Doe mij maar alleen bier. Waar kan ik ;t ophalen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef justmattie het volgende:
Bier en taart van mij voor jullie
Hier in Liwwadden weest welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe mij maar alleen bier. Waar kan ik ;t ophalen?
Ik hoef niet meer naar liwwadden deze week.quote:
At ut morgen doorgaat weest welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:43 schreef neen het volgende:
Kest morgen wel wat naar Oost brengen weest wel
De begroting moet toch sluitend worden gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
D'r zit vast een wietplantage op't veld!
Het geld moet ergens vandaan komen, het is niet dat ze Haarlem achterna willen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
D'r zit vast een wietplantage op't veld!
Ik ben helemaal verward omdat je m;n kont gecheckt hebt.quote:
Eigen schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verward omdat je m;n kont gecheckt hebt.
Heul niet! In de stad toen was niet mijn idee!quote:
Welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet! In de stad toen was niet mijn idee!
Nietquote:
En minimeetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietIk zou met Marijke spelletjes doen
En cadeautjes kopen
Met Marijke jaquote:
Na de vakantie heb ik daar toetsen. Het zal er druk zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef justmattie het volgende:
Volgende keer bij de WC's in de afgelegen gymzaal
En dan krijg je klappen van die mooiboyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de vakantie heb ik daar toetsen. Het zal er druk zijn.
Dan heb ik toetsen dat zeg ik toooochquote:
Ik bedoel die week daaaar weer naquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik toetsen dat zeg ik tooooch
Okeeeeee dat kan welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bedoel die week daaaar weer na
Meedoen?quote:
Komt denk ik wel goed juh. Na de vakantie krijgen we een nieuw rooster bin benieuwd nouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeeee dat kan wel
Must wel komme
Geen stage meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt denk ik wel goed juh. Na de vakantie krijgen we een nieuw rooster bin benieuwd nou
Gezelligquote:
Oh.quote:
Maar de vrijdag wordt anders dus ben benieuwd hoe of watquote:
Ja nog 2 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Dusss, de volgende meet wordt een seksmeet aaight??
Wat stel je zoal voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:45 schreef Tristessa het volgende:
Dusss, de volgende meet wordt een seksmeet aaight??
Straks ben je opeens heel vroeg uit en kunnen we geen stiekeme seksmeets meer doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar de vrijdag wordt anders dus ben benieuwd hoe of wat
dat zit er denk ik niet inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks ben je opeens heel vroeg uit en kunnen we geen stiekeme seksmeets meer doen
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Ik zal de kettingen en tuigjes alvast voor jullie ophangen.
Je scoort punten bij DWquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Ik zal de kettingen en tuigjes alvast voor jullie ophangen.
Dan hoeft die mooiboy ook niet meer jaloers te smsen.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |