Durf je niet meer?quote:
quote:
Oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Alleen in combinatie met JustMattie en GHB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met JustMattie en GHB!
ik ook, kent skele!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ah juh, je mist toch niks, want ik ben maar een lillik wief nou!
Dit vraagt om picsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ah juh, je mist toch niks, want ik ben maar een lillik wief nou!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:38 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Na, dan must hier maar even komme en anders silk dy krije!
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
De Weaze no. 13. Jij mag gratis.
oh zeker welquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
SU! Wie is hier nou de skijterd?? Tis wel weer duidelijk hoor!
Zeg, wil jij je de volgende keer even wat beter wassen daar beneden? De vorige keer heb ik nog een paar dagen lang een vreemde nasmaak in mijn mond gehouden. Dat was niet z'n genot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef neen het volgende:
Haha, no.13 dat is die spaanse
Geeft niet juh. Ken de beste overkomen. Volgende keer beter. Mijn deur staat altijd voor je open.quote:
Dat is de geur van worst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je de volgende keer even wat beter wassen daar beneden? De vorige keer heb ik nog een paar dagen lang een vreemde nasmaak in mijn mond gehouden. Dat was niet z'n genot.
Salami komt er bij mij niet in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is de geur van worst.
Bij voetbal hoort ook dorst.
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Geeft niet juh. Ken de beste overkomen. Volgende keer beter. Mijn deur staat altijd voor je open.
Genot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Komkommer wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jahaa, want ik ben vegetariër.
Zulke mensen leven ook niet hier in Liwwaddenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef neen het volgende:
Ik zag er vandaag een in de trein, dik, rood, zwanger, vers van de huishoudbeurs. Ze stapte dertig km voor Leeuwarden uit. Geen genot.
JAAAAA!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:03 schreef justmattie het volgende:
Alex herkent zichzelf in die man hierboven?
Jaloers?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |