Dat is de geur van worst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je de volgende keer even wat beter wassen daar beneden? De vorige keer heb ik nog een paar dagen lang een vreemde nasmaak in mijn mond gehouden. Dat was niet z'n genot.
Salami komt er bij mij niet in!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is de geur van worst.
Bij voetbal hoort ook dorst.
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Geeft niet juh. Ken de beste overkomen. Volgende keer beter. Mijn deur staat altijd voor je open.
Genot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Komkommer wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Salami komt er bij mij niet in!
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jahaa, want ik ben vegetariër.
Zulke mensen leven ook niet hier in Liwwaddenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef neen het volgende:
Ik zag er vandaag een in de trein, dik, rood, zwanger, vers van de huishoudbeurs. Ze stapte dertig km voor Leeuwarden uit. Geen genot.
JAAAAA!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo'n stereotype vegetariër? Alternatieve kleding en een bleek huidje?
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:03 schreef justmattie het volgende:
Alex herkent zichzelf in die man hierboven?
Jaloers?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat mn baard er net af is, maar anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |