Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombiequote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor de komende dagen dan toch een costume-change voor; zombie
Oeh, dat is een apart iets inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef theKiD het volgende:
Ff gekopieerd van een ander forum... Het zal je maar overkomen![]()
![]()
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Stuurloos het volgende:
Bedankt mensen! Op naar het volgend jaar
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een leuke verjaardag gehad?
En wat heb je gekregen?
Geld en waardebonnen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja hoor! Was niet druk, maar wel gezellig. Had het in 2 dagen verdeeld. Ene dag vrienden en andere dag familie. Geld gehad over het algemeen en waardebonnen, altijd prettig.![]()
Donderdag pas weer aan de slag, dus zo de afwas doen
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een mallequote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ze hebben mijn contract omgezet naar 18 uur per week
Dan is het wel nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 15:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jeuj! Ik ga even geld storten en kattenbakgrit halen, het meurt hier als een malle
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:quote:
Ik ben meer van de salami pizzaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De stank is inmiddels weg. Zo maar eens de oven voorverwarmen voor mn pizza:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben meer van de salami pizzaMaar smakelijk
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hèquote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, maar dacht laat ik vandaag eens wat anders doen
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een jaartje ouder bent hè
Kusjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En bedankt.. hopelijk ben ik volgend jaar NIET met carnaval jarig..
Wow, dat is weer lekker laatquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
Blijkbaar valt carnaval volgend jaar in de eerste week van maart
En wanneer mag dat zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is weer lekker laat
Ik mag dit jaar weer rond mijn verjaardag naar school
Ik ben 7 september jarig en 6 september begint het nieuwe jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |