abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77808532
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nou maar hopen dat je niet heel erg veranderd qua cupmaat Happyme.
Nou, veel meer kan haast niet maar er is nog wel wat ruimte ook, dus dat mag
quote:
Met week 42 word je overgedragen aan een gyn en ingeleid.
Nouja, ik hoop dat het niet zo ver komt
Ik hoop met je mee! Maar die controle is al prettig vind ik, dat is toch het belangrijkste, dat je beebje het nog goed maakt.
pi_77809298
Webkim, da's toch een domper, lijkt me.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
ik heb kraamzorg aangevraagd... Waarschijnlijk al te laat
Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?

Vandaag controle, hartje gehoord die baby van ons doet het toch allemaal maar goed!
pi_77809321
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:08 schreef Cantare het volgende:
Webkim, dat klinkt als baalmateriaal.
[..]

Ik heb dat ook pas vorige week gedaan, is dat laat?

Vandaag controle, hartje gehoord die baby van ons doet het toch allemaal maar goed!
vakantietijd enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77809362
Ow. Op de website stond dat je het beste kon bellen met 12 weken, dus ik dacht dat ik nog netjes op tijd was. Nou ja, we horen het wel.
pi_77810023
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef Cantare het volgende:
Ow. Op de website stond dat je het beste kon bellen met 12 weken, dus ik dacht dat ik nog netjes op tijd was. Nou ja, we horen het wel.
Nou dan ben ik ook heel mooi optijd. 12+1
pi_77810243
Zie je, niks mis met onze planning!

BTW, ik had het met de vk even over cursussen.

Hier in de buurt heb je:

-Baby op komst (zwangerschapsgym)
-Zwangerschapsyoga
-Zwanger en fit

Ik weet alleen nog niet wat ik zal doen, vooral omdat ik gruwel van mutserig geklets over kwaaltjes. Iemand ervaring met een of meer van deze cursussen?
pi_77810282
Ik was wel heel vroeg, geloof 3 weken en 6 dagen dat ik me aanmelde
pi_77810350
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef Orea het volgende:
Ik was wel heel vroeg, geloof 3 weken en 6 dagen dat ik me aanmelde
Respect! Misschien kun je nog een sollicitatieronde houden (ziet kraamverzorgster-Idols-achtige setting voor zich), je hebt met zo'n vroege aanmelding de kraamverzorgsters natuurlijk voor het uitkiezen.
pi_77810400
dat zou wat zijn!! Degene die het meeste in huis doet (en het snelst ) mag blijven
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:37:09 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77810490
Cantare, fijn dat alles goed was!
Ik heb zelf zwanger&fit gedaan. In het begin was er wel 'fanatiek gym' maar daarna ook veel praten/voorlichting over praktishce zaken mbt de bevalling (puffen/persen etc).
Je kan ook steeds minder met die dikke buik.
Fit ben ik er niet van geworden maar gezellig was het wel om met allemaal mensen van ongeveer dezelfde termijn even bewust bezig te zijn met de baby.
pi_77810569
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Orea het volgende:
dat zou wat zijn!! Degene die het meeste in huis doet (en het snelst ) mag blijven
Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiseren
pi_77810668
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Anders kunnen we de selecties misschien hier bij mij thuis organiseren
Veel te ver weg mijn huis lijkt me de i-de-a-le locatie. Genoeg op te ruimen, schoon te maken en vooral te strijken.
pi_77810674
Ik heb ook nog genoeg te doen in huis hoor wordt soms al panisch als ik me bedenk dat ik nog 'maar' een half jaar heb de meneer en mijn vriendin verklaren me voor gek, zat tijd, maar in mijn hoofd voelt het te kort. Tis ook niet dat ik er al keihard mee bezig ben ofzo het blijft liggen en in mijn hoofd denk ik HELP!

Misschien maar eens aktie gaan ondernemen...
pi_77810837
ik heb zonet met de verloskunde praktijk gebeld, 16 maart heb ik de eerste echo en 22 maart de intake. Gelijk gevraagd over de kraamzorg (had net de opmerking van ticootje gelezen). Ze vertelde me dat dat ook nog wel na de echo kon. Gelukkig gaat het om oktober. Dan is het volgens mij niet echt vakantie.
*poef* nu is het weg
pi_77810847
BTW, wilde Floria niet in de OP?
pi_77811046
Spannend Kaatje! Goeie datum 16 maart
pi_77811167
Cantare, ik ben niet naar een pufclub geweest, en ga dat deze keer ook niet doen. niets voor mij.
pi_77811531
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:

Webkim wat jammer dat je je kansen zo ziet slinken. Vind je een keizersnede het ergst omdat je dan niet thuis kunt bevallen of omdat het een keizersnede wordt?
Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.

Waarom ik een ks erg zou vinden?
Gevoelskwestie. We zijn beide keren niet 'zelf' zwanger geworden (icsi) dus ik wil heel graag dat laatste stuk wél zelf doen. En het idee dat dat nu misschien weer niet kan zit me toch wel dwars.
Plus het feit dat je na een ks 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen echt heel erg moeilijk vind na twee jaar erin en eruit met mijn vader en niets dan ellende en slecht nieuws.
Los daarvan zou ik dan 5 dagen bij Thomas weg zijn en dat lijkt me voor hem ook een rare start. Mama 5 dagen van huis en dat ze dan terug komt met een kleine indringer.

Nougoed, we gaan wel zien...
Hardloper.
IG @webkim
pi_77811822
asy spugen is onveranderd heb me er bij neergelegd dat dat er nu gewoon bij hoort

webkim wat balen voor je! hoop dat uit de andere groei echo's gaat blijken dat je het toch natuurlijk mag proberen!

verder zag ik stickertjes voorbij komen en de rest ben ik alweer vergten.... oeps
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57:20 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77813584
Een aantal stickers
En een echo op 16 maart

Net met freecell naar het zwembad geweest, zo wat ben ik nu moe. Lekker slapen vannacht

Gisteren heb ik een hele echte zwangerschapsBH gekocht, zit echt goed na al die veel te kleine maatjes die ik aan moest. Alleen is die echt spuuglelijk. IKk snap het niet, jonge vrouwen van 25-35 lopen normaal toch ook leuk rond? Waarom denken fabrikanten dan dat dat niet zo is tijdens een zwangerschap?
pi_77813948
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
Cantare, fijn dat alles goed was!
Ik heb zelf zwanger&fit gedaan. In het begin was er wel 'fanatiek gym' maar daarna ook veel praten/voorlichting over praktishce zaken mbt de bevalling (puffen/persen etc).
Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk niet
pi_77814584
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:03 schreef Webkim het volgende:

[..]

Thuis bevallen 'mag' in Nederland sowieso niet na een keizersnede, omdat ze er rekening mee houden dat het litteken een zwakke plek is, die stuk zou kunnen gaan.

Waarom ik een ks erg zou vinden?
Gevoelskwestie. We zijn beide keren niet 'zelf' zwanger geworden (icsi) dus ik wil heel graag dat laatste stuk wél zelf doen. En het idee dat dat nu misschien weer niet kan zit me toch wel dwars.
Plus het feit dat je na een ks 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven en ik ziekenhuizen echt heel erg moeilijk vind na twee jaar erin en eruit met mijn vader en niets dan ellende en slecht nieuws.
Los daarvan zou ik dan 5 dagen bij Thomas weg zijn en dat lijkt me voor hem ook een rare start. Mama 5 dagen van huis en dat ze dan terug komt met een kleine indringer.

Nougoed, we gaan wel zien...
Ik hoop echt dat uit de volgende echo's blijkt dat het geen keizersnede moet worden dan
Maar stel nu dat het toch moet, dan komt Thomas toch gewoon op bezoek in het ziekenhuis? Hier in België gebeurt dat constant en de meeste grote broers/zussen zien de baby niet als een indringer. Het is vooral kwestie van hem in het ziekenhuis zelf te laten kiezen wat hij doet, denk ik.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:59:51 #98
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77815779
Webkim dat is vervelend nieuws. Is een grotere baby altijd aanleiding voor een KS? En hoe groot issie dan en waarom denken ze dat het niet gaat passen?

Hier vandaag weer een echo (dont ask) en baby blijkt groter te zujn dan gister, wel een hele week! Nu 9wk en de UD staat nu op 14 september MAG IK IN DE OP?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:20:41 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77816518
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:07 schreef Cantare het volgende:

[..]

Moet je er sportief voor zijn? Dat ben ik namelijk niet
Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...

pessie aan de zwangerschapsbh!!
pi_77818344
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Floria het volgende:
Webkim dat is vervelend nieuws. Is een grotere baby altijd aanleiding voor een KS? En hoe groot issie dan en waarom denken ze dat het niet gaat passen?

Hier vandaag weer een echo (dont ask) en baby blijkt groter te zujn dan gister, wel een hele week! Nu 9wk en de UD staat nu op 14 september MAG IK IN DE OP?
hebbie pokon gegeten? Maar lekker hoor, een weekje erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')