Wat is het geworden?quote:
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leukquote:
Dan weet ik ongeveer wel welke dat is denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leuk. Alleen zij hebben hetzelfde jurkje aan, maar ik vond die ik tegenkwam net iets leuker
. Ga jij zondag ook toevallig en ook toevallig in Tilburg?
By the way, geniale carnavalsoutfit:
[ afbeelding ]
Haha mijn vriendin gaat 99% zeker als Amy... Zelfs de tattoo's kun je krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een soortement van tulpenjurkje/zeeuwsmeisje-achtig iets. Mijn twee huisgenootjes gaan ook in tulpenjurkje, dus is wel leuk. Alleen zij hebben hetzelfde jurkje aan, maar ik vond die ik tegenkwam net iets leuker
. Ga jij zondag ook toevallig en ook toevallig in Tilburg?
By the way, geniale carnavalsoutfit:
[ afbeelding ]
Misschien omdat je geen portier bent eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:08 schreef theKiD het volgende:
Ik ben weer thuis.. Wat een avond..Waarom moeten die jongen gastjes zich allemaal als haantjes gedragen als ze zat zijn?
Tis dak me postuur mee heb, maar anders had ik al een paar klappen gehad toen ik er een uit de dames wc trok.. Maar al met al, is alles met een sisser afgelopen. Aan de deur staan als uitsmijter kan best leuk zijn af en toe
Held!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef Guard het volgende:
Gisteren ook nog tussen twee beginnende opstootjes gesprongen, sommigen mensen moeten gewoon niet (zoveel) drinken...
En ook nog twee dames van een niet-verkleede casanova moeten redden (een turkse exchance student naar eigen zeggen), komt ie mij allemaal biertjes en sigaretten aanbieden (die ik natuurlijk vriendelijk heb geweigerd) alsof ik hun pimp was
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:25 schreef Stuurloos het volgende:
Nog een kleine 12 uur en dan ben ik 25 jaar.. pfft.. wordt oud
Dan pas?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef aardappel het volgende:
Nog een kleine 12 uur en dan ben ik zo zat als een aap... pfft.. wordt oud![]()
Denk dat die kleine mannen gewoon niet tegen drank kunnen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen portier bent eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |