KUT!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
deel 31 was overigens het laatste deel van deze reeks waar ik in gepost heb, ik ben er mee gestopt!
Wat is dit dan voor postquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, et het nooit wat weest en et sal nooit wat wurde.
deel 31 was overigens het laatste deel van deze reeks waar ik in gepost heb, ik ben er mee gestopt!
En dan oek Liwwadden goed spelle.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ken een mod nog effe een vraagteken achter wat zetten?
Ben je weer door sneeuwduinen gejaagd ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vaker bij de garage dan op de oprit de laatste weken
nee, drijfzandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je weer door sneeuwduinen gejaagd ofzo
Heb je dat ook aan diegene gevraagd of ben je duimzuigend doorgereden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef TwisterNederland het volgende:
Welke idioot gaat om 14.48 uur staan lossen midden op de weg bij de Oldehove?
Ga een drol pijpen, oelewapperquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je dat ook aan diegene gevraagd of ben je duimzuigend doorgereden.
noh, ist weer zover?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef Paladijn het volgende:Lexxx
In het kader van in de weg staande auto's, ik vroeg me al af wat Enexis hier nou weer te zoeken had
[ afbeelding ]
In de kelder onder een zonweringsbedrijf aan de Leeuwarder Pasteurweg heeft de politie woensdagmiddag driehonderd wietplanten aangetroffen. Daarbij zijn twee personen gearresteerd. De planten waren klaar om geoogst te worden. Er werd illegaal stroom van het laagspanningsnet getapt.
Drie monteurs van Enexis moesten diep graven om er achter te komen waar de illegale aansluiting zich bevond.
quote:
Er wonen 2 goede vrienden van mij en de huidige werkgever waar ik nu zit heeft daar ook een pand, ik kan daar eventueel een andere functie krijgen. Dit jaar wil ik ook weer naar school toe, dus waarom niet daar?quote:
Ja helaas. In Rotterdam is het nog kouder dan hier dusquote:
kou maakt niet uit. de sneeuw waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja helaas. In Rotterdam is het nog kouder dan hier dus
De reden voor Cambuur afgelopen maandag was een te hard veldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
kou maakt niet uit. de sneeuw waarschijnlijk wel
Ik heb mijn stemformulieren bij het oudpapier geflikkerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga op FNP stemmen. Die wil niet fuseren met Leeuwarden
Whehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef justmattie het volgende:
Bij mij kwam uit de stemwijzer : De klokkenluiderspartij_!
Ik weet het niet, wat wel duidelijk is dat ik daar niet op ga stemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheDat is van die LPF aanhanger die in de kleine bontekoe woont toch? Daar zou Pim Fortuyn op 6 mei 2002 naar toe direct NA zijn interview met Ruud de Wild...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb mijn stemformulieren bij het oudpapier geflikkerd.
En glad.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:40 schreef Paladijn het volgende:
Gunther mag door voor de koelkast
Schietpartij bij Stephenson was ivm. een Herman die een politieauto geknuffeld had
Dolle koe ramt politiewagen
Doe mij maar alleen bier. Waar kan ik ;t ophalen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef justmattie het volgende:
Bier en taart van mij voor jullie
Hier in Liwwadden weest welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij maar alleen bier. Waar kan ik ;t ophalen?
Ik hoef niet meer naar liwwadden deze week.quote:
At ut morgen doorgaat weest welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:43 schreef neen het volgende:
Kest morgen wel wat naar Oost brengen weest wel
De begroting moet toch sluitend worden gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
D'r zit vast een wietplantage op't veld!
Het geld moet ergens vandaan komen, het is niet dat ze Haarlem achterna willen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
D'r zit vast een wietplantage op't veld!
Ik ben helemaal verward omdat je m;n kont gecheckt hebt.quote:
Eigen schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verward omdat je m;n kont gecheckt hebt.
Heul niet! In de stad toen was niet mijn idee!quote:
Welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet! In de stad toen was niet mijn idee!
Nietquote:
En minimeetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietIk zou met Marijke spelletjes doen
En cadeautjes kopen
Met Marijke jaquote:
Na de vakantie heb ik daar toetsen. Het zal er druk zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef justmattie het volgende:
Volgende keer bij de WC's in de afgelegen gymzaal
En dan krijg je klappen van die mooiboyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de vakantie heb ik daar toetsen. Het zal er druk zijn.
Dan heb ik toetsen dat zeg ik toooochquote:
Ik bedoel die week daaaar weer naquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik toetsen dat zeg ik tooooch
Okeeeeee dat kan welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bedoel die week daaaar weer na
Meedoen?quote:
Komt denk ik wel goed juh. Na de vakantie krijgen we een nieuw rooster bin benieuwd nouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeeee dat kan wel
Must wel komme
Geen stage meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt denk ik wel goed juh. Na de vakantie krijgen we een nieuw rooster bin benieuwd nou
Gezelligquote:
Oh.quote:
Maar de vrijdag wordt anders dus ben benieuwd hoe of watquote:
Ja nog 2 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Dusss, de volgende meet wordt een seksmeet aaight??
Wat stel je zoal voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Dusss, de volgende meet wordt een seksmeet aaight??
Straks ben je opeens heel vroeg uit en kunnen we geen stiekeme seksmeets meer doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar de vrijdag wordt anders dus ben benieuwd hoe of wat
dat zit er denk ik niet inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks ben je opeens heel vroeg uit en kunnen we geen stiekeme seksmeets meer doen
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Ik zal de kettingen en tuigjes alvast voor jullie ophangen.
Je scoort punten bij DWquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Ik zal de kettingen en tuigjes alvast voor jullie ophangen.
Dan hoeft die mooiboy ook niet meer jaloers te smsen.quote:
Jaquote:
Durf je niet meer?quote:
quote:
Oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Alleen in combinatie met JustMattie en GHB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met JustMattie en GHB!
ik ook, kent skele!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ah juh, je mist toch niks, want ik ben maar een lillik wief nou!
Dit vraagt om picsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ah juh, je mist toch niks, want ik ben maar een lillik wief nou!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:38 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Na, dan must hier maar even komme en anders silk dy krije!
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
De Weaze no. 13. Jij mag gratis.
oh zeker welquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
SU! Wie is hier nou de skijterd?? Tis wel weer duidelijk hoor!
Zeg, wil jij je de volgende keer even wat beter wassen daar beneden? De vorige keer heb ik nog een paar dagen lang een vreemde nasmaak in mijn mond gehouden. Dat was niet z'n genot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef neen het volgende:
Haha, no.13 dat is die spaanse
Geeft niet juh. Ken de beste overkomen. Volgende keer beter. Mijn deur staat altijd voor je open.quote:
Dat is de geur van worst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je de volgende keer even wat beter wassen daar beneden? De vorige keer heb ik nog een paar dagen lang een vreemde nasmaak in mijn mond gehouden. Dat was niet z'n genot.
Salami komt er bij mij niet in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is de geur van worst.
Bij voetbal hoort ook dorst.
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Geeft niet juh. Ken de beste overkomen. Volgende keer beter. Mijn deur staat altijd voor je open.
Genot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Komkommer wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jahaa, want ik ben vegetariër.
Zulke mensen leven ook niet hier in Liwwaddenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef neen het volgende:
Ik zag er vandaag een in de trein, dik, rood, zwanger, vers van de huishoudbeurs. Ze stapte dertig km voor Leeuwarden uit. Geen genot.
JAAAAA!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:03 schreef justmattie het volgende:
Alex herkent zichzelf in die man hierboven?
Jaloers?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...
Het is toch maar van Excelsiorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef neen het volgende:
Morgen en Wiedemeijer gaat de boel kapot fluiten
Heb jij toevallig zaterdagavond chinees gegetenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef Maharbal het volgende:
O kut ja, hier ben ik lange tijd vergeten een TVP te plaatsen
Euh, nee. Hoezo?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zaterdagavond chinees gegeten?
Ik ging afhalen en zat er iemand die wel wat op jou leek. Zelfs dezelfde all-starsquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ging afhalen en zat er iemand die wel wat op jou leek. Zelfs dezelfde all-stars
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik had meer oog voor een chick die ook zat te wachten totdat die bamibakkers haar bestelling klaar hadden
Jouw definitie van ''een chick'' dusquote:
Opdoekenquote:
Dat van Beekmans meende ik trouwens wel. Ik zie liever Guijt spelen op die plekquote:
Hey een hele zinquote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
Flikker dat hele Cambuur alsjeblieft in de goot.
Al staat er niemandquote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat van Beekmans meende ik trouwens wel. Ik zie liever Guijt spelen op die plek
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 38.000 voor beekmans sukkel (0,32 seconden)
:') :')quote:
1 |
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 125.000 voor cambuur degradeert (0,27 seconden)
Ik moest lachenquote:
Ja.quote:
Wat had je ook alweer gezegdquote:
Dat met het 1/6e deel, zo dacht ik vanochtend ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:01 schreef Ensaf het volgende:
Al meer dan 2 maanden onafgebroken sneeuw.
Da's 1/6e deel van het jaar.
Dat is toch niet best.
Als ik dat gewild had, was ik wel naar Siberië verhuisd.
Viel mij ook op, ben blij dat het weer wat warmer wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Paladijn het volgende:
7 graden vanmorgen, kan al bijna weer open rijden
Rijdt die Niva alweerquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had mn raam weer open en de arm naar buiten vandaag iig.
Al lang! Nu staat de 111 kapot stilquote:
Maar dan onder leiding van mensen die verstand hebben van auto's bouwenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
de meeste auto's die in NL rondrijden zijn in Polen, Tsejchië en contreien gebouwd
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al lang! Nu staat de 111 kapot stil
En de paar jaar oude Sorento van mn vader ookJullie haddne hem vanmiddag moeten zien toen ik zijnvaste quote "waarom kopen jullie (mijn broer verzamelt ook oude troep) altijd van de oude troep, datgaattoch kapot???!!!"
Dat is wel kut jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
.
Ondertussen moeten dat soort auto's wel naar de garage om een lampje te vervangen, omdat alles aan elkaar vast zit.
Was jij laatst bij de snackbar hier?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is wel kut jaBij de Toyota bejaardis van m'n vriendin kan je ook geen lampje meer vervangen zonder speciaal gereedschap en halve demontage van de motorruimte
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was jij laatst bij de snackbar hier?
Die was zo slecht Justmattie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, hoezo?Kzat de hele tijd naar een chick te staren en er zat een gozer op z'n slippers met witte sokken tegenover me. Precies dezelfde sokken als dat jij hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kzat de hele tijd naar een chick te staren en er zat een gozer op z'n slippers met witte sokken tegenover me. Precies dezelfde sokken als dat jij hebt.In de winter heb ik niks aan m'n slippersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
niet, ik ga snel op zwartquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
Wanneer wordt ELF eigenlijk LEN, Alex ?
Moest je d'r weer tussendoor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef neen het volgende:
Wanneer komt er een subforum voor mensen die Kees heten?
Maar je deed het toch!quote:
Het spijt me manquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar je deed het toch!
Ik zat zo lekker in de flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |