Ik heb een strakke traanbuisquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel
![]()
Dat is echt een uitzondering. Sowieso moet je wachten tot je niet meer vloeit, en dat kan wel 6 weken duren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
Tuurlijk, maar 5 weken is gewoon erg snel. Wat ik al zei over vloeien. 6 weken is geen horror scenario, dat is normaal..quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef tessie het volgende:
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
Jah, dat wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef tessie het volgende:
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
Heftige menstruatiekrampen? Dat is wel verrot, dan zit je je volgens mij echt af te vragen wanneer het nou door zet. (ik weet hoe ze voelen, heb zo'n ouderwets koperspiraal gehad, maar nu nog geen menstruatiekramp te bekennen)quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef octopussy het volgende:
Oh het gaat over seks![]()
Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk![]()
Vind het rommelen 's avond ook erg killingHet is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef leonieke het volgende:
hier is die kans zo goed als nihil eigenlijk. Sinds ik zwanger ben staat dat al op een heel laag pitje aangezien mijn man het er zo moeilijk mee heeft...
Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken![]()
Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.![]()
Ik durfde pas na een maand of 6 en toen deed het ook nog steeds zeer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend
EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Mja, bij de gyn op de nacontrole. Het zou op z'n laatst beter worden als ik stop met bv. Dus dan kijken we weer verder. Gewoon gevoelig en verdikt littekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef tessie het volgende:
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze babyVind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken![]()
Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.![]()
Dit klinkt wel heel lang. Heb een vriendin die na de bevalling en nog een tijd doorsukkelen een chronische bekkenontsteking (?) bleek te hebben. Antibiotica ertegenaan en daarna was het weer beter...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend
EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Dat dus...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och LeoMijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken.
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.quote:En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerendEN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Nee hoor....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
[..]
De reden waarom er een harry in je buik groeit
Niet altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
[..]
De reden waarom er een harry in je buik groeit
Dat duurde hier ook heel lang. En dan voel je je zo dik en lomp en dan hoeft je vent je ook opeens niet meer, zonder reden. Dus dan is het wel fijn als het er eindelijk uitkomtquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dus...
[..]
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.
Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...![]()
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
Mja, door de wrijvingquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...
Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
Om te slikken of te smeren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Books het volgende:
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
durex playquote:
Ze verkopen hier geen grootverpakkingenquote:
http://www.durexplay.nl/producten/massage/quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze verkopen hier geen grootverpakkingen![]()
Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
Ik knijp helemaal niks uit, want er gebeurd niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.durexplay.nl/producten/massage/
Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt??(Of wel?
)
(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
Hmz.. daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nu je er zelf over begintquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
klop klop wie is daar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |