abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77797173
Het vorige deel vind je hier

05 februari 2010: Co_OL (papa) (nog steeds #1)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR ***
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
20 september 2010: Rixtje
21 september 2010: Mardis
27 september 2010: Tessie
09 oktober 2010: devilishbaby
14 oktober 2010: Kloondinges
14 oktober 2010: kaatjejannie

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_77797192
Mijn eerste Z&G

Ik sloot hem met...
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef Orea het volgende:
Hier is het een extra verwarmd bad van 1.40m tot 2.00m. En er zijn oefeningen door het hele bad heen prima te doen!

En even voor de dinsdag verspringers! Ik ben vandaag 14 weken zwanger dat klinkt al lang (vooral in vergelijking met de 3 weken en 3 dagen toen ik erachter kwam )
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:10:39 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77797206
Leonieke Eindelijk verlof! Ben ik er ook meteen weer een stuk geruster op... Enne, nu niet meteen je huishouden gaan aanpakken alsof je op het werk bent he...

Jeetje Amaranta, ik kan mezelf wel voorstellen dat je na 3, 4 of 5 meisjes/jongens hoopt op een ander geslacht, maar deze vind ik wel echt diep triest. Teleurstelling okay, maar dit is bijna drama-queen gedrag...

Hier vannacht weer een levendige droom, maar geen pikante dit keer...

Over pikant gesproken, wat dát betreft is het tweede trimester voor mij écht aangebroken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77797265
orea wat balen dat het zwemmen je dan toch geen nacht doorslapen heeft opgeleverd!

ik weet trouwens niet wat ik allemaal in mn slaap doe, voet wordt dikker ipv meestal dunner, ik word ook wel wakker van de pijn, maar ik heb ook mn hoeslaken er vaak af en mn deken vind ik vaak half op de grond
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:13:17 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77797269
Leonie heeft verlof!
En Orea, wat fijn hè? Jij gaat ook al zo hard

Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
pi_77797330
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Freecell, hoe voelt het nu eigenlijk voor je 'overtijd' gaan?
Nou je het zo vraagt
Het voelt echt wel als overtijd gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draakje, een half jaar alweer Voel je je al een eeuwigheid zwanger?

En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
pi_77797344
Leonieke: Hehe, je verdiende verlof! Wat heerlijk zeg!

Orea 14 weken

Freecell: voorweeën....dat blijft maar duren he?
pi_77797365
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!

Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
Je ticker wordt langzamerhand eng hè?
pi_77797378
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef DJRandall het volgende:
Leonieke: Hehe, je verdiende verlof! Wat heerlijk zeg!

Orea 14 weken

Freecell: voorweeën....dat blijft maar duren he?
Ja, al anderhalve week een aantal uren per dag
*insert gil*
pi_77797413
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!

ow dat lijkt me ook zo vreemd! maar het is echt jou ticker!
pi_77797477
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou je het zo vraagt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
een dikke knuf voor jou

ik vind het echt geen niet als een eeuwigheid voelen, behalve als ik het hardop zeg!
blijf me verbazen over alles wat er gebeurd dat wel
pi_77797596
nja freecell, hopelijk doen de voorweeen iets! dat laatste beetje tijd kan zo zwaar zijn, maar er komt een eind aan

de gyn had geen woord gezegd over extra rust. ook niks over die twee en een halve week ziek zijn, ik moet gewoon vaker op controle en het nu maar zien als nullijn. ik vond het allemaal maar raar eigenlijk. hij was weer aan het kakelen (tegen de coassistent, niet dat mij gevraagd was of ik er bezwaar tegen had dat er een coassistent bijzat) tegen sangdrax en de coassistent over die promotie terwijl ik probeerde te vertellen dat ik zo beroerd was geweest. tis dat die babies in mijn buik zitten, anders mocht ik geloof ik gerust wegblijven.

/klaag
de man realiseert zich geloof ik een paar dingetjes niet helemaal. elke afspraak die we nu maken kost mij 2 dagen ellende (minimaal een halve dag kwijt aan de afspraak zelf, de rest van die dag aan het kalmeren van de hysteriefamilie die oppast (sangdrax wil geen lokale oppas) en dan een dag om de kutzooi op te ruimen en het hysterisch kind wat tot op het bot verwend wordt en nooit een tukkie hoeft te doen van de oppas te kalmeren) dus in de praktijk betekent 2 afspraken in de week dat ik 4 dagen lang me een slag in de rondte werk. en daarna al het huishouden 'mag' doen (en ja; ik ben ook al tegen sangdrax over een hulp begonnen, maar dat wil hij ook al niet). nja. maximaal 11 weken nu en het is gedaan en klaar. en dan hoef ik dit nooit meer te doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77797613
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou je het zo vraagt
SPOILER
*dikke knuf* Ik hoop voor jou dat je niet meer te lang moet wachten en dat je héél binnenkort van die voorweeën verlost bent
quote:
Een half jaar? Bij jou lijkt de tijd echt wel te vliegen
quote:
Ja, ik weet het, maar het voelt niet zo aan, maar dat komt volgens mij gewoon omdat ik nog niet zoveel last heb van de voorbereidingen (voorweeën e.d.). Af en toe wel eens steken, maar dat valt al bij al echt nog goed mee.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:34:01 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77797783
Ow freecell, ik hoop dat je baby snel komt. Dan hou ik de mijne nog wel even binnen...

simmu, waarom doet sangdrax zo moeilijk? Ik heb soms echt het idee dat hij het jou nog moeilijker maakt dan je familie. Gewoon door niet achter je te staan of dingen zwaarder te maken dan nodig...
pi_77797883
simmu ook voor jou even een dikke
klinkt niet makkelijk allemaal!
pi_77797907
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Ow freecell, ik hoop dat je baby snel komt. Dan hou ik de mijne nog wel even binnen...

simmu, waarom doet sangdrax zo moeilijk? Ik heb soms echt het idee dat hij het jou nog moeilijker maakt dan je familie. Gewoon door niet achter je te staan of dingen zwaarder te maken dan nodig...
ik heb geen idee. weet iemand trouwens toevallig of de partner vrij kan krijgen voor gynbezoeken of dat die daar echt vrije uren voor moet opnemen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:41:46 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77797978
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
pi_77797987
hmmm dat weet ik eigenlijk niet simmu, manlief krijgt het hier er wel vrij voor, maar hij zegt ook steeds dat als het te gek wordt (ook door de andere doktersbezoeken) ze het van zijn overuren moeten afhalen

en die maakt ie toch een beetje teveel de afgelopen tijd
pi_77798035
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
Hier in België kun je doorbetaald naar de dokter gaan als er echt geen mogelijkheid is om na de uren een afspraak te krijgen.
Voor de minste miserie heb ik wel altijd overuren opgenomen, maar dat is ook niet echt een probleem als je er 160 staan hebt
Mijn man gaat enkel mee als hij geen les moet geven (donderdag kan hij dus niet mee )
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:45:02 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77798072
flugel dat is niet waar hoor! Als zwangere heb je recht om je controles gewoon te laten doen zonder dat het van je vrije uren af gaat hoor!
Voor de partner geldt dit niet (naar mijn weten)...
pi_77798199
Ligt een beetje aan je CAO ook
Een vriend van ons krijgt er vrij voor, TARA niet Maar die kan zijn tijd dan weer redelijk flexibel inplannen, dus dat scheelt.

Alleen dan is hij vrij en gaat hij niet mee, maar blijft hij thuis. Als hij mee is, is hij toch alleen maar aan het zorgen dat hummel niet alle dossiermappen leegtrekt en dergelijke
Daarom wil ik wel graag dat hij thuis is Anders moet ik hummel mee in mijn eentje en dat is niet ideaal

Ow en even ter compensatie van mijn piepverhaal van net: 's morgens voel ik me prima Dan denk ik: gaat lekker! Nog max. 3 weken, lukt allemaal prima
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:53:51 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77798312
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Asyniur het volgende:
flugel dat is niet waar hoor! Als zwangere heb je recht om je controles gewoon te laten doen zonder dat het van je vrije uren af gaat hoor!
Voor de partner geldt dit niet (naar mijn weten)...
Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallen )

Martijn is ook op woensdag vrij, dus hij kan altijd wel mee en anders neemt hij vrij... Doet eigenlijk nooit iemand moeilijk over, de keren dat het niet lukte was het omdat er afspraken stonden waar hij niet onderuit kon, niet omdat z'n baas het niet goed vond...
pi_77798321
ik ga maar eens opstaan!
wens jullie allemaal een fijne dag
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:57:37 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77798414
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallen )

Martijn is ook op woensdag vrij, dus hij kan altijd wel mee en anders neemt hij vrij... Doet eigenlijk nooit iemand moeilijk over, de keren dat het niet lukte was het omdat er afspraken stonden waar hij niet onderuit kon, niet omdat z'n baas het niet goed vond...
Wij hebben ook zoiets als een verlofmandje. Maar toch valt dit verlof niet onder het verlofmandje (wel alle feestdagen en het bijzonder verlof)

Draakje, fijne dag vandaag!
Hoe gaat het trouwens met het spugen van je?
pi_77798750
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
jij als zwangere hoeft dat volgens mij niet hoor, er staat mij bij dat zulke dingen in de CAO vastliggen. een werkgever moet jou de gelegenheid geven om (zonder salarisverlies) op controles te gaan dacht ik. fnv bondgenoten roept dat iig wel
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:15:07 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77798860
@simmu, ligt inderdaad aan de CAO, zie ook mijn bericht hierboven ergens...
pi_77799097
Hier kun je gewoon tandarts / dokter bezoek gewoon in de klok zetten (uitklokken met Uit Dokter)
Verder ging K ook minder werken (lees eerder stoppen met werken) wat ook gewoon kan. Daar zijn allemaal regelingen voor.
En ik krijg straks 2 dagen vrij (bevallingsdag + de dag daarop)
Oh het we werken allebei voor dezelfde overheidsinstelling

Co_ol does updaten!.

Met K is alles goed. Vanmorgen op controle geweest en ze had pilletjes gekregen die de baarmoedermond versoepelen oid ?
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:29:03 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77799258
Ik heb gisteren mijn zwanger-kado-doos van de Etos opgehaald. ( )
Daar zat een bon in voor 15% korting op de positiemode bij Miss Etam. Ik heb die bon niet meer nodig dus: is er in dit topic iemand die 'm wil hebben?
Als je de bon wilt PM dan even!
A grand adventure has begun.
pi_77799589
Je hebt als zwangere toch ook recht op meer pauze? Ik vind het dan raar dat je bijvoorbeeld niet naar je controle zou kunnen, zonder dat je daar verlof op moet nemen.

Ik plan gewoon alles op vrijdag. Tandarts, dokter, verloskundige, CB bezoek...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:44:48 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77799713
@Ticootje, zoals gezegd is e.e.a. bij ons gecompenseerd door standaard extra vrije uren toe te kennen. Tandarts enzo is bij ons ook vrij opnemen. (overigens zoals gezegd wordt daar alleen op de call-centers strikt mee omgegaan, de overige afdelingen zijn erg soepel in de leer)

En ik maak over het algemeen m'n afspraken toch op m'n vrije dag, dus erg veel heb ik er niet mee van doen
pi_77799802
Ik ben vandaag gewoon 19 weken zwanger

Freecell, kan me voorstellen dat je genoeg heb van het zwanger zijn Helemaal met de reactie van anderen erbij!
Hopelijk is de baby er snel!
En kwa vrije uren van de man heb ik geen idee, de mijne heeft geen vakantieuren enzo Hij doet maar wat
pi_77799830
Dat vroeg ik me inderdaad ook af Tico, of je recht hebt op extra pauze. Ik zal de cao er hier eens op naslaan. Die is overigens erg goed, ziekenhuisbezoek is altijd bijzonder verlof. Verloskundige kan ik op woensdagavond plannen, dan kan de meneer ook mee. Dus dat is ook geen probleem. Echo's mogen ook onder werktijd, mits de noodzakelijke echo's (20 weken enzo pretecho uiteraard niet).

Een van de dochterbedrijven (uitzendbranche) heeft zelfs een regeling voor papa's dat ze 2 weken verlof krijgen na geboorte van hun kind. Wij op hoofdkantoor hebben dat weer niet...
pi_77799846
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon 19 weken zwanger

Tttssss voorloper met je zoon

whoei!
pi_77799955
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:49 schreef Orea het volgende:

[..]

Tttssss voorloper met je zoon

whoei!
Ach ja verschil moet er zijn
Ik heb ook al een winterjasje voor hem gekocht gisteren. Voor 2 euro bij de zeeman haha.
pi_77800041
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gisteren mijn zwanger-kado-doos van de Etos opgehaald. ( )
Daar zat een bon in voor 15% korting op de positiemode bij Miss Etam. Ik heb die bon niet meer nodig dus: is er in dit topic iemand die 'm wil hebben?
Als je de bon wilt PM dan even!
Miss-Etam ... daar zijn we ook geweest. Daar beginnen de maten met 36 En dan moet je net een vrouw(tje) hebben met maat 34 (zelfs in haar zwangerschap)
Al die broeken zijn te groot.

Dus Esprit oh en nog een paar broeken bij een babyzaak (afgeprijst merk spul ofzo)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sc0rPi0n op 09-02-2010 11:12:35 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_77800179
Voorschriften
Risico's in kaart brengen
De werkgever is verplicht de arborisico’s in kaart te brengen. In de Risico-Inventarisatie en –Evaluatie(RI&E) moet worden vastgelegd welke risico’s aanwezig zijn voor de zwangerschap, het ongeboren kind en de zwangere werkneemsters zelf.
De volgende arborisico’s kunnen van invloed zijn op de zwangerschap en het ongeboren kind: zware lichamelijke belasting, blootstelling aan gevaarlijke stoffen, blootstelling aan biologische agentia (infectierisico’s), werkstress, ploegendienst en nachtwerk, extreme kou of hitte, lawaai, trillingen, ioniserende straling, niet- ioniserende straling, werken onder overdruk en ongevaltrauma’s (door ongevallen en agressie &geweld).
[artikel 1.42 Arbobesluit]

Maatregelen ter bescherming
De werkgever is verplicht het werk voor de zwangere werkneemster zo te organiseren dat het werk geen schadelijke gevolgen heeft voor de zwangerschap, het ongeboren kind en de werkneemster zelf. De wet schrijft de beheersmaatregelen voor en de volgorde waarin deze genomen moeten worden. Deze zijn:

1.de risico’s wegnemen binnen de eigen functie en de eigen werkplek
2.aanpassing van het werk en/of aanpassing van de werk- en rusttijden
3.ander werk
4.het tijdelijk vrijstellen van het verrichten van arbeid
Een volgende maatregel mag pas genomen worden, als een eerdere maatregel redelijkerwijs niet mogelijk is.
[artikel 1.42 Arbobesluit]

Recht op aanpassing werk- en rusttijden
De zwangere werkneemster heeft recht op aanpassing van de werk- en rusttijden. De aanpassing bestaat uit:

•beperking van onregelmatig werk in het algemeen en nachtarbeid in het bijzonder
•extra pauzes
•maximering van het aantal werkuren per dag, maand en kwartaal
•gelegenheid om zwangerschapsonderzoeken te ondergaan
[artikel 4:5 t/m 4:7 Arbeidstijdenwet]

Recht op een rustruimte
In de zwangerschap heeft de werkneemster recht op het gebruik van een rustruimte. De ruimte moet beschikbaar zijn of snel beschikbaar gemaakt kunnen worden. Ook moet de ruimte geschikt zijn. Dit betekent tenminste: de ruimte is af te sluiten, heeft een bed of rustbank, is rustig en biedt privacy (is besloten).
[artikel 3.48 Arbobesluit]

Expliciete verboden
De wet kent vier expliciete verboden voor een zwangere werkneemster. Zij mag in het werk niet:

•worden blootgesteld aan lood en zijn verbindingen
•worden blootgesteld aan Toxoplasma (Kattenziekte) en het Rubellavirus (Rodehond)
•werken onder overdruk zoals duiken en caissonarbeid
•werken in de ondergrondse winningindustrie
[artikelen 4.108, 4.109, 6.29 en 6.29a Arbobesluit]

Die rusttijden zijn wettelijk bepaald en je kan er gebruik van maken zodra je je zwangerschap meldt.
pi_77800308
Weer op controle geweest bij de gyn en een groei-echo gehad.
Conclusie: gróót kind en heel veel vruchtwater. Dus ik mag voor nog een echo komende week.
De gynaecoloog was zo voorzichtig en behoudend dat ik mijn kansen op een vaginale bevalling met de minuut zag slinken.
Dinsdag weer terug.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:07:31 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77800396
Poeh Webkim. Dus de kans is groot dat je weer een keizersnee krijgt?
pi_77800542
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Asyniur het volgende:
Poeh Webkim. Dus de kans is groot dat je weer een keizersnee krijgt?
Zo liet hij het wel klinken, maar hij wil het wel netjes van week tot week bekijken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77800592
Ik heb een hele stomme vraag!!!

Vloei je na een keizersnee net zo als je vaginaal bevalt? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de boel wat kunnen herstellen als ze toch bezig zijn... Toch?

Het is vast een domme gedachte...
pi_77800633
Nou, ik vloeide wel behoorlijk ja. Maar vraag me niet waarom enzo.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:20:11 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77800767
Oeh webkim, dat klinkt niet leuk!

Wat betreft vrij krijgen voor de controles, manlief mag gewoon mee mits hij geen afspraken heeft staan, hoeft hij geen vrije uren voor op te nemen. Volgende afspraak ga ik wel alleen omdat manlief dan een afspraak heeft.

Verspringdag: 16 weken!

En vanochtend weer 2× spugen Ik had veel last van keelpijn dus had vannacht een paar slokjes water gedronken... Niet weer doen pessie!
pi_77800770
Nog geen verse beebs..
Balen webkim dat waarschijnlijk een keizersnede gaat worden.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:29:32 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77801084
Webkim, wat jammer! Nou ik hoop dat het uiteindelijk meevalt en dat je kindje toch gewoon een middenmaatje blijkt te zijn

Ow en dat vloeien: tja er blijft evengoed een grote wond achter in je baarmoeder die dicht moet dus ik denk dat het wat dat betreft niet uitmaakt...

Hè pessie, wat rottig dat je weer hebt moeten spugen...
pi_77801163
Hier nog geen baby of iets wat op een begin lijkt. Over 2 dagen officieel uitgerekend. Mijn buik hangt overigens wel zowat op mijn knieen

Bij Co_Ol is het ook spannend geloof ik, die zijn al over tijd.

En hoe is het bij Octo en haar gerommel?

Webkim, is er een reden voor dat ze een groot kind met een keizersnede willen halen? Of is het omdat je al eerder een keizersnede hebt gehad?
pi_77801358
balen webkim. ik duim dat het meevalt hoor!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:37:23 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77801376
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:

Vloei je na een keizersnee net zo als je vaginaal bevalt? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de boel wat kunnen herstellen als ze toch bezig zijn... Toch?

Tijdens mijn zw.schaps cursus is mij vertelt dat dit nauwelijks het geval is. Meestal wordt je dan vanbinnen goed 'schoongemaakt' en heb je niet veel bloedverlies meer.
pi_77801906
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tijdens mijn zw.schaps cursus is mij vertelt dat dit nauwelijks het geval is. Meestal wordt je dan vanbinnen goed 'schoongemaakt' en heb je niet veel bloedverlies meer.
Hey, das dan wel weer handig
Moet ik zeggen dat ik er de vorige keer ook niet heel veel last van gehad heb. Weekje of 3/4 gevloeid, maar na 3 dagen was het al niet meer dan bij een normale menstruatie en de laatste 2 weken was zoals op de laatste dagen van je menstruatie zeg maar.
Alleen het ruikt zo goor zoetig die eerste week
pi_77802690
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.
Ik denk een dag of 5 (licht). Ik heb niet eens kraamverband nodig gehad. Inlegkruisjes waren al voldoende.
pi_77802695
Hai

Hier nauwelijks gerommel, een paar dagen al niet eigenlijk. Ik ben nu bezig met de gastenkamer een beetje opknappen en dat geeft wel lekker veel afleiding. Ik wil eigenlijk wel graag de 14e bevallen

En de telefoontjes van familie beginnen nu al te komen
pi_77802732
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.
Ik denk een dag of 5 (licht). Ik heb niet eens kraamverband nodig gehad.
oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverband toen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
pi_77802789
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef octopussy het volgende:
Hai

Hier nauwelijks gerommel, een paar dagen al niet eigenlijk. Ik ben nu bezig met de gastenkamer een beetje opknappen en dat geeft wel lekker veel afleiding. Ik wil eigenlijk wel graag de 14e bevallen

En de telefoontjes van familie beginnen nu al te komen
Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
pi_77802839
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan
pi_77803005
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan
ja
Maar dan nog
pi_77803387
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef simmu het volgende:

[..]

oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverband toen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
ai

misschien scheelt het dat ik ben geopereerd door twee vrouwelijke gynaecologen
pi_77804215
bij Co_ol is er nog geen baby.... op z'n msn staat nog niks en hij is online.
* martine1984 sneaked snel weer uit het topic
pi_77804393
Het is beslist Ik ga niet bevallen
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)

Webkim wat jammer dat je je kansen zo ziet slinken. Vind je een keizersnede het ergst omdat je dan niet thuis kunt bevallen of omdat het een keizersnede wordt?
pi_77804747
das nie leuk Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77805131
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:
Het is beslist Ik ga niet bevallen
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)

Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
pi_77805174
Webkim, wat balen trouwens
Was Thomas ook zo groot?

Leonieke: ik sjouw liever af en toe met de boodschappen dan de rest van mn leven met die buik
Kan je niet zo'n voorbindbuik jatten uit een kledingwinkel?
pi_77805321
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee
[..]

Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
[..]

Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....
Vorige zwangerschap besloten we ook een keer met de bus te gaan.. Ik al met flinke buik, maar niemand die even voor je opstaat hoor.
pi_77805542
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Het is ook de eerste keer dat me dit overkomt tijdens mijn zwangerschap. Een collega van mij had ook eens verteld dat het zo fijn was dat mensen zo vriendelijk zijn als je zwanger bent en ik had daar ook nog niets van gemerkt. Daarom waarschijnlijk dat ik het daarnet zo kon appreciëren
Maar mensen kunnen effectief wel heel onbeschoft zijn zie ook de post van ticootje. Ik ben al blij dat ik geen gebruik moet maken van het openbaar vervoer.

Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
pi_77805699
Webkim, wat balen joh

Toen ik hoogzwanger was van Graeme ging ik heel vaak met de bus, maar het was echt een uitzondering als er iemand voor me opstond hoor. Vind dat echt aso hoor. Ik sta zelf wel altijd op voor een zwangere, of voor oude mensen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77805891
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:

Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
pi_77806029
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
Nah op het eind maakt het echt niet meer uit, dan ben je toch een walvis en zit niets meer...

Oh, tot nu toe zakken postitiebroeken nog net zo hard van mn kont af... (Ja, je moet ze passen he. )
Ik heb wel 3 truitjes van de h&m, die zijn lekker lang.. En verder sta ik nog steeds op -4 kilo.
pi_77806342
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaal Anders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik

Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekker Jammer dan, veel joggingbroeken aan!
pi_77806486
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaal Anders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik

Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekker Jammer dan, veel joggingbroeken aan!
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:52:21 #68
259886 pessie
pi_77806552
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn man vind ook dat zwangee vrouwen altijd naakt rondlopen.
pi_77807093
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die zit ook niet meer lekker
pi_77807100
ik heb kraamzorg aangevraagd... Waarschijnlijk al te laat
pi_77807105
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan toch niet
pi_77807171
zo. ik heb sangdrax (met enige zachte dwang) richting P&O aldaar geschopt met het vriendelijke verzoek gynbezoekjes en ouderschapsverlof na te vragen en te starten met regelen. de baas lijkt geen probleem te hebben met voorlopig anderhalve dag in de week ouderschapsverlof. P&O gaat uitrekenen wat het ons kost (alhoewel het mij het toch wel waard is) en de gyn bezoekjes vallen (mits dat het noodzakelijk is dattie meegaat) onder zorgverlof. gezien het idee dat het ov hier zwaar prut is, en ik niet goed meer achter de bestuurdersplaats van de auto pas valt dat wel onder noodzakelijk. ze geven nog steeds geen uitsluitsel over of hij nu een vast contract krijgt of niet, en hoe dat dan met die ouderschapsverlof gaat. is nog nooit voorgekomen. het ouderschapsverlof is nu voor selene (je mag steeds zoveel tijd per kind) eventueel kan er dan aansluitend voor de tweeling (ook per kind) opgenomen worden, hoe dat zat wisten ze ook niet, want ook dat had nog nooit iemand gedaan aldaar. commentaar van P&O: voor alles is een eerste keer he. zal wel zwaar zijn zo ja! zolang het allemaal binnen de cao valt gaat p&o akkoord zeggen ze ze zijn zelfs bereid om soepel te zijn met de "2 maanden vooraf verzoek indienen"-regel omdat ze ook wel snappen dat het allemaal wel ietsje anders loopt nu.

en selene heb ik heel evil voor de teletubbies gestald
en joggingbroeken zijn heerlijk!
pi_77807194
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef freecell het volgende:

[..]

ook niet als je een hempje 'instopt' zeg maar? dan rolt de bovenrand niet meer zo terug naar beneden
pi_77807208
Goedemiddag! Hier even een kort berichtje van mij. Alles ok hier, nog niets dat wijst op een klein mannetje dat naar buiten wil ....

Wel vandaag eindelijk geslaagd voor een voedingsbeha. Viel nog mee en kan er gewoon nog 1 bestellen via i-net mocht het nodig zijn.

Webkim, wat een vervelend nieuws maar gelukkig word je nu wel vaker gecontroleerd en ziet de situatie er volgende week misschien wel anders uit toch? Het is nog geen definitief 'nee' dus wie weet kun je toch nog natuurlijk bevallen.

Free, zwaar vermoeiend hoor die voorweeën. Ik duim voor je dat je hier niet nog weken mee blijft lopen.
pi_77808310
Nou maar hopen dat je niet heel erg veranderd qua cupmaat Happyme.

Ben net terug van de vlos (mijn favoriete van de 5) en heb een dikke sticker. Bloeddruk was 100/60, hartslag beebje 148 bpm en het geschatte geboortegewicht zo rond de 3,5 kilo. Heb gelijk even nagevraagd wat hier het beleid is als je overtijd loopt. Met 41 weken krijg je een checkup in het ziekenhuis (heeft het beebje het nog goed in de buik, is de placenta nog in orde enzo) en vanaf die tijd kunnen ze ook gaan strippen.
Met week 42 word je overgedragen aan een gyn en ingeleid.

Nouja, ik hoop dat het niet zo ver komt
pi_77808532
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nou maar hopen dat je niet heel erg veranderd qua cupmaat Happyme.
Nou, veel meer kan haast niet maar er is nog wel wat ruimte ook, dus dat mag
quote:
Met week 42 word je overgedragen aan een gyn en ingeleid.
Nouja, ik hoop dat het niet zo ver komt
Ik hoop met je mee! Maar die controle is al prettig vind ik, dat is toch het belangrijkste, dat je beebje het nog goed maakt.
pi_77809298
Webkim, da's toch een domper, lijkt me.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb kraamzorg aangevraagd... Waarschijnlijk al te laat
Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?

Vandaag controle, hartje gehoord die baby van ons doet het toch allemaal maar goed!
pi_77809321
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Cantare het volgende:
Webkim, dat klinkt als baalmateriaal.
[..]

Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?

Vandaag controle, hartje gehoord die baby van ons doet het toch allemaal maar goed!
vakantietijd enzo.
pi_77809362
Ow. Op de website stond dat je het beste kon bellen met 12 weken, dus ik dacht dat ik nog netjes op tijd was. Nou ja, we horen het wel.
pi_77810023
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef Cantare het volgende:
Ow. Op de website stond dat je het beste kon bellen met 12 weken, dus ik dacht dat ik nog netjes op tijd was. Nou ja, we horen het wel.
Nou dan ben ik ook heel mooi optijd. 12+1
pi_77810243
Zie je, niks mis met onze planning!

BTW, ik had het met de vk even over cursussen.

Hier in de buurt heb je:

-Baby op komst (zwangerschapsgym)
-Zwangerschapsyoga
-Zwanger en fit

Ik weet alleen nog niet wat ik zal doen, vooral omdat ik gruwel van mutserig geklets over kwaaltjes. Iemand ervaring met een of meer van deze cursussen?
pi_77810282
Ik was wel heel vroeg, geloof 3 weken en 6 dagen dat ik me aanmelde
pi_77810350
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef Orea het volgende:
Ik was wel heel vroeg, geloof 3 weken en 6 dagen dat ik me aanmelde
Respect! Misschien kun je nog een sollicitatieronde houden (ziet kraamverzorgster-Idols-achtige setting voor zich), je hebt met zo'n vroege aanmelding de kraamverzorgsters natuurlijk voor het uitkiezen.
pi_77810400
dat zou wat zijn!! Degene die het meeste in huis doet (en het snelst ) mag blijven
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:37:09 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77810490
Cantare, fijn dat alles goed was!
Ik heb zelf zwanger&fit gedaan. In het begin was er wel 'fanatiek gym' maar daarna ook veel praten/voorlichting over praktishce zaken mbt de bevalling (puffen/persen etc).
Je kan ook steeds minder met die dikke buik.
Fit ben ik er niet van geworden maar gezellig was het wel om met allemaal mensen van ongeveer dezelfde termijn even bewust bezig te zijn met de baby.
pi_77810569
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Orea het volgende:
dat zou wat zijn!! Degene die het meeste in huis doet (en het snelst ) mag blijven
Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiseren
pi_77810668
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiseren
Veel te ver weg mijn huis lijkt me de i-de-a-le locatie. Genoeg op te ruimen, schoon te maken en vooral te strijken.
pi_77810674
Ik heb ook nog genoeg te doen in huis hoor wordt soms al panisch als ik me bedenk dat ik nog 'maar' een half jaar heb de meneer en mijn vriendin verklaren me voor gek, zat tijd, maar in mijn hoofd voelt het te kort. Tis ook niet dat ik er al keihard mee bezig ben ofzo het blijft liggen en in mijn hoofd denk ik HELP!

Misschien maar eens aktie gaan ondernemen...
pi_77810837
ik heb zonet met de verloskunde praktijk gebeld, 16 maart heb ik de eerste echo en 22 maart de intake. Gelijk gevraagd over de kraamzorg (had net de opmerking van ticootje gelezen). Ze vertelde me dat dat ook nog wel na de echo kon. Gelukkig gaat het om oktober. Dan is het volgens mij niet echt vakantie.
*poef* nu is het weg
pi_77810847
BTW, wilde Floria niet in de OP?
pi_77811046
Spannend Kaatje! Goeie datum 16 maart
pi_77811167
Cantare, ik ben niet naar een pufclub geweest, en ga dat deze keer ook niet doen. niets voor mij.
pi_77811531
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:

Webkim wat jammer dat je je kansen zo ziet slinken. Vind je een keizersnede het ergst omdat je dan niet thuis kunt bevallen of omdat het een keizersnede wordt?
Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.

Waarom ik een ks erg zou vinden?
Gevoelskwestie. We zijn beide keren niet 'zelf' zwanger geworden (icsi) dus ik wil heel graag dat laatste stuk wél zelf doen. En het idee dat dat nu misschien weer niet kan zit me toch wel dwars.
Plus het feit dat je na een ks 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen echt heel erg moeilijk vind na twee jaar erin en eruit met mijn vader en niets dan ellende en slecht nieuws.
Los daarvan zou ik dan 5 dagen bij Thomas weg zijn en dat lijkt me voor hem ook een rare start. Mama 5 dagen van huis en dat ze dan terug komt met een kleine indringer.

Nougoed, we gaan wel zien...
Hardloper.
IG @webkim
pi_77811822
asy spugen is onveranderd heb me er bij neergelegd dat dat er nu gewoon bij hoort

webkim wat balen voor je! hoop dat uit de andere groei echo's gaat blijken dat je het toch natuurlijk mag proberen!

verder zag ik stickertjes voorbij komen en de rest ben ik alweer vergten.... oeps
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57:20 #95
259886 pessie
pi_77813584
Een aantal stickers
En een echo op 16 maart

Net met freecell naar het zwembad geweest, zo wat ben ik nu moe. Lekker slapen vannacht

Gisteren heb ik een hele echte zwangerschapsBH gekocht, zit echt goed na al die veel te kleine maatjes die ik aan moest. Alleen is die echt spuuglelijk. IKk snap het niet, jonge vrouwen van 25-35 lopen normaal toch ook leuk rond? Waarom denken fabrikanten dan dat dat niet zo is tijdens een zwangerschap?
pi_77813948
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
Cantare, fijn dat alles goed was!
Ik heb zelf zwanger&fit gedaan. In het begin was er wel 'fanatiek gym' maar daarna ook veel praten/voorlichting over praktishce zaken mbt de bevalling (puffen/persen etc).
Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk niet
pi_77814584
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:03 schreef Webkim het volgende:

[..]

Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.

Waarom ik een ks erg zou vinden?
Gevoelskwestie. We zijn beide keren niet 'zelf' zwanger geworden (icsi) dus ik wil heel graag dat laatste stuk wél zelf doen. En het idee dat dat nu misschien weer niet kan zit me toch wel dwars.
Plus het feit dat je na een ks 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen echt heel erg moeilijk vind na twee jaar erin en eruit met mijn vader en niets dan ellende en slecht nieuws.
Los daarvan zou ik dan 5 dagen bij Thomas weg zijn en dat lijkt me voor hem ook een rare start. Mama 5 dagen van huis en dat ze dan terug komt met een kleine indringer.

Nougoed, we gaan wel zien...
Ik hoop echt dat uit de volgende echo's blijkt dat het geen keizersnede moet worden dan
Maar stel nu dat het toch moet, dan komt Thomas toch gewoon op bezoek in het ziekenhuis? Hier in België gebeurt dat constant en de meeste grote broers/zussen zien de baby niet als een indringer. Het is vooral kwestie van hem in het ziekenhuis zelf te laten kiezen wat hij doet, denk ik.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:59:51 #98
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77815779
Webkim dat is vervelend nieuws. Is een grotere baby altijd aanleiding voor een KS? En hoe groot issie dan en waarom denken ze dat het niet gaat passen?

Hier vandaag weer een echo (dont ask) en baby blijkt groter te zujn dan gister, wel een hele week! Nu 9wk en de UD staat nu op 14 september MAG IK IN DE OP?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:20:41 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77816518
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:07 schreef Cantare het volgende:

[..]

Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk niet
Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...

pessie aan de zwangerschapsbh!!
pi_77818344
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Floria het volgende:
Webkim dat is vervelend nieuws. Is een grotere baby altijd aanleiding voor een KS? En hoe groot issie dan en waarom denken ze dat het niet gaat passen?

Hier vandaag weer een echo (dont ask) en baby blijkt groter te zujn dan gister, wel een hele week! Nu 9wk en de UD staat nu op 14 september MAG IK IN DE OP?
hebbie pokon gegeten? Maar lekker hoor, een weekje erbij.
pi_77818415
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...
Ja oké, maar het leek op internet heel intensief. Fijn te horen dat het misschien toch wel wat voor mij is. Een beetje bewegen is natuurlijk nooit weg. Van de andere opties vraag ik me namelijk erg af of ik er iets aan heb.
pi_77819067
Floria in een dag? Wow! Bikkeltje dat garnaaltje van je!

ik ga ook geen pufclub doen... lijkt me helemaal niks... Zwemmen ga ik wel lekker blijven doen. Heb vroeger heel veel aan yoga gedaan dus weet goed hoe ik me moet ontspannen... Wilde wel graag zwangerschapsyoga doen bij mijn oude yoga-school, maar daar betaal ik ¤ 30,= per les ofzo en dat vind ik nou net teveel van het goede
pi_77819082
Oh en ik ga aftaaien, stort in... fijne aaf allemaal
pi_77819142
Update hierzo:

Nog steeds geen baby VK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.

Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.
SPOILER
pi_77819184
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:27:41 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77819201
Co_Ol... dat schiet idd niet op zo: toen ik je naam zag staan dacht ik: hey baby succes iig!
pi_77819249
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Mereltje het volgende:
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
pi_77819471
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
Dat is ook lekker natuurlijk, ik vind het wel handig dat ik hier zo op de bus richting Karinge kan stappen. Heel actief hoeft het voor mij ook niet te zijn... maar vind het wel heerlijk zo in het water dobberen met wat oefeningen.
pi_77822307
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Co_OL het volgende:
Update hierzo:

Nog steeds geen baby VK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.

SPOILER
Ik hoop voor je die verpleegster

Succes
♥ K, N, R en F ♥
pi_77823061
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik hoop voor je die verpleegster

Succes
Daar komen baby's van
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:03:51 #111
259886 pessie
pi_77823322
Co_ol flink balen! Zal de dooddoener maar niet rond gaan strooien...

Mereltjes, ik heb net even met manlief besproken en mij lijkt zwanger zwemmen op zich ook wel wat. 64 euro voor 12 lessen vind ik niet veel! We hadden het er vandaag nog over met een zwembadjuffrouw. Die vertelde dat op het moment in Kardinge de groepen niet zo groot zijn en er meestal wel ruimte is.

We hebben weer even gekeken naar een TENS-apparaat. Ik voel me eigenlijk best wel een muts. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik aankan tijdens een bevalling of hoe zoiets überhaupt loopt, misschien is iets dergelijks wel een fijn achter-de-hand apparaat... De enige verhalen die ik kan vinden over een TENS is dat het gaat over een "pijnloze bevalling" maar dat kan ik eigenlijk niet goed geloven en wat mij betreft hoeft het ook niet volledig pijnloos te zijn. Meerdere zwangeren die hier naar kijken?
pi_77823647
ik ben met selene in de weer geweest met die TENS. ik kan me best voorstellen dat het wel helpt, al is het maar omdat je steeds aan de knopjes aan het klooien bent het was niks voor mij, maar dat waren ingewikkelde ademhalingsoefeningen en alles ook niet. kijk ff of je verzekering de huur ervan vergoed joh (en let op dat je alles waterdicht regelt voordat ze opeens roepen dat je het zo-en-zo had moeten doen nadat je 3 x gebeld had). wellicht kan je het ding voor weinig geld gewoon lekker in huis halen en ben je er blij mee. tis een van die dingen die je vooraf echt niet weet
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:12:29 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77823762
quote:
Update hierzo:

SPOILER
Was het dan ook geen vruchtwater?
pi_77823763
quote:
Update hierzo:

SPOILER
he bah, wij willen ook graag een verse baby zien natuurlijk!
pi_77823925
Leuk pessie als je je ook opgeeft ik ga voor maandagavond vanaf april
pi_77824203
ik had geluk hier met het zwangerschap zwemmen, er was net een aanbieding voor aqua sporten waar ze ook zwangerschapzwemmen onder verdeeld hebben ha ha
maar goed ik betaal 50,- voor 26 keer! ideaal!

de yoga is voor 12 lessen 100,- vond ik ook wel meevallen, ben benieuwd

Ik ben ook nog aan het twijfelen over de Tens, maar ja tot nu toe gebruik ik die voor mn been en om nou met 2 van die kastjes te gaan zitten, ik kan wel onderverdelen en beide een andere sterkte instellen maar dat lijkt me toch wel wat gedoe
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:35:43 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77824973
Poeh, mijn buikbaby maakt het me wel moeilijk vanavond.
In de woorden van de vroedvrouw: links ligt zijn rug en aan de rechterkant steekt vanalles uit...
pi_77825122
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Was het dan ook geen vruchtwater?
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.

Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald is en heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat

En anders maar vroeg naar bed
pi_77834741
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.

Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald is en heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat

En anders maar vroeg naar bed
En, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen???

Moest vanmorgen om 7 uur beginnen. Dat vind ik normaal al geen pretje, maar vandaag lukt t echt niet. Ik ben moe, misselijk en heb dr geen zin in. Ik ben er uiteraard wel, maar hoop dat het snel 15 uur is. Hierna 4 dagen vrij. Wel afspraken, maar geen werk!
*poef* nu is het weg
pi_77834857
Ik meld mij even voor ik er weer lekker even induik Goede nacht gehad met 'slechts' 2 plaspauzes. Gisteravond was mijn mannetje ineens erg druk en was ik vreemd genoeg erg onrustig in mijn lijf. Maar nu is alles weer rustig. Voorwerk kan ik het niet echt noemen, maar anders was het wel.

Vandaag even helemaal niets! Heerlijk!

Iedereen een fijne (werk)dag gewenst!
pi_77834938
Jeetje LLM's, jullie maken het wel spannend allemaal! Sterkte en succes!

Ik ben geveld door de griep Heeft natuurlijk niets met zwangerschap te maken maar ik vind het toch geen geweldige combinatie. Lichtpuntje is dat onze 20-weken echo is verzet, van volgende week woensdag naar volgende week maandag, scheelt toch weer 2 dagen.

Over pufclubgebeuren: bij mijn vorige zwangerschap heb ik 'zwanger en fit' gedaan. Ik weet nog dat ik er heen ging en tegen zei: "als ik het niets vindt, ben ik over vijf minuten terug hoor!". Tot mijn grote verbazing trof ik een club vrouwen met wie het ontzettend klikte, en nu 1,5 jaar later hebben we nog steeds intensief contact... niets mutsen, alleen maar lachen en lekker zelfspotten, erg leuk!

Nu ga ik 'weer zwanger en fit' doen, een verkorte cursus. Omdat ik toch wel weer even exclusief met dit kindje bezig wil zijn. Deze zwangerschap gaat zo ongemerkt voorbij, jammer vind ik dat...

O, en nog even voor het verlof van Leonieke!
pi_77834963
Heuj Happy, slaapze nog even

kaatjejannie 7 uur beginnen Hoe laat moet je er dan uit? Ik vind 7:00 mijn bed uit al vervelend op het moment

Asy: klinkt bekend, uitstekende onderdelen Die van mij zet zich soms ook helemaal af.Ik kan dan bijna het verschil niet voelen tussen een duwende baby en een harde buik.

Verder: goedemorgen. Soort van dan
Gisteravond weer lekker aan het rotzooien geweest En weer tot het punt dat ik dacht 'hey, zou het nu dan doorzetten?' en dan weer afzakken hè? En dan 's morgens om 7:00 wel weer een wakkere dreumes om voor te zorgen

Nu weer rustig, af en toe nog een harde buik, maar verder niks.
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:24:11 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77835162
Grunsfen, de griep Snel opknappen hoor!

Hier een goede nacht en niks geen gerommel

Ja inderdaad freecell, soms voel ik ook het verschil niet tussen een harde buik en die duwende/draaiende baby. Eigenlijk alleen maar als hij zijwaarts zijn voeten/knieën uitsteekt, dan weet ik het zeker. En gisteravond bleef hij dat maar doen. Echt aan de rechterkant onder mijn borst zat er een enorm ei op mijn buik
en 'as we speak' zie ik een kontje schuiven onder mijn borstbeen vanuit mijn ooghoeken

Om 18:10u moeten we weer op controle bij de vroedvrouw. Ben benieuwd of hij nu wel ingedaadl is. Ik denk wel een klein beetje, maar niet genoeg c.q. vast in bekken
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:36:39 #124
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77835284
Goedemorgen lieve meiden en heren! Vind het toch echt superspennend weer hier met weer een boel dames die ik mis om mee te kletsen op alledag

Co_Ol, jemig, bij jou had ik inderdaad toch wel een beebje verwacht nu Succes met verder wachten

Pessie, wat erg, ik ben nog niet aan je bericht toegekomen! Wat erg! Hele erge sorry, kind met darmkrampjes heeft mijn schema in de war gegooid enzo.. Maar ik beloof het je plechtig: vandaag!

Dikke en een fijne dag, dikkies & mannen!
3!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:38:40 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77835316
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
3!
pi_77835524
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:38 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
lief van je, mag altijd, we hebben het er al wel over gehad natuurlijk!
scheelt misschien dat ik op zich al wel ervaring met Tens heb?
het waren toch alleen grotere stickers? En ik heb geen idee waar ik de stickers voor de bevalling zou moeten plakken....

Voor de rest goede morgen allemaal!
pi_77835539
he freecell wat vervelend nou toch weer

en asy tis pas vanavond maar wel succes!
pi_77835820
Free

Hier is het zwemmen trouwens 45 euro voor een 12-ritten kaart! En de les duurt 45 minuten

en mag ik even jubelen? ik werd om 6 uur vanmorgen wakker met pijn in mijn buik, best heftig en besefte me toen ineens dat ik er niet uit was geweest vannacht en het is woensdag, dan begin ik altijd pas om 9 uur, dus ik kon ook nog tot 8 uur blijven liggen Nu al mijn dag! enige nadeel van vandaag is dat het weer sneeuwt
pi_77836174
Nog geen nieuwe baby's
Maar wel stickertjes en mensen die goed geslapen hebben

Free, jammer dat het weer niet doorgezet heeft. Moest ik er iets in te zeggen hebben, dan mag je wat mij betreft nu bevallen
pi_77836437
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer (terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
pi_77836751
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer (terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Dan al, dat is al vlot zeg!
pi_77836821
Ja, ik had het eigenlijk ook niet meer verwacht. Dat is maar een goeie twee weken meer, dus de kans is groot dat de kamer hier gewoon staat tegen dat de baby hier is (rekening houdend met 5 dagen ziekenhuis).
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:07:46 #133
259886 pessie
pi_77837054
Ik zag een griepje voorbijkomen beterschap

Nog steeds geen baby voor Co_ol

En Orea die nachtrust krijgt!

Hier weer bagger geslapen en weer spugen Ik ga zo even de verloskunidge bellen. Ik drink namelijk zo ongeveer een liter per dag en dit wordt steeds minder in plaats van meer. Het lijkt mij niet genoeg maar ik wordt misselijk van drinken. Ik wilde dat ik gewoon thee kon drinken, dan was het allemaal een stuk minder moeilijk
Maar goed, vandaag dus ziek-gevoel... Kijken hoe het vanmiddag gaat. Zwemmen was misschien niet de allerhandigste keuze gisteren, maar och wat was dat bubbelbad goed.
pi_77837206
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:19:09 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77837336
pessie, en als je iets eet, wordt je dan ook misselijk? Anders dus wat meer eten met een hoog vochtgehalte (bv yoghurt/pudding/komkommer etc)
pi_77837363
Hier ook nog steeds geen baby buiten mijn buik. Maar wel vage buikpijnachtige klachten sinds gisteravond, maar dat vind ik meer gevoeligheid dan echt pijn. Vanmiddag weer op controle, maar die controles zijn ook zo standaard. Ze doen toch niks tot 41 weken, nou ja dan wachten we gewoon nog een weekje af

Vervelend dat je zo misselijk bent Pessie, is er dan geen ander drinken wat je wel binnen houdt? Water had ik volgens mij ook moeite mee en (gewone) thee droogt ook eerder uit volgens mij.
Misschien iets van DubbelFriss ofzo?

En Kaatjejannie, in het begin heb ik ook mijn werktijden aangepast omdat ik het gewoon niet kon redden om om 8.00 uur te beginnen. Heb toen tijdelijk 7 uren per dag gewerkt zodat ik wat flexibeler was. In het 2e trimester heb ik mijn gebruikelijke rooster weer opgepakt omdat het toen beter ging. Maar dat hangt natuurlijk ook van je werk af.
pi_77837411
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
pi_77837469
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
pi_77837513
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
Dat is ook ons plan. Nu gewoon hopen dat we iedereen voor blijven
pi_77837559
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat had ik nog meegekregen ja. Maar daarna dus niets meer gehoord van hem? Goedzo
En als hij voor de deur staat de deur niet opendoen he. Jullie zijn niet thuis!
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:28:18 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77837564
Voor die 15 euro mag ie er wel een dakkapel bij op zetten
't Wordt wel een beetje tijd nu toch, Leonieke? Of komt de baby eerst bij jullie op de kamer?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:29:01 #142
259886 pessie
pi_77837583
Leo, een schilder die 15 euro per m² vraagt? dat is inderdaad best wel veel. En je man wil het doen, wat natuurlijk heel leuk is! Mijn man zei op mijn vraag of hij zich wel betrokken voelde bij de zwangerschap, dat hij de babykamer klaar zou maken Zo lief

Ok ik heb de verloskundige gebeld, ze vinden het inderdaad vervelend dat ik te weinig drink, ze raad me aan meer melk te drinken omdat veel mensen dat wel beter binnen houden, en het maagklachten vermindert. Dus straks maar weer aan de melk vermoed ik. De afgelopen weken heb ik overleeft op roosvicee 50/50, maar dat begint nu ook weer een beetje mn neus uit te komen... Ze had zelf zoiets van, probeer iets nieuws te vinden wat je op dit moment lekker vind.
Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
pi_77837670
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.

Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
pi_77837701
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef pessie het volgende:

Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
Nu je het zegt, zelf heb ik ook nogal overgegeven en ik meende ook al een relatie te herkennen met drukte. Hoe drukker ik de dag ervoor had gedaan hoe groter de kans dat ik de volgende dag weer boven de pot hing. En op de bank liggen hoeft niet, het is een kwestie van balans zoeken denk ik (en dat was lastig )
En ik heb al eens eerder iets geroepen over gember spullen, dat hielp bij mij ook wel. Als je ervan houdt dan... Ginger Ale of van die capsules.
pi_77837787
@ Freecell en sindell,
Ik werk in de zorg, kan moeilijk een uurtje later komen. Ik denk dat ik het nog even aankijk. Als ik deze diensten niet meer zou willen/kunnen werken dan moet ik natuurlijk ook aangeven waarom. En ik wil het eigenlijk nog niet vertellen, daar is het me nog net iets te pril voor.
Ik heb ze ook niet heel erg vaak hoor, deze maand heb ik er nog 5, komende maand maar 3 (maar dan heb ik ook 10 dagen vakantie)

Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.

Vervelend Pessie dat je zo misselijk bent en zo moet spugen. Ik merk aan mezelf dat ik nu door de misselijkheid ook geneigd ben dan maar niks meer te eten/drinken. Als mijn man thuis is, dan krijg ik gewoon een bord voor mijn neus, maar gisteren avond was hij werken, dus heb ik niks gegeten. Dat vond ik toch te erg dus maar wat fruit gehad. Dan heb ik wel wat binnen.
*poef* nu is het weg
pi_77837795
CP, jawel, we hebben hem vorig weekend nog gezien (toen zijn laptop helemaal kapot was ). Nog een geluk dat we net alle verf in de berging hadden gezet toen hij aan de deur stond

Rocka, over het op tijd klaar zijn of niet maak ik me niet zoveel zorgen. We hebben in ons huis 4 slaapkamers: 1 logeerkamer (vol met dozen e.d.), onze slaapkamer en nu nog 2 lege kamers. Als de kinderslaapkamer niet op tijd klaar is, gaat de baby gewoon tijdelijk in de andere (lege) slaapkamer liggen zodat hij geen last heeft van verfgeur ofzo.

En mijn man die het WIL doen? Ah, hij weet dat ik het veel te veel geld vind en dat dus ook niet wil betalen. En aangezien we moeilijk een andere schilder kunnen kiezen, moeten we het dus wel zelf doen (maar o wee als ik nog maar denk dat ik misschien iets zou kunnen doen in de kamer... ik mocht zelfs niet helpen met het afplakken of het klaarleggen van het doek op de vloer. Best wel lief natuurlijk )

Pessie, helpt het niet om iets met prik te drinken? Toen ik mij misselijk voelde, hielp cola light wel...
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:38:42 #147
259886 pessie
pi_77837837
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.

Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
Nou ik had al een tijdje niet meer gespuugd, en gisteren zat ik op de magische 16 weken grens, en het begon weer... Maar denk echt dat het komt door drukte, terwijl ik echt heel weinig doe. Als ik nog minder ga doen betekent dat dus bankhangen met een dekentje. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad, al een paar dagen weinig geslapen, een dikke keel en gisteren ook nog naar het zwembad geweest. Misschien moet ik even een dagje thuis inplannen. Maar dan wil ik zo graag schoonmaken (wat ik zo ook echt heeeeeeeel rustig ga doen).
pi_77837941
IK heb nooit moeten overgeven tijdens mijn zwangerschap (ja, behalve met kerst, maar toen had mijn man er ook last van en zo mee-zwangeren doet hij nu ook niet ) maar ik voelde me effectief ook misselijker/zieker als ik te gestresseerd was (en dan niet alleen door drukke dagen op het werk qua uren, maar ook gewoon stress omdat ik zaken niet afkreeg ofzo). Maw, als ik me had zitten opwinden over iets... Misschien dat het er toch iets mee te maken heeft, pessie. Althans, ik hoop het voor jou, zodat de misselijkheid niet elke dag opnieuw komt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:44:23 #149
259886 pessie
pi_77837998
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef kaatjejannie het volgende:

Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.

Hoe herkenbaar! Zijn het al ballonnen? Ik merk zelf dat ik minder pijn heb nu ik een andere BH heb. Hiervoor was vooral het uittrekken van BH reden om "auwauwauw" te kreunen...
pi_77838528
Pessie balen zeg dat je weer misselijk bent Het zal nu vast wel binnen een weekje of 2 over zijn
En melk is inderdaad wel een goeie
pi_77838969
Heb hier 's nachts altijd chocolademelk op mijn nachtkastje staan Helpt heel goed tegen een droge keel en op de een of andere manier kan ik het beter verdragen dan ander drinken (incl. water).

Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:21:31 #152
259886 pessie
pi_77839047
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef octopussy het volgende:

Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
Ik schoot spontaan in de lach! Wel een leuke nesteldrang
pi_77839340
Hier daalt het met de minuut verder in (heb ik het idee)
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.

Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
♥ K, N, R en F ♥
pi_77839436
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.

Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Je kan het even aanduwen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:37:04 #155
259886 pessie
pi_77839467
quote:

Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
pi_77839587
quote:

Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
pi_77840092
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan het even aanduwen...
check
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
Ja die zei het ook al. Maar goed dat is tussen K en de VK
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
Ach nogmaals dat is aan de VK. Iedere zwangere vrouw is anders hè
De een kan makkelijk doorgaan tot 42 weken terwijl de ander het zwaar heeft.

Maar goed vandaag 39 weken

[ Bericht 19% gewijzigd door Sc0rPi0n op 10-02-2010 12:01:46 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_77840662
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo

Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:12:11 #159
259886 pessie
pi_77840724
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor

Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
pi_77840785
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:

Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.

Maar goed als het komt, dan komt het.

En Co_ol al actie ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_77840825
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef pessie het volgende:

[..]

Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
Ze hebben het vorige week gepland
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:28:18 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77841215
freecell, dat is ook stom...

pessie, ik merk(te) ook dat als ik te veel doe ik misselijk word. Toen we terug kwamen van vakantie (wat dus overduidelijk teveel was: 10 uur terug in de auto met 18 weken zwangerschap) heb ik daags erna de hele dag gespuugd. En dat terwijl ik de hele zwangerschap nog niks had gespuugd alleen maar misselijk was geweest...

octo, doe je wel een beetje rustig aan!
pi_77842047
Ik slaap te veel
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van

Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
pi_77842256
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van

Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Nee, ze zijn wel bereikbaar, maar hebben meteen gezegd dat ze echt niet voor vrijdag (op zn vroegst) terug kunnen komen...
En volgende week gaat TARA's vader +vrouw 5 dagen onbereikbaar weg maar dat was al afgesproken voor ik zwanger was, dus dat vind ik toch echt wat anders.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:12:23 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77842490
Leonie, je kunt niet teveel slapen nu...

Ik zou het ook niet leuk vinden hoor freecell. Maar goed, weinig aan te doen...
pi_77842538
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
pi_77842690
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren

Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:19:52 #168
259886 pessie
pi_77842701
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel

Leo wordt lui

En free, je baby komt wanneer die komt en hij/zij zal er denk ik geen erg in hebben als opa en oma een dagje later komen kijken. En anders vrijdagavond benen in je nek en ... Dan komt ie dit weekend en heb je iedereen gepleast! People-pleaser!
Ik begrijp echt wel dat je je baby direct aan de grootouders wilt laten zien, maar als die ervoor kiezen dat niet te doen kun jij daar niet zoveel aandoen. Maar het blijft vervelend
pi_77842723
Dat is niet zo fijn dan Freecell (al moet ik eerlijk bekennen dat ik er waarschijnlijk niet echt zwaar zou aan tillen Het leven stopt niet omdat iemand een kind krijgt, vind ik)
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:21:27 #170
259886 pessie
pi_77842745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren

Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
pi_77842815
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
geen idee
Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen, voorlopig lijktie te blijven zitten tot eind maart
pi_77842879
Oh ik kan me wel voorstellen dat je daarvan baalt Freecell, dat lijkt mij ook niet leuk. Misschien zitten ze wel dichter in de buurt dan je denkt, en valt het mee.

Leo, lekker toch, zoveel slapen. Zal je wel nodig hebben dan toch Geniet ervan.

Hier gaat alles prima, voel me gewoon goed en merk weinig van dat ik zwanger ben. Voel me echt beter dan het hele afgelopen jaar. Ben wel zenuwachtig voor de echo, juist omdat ik zo weinig merk. Al weet ik ook wel dat dat niks zegt, maar toch.
pi_77842885
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.

Maar goed als het komt, dan komt het.

En Co_ol al actie ?
Nee nog niks als het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren

Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
pi_77842909
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee nog niks als het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren

Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
De 18e lijkt me dan een goede datum..
pi_77842915
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

dan moet het vandaag of morgen maar gaan gebeuren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:27:33 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77842938
oeh... cool, niet hardop zeggen, want als je dat NIET wilt, gebeurt het JUIST!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:31:01 #177
259886 pessie
pi_77843047
Oef! Het is al 10 februari! Opschieten co-ol! Zorg even voor actie in de slaapkamer, pannenkoeken, ananas, bitter lemon en weet ik veel wat er nodig is!!!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:40:49 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77843374
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
pi_77843555
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
ja, of niet
pi_77843575
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef freecell het volgende:

[..]

ja, of niet
Je moet het ook niet in je kont doen
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:55:29 #181
259886 pessie
pi_77843887
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
aka actie in de slaapkamer
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:55:56 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77843898
pi_77844046
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in je kont doen
Dat moet sowieso niet imo
pi_77844096
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat moet sowieso niet imo
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:13:12 #185
259886 pessie
pi_77844467
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
pi_77844545
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Poep gaat er makkelijker af dan lippenstift hoor.
pi_77844856
Dames !!!
♥ K, N, R en F ♥
pi_77844990
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dames !!!
Ja???

Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....

Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:

Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
pi_77845088
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
pi_77845141
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
Dat is "out-of-the-box" denken...

Gewoon voor meerdere opties openstaan.
pi_77845224
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja???

Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....

Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:

Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor dan een dier
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845238
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor dan een dier
Nu mag het nog.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:34:43 #193
259886 pessie
pi_77845256
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is "out-of-the-box" denken...

Gewoon voor meerdere opties openstaan.
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
pi_77845365
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
Ik spreek jou nog wel.

Maak er trouwens om te beginnen maar maanden van en dan nog
pi_77845385
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nu mag het nog.
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder

Me 2

Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.

Vergeet dat schaap ik ga voor Ticootje ==> MILF
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder

Me 2

Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.

Vergeet dat schaap ik ga voor Ticootje MILF
Wow, ik heb marktwaarde....
pi_77845500
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow, ik heb marktwaarde....

Oh wacht het is/was een foto uit 2006
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845568
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Sorry, wegsluipt
Lotte!
Noah!
pi_77845593
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wacht het is/was een foto uit 2006
Toen was ik nog niet echt een milf nee...

Maar, ik ben niet zoveel veranderd... Toch?

Edit: ja dat strakke... Lama
pi_77845620
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toen was ik nog niet echt een milf nee...

Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel

[edit]
Nee je bent nog wel een MILF hoor
Doe nu maar een Full front nude foto PM-en dan lol
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845694
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb een strakke traanbuis
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:48:31 #202
259886 pessie
pi_77845781
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Maar na 4 weken kan dat toch allemaal wel weer? Je hebt toch geen blijvende schade? Hoorde zelfs een keer dat een kraamverzorgster binnen was gelopen bij mensen die bezig waren...

Anders ga ik mezelf extreem zielig vinden

Conclusie: genieten nu het nog kan, straks is je seksleven over?
pi_77845968
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
pi_77846059
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
Dat is echt een uitzondering. Sowieso moet je wachten tot je niet meer vloeit, en dat kan wel 6 weken duren.

En dan moet je ook maar durven, de boel moet niet al te pijnlijk zijn enzo...

Echt, ik zou me niet vastpinnen op 2-3-4 weken...
pi_77846143
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
pi_77846176
Zo lekker bezig hier!

Misschien moeten we hier ook maar even lekker bezig inderdaad, morgen officieel uitgerekend en als het schijnt te helpen...

Stickertje gescoord bij vk, baby doet het nog steeds prima aan de hartslag te horen en mijn bloeddruk is ook nog steeds goed. Alleen de pijn onderin begint gewoon vervelend te worden nu.
pi_77846190
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef tessie het volgende:
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
Tuurlijk, maar 5 weken is gewoon erg snel. Wat ik al zei over vloeien. 6 weken is geen horror scenario, dat is normaal..
pi_77846330
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
pi_77846476
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef tessie het volgende:
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
Jah, dat wel.

Alhoewel 4 maanden....
pi_77846620
Oh het gaat over seks

Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk

Vind het rommelen 's avond ook erg killing Het is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
pi_77846789
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef octopussy het volgende:
Oh het gaat over seks

Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk

Vind het rommelen 's avond ook erg killing Het is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
Heftige menstruatiekrampen? Dat is wel verrot, dan zit je je volgens mij echt af te vragen wanneer het nou door zet. (ik weet hoe ze voelen, heb zo'n ouderwets koperspiraal gehad, maar nu nog geen menstruatiekramp te bekennen)
Niet goed voor je libido idd

Dan maar pannenkoeken
pi_77846810

[ Bericht 100% gewijzigd door leonieke op 10-02-2010 15:21:42 (nm) ]
pi_77846877
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef leonieke het volgende:
hier is die kans zo goed als nihil eigenlijk. Sinds ik zwanger ben staat dat al op een heel laag pitje aangezien mijn man het er zo moeilijk mee heeft...
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
pi_77846960
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
pi_77847097
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken

Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.
pi_77847273
pi_77847323
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen zonder humor zijn ook niet sexy
pi_77847545
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden

Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Lotte!
Noah!
pi_77847603
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze baby Vind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
pi_77847762
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden

Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Ik durfde pas na een maand of 6 en toen deed het ook nog steeds zeer...
pi_77847771
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef tessie het volgende:
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze baby Vind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
Mja, bij de gyn op de nacontrole. Het zou op z'n laatst beter worden als ik stop met bv. Dus dan kijken we weer verder. Gewoon gevoelig en verdikt litteken

Maar je hebt echt een baby in je buik Vast weer zo'n guitige rooie

Ah Tico, fijn herkenning .. maar niet fijn voor jou. Hoe ging het weg? Wij wachten nog steeds op DE tip
Lotte!
Noah!
pi_77847778
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:49:20 #223
259886 pessie
pi_77848025
quote:

Dit klinkt wel heel lang. Heb een vriendin die na de bevalling en nog een tijd doorsukkelen een chronische bekkenontsteking (?) bleek te hebben. Antibiotica ertegenaan en daarna was het weer beter...

Maar wat vervelend zeg! 5 maanden! Ik kan het me echt niet voorstellen

En Leo . Al heb ik vaker gehoord dat mannen het "eng" vinden omdat er een kindje zit.
pi_77848606
quote:
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken.
Dat dus...
quote:
En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.

Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:06:07 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77848640
Sex? Wat is dat?
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:07:38 #226
259886 pessie
pi_77848697
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
De reden waarom er een harry in je buik groeit
pi_77848725
Mijn vond het in mijn vorige zwangerschap ook geen fijn idee.... gelukkig zijn er nog andere manieren om het in bed gezellig te houden, maar daar had ik de laatste maanden ook niet heel veel zin meer in eigenlijk..
Deze zwangerschap gaat het tot nu toe beter, eens zien hoe lang dat zo blijft.. Mijn man beweerde trouwens al te 'voelen' dat ik zwanger was toen we het nog niet eens wisten..

En na de bevalling duurde het een week of zes, eerst vanwege vloeien en hechtingen en daarna vond ik het vooral eng. De eerste keer was dan ook weer heel spannend, net of we 16 waren. En we moesten condooms kopen en gebruiken!
pi_77848746
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
pi_77848751
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee hoor....
pi_77848797
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Niet altijd (oké, bij Asy wel, maar niet bij iedereen )
pi_77848832
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat dus...
[..]

Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.

Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
Dat duurde hier ook heel lang. En dan voel je je zo dik en lomp en dan hoeft je vent je ook opeens niet meer, zonder reden. Dus dan is het wel fijn als het er eindelijk uitkomt

En mja, door hormoonomstelling zou de doorbloeding down-under veranderen en daarmee dus ook de verdikking van het litteken ofzo.

En komt allemaal goed dames! Tot die tijd gewoon andere dingen doen

Edit: Grunsfan, dat was hier ook, de eerste keer proberen voelt het net alsof je het voor het eerst doet. Heel leuk en heel spannend en bijna verlegen
Lotte!
Noah!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:12:21 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77848897
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
pi_77849004
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...

Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:15:31 #234
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77849027
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
pi_77849117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:

[..]

Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...

Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
Mja, door de wrijving
Lotte!
Noah!
pi_77849123
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Books het volgende:
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
Om te slikken of te smeren?
Lotte!
Noah!
pi_77849180
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Mja, door de wrijving
durex play
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:34 #238
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77849200
Slikken volgens mij (effe graven 3 jaar geleden inmiddels) 7 druppels per dag maar kan het ook mis hebben.
pi_77849230
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

durex play
Ze verkopen hier geen grootverpakkingen

Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
Lotte!
Noah!
pi_77849305
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ze verkopen hier geen grootverpakkingen

Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
http://www.durexplay.nl/producten/massage/

Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt?? (Of wel? )

(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
pi_77849396
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik knijp helemaal niks uit, want er gebeurd niks Maar anders was het geen overbodige luxe geweest zeg maar

En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
Lotte!
Noah!
pi_77849793
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
Hmz.. daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nu je er zelf over begint
pi_77850960
Hier was het een week of 4, misschien iets meer, maar niet veel meer.

oorbreekt seksverhaal*

Sticker. Alles ok, baby ok, ik ok, bloeddruk ok, buik ok.
Vandaag ergens slijmprop kwijtgeraakt ( wat een goor ding ) maar verder helemaal geen activiteit.
Slotsom:
Baby kan nog rustig 3 weken blijven zitten.
pi_77851093
lekker freecell
alles ok stempel van....
pi_77852218
voor de sticker van Freecell

Ik heb vanmiddag de nekplooimeting gehad en het was echt top

De verloskundige zei: "wat een voorbeeldige baby, mooier krijgen we ze niet!"

Nekplooi was helemaal normaal, schedeltje was goed gesloten en de ingewanden zagen er prima uit.

Zo foto's. Ik heb er namelijk VIJFTIEN meegekregen de echoscopiste gaf toe dat het niet normaal was, maar ze was in een goede bui.

foto's:

yo:

lekker chillen:

profieltje:

hartslag:

[ Bericht 7% gewijzigd door Cantare op 10-02-2010 17:56:16 ]
pi_77852240
Berichtje van het thuisfront

niks gebroken maar heb echt van die kramp ongesteldheids dingen zo af en toe.. flinke ook
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:54:25 #247
190853 RockabeIIa
pi_77852466
Klinkt spannend Co_OL! Succes in elk geval, want hoe dan ook, je zult er toch mee om moeten gaan
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:01:27 #248
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77852693
Lang gelurkt en nu moet ik er toch eindelijk zelf aan geloven: Zwanger! Vandaag precies 6 weken (als ik goed heb gerekend).
Ben niet zo'n roze-wolk-meisje en krijg het nog lastig IRL mijn mond uit... dus eerst maar eens hier oefenen. De "probeerfase" was bij ons ultra-kort en (hoewel ik me terdege besef dat we daar blij mee moeten zijn) ben ik nog een beetje beduusd van de snelheid. Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen allemaal...

Slaap slecht, moe, moe, moe en misselijk en afgelopen week de grootste BH ooit gekocht ( ), maar verder gaat het eigenlijk allemaal wel. Ben nu erg bezig met wanneer ik het wie vertel (niemand weet het nog dus). Hoor heel graag wat ervaringen daarmee. Ik snap dat je, als je tijden op een zwangerschap hebt gewacht niet kunt wachten om het de wereld te vertellen (of misschien ben je dan juist extra voorzichtig), maar ik ben nog erg aan het wennen aan het idee. Vrijwel al mijn vriendinnen zijn al moeder en enerzijds vind ik het leuk als zij het weten; anderzijds heb ik helemaal nog geen behoefte aan het "goedmoedige ge-bemoei" en het feit dat ik ineens bij de moeder-club zou horen... Al het getrut om me heen kan best nog even wachten, maar met name op mijn werk voel ik me bijzonder schuldig. We hebben al 3 (!) zwangere meiden rondlopen en hoewel niemand er een punt van maakt, merk ik ook wat dat voor problemen meebrengt voor de rest. Hoe eerder ik het vertel, hoe beter we dingen kunnen regelen en hoewel ik daar nog niet aan toe ben, denk ik dat het mij ook veel rust brengt als ik weet dat dingen geregeld zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:03:05 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77852757
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

klop klop wie is daar?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77853022
Gefeliciteerd en welkom, Hik!
pi_77853218
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in je Fijn dat alles goed was!!

Hik welkom!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:16:21 #252
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77853252
Joehoe Freecell is haar proppie kwijt en nu kan je tweede L binnen drie weken gerust komen. Morgenvroeg is hij er wel (ja ja ik ben nog steeds overtuigd van een jochie). Alleen wel erg jammer van je paps en mams maar het is hun keuze.

Cantare mooie foto's van je kleintje en Hik welkom.

Orea hoe is het met je afte afgelopen?
pi_77853425
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Orea het volgende:
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in je Fijn dat alles goed was!!
maar wat ik vooral bizar vond is het enorme verschil tussen 10 en 12 weken!
pi_77853556
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77853838
Dat zeker Cantare! Dat scheelde bij mij al 3,5 cm die 2 weekjes!! Ben benieuwd hoe groot etterbakje hier straks met 17 weken is Dat zal helemaal wel schrikken zijn. Las dat een kleine rond de 20 weken ook zo'n 20 cm al is.. En met 12 weken was ie bij mij 5,80 cm dus dat verviervoudigt in 8 weken

Books, die hele dag last van gehad en thuis leek ie geploft en ingedeukt en geen last meer van. Maar dat was de vorige keer ook en dan komt ie later ineens weer opzetten (nu hopelijk niet meer ) dus heb geen maatregelen hoeven nemen. Maar deed echt zeer zeg! Klein rotplekje..

En ik las over Free heen fijn dat je weer ben goedgekeurd en ik hoop dat je frummel of snel komt of ophoudt met je zo te pesten met die voorweeën!
pi_77853840
Gefeliciteerd Hik En of het wachten nu lang of niet lang duurt, het blijft wennen, hoor. Ik zat anderhalf jaar in de MMM en kon het in het begin ook niet geloven dat ik zwanger was, laat staan dat we het direct tegen kennissen hebben verteld
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:55:58 #257
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77854712
Ik heb tussen het kotsen door net echt hardop gelachen om Ticootje. Alle mensen wat ben jij een lompe hork. En dat bedoel ik in de meeste positieve manier ooit

Lekker ook dat we niet zo veel schelen en ik dus maximaal kan genieten van je uitspraken.

Zat ook al te bedenken welke award je zou moeten krijgen
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:01:40 #258
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77854928
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.

Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!

En thanks!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77855043
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Hik het volgende:

[..]

Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!

En thanks!
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77855058
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.
*OUD heilige*
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:13:21 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77855361
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef YPPY het volgende:

[..]

En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.
Ik zal beloven dat ik niet met kinderen beschonken door de bush zal gaan lopen...
pi_77855840
Hik, wat leuk! Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77856089
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

even inbreken... wij hebben die ook, puur voor massage, maar ons valt ie erg tegen. hij is erg snel droog en plakkerig. als iemand hem wil (wij hebben hem 1 keer gebruikt) laat maar weten...

terug ontopic: cantare, wat een mooie echo's!
pi_77856488
Nou de natuurlijke opwekking heeft niet geholpen hoor

Maar zo te lezen tref ik het Andere mannen komen er bekaaider vanaf ....
Het voelde voor mij wel wat minder dan normaal. Maar K had er minder moeite mee
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:17 #265
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77857605
weer nieuwe zwangere, gefeliciteerd...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:58 #266
259886 pessie
pi_77858144
Hik gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Wat betreft vertellen, wij waren heel snel. Bij 6.5 weken hebben we het al aan de ouders en broers en zussen verteld. We wilden graag dat ze het wisten. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Scorpion, gefeliciteerd met je poging! En het hoeft niet meteen te gebeuren he, er kan ook nog een paar uur tussen zitten...

En wij hebben geen play, ben ik allergisch voor
pi_77858946
gefeliciteerd hik
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:40:33 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77858987
Cantare, wat fijn dat alles oke was!
En mooie foto's hoor

freecell, je slijmprop! Hoppa aan de pannekoeken met ananas!
En fijn dat je goedgekeurd bent

Hik, welkom hier!
Neem gerust de tijd om te wennen aan het idee. Gelukkig krijg je er 9 maanden voor (al blijken die achteraf ook wat te kort )

Co_OL, hopelijk levert het uiteindelijk een baby op

Jammer Sc0rpi0n dat het niet geholpen heeft.
ik geloof dat mijn man het nog minder erg vindt dan ik; hij vindt het vooral vervelend dat ik pijn heb dus laat hij het liever...

Wij zijn ook weer goedgekeurd!
En <insert tromgeroffel> Harry was ingedaald en lag zelfs vast in het bekken!
Verder is het rustig hier (als je niet meetelt dat Harry om de paar minuten zijn voeten uit mijn rechterzij probeert te steken )
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:41:03 #269
190853 RockabeIIa
pi_77859017
Van harte gefeliciteerd Hik!
pi_77859059
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
pi_77859120
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Lotte!
Noah!
pi_77859151
beter asy!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:50:10 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77859451
Gefeliciteerd Hik!
Blijft leuk om FOK-usuals ineens hier in OUD tegen te komen.
pi_77859503
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Mja, een nicht vertelde hier ook al zo'n verhaal. Op woensdag lag het kind perfect, op vrijdag een spoedkeizersnede omdat de baby nog gedraaid was.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:18 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77859792
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
Dat voelen ze door hard te duwen onderin je buik auw

Trouwens we waren om 17:40u vertrokken omdat we een afspraak hadden om 18:10u. We waren om 20:00u pas weer thuis
Typisch geval van flink uitgelopen spreekuur en spekgladde binnenwegen hier!
pi_77859929
Hier liep het spreekuur ook uit inderdaad. en ook in de stad flink glad....
pi_77860105
Ik zie er eigenlijk al tegenop om morgen naar het ziekenhuis te moeten gaan Ik ben echt geen held om met zo'n weer in auto te moeten rijden (en net morgen kan mijn man niet mee...)
pi_77860325
Met het OV geen optie?
Lotte!
Noah!
pi_77860829
Ik ga morgen naar Rotterdam voor een examen (1 uur rijden) en op zich ziet K hier ook tegenop (zeker een week voor DE datum)
Morgenochtend even kijken hoe of wat. Op zich ben ik 'maar' 4 uur weg ongeveer. Mochten de wegen niet of slecht begaanbaar zijn dan bel ik hem af. (op zich zijn het snelwegen dus)

Maar goed als ik hem haal dan kan ik daarna weer verder leren en hoef ik pas weer in april/mei die kant op te gaan.
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:18:43 #280
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77860902
Oooh wat leuk! Hik ken ik nog uit mijn R&P-tijd!
Van harte gefeliciteerd!
En joh, toen ik zwanger was waren we op mijn werk met ons vieren (in een team van 16), en tóch is het allemaal goed blijven gaan daar.
Lekker wennen en genieten!

En Ypsel, er staat me ineens wat bij over een bovenwoning. Volgens mij refereerde jij nog aan mij of reageerde ik er zelf???
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77861586
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam voor een examen (1 uur rijden) en op zich ziet K hier ook tegenop (zeker een week voor DE datum)
Morgenochtend even kijken hoe of wat. Op zich ben ik 'maar' 4 uur weg ongeveer. Mochten de wegen niet of slecht begaanbaar zijn dan bel ik hem af. (op zich zijn het snelwegen dus)

Maar goed als ik hem haal dan kan ik daarna weer verder leren en hoef ik pas weer in april/mei die kant op te gaan.
Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huis

Laatst stond ik ook van 6 tot 2 op de a9 vast

Ik denk dat in topic 625 onze dochter komt wij hebben wat met 13 haha 6+2+5= 13
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:32:19 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77861651
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Moonah het volgende:
Oooh wat leuk! Hik ken ik nog uit mijn R&P-tijd!
Van harte gefeliciteerd!
En joh, toen ik zwanger was waren we op mijn werk met ons vieren (in een team van 16), en tóch is het allemaal goed blijven gaan daar.
Lekker wennen en genieten!

En Ypsel, er staat me ineens wat bij over een bovenwoning. Volgens mij refereerde jij nog aan mij of reageerde ik er zelf???
Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?
Volgens mij had je inderdaad zelf gereageerd...

Wij zijn met zijn 30en, maar het punt is dat wij veel reizen voor het werk. Ik zit met één ander zwanger meisje in twee verschillende kleine teams van 4 personen en zij heeft aangegeven vanwege haar zwangerschap niet meer te willen reizen (het gaat om Afrika, vandaar). Ik ben zelf niet van plan helemaal niet meer te reizen, maar het kan natuurlijk minder en in elk geval een poos niet. En dat wordt dus nogal heftig voor de andere mensen in die teams. Vandaar mijn "schuldgevoel".

En allemaal bedankt voor de reacties natuurlijk!
pi_77864291
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huis

Laatst stond ik ook van 6 tot 2 op de a9 vast

Ik denk dat in topic 625 onze dochter komt wij hebben wat met 13 haha 6+2+5= 13
Ach ik werk in de stad waar ik woon. (lekker op de fiets 15 min rijden)
Dus dit is even andere koek, maar goed liever nu halen dan kan ik rustig verder.

Euh morgen dan maar : 11-02 (11+2) = 13
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:32:32 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77865069
Wij gaan naar bed. MOrgen weer een nieuwe dag.
Hopelijk trekt Harry zijn benen nog even binnenboord zodat ik fatsoenlijk kan slapen

Freecell
pi_77869232
hmmpff, mijn lief wordt nu telkens naar het zuiden gestuurd voor zijn werk (rond de 1,5 uur reizen zonder files). En met die sneeuw is het helemaal rampzalig met files. Hij kan er dus nu met gemak 2,5 uur over doen eer hij thuis is
Nouja, ik ga er maar van uit dat ik dan 's nachts of in het weekend ga liggen puffen ofzo
pi_77871015
Hier is het nachtbraken geloof ik ...
Mijn vliezen zijn gebroken
pi_77871676
Jaaaaa zettem op sindell!!!
pi_77871679
thanks, toch nog een nachtbraker

Heb nu ongeveer om de 5 minuten een wee, ze worden wel steeds pijnlijker, maar zijn beter te verdragen als ik zit dan wanneer ik lig. Ze duren alleen nog niet heel lang, ong 30 a 40 sec.
Hoef iig nog niemand te bellen, volgens mij duurt dit nog wel even. Maar mevrouw komt wel gewoon op de uitgerekende datum!
pi_77871715
Sindell: spannend hoor!

Freecell ook activiteit.

En Cantare weer al een mooie echo!

En Hik, welkom en gefeliciteerd!

En ik meld me gewoon voor gisteren en vandaag in een. Weer een ziekenhuisdagje achter de rug. Ben wederom terug geroepen, omdat mijn bloedwaardes niet goed zijn. Ze weten alleen niet wat het probleem is. Zwangerschapsvergiftiging lijkt uitgesloten, maar wat dan? Ik ben vandaag officieel overgedragen aan het ziekenhuis en mag nu dus niet meer thuis bevallen. En daar heb ik het best moeilijk mee. Maar daar leg ik me vast wel bij neer tegen die tijd.....

Nu zit ik dus te nachtbraken met een kat die naast me ligt te slapen. En continu scheetjes laat.....(de kat dus)
How nice...

[ Bericht 3% gewijzigd door DJRandall op 11-02-2010 06:40:10 ]
pi_77872060
Sindell, wat spannend! succes!!!
pi_77872179
Succes Sindell!!!!
pi_77872237
Verse babies in aantocht!
Balen DJRandall dat je niet meer thuis mag bevallen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:31:23 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77872624
Sindell, zet 'm op meid!

DJ wat een omschakeling ineens, ik snap dat je er zo van baalt...

Hier gisteren in Zeeland gezeten en vandaag een uitje met m'n team van het werk. (leuk met dit weer ) Maar goed, weinig aanwezig dus... Vanavond bij thuiskomst misschien wel wat verse babies in dit topic

edit; Hik van harte

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 11-02-2010 08:58:23 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:41:54 #294
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77872743
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Hik het volgende:

[..]

Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?
Volgens mij had je inderdaad zelf gereageerd...
(..)
Hik, van harte gefeliciteerd!
Heb je je al ingelezen in het draagdoekengebeuren?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:42:18 #295
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77872751
Sindell! Je zal nu misschien al klaar zijn? of er juist midden in zitten? Voor de zekerheid een voor jou!
pi_77872844
Sindel Go girl!! Al hoop ik dat het er al opzit inmiddels!

DJ, wat balen! Kan me voorstellen dat je er even moeite mee hebt. En natuurlijk draait dat straks wel weer bij, maar voor nu is het gewoon even ruk.

Moguh voor de rest!!
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:53:53 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77872905
Sindell, wat spannend! <hyperstuiterhyper> Zet 'em op! als dat nog nodig is

DJRandall, jeetje wat een gedoe bij jou. Je blijft ook sukkelen hè? En wat jammer van je thuisbevalling...
pi_77873322
Damn, ik ben jaloers op Sindell!
We zijn nu 3 dagen over de uitgerekende datum heen en er is nog helemaal niets aan de hand. Mijn vriendin zou zo nog even een stuk kunnen gaan fietsen ofzo. Als ze dat mocht van mij in ieder geval.
pi_77873371
Sindell Wat spannend!

En ik bezig? Welnee joh! Hartstikke rustig heir! Vannacht eindelijk niet heel veel voorweeën, dus best lekker geslapen. Vlos zei gisteren nog dat het nog wel 2 of 3 weken kon duren En die had ik heus wel verteld dat ik de slijmprop kwijt was (mocht je ooit nog een paars/rode naaktslak tegenkomen.... )
pi_77873381
gogogo sindell!

en DJ; jammer dat je niet meer thuis mag bevallen. hopelijk komen ze er snel achter wat er dan wel aan de hand is, of ga je gewoon lekker bevallen!
pi_77873382
Sindell wat spannend Al hoop ik dat je jouw meisje al in je armen heb liggen

DJRandall wat jammer dat je niet thuis kunt bevallen Gaan ze jou vroeger laten bevallen (ivm jouw bloedwaardes) of moet je nu nog afwachten tot het vanzelf begint?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')