KUT!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
deel 31 was overigens het laatste deel van deze reeks waar ik in gepost heb, ik ben er mee gestopt!
Wat is dit dan voor postquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, et het nooit wat weest en et sal nooit wat wurde.
deel 31 was overigens het laatste deel van deze reeks waar ik in gepost heb, ik ben er mee gestopt!
En dan oek Liwwadden goed spelle.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ken een mod nog effe een vraagteken achter wat zetten?
Ben je weer door sneeuwduinen gejaagd ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vaker bij de garage dan op de oprit de laatste weken
nee, drijfzandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je weer door sneeuwduinen gejaagd ofzo
Heb je dat ook aan diegene gevraagd of ben je duimzuigend doorgereden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef TwisterNederland het volgende:
Welke idioot gaat om 14.48 uur staan lossen midden op de weg bij de Oldehove?
Ga een drol pijpen, oelewapperquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je dat ook aan diegene gevraagd of ben je duimzuigend doorgereden.
noh, ist weer zover?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:33 schreef Paladijn het volgende:Lexxx
In het kader van in de weg staande auto's, ik vroeg me al af wat Enexis hier nou weer te zoeken had
[ afbeelding ]
In de kelder onder een zonweringsbedrijf aan de Leeuwarder Pasteurweg heeft de politie woensdagmiddag driehonderd wietplanten aangetroffen. Daarbij zijn twee personen gearresteerd. De planten waren klaar om geoogst te worden. Er werd illegaal stroom van het laagspanningsnet getapt.
Drie monteurs van Enexis moesten diep graven om er achter te komen waar de illegale aansluiting zich bevond.
quote:
Er wonen 2 goede vrienden van mij en de huidige werkgever waar ik nu zit heeft daar ook een pand, ik kan daar eventueel een andere functie krijgen. Dit jaar wil ik ook weer naar school toe, dus waarom niet daar?quote:
Ja helaas. In Rotterdam is het nog kouder dan hier dusquote:
kou maakt niet uit. de sneeuw waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja helaas. In Rotterdam is het nog kouder dan hier dus
De reden voor Cambuur afgelopen maandag was een te hard veldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
kou maakt niet uit. de sneeuw waarschijnlijk wel
Ik heb mijn stemformulieren bij het oudpapier geflikkerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga op FNP stemmen. Die wil niet fuseren met Leeuwarden
Whehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef justmattie het volgende:
Bij mij kwam uit de stemwijzer : De klokkenluiderspartij_!
Ik weet het niet, wat wel duidelijk is dat ik daar niet op ga stemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheDat is van die LPF aanhanger die in de kleine bontekoe woont toch? Daar zou Pim Fortuyn op 6 mei 2002 naar toe direct NA zijn interview met Ruud de Wild...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb mijn stemformulieren bij het oudpapier geflikkerd.
En glad.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:40 schreef Paladijn het volgende:
Gunther mag door voor de koelkast
Schietpartij bij Stephenson was ivm. een Herman die een politieauto geknuffeld had
Dolle koe ramt politiewagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |