abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77845694
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel
Ik heb een strakke traanbuis
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:48:31 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77845781
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel

Maar na 4 weken kan dat toch allemaal wel weer? Je hebt toch geen blijvende schade? Hoorde zelfs een keer dat een kraamverzorgster binnen was gelopen bij mensen die bezig waren...

Anders ga ik mezelf extreem zielig vinden

Conclusie: genieten nu het nog kan, straks is je seksleven over?
pi_77845968
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77846059
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef tessie het volgende:
Hier duurde het 5 weken pessie, en het is allemaal helemaal goed gekomen hoor
Dat is echt een uitzondering. Sowieso moet je wachten tot je niet meer vloeit, en dat kan wel 6 weken duren.

En dan moet je ook maar durven, de boel moet niet al te pijnlijk zijn enzo...

Echt, ik zou me niet vastpinnen op 2-3-4 weken...
pi_77846143
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
pi_77846176
Zo lekker bezig hier!

Misschien moeten we hier ook maar even lekker bezig inderdaad, morgen officieel uitgerekend en als het schijnt te helpen...

Stickertje gescoord bij vk, baby doet het nog steeds prima aan de hartslag te horen en mijn bloeddruk is ook nog steeds goed. Alleen de pijn onderin begint gewoon vervelend te worden nu.
pi_77846190
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:57 schreef tessie het volgende:
Het kan ook gewoon wel redelijk snel allemaal weer goedkomen. We hoeven niet per se alleen maar de horrorscenario's rond te strooien toch?
Tuurlijk, maar 5 weken is gewoon erg snel. Wat ik al zei over vloeien. 6 weken is geen horror scenario, dat is normaal..
pi_77846330
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
pi_77846476
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef tessie het volgende:
Nee 6 weken vloeien vind ik geen horrorscenario, maar 4 maanden geen seks en een ontplofte egel komt wel in de buurt
Jah, dat wel.

Alhoewel 4 maanden....
pi_77846620
Oh het gaat over seks

Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk

Vind het rommelen 's avond ook erg killing Het is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
pi_77846789
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef octopussy het volgende:
Oh het gaat over seks

Ik ben trouwens heel erg benieuwd of mijn vent tijdens de bevalling gaat kijken hoe het kind er uit komt. Lijkt me ook wel enigszins traumatisch voor je seksleven eigenlijk

Vind het rommelen 's avond ook erg killing Het is vergelijkbaar met heftige menstruatiekrampen en dan wil ik niets in de buurt hebben down under. Daar gaat de kans op prostaglandine
Heftige menstruatiekrampen? Dat is wel verrot, dan zit je je volgens mij echt af te vragen wanneer het nou door zet. (ik weet hoe ze voelen, heb zo'n ouderwets koperspiraal gehad, maar nu nog geen menstruatiekramp te bekennen)
Niet goed voor je libido idd

Dan maar pannenkoeken
pi_77846810

[ Bericht 100% gewijzigd door leonieke op 10-02-2010 15:21:42 (nm) ]
pi_77846877
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef leonieke het volgende:
hier is die kans zo goed als nihil eigenlijk. Sinds ik zwanger ben staat dat al op een heel laag pitje aangezien mijn man het er zo moeilijk mee heeft...
Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
pi_77846960
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
pi_77847097
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik er niet echt de humor van in, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen...
Ik wel, ik wil er zelfs wel een paint van maken

Krijg je een kindje met leuke kuiltjes in zn wangen.
pi_77847273
pi_77847323
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen zonder humor zijn ook niet sexy
pi_77847545
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden

Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Lotte!
Noah!
pi_77847603
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze baby Vind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
pi_77847762
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef Linda2205 het volgende:
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken. En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden

Maar waar ik voor kwam: Tessie? Krijgt deze beeb weer zo'n leuke werknaam als Graeme?
Ik durfde pas na een maand of 6 en toen deed het ook nog steeds zeer...
pi_77847771
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef tessie het volgende:
Jeetje Linda, heb je nog steeds zo'n pijn dan? Heb je dat wel al laten nakijken?
En tot nu toe hebben we nog geen werknaam voor deze baby Vind het nog steeds zo moeilijk te geloven dat er echt een baby in me groeit geloof ik
Mja, bij de gyn op de nacontrole. Het zou op z'n laatst beter worden als ik stop met bv. Dus dan kijken we weer verder. Gewoon gevoelig en verdikt litteken

Maar je hebt echt een baby in je buik Vast weer zo'n guitige rooie

Ah Tico, fijn herkenning .. maar niet fijn voor jou. Hoe ging het weg? Wij wachten nog steeds op DE tip
Lotte!
Noah!
pi_77847778
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:49:20 #223
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77848025
quote:

Dit klinkt wel heel lang. Heb een vriendin die na de bevalling en nog een tijd doorsukkelen een chronische bekkenontsteking (?) bleek te hebben. Antibiotica ertegenaan en daarna was het weer beter...

Maar wat vervelend zeg! 5 maanden! Ik kan het me echt niet voorstellen

En Leo . Al heb ik vaker gehoord dat mannen het "eng" vinden omdat er een kindje zit.
pi_77848606
quote:
Och Leo Mijne kon het ook niet, die kon alleen maar aan de baby binnenin denken.
Dat dus...
quote:
En dat is niet leuk en niet gezellig en heel frustrerend EN nu gaat het nog niet, want nu heb ik pijn en Lotte wordt volgende week 5 maanden
Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.

Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:06:07 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77848640
Sex? Wat is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')