abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:07:38 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77848697
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
De reden waarom er een harry in je buik groeit
pi_77848725
Mijn vond het in mijn vorige zwangerschap ook geen fijn idee.... gelukkig zijn er nog andere manieren om het in bed gezellig te houden, maar daar had ik de laatste maanden ook niet heel veel zin meer in eigenlijk..
Deze zwangerschap gaat het tot nu toe beter, eens zien hoe lang dat zo blijft.. Mijn man beweerde trouwens al te 'voelen' dat ik zwanger was toen we het nog niet eens wisten..

En na de bevalling duurde het een week of zes, eerst vanwege vloeien en hechtingen en daarna vond ik het vooral eng. De eerste keer was dan ook weer heel spannend, net of we 16 waren. En we moesten condooms kopen en gebruiken!
pi_77848746
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
pi_77848751
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee hoor....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77848797
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Niet altijd (oké, bij Asy wel, maar niet bij iedereen )
pi_77848832
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat dus...
[..]

Al heeft het hier wel een tijdje geduurd voor hij durfde zeggen wat er precies aan de hand was. Hij vindt het zelf zo vervelend en had eigenlijk gehoopt dat het ging beter gaan eens de kritieke weken voorbij waren.

Wat raar dat het litteken zal verbeteren eens je met de borstvoeding gaat stoppen. Ik wist niet dat zoiets ook hormonaal geregeld werd. Het is natuurlijk niet fijn dat het niet lukt, maar je kan er zelf ook niets aan doen, hé
Dat duurde hier ook heel lang. En dan voel je je zo dik en lomp en dan hoeft je vent je ook opeens niet meer, zonder reden. Dus dan is het wel fijn als het er eindelijk uitkomt

En mja, door hormoonomstelling zou de doorbloeding down-under veranderen en daarmee dus ook de verdikking van het litteken ofzo.

En komt allemaal goed dames! Tot die tijd gewoon andere dingen doen

Edit: Grunsfan, dat was hier ook, de eerste keer proberen voelt het net alsof je het voor het eerst doet. Heel leuk en heel spannend en bijna verlegen
Lotte!
Noah!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:12:21 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77848897
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
pi_77849004
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Ja dat weet ik, maar echt fatsoenlijk sex. Al maanden niet meer eigenlijk...
En niet eens omdat we er moeite mee hebben of geen zin maar gewoon vanwege die stomme bekkenklachten...
Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...

Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:15:31 #234
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77849027
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
pi_77849117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:14 schreef leonieke het volgende:

[..]

Same here, maar dan eigenlijk sinds de positieve test...

Ik begin stiekem al uit te kijken naar die eerste keer na de bevalling als ik sommige posts hier zo lees... Vonken zal het alvast geven
Mja, door de wrijving
Lotte!
Noah!
pi_77849123
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef Books het volgende:
Linda hier in nederland heb je vsm druppels voor betere doorbloeding die kreeg ik na mijn bevalling van de oudste om mijn littekens en de bloeduitstortingen sneller te laten slinken.
Om te slikken of te smeren?
Lotte!
Noah!
pi_77849180
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Mja, door de wrijving
durex play
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:34 #238
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77849200
Slikken volgens mij (effe graven 3 jaar geleden inmiddels) 7 druppels per dag maar kan het ook mis hebben.
pi_77849230
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

durex play
Ze verkopen hier geen grootverpakkingen

Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
Lotte!
Noah!
pi_77849305
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ze verkopen hier geen grootverpakkingen

Thnx Books, ga ik voor kijken volgende keer als ik er ben
http://www.durexplay.nl/producten/massage/

Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt?? (Of wel? )

(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
pi_77849396
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

http://www.durexplay.nl/producten/massage/

Je bent toch niet zo droog dat je die hele tube in 1x uitknijpt?? (Of wel? )

(Droogheid van onder en bv is vrij normaal... hormoontjes he?)
Ik knijp helemaal niks uit, want er gebeurd niks Maar anders was het geen overbodige luxe geweest zeg maar

En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
Lotte!
Noah!
pi_77849793
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En nu ga ik weer, voor jullie denken dat ik de kloon ben omdat ik zoveel rondhang hier
Hmz.. daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nu je er zelf over begint
pi_77850960
Hier was het een week of 4, misschien iets meer, maar niet veel meer.

oorbreekt seksverhaal*

Sticker. Alles ok, baby ok, ik ok, bloeddruk ok, buik ok.
Vandaag ergens slijmprop kwijtgeraakt ( wat een goor ding ) maar verder helemaal geen activiteit.
Slotsom:
Baby kan nog rustig 3 weken blijven zitten.
pi_77851093
lekker freecell
alles ok stempel van....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77852218
voor de sticker van Freecell

Ik heb vanmiddag de nekplooimeting gehad en het was echt top

De verloskundige zei: "wat een voorbeeldige baby, mooier krijgen we ze niet!"

Nekplooi was helemaal normaal, schedeltje was goed gesloten en de ingewanden zagen er prima uit.

Zo foto's. Ik heb er namelijk VIJFTIEN meegekregen de echoscopiste gaf toe dat het niet normaal was, maar ze was in een goede bui.

foto's:

yo:

lekker chillen:

profieltje:

hartslag:

[ Bericht 7% gewijzigd door Cantare op 10-02-2010 17:56:16 ]
pi_77852240
Berichtje van het thuisfront

niks gebroken maar heb echt van die kramp ongesteldheids dingen zo af en toe.. flinke ook
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:54:25 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77852466
Klinkt spannend Co_OL! Succes in elk geval, want hoe dan ook, je zult er toch mee om moeten gaan
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:01:27 #248
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77852693
Lang gelurkt en nu moet ik er toch eindelijk zelf aan geloven: Zwanger! Vandaag precies 6 weken (als ik goed heb gerekend).
Ben niet zo'n roze-wolk-meisje en krijg het nog lastig IRL mijn mond uit... dus eerst maar eens hier oefenen. De "probeerfase" was bij ons ultra-kort en (hoewel ik me terdege besef dat we daar blij mee moeten zijn) ben ik nog een beetje beduusd van de snelheid. Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen allemaal...

Slaap slecht, moe, moe, moe en misselijk en afgelopen week de grootste BH ooit gekocht ( ), maar verder gaat het eigenlijk allemaal wel. Ben nu erg bezig met wanneer ik het wie vertel (niemand weet het nog dus). Hoor heel graag wat ervaringen daarmee. Ik snap dat je, als je tijden op een zwangerschap hebt gewacht niet kunt wachten om het de wereld te vertellen (of misschien ben je dan juist extra voorzichtig), maar ik ben nog erg aan het wennen aan het idee. Vrijwel al mijn vriendinnen zijn al moeder en enerzijds vind ik het leuk als zij het weten; anderzijds heb ik helemaal nog geen behoefte aan het "goedmoedige ge-bemoei" en het feit dat ik ineens bij de moeder-club zou horen... Al het getrut om me heen kan best nog even wachten, maar met name op mijn werk voel ik me bijzonder schuldig. We hebben al 3 (!) zwangere meiden rondlopen en hoewel niemand er een punt van maakt, merk ik ook wat dat voor problemen meebrengt voor de rest. Hoe eerder ik het vertel, hoe beter we dingen kunnen regelen en hoewel ik daar nog niet aan toe ben, denk ik dat het mij ook veel rust brengt als ik weet dat dingen geregeld zijn. Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:03:05 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77852757
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is ie bang dat ie een deukje in zn hoofd maakt?
klop klop wie is daar?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77853022
Gefeliciteerd en welkom, Hik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')