar verwachten ze ze sneeuw... Heerlijk!
Ja, gevoelsmatig is het weer best lekker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, lekker dan!
Ik vind het overigens nu wel lekker buiten qua temperatuur
Ja,quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, gevoelsmatig is het weer best lekker.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch volgend jaar maar ergens anders carnaval vieren...
Nog gewerkt de laatste tijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Toch erg dat ik me gruwelijk verveel als mijn vriend 's avonds niet langskomt. Zal misschien met het feit te maken hebben dat al mijn vrienden ver weg zijn gaan wonen nu, maar toch. Het is hier ook ontzettend rustig moet ik zeggen
.
Very nice!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef Guard het volgende:
Zo ben er ook weer, was heerlijk, even lekker weg.
Vooral gisteren stralend weer gehad
Die sneeuw hier was ik wel klaar mee, maar daar in de Eifel was het mooi wit (20-25cm)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nu de recovering van Carnavalquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Toch erg dat ik me gruwelijk verveel als mijn vriend 's avonds niet langskomt. Zal misschien met het feit te maken hebben dat al mijn vrienden ver weg zijn gaan wonen nu, maar toch. Het is hier ook ontzettend rustig moet ik zeggen
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een impressie van onze dweilmiddag de laatste rit in de bus over de ringbaan west
En dit is dus gefilmd in rijdende bus door 1 van onze leden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |