abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77853218
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in je Fijn dat alles goed was!!

Hik welkom!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:16:21 #252
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77853252
Joehoe Freecell is haar proppie kwijt en nu kan je tweede L binnen drie weken gerust komen. Morgenvroeg is hij er wel (ja ja ik ben nog steeds overtuigd van een jochie). Alleen wel erg jammer van je paps en mams maar het is hun keuze.

Cantare mooie foto's van je kleintje en Hik welkom.

Orea hoe is het met je afte afgelopen?
pi_77853425
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef Orea het volgende:
Gaaf Cantare, maf he, dat groeit in je Fijn dat alles goed was!!
maar wat ik vooral bizar vond is het enorme verschil tussen 10 en 12 weken!
pi_77853556
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77853838
Dat zeker Cantare! Dat scheelde bij mij al 3,5 cm die 2 weekjes!! Ben benieuwd hoe groot etterbakje hier straks met 17 weken is Dat zal helemaal wel schrikken zijn. Las dat een kleine rond de 20 weken ook zo'n 20 cm al is.. En met 12 weken was ie bij mij 5,80 cm dus dat verviervoudigt in 8 weken

Books, die hele dag last van gehad en thuis leek ie geploft en ingedeukt en geen last meer van. Maar dat was de vorige keer ook en dan komt ie later ineens weer opzetten (nu hopelijk niet meer ) dus heb geen maatregelen hoeven nemen. Maar deed echt zeer zeg! Klein rotplekje..

En ik las over Free heen fijn dat je weer ben goedgekeurd en ik hoop dat je frummel of snel komt of ophoudt met je zo te pesten met die voorweeën!
pi_77853840
Gefeliciteerd Hik En of het wachten nu lang of niet lang duurt, het blijft wennen, hoor. Ik zat anderhalf jaar in de MMM en kon het in het begin ook niet geloven dat ik zwanger was, laat staan dat we het direct tegen kennissen hebben verteld
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:55:58 #257
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77854712
Ik heb tussen het kotsen door net echt hardop gelachen om Ticootje. Alle mensen wat ben jij een lompe hork. En dat bedoel ik in de meeste positieve manier ooit

Lekker ook dat we niet zo veel schelen en ik dus maximaal kan genieten van je uitspraken.

Zat ook al te bedenken welke award je zou moeten krijgen
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:01:40 #258
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77854928
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahahahahahahieieieieieieei Hik! Eindelijk! Ja gaat zo gaaf zijn als mama.

Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!

En thanks!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77855043
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:01 schreef Hik het volgende:

[..]

Heb nog vaak aan jouw uitspraken over het bovenhuis gedacht!

En thanks!
Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77855058
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

Hihi, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde. Maar echt leuk, echt! Je lijkt me zo leuk, lekker relaxed, met kinderen de speeltuin in, de bush in de dierentuin en de speelstraat bij Beekse Bergen en nuchter.
En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.
*OUD heilige*
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:13:21 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77855361
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef YPPY het volgende:

[..]

En met nuchter bedoel ik niet zozeer de alcohol.
Ik zal beloven dat ik niet met kinderen beschonken door de bush zal gaan lopen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77855840
Hik, wat leuk! Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77856089
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

http://www.durexplay.nl/producten/massage/

Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt?? (Of wel? )

(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
even inbreken... wij hebben die ook, puur voor massage, maar ons valt ie erg tegen. hij is erg snel droog en plakkerig. als iemand hem wil (wij hebben hem 1 keer gebruikt) laat maar weten...

terug ontopic: cantare, wat een mooie echo's!
pi_77856488
Nou de natuurlijke opwekking heeft niet geholpen hoor

Maar zo te lezen tref ik het Andere mannen komen er bekaaider vanaf ....
Het voelde voor mij wel wat minder dan normaal. Maar K had er minder moeite mee
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:17 #265
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77857605
weer nieuwe zwangere, gefeliciteerd...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:22:58 #266
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77858144
Hik gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Wat betreft vertellen, wij waren heel snel. Bij 6.5 weken hebben we het al aan de ouders en broers en zussen verteld. We wilden graag dat ze het wisten. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Scorpion, gefeliciteerd met je poging! En het hoeft niet meteen te gebeuren he, er kan ook nog een paar uur tussen zitten...

En wij hebben geen play, ben ik allergisch voor
pi_77858946
gefeliciteerd hik
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:40:33 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77858987
Cantare, wat fijn dat alles oke was!
En mooie foto's hoor

freecell, je slijmprop! Hoppa aan de pannekoeken met ananas!
En fijn dat je goedgekeurd bent

Hik, welkom hier!
Neem gerust de tijd om te wennen aan het idee. Gelukkig krijg je er 9 maanden voor (al blijken die achteraf ook wat te kort )

Co_OL, hopelijk levert het uiteindelijk een baby op

Jammer Sc0rpi0n dat het niet geholpen heeft.
ik geloof dat mijn man het nog minder erg vindt dan ik; hij vindt het vooral vervelend dat ik pijn heb dus laat hij het liever...

Wij zijn ook weer goedgekeurd!
En <insert tromgeroffel> Harry was ingedaald en lag zelfs vast in het bekken!
Verder is het rustig hier (als je niet meetelt dat Harry om de paar minuten zijn voeten uit mijn rechterzij probeert te steken )
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:41:03 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77859017
Van harte gefeliciteerd Hik!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77859059
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
pi_77859120
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Lotte!
Noah!
pi_77859151
beter asy!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:50:10 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77859451
Gefeliciteerd Hik!
Blijft leuk om FOK-usuals ineens hier in OUD tegen te komen.
pi_77859503
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet hoe ze het weten Leonieke, alleen dat het volgens mij vrij weinig zegt. Lotte plopte er tijdens de bevalling uit...de verkeerde kant op, welteverstaan...
Mja, een nicht vertelde hier ook al zo'n verhaal. Op woensdag lag het kind perfect, op vrijdag een spoedkeizersnede omdat de baby nog gedraaid was.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:18 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77859792
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef leonieke het volgende:
Dat vast liggen in het bekken? Hoe komen ze dat te weten? Mijn gyn heeft daar nog niets over verteld. Morgen wel terug op controle.
Dat voelen ze door hard te duwen onderin je buik auw

Trouwens we waren om 17:40u vertrokken omdat we een afspraak hadden om 18:10u. We waren om 20:00u pas weer thuis
Typisch geval van flink uitgelopen spreekuur en spekgladde binnenwegen hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')