quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Orea het volgende:
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in jeFijn dat alles goed was!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!![]()
En thanks!![]()
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
Ik zal beloven dat ik niet met kinderen beschonken door de bush zal gaan lopen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.![]()
even inbreken... wij hebben die ook, puur voor massage, maar ons valt ie erg tegen. hij is erg snel droog en plakkerig. als iemand hem wil (wij hebben hem 1 keer gebruikt) laat maar weten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.durexplay.nl/producten/massage/
Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt??(Of wel?
)
(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
Mja, een nicht vertelde hier ook al zo'n verhaal. Op woensdag lag het kind perfect, op vrijdag een spoedkeizersnede omdat de baby nog gedraaid was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Dat voelen ze door hard te duwen onderin je buik auwquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |