quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, hoezo?Kzat de hele tijd naar een chick te staren en er zat een gozer op z'n slippers met witte sokken tegenover me. Precies dezelfde sokken als dat jij hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kzat de hele tijd naar een chick te staren en er zat een gozer op z'n slippers met witte sokken tegenover me. Precies dezelfde sokken als dat jij hebt.In de winter heb ik niks aan m'n slippersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
niet, ik ga snel op zwartquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
Wanneer wordt ELF eigenlijk LEN, Alex ?
Moest je d'r weer tussendoor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef neen het volgende:
Wanneer komt er een subforum voor mensen die Kees heten?
Maar je deed het toch!quote:
Het spijt me manquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar je deed het toch!
Ik zat zo lekker in de flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |