quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef Orea het volgende:
Hier is het een extra verwarmd bad van 1.40m tot 2.00m. En er zijn oefeningen door het hele bad heenprima te doen!
En evenvoor de dinsdag verspringers! Ik ben vandaag 14 weken zwanger
dat klinkt al lang
(vooral in vergelijking met de 3 weken en 3 dagen toen ik erachter kwam
![]()
)
Nou je het zo vraagtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Freecell, hoe voelt het nu eigenlijk voor je 'overtijd' gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen![]()
Je ticker wordt langzamerhand eng hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!
En Orea, wat fijn hè? Jij gaat ook al zo hard![]()
Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
Ja, al anderhalve week een aantal uren per dagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef DJRandall het volgende:
Leonieke: Hehe, je verdiende verlof! Wat heerlijk zeg!
Orea 14 weken![]()
Freecell: voorweeën....dat blijft maar duren he?
ow dat lijkt me ook zo vreemd! maar het is echt jou ticker!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!
En Orea, wat fijn hè? Jij gaat ook al zo hard![]()
Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou je het zo vraagt
Het voelt echt wel als overtijd gaaneen dikke knuf voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
ik vind het echt geen niet als een eeuwigheid voelen, behalve als ik het hardop zeg!![]()
blijf me verbazen over alles wat er gebeurd dat wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou je het zo vraagt
Het voelt echt wel als overtijd gaan*dikke knuf* Ik hoop voor jou dat je niet meer te lang moet wachten en dat je héél binnenkort van die voorweeën verlost bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een half jaar? Bij jou lijkt de tijd echt wel te vliegenquote:Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
Ja, ik weet het, maar het voelt niet zo aan, maar dat komt volgens mij gewoon omdat ik nog niet zoveel last heb van de voorbereidingen (voorweeën e.d.). Af en toe wel eens steken, maar dat valt al bij al echt nog goed mee.quote:En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
ik heb geen idee. weet iemand trouwens toevallig of de partner vrij kan krijgen voor gynbezoeken of dat die daar echt vrije uren voor moet opnemen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Ow freecell, ik hoop dat je baby snel komt. Dan hou ik de mijne nog wel even binnen...![]()
simmu, waarom doet sangdrax zo moeilijk? Ik heb soms echt het idee dat hij het jou nog moeilijker maakt dan je familie. Gewoon door niet achter je te staan of dingen zwaarder te maken dan nodig...
Hier in België kun je doorbetaald naar de dokter gaan als er echt geen mogelijkheid is om na de uren een afspraak te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Asyniur het volgende:
flugel dat is niet waar hoor! Als zwangere heb je recht om je controles gewoon te laten doen zonder dat het van je vrije uren af gaat hoor!
Voor de partner geldt dit niet (naar mijn weten)...
Wij hebben ook zoiets als een verlofmandje. Maar toch valt dit verlof niet onder het verlofmandje (wel alle feestdagen en het bijzonder verlof)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallen)
Martijn is ook op woensdag vrij, dus hij kan altijd wel mee en anders neemt hij vrij... Doet eigenlijk nooit iemand moeilijk over, de keren dat het niet lukte was het omdat er afspraken stonden waar hij niet onderuit kon, niet omdat z'n baas het niet goed vond...
jij als zwangere hoeft dat volgens mij niet hoor, er staat mij bij dat zulke dingen in de CAO vastliggen. een werkgever moet jou de gelegenheid geven om (zonder salarisverlies) op controles te gaan dacht ik. fnv bondgenoten roept dat iig welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben vandaag gewoon 19 weken zwanger
Ach ja verschil moet er zijnquote:
Miss-Etam ... daar zijn we ook geweest. Daar beginnen de maten met 36quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gisteren mijn zwanger-kado-doos van de Etos opgehaald. ()
Daar zat een bon in voor 15% korting op de positiemode bij Miss Etam. Ik heb die bon niet meer nodig dus: is er in dit topic iemand die 'm wil hebben?
Als je de bon wilt PM dan even!
Zo liet hij het wel klinken, maar hij wil het wel netjes van week tot week bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Asyniur het volgende:
Poeh Webkim.Dus de kans is groot dat je weer een keizersnee krijgt?
Tijdens mijn zw.schaps cursus is mij vertelt dat dit nauwelijks het geval is. Meestal wordt je dan vanbinnen goed 'schoongemaakt' en heb je niet veel bloedverlies meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een hele stomme vraag!!!
Vloei je na een keizersnee net zo als je vaginaal bevalt? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de boel wat kunnen herstellen als ze toch bezig zijn... Toch?
Het is vast een domme gedachte...
Hey, das dan wel weer handigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tijdens mijn zw.schaps cursus is mij vertelt dat dit nauwelijks het geval is. Meestal wordt je dan vanbinnen goed 'schoongemaakt' en heb je niet veel bloedverlies meer.
Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een hele stomme vraag!!!
Vloei je na een keizersnee net zo als je vaginaal bevalt? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de boel wat kunnen herstellen als ze toch bezig zijn... Toch?
Het is vast een domme gedachte...
oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverbandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.
Ik denk een dag of 5 (licht). Ik heb niet eens kraamverband nodig gehad.
Das rijkelijk laatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef octopussy het volgende:
Hai![]()
Hier nauwelijks gerommel, een paar dagen al niet eigenlijk. Ik ben nu bezig met de gastenkamer een beetje opknappen en dat geeft wel lekker veel afleiding. Ik wil eigenlijk wel graag de 14e bevallen![]()
En de telefoontjes van familie beginnen nu al te komen
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan![]()
aiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef simmu het volgende:
[..]
oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverbandtoen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan![]()
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:
Het is beslistIk ga niet bevallen
![]()
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)![]()
Vorige zwangerschap besloten we ook een keer met de bus te gaan.. Ik al met flinke buik, maar niemand die even voor je opstaat hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee![]()
[..]
Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
[..]
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....![]()
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
Het is ook de eerste keer dat me dit overkomt tijdens mijn zwangerschap. Een collega van mij had ook eens verteld dat het zo fijn was dat mensen zo vriendelijk zijn als je zwanger bent en ik had daar ook nog niets van gemerkt. Daarom waarschijnlijk dat ik het daarnet zo kon appreciërenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....![]()
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
Winkels met zwangerschapskleding hebben datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:
Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
Nah op het eind maakt het echt niet meer uit, dan ben je toch een walvis en zit niets meer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaalAnders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik
Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekkerJammer dan, veel joggingbroeken aan!
Mijn man vind ook dat zwangee vrouwen altijd naakt rondlopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
Die zit ook niet meer lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
Dan toch nietquote:
ook niet als je een hempje 'instopt' zeg maar? dan rolt de bovenrand niet meer zo terug naar benedenquote:
Nou, veel meer kan haast nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nou maar hopen dat je niet heel erg veranderd qua cupmaat Happyme.
Ik hoop met je mee! Maar die controle is al prettig vind ik, dat is toch het belangrijkste, dat je beebje het nog goed maakt.quote:Met week 42 word je overgedragen aan een gyn en ingeleid.
Nouja, ik hoop dat het niet zo ver komt
Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb kraamzorg aangevraagd... Waarschijnlijk al te laat
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Cantare het volgende:
Webkim, dat klinkt als baalmateriaal.![]()
[..]
Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?![]()
Vandaag controle, hartje gehoorddie baby van ons doet het toch allemaal maar goed!
Nou dan ben ik ook heel mooi optijd. 12+1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef Cantare het volgende:
Ow. Op de website stond dat je het beste kon bellen met 12 weken, dus ik dacht dat ik nog netjes op tijd was. Nou ja, we horen het wel.
Respect! Misschien kun je nog een sollicitatieronde houden (ziet kraamverzorgster-Idols-achtige setting voor zich), je hebt met zo'n vroege aanmelding de kraamverzorgsters natuurlijk voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef Orea het volgende:
Ik was wel heel vroeg, geloof 3 weken en 6 dagen dat ik me aanmelde
Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiserenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Orea het volgende:
dat zou wat zijn!! Degene die het meeste in huis doet (en het snelst
) mag blijven
![]()
Veel te ver wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiseren![]()
Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:
Webkim wat jammer dat je je kansen zo ziet slinken. Vind je een keizersnede het ergst omdat je dan niet thuis kunt bevallen of omdat het een keizersnede wordt?
Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
Cantare, fijn dat alles goed was!
Ik heb zelf zwanger&fit gedaan. In het begin was er wel 'fanatiek gym' maar daarna ook veel praten/voorlichting over praktishce zaken mbt de bevalling (puffen/persen etc).
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.
Waarom ik een ks erg zou vinden?
Gevoelskwestie. We zijn beide keren niet 'zelf' zwanger geworden (icsi) dus ik wil heel graag dat laatste stuk wél zelf doen. En het idee dat dat nu misschien weer niet kan zit me toch wel dwars.
Plus het feit dat je na een ks 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen echt heel erg moeilijk vind na twee jaar erin en eruit met mijn vader en niets dan ellende en slecht nieuws.
Los daarvan zou ik dan 5 dagen bij Thomas weg zijn en dat lijkt me voor hem ook een rare start. Mama 5 dagen van huis en dat ze dan terug komt met een kleine indringer.![]()
Nougoed, we gaan wel zien...
Nee joh, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:07 schreef Cantare het volgende:
[..]
Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Floria het volgende:
Webkim dat is vervelend nieuws. Is een grotere baby altijd aanleiding voor een KS? En hoe groot issie dan en waarom denken ze dat het niet gaat passen?
Hier vandaag weer een echo (dont ask) en baby blijkt groter te zujn dan gister, wel een hele week! Nu 9wk en de UD staat nu op 14 september MAG IK IN DE OP?
Ja oké, maar het leek op internet heel intensief. Fijn te horen dat het misschien toch wel wat voor mij is. Een beetje bewegen is natuurlijk nooit weg. Van de andere opties vraag ik me namelijk erg af of ik er iets aan heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Mereltje het volgende:
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
Dat is ook lekker natuurlijk, ik vind het wel handig dat ik hier zo op de bus richting Karinge kan stappen. Heel actief hoeft het voor mij ook niet te zijn... maar vind het wel heerlijk zo in het water dobberen met wat oefeningen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Co_OL het volgende:
Update hierzo:
Nog steeds geen babyVK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK
Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.Ik hoop voor je die verpleegsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes♥ K, N, R en F ♥
Daar komen baby's vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik hoop voor je die verpleegster
Succes
Update hierzo:
Nog steeds geen babyVK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.Was het dan ook geen vruchtwater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update hierzo:
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.he bah, wij willen ook graag een verse baby zien natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was het dan ook geen vruchtwater?
En, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.
Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald isen heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat
En anders maar vroeg naar bed
lief van je, mag altijd, we hebben het er al wel over gehad natuurlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:38 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
Dan al, dat is al vlot zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Dat is ook ons plan. Nu gewoon hopen dat we iedereen voor blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
Dat had ik nog meegekregen ja. Maar daarna dus niets meer gehoord van hem? Goedzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Nu je het zegt, zelf heb ik ook nogal overgegeven en ik meende ook al een relatie te herkennen met drukte. Hoe drukker ik de dag ervoor had gedaan hoe groter de kans dat ik de volgende dag weer boven de pot hing. En op de bank liggen hoeft niet, het is een kwestie van balans zoeken denk ik (en dat was lastigquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef pessie het volgende:
Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
Nou ik had al een tijdje niet meer gespuugd, en gisteren zat ik op de magische 16 weken grens, en het begon weer... Maar denk echt dat het komt door drukte, terwijl ik echt heel weinig doe. Als ik nog minder ga doen betekent dat dus bankhangen met een dekentje. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad, al een paar dagen weinig geslapen, een dikke keel en gisteren ook nog naar het zwembad geweest. Misschien moet ik even een dagje thuis inplannen. Maar dan wil ik zo graag schoonmaken (wat ik zo ook echt heeeeeeeel rustig ga doen).quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.
Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
Hoe herkenbaar! Zijn het al ballonnen? Ik merk zelf dat ik minder pijn heb nu ik een andere BH heb. Hiervoor was vooral het uittrekken van BH reden om "auwauwauw" te kreunen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.
Ik schoot spontaan in de lach! Wel een leuke nesteldrangquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje![]()
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
Je kan het even aanduwen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier daalt het met de minuut verder in (heb ik het idee)
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.
Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.
Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Uhm...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
checkquote:
Ja die zei het ook al. Maar goed dat is tussen K en de VKquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
Ach nogmaals dat is aan de VK. Iedere zwangere vrouw is anders hèquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwachtquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo
Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo
Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
Ze hebben het vorige week geplandquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
Nee, ze zijn wel bereikbaar, maar hebben meteen gezegd dat ze echt niet voor vrijdag (op zn vroegst) terug kunnen komen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel![]()
![]()
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van
Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg isquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel![]()
![]()
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van
Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren
Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
geen ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
Nee nog niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.
Maar goed als het komt, dan komt het.
En Co_ol al actie ?
De 18e lijkt me dan een goede datum..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee nog niksals het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren
![]()
Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
dan moet het vandaag of morgen maar gaan gebeuren..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee nog niksals het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren
![]()
Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
ja, of nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
Je moet het ook niet in je kont doenquote:
aka actie in de slaapkamerquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
Dat moet sowieso niet imoquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je kont doen
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egelquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
Poep gaat er makkelijker af dan lippenstift hoor.quote:
Ja???quote:
Dat is "out-of-the-box" denken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja???![]()
Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....
Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:
Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
Nu mag het nog.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor
dan een dier
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is "out-of-the-box" denken...
Gewoon voor meerdere opties openstaan.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerderquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder![]()
![]()
Me 2
Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.
Vergeet dat schaap ik ga voor TicootjeMILF
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
Toen was ik nog niet echt een milf nee...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht het is/was een foto uit 2006![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet echt een milf nee...
Ik heb een strakke traanbuisquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel
![]()
Dat is echt een uitzondering. Sowieso moet je wachten tot je niet meer vloeit, en dat kan wel 6 weken duren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
Tuurlijk, maar 5 weken is gewoon erg snel. Wat ik al zei over vloeien. 6 weken is geen horror scenario, dat is normaal..quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef tessie het volgende:
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
Jah, dat wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef tessie het volgende:
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
Heftige menstruatiekrampen? Dat is wel verrot, dan zit je je volgens mij echt af te vragen wanneer het nou door zet. (ik weet hoe ze voelen, heb zo'n ouderwets koperspiraal gehad, maar nu nog geen menstruatiekramp te bekennen)quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef octopussy het volgende:
Oh het gaat over seks![]()
Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk![]()
Vind het rommelen 's avond ook erg killingHet is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef leonieke het volgende:
hier is die kans zo goed als nihil eigenlijk. Sinds ik zwanger ben staat dat al op een heel laag pitje aangezien mijn man het er zo moeilijk mee heeft...
Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken![]()
Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.![]()
Ik durfde pas na een maand of 6 en toen deed het ook nog steeds zeer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend
EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Mja, bij de gyn op de nacontrole. Het zou op z'n laatst beter worden als ik stop met bv. Dus dan kijken we weer verder. Gewoon gevoelig en verdikt littekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef tessie het volgende:
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze babyVind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken![]()
Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.![]()
Dit klinkt wel heel lang. Heb een vriendin die na de bevalling en nog een tijd doorsukkelen een chronische bekkenontsteking (?) bleek te hebben. Antibiotica ertegenaan en daarna was het weer beter...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend
EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Dat dus...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken.
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.quote:En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerendEN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Nee hoor....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
[..]
De reden waarom er een harry in je buik groeit
Niet altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
[..]
De reden waarom er een harry in je buik groeit
Dat duurde hier ook heel lang. En dan voel je je zo dik en lomp en dan hoeft je vent je ook opeens niet meer, zonder reden. Dus dan is het wel fijn als het er eindelijk uitkomtquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dus...
[..]
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.
Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...![]()
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
Mja, door de wrijvingquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...
Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
Om te slikken of te smeren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Books het volgende:
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
durex playquote:
Ze verkopen hier geen grootverpakkingenquote:
http://www.durexplay.nl/producten/massage/quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze verkopen hier geen grootverpakkingen![]()
Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
Ik knijp helemaal niks uit, want er gebeurd niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.durexplay.nl/producten/massage/
Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt??(Of wel?
)
(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
Hmz.. daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nu je er zelf over begintquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
klop klop wie is daar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Orea het volgende:
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in jeFijn dat alles goed was!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!![]()
En thanks!![]()
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
Ik zal beloven dat ik niet met kinderen beschonken door de bush zal gaan lopen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.![]()
even inbreken... wij hebben die ook, puur voor massage, maar ons valt ie erg tegen. hij is erg snel droog en plakkerig. als iemand hem wil (wij hebben hem 1 keer gebruikt) laat maar weten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.durexplay.nl/producten/massage/
Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt??(Of wel?
)
(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
Mja, een nicht vertelde hier ook al zo'n verhaal. Op woensdag lag het kind perfect, op vrijdag een spoedkeizersnede omdat de baby nog gedraaid was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Dat voelen ze door hard te duwen onderin je buik auwquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam voor een examen (1 uur rijden) en op zich ziet K hier ook tegenop (zeker een week voor DE datum)
Morgenochtend even kijken hoe of wat. Op zich ben ik 'maar' 4 uur weg ongeveer. Mochten de wegen niet of slecht begaanbaar zijn dan bel ik hem af. (op zich zijn het snelwegen dus)
Maar goed als ik hem haal dan kan ik daarna weer verder leren en hoef ik pas weer in april/mei die kant op te gaan.
Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Moonah het volgende:
Oooh wat leuk! Hik ken ik nog uit mijn R&P-tijd!
Van harte gefeliciteerd!
En joh, toen ik zwanger was waren we op mijn werk met ons vieren (in een team van 16), en tóch is het allemaal goed blijven gaan daar.
Lekker wennen en genieten!
En Ypsel, er staat me ineens wat bij over een bovenwoning. Volgens mij refereerde jij nog aan mij of reageerde ik er zelf???
Ach ik werk in de stad waar ik woon. (lekker op de fiets 15 min rijden)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huis
Laatst stond ik ook van 6 tot 2 op de a9 vast![]()
Ik denk dat in topic 625 onze dochter komtwij hebben wat met 13 haha 6+2+5= 13
Hik, van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?
Volgens mij had je inderdaad zelf gereageerd...![]()
(..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |