abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77802732
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.
Ik denk een dag of 5 (licht). Ik heb niet eens kraamverband nodig gehad.
oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverband toen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77802789
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef octopussy het volgende:
Hai

Hier nauwelijks gerommel, een paar dagen al niet eigenlijk. Ik ben nu bezig met de gastenkamer een beetje opknappen en dat geeft wel lekker veel afleiding. Ik wil eigenlijk wel graag de 14e bevallen

En de telefoontjes van familie beginnen nu al te komen
Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
pi_77802839
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan
pi_77803005
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan
ja
Maar dan nog
pi_77803387
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef simmu het volgende:

[..]

oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverband toen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
ai

misschien scheelt het dat ik ben geopereerd door twee vrouwelijke gynaecologen
pi_77804215
bij Co_ol is er nog geen baby.... op z'n msn staat nog niks en hij is online.
* martine1984 sneaked snel weer uit het topic
pi_77804393
Het is beslist Ik ga niet bevallen
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)

Webkim wat jammer dat je je kansen zo ziet slinken. Vind je een keizersnede het ergst omdat je dan niet thuis kunt bevallen of omdat het een keizersnede wordt?
pi_77804747
das nie leuk Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77805131
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:
Het is beslist Ik ga niet bevallen
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)

Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
pi_77805174
Webkim, wat balen trouwens
Was Thomas ook zo groot?

Leonieke: ik sjouw liever af en toe met de boodschappen dan de rest van mn leven met die buik
Kan je niet zo'n voorbindbuik jatten uit een kledingwinkel?
pi_77805321
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee
[..]

Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
[..]

Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....
Vorige zwangerschap besloten we ook een keer met de bus te gaan.. Ik al met flinke buik, maar niemand die even voor je opstaat hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77805542
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Het is ook de eerste keer dat me dit overkomt tijdens mijn zwangerschap. Een collega van mij had ook eens verteld dat het zo fijn was dat mensen zo vriendelijk zijn als je zwanger bent en ik had daar ook nog niets van gemerkt. Daarom waarschijnlijk dat ik het daarnet zo kon appreciėren
Maar mensen kunnen effectief wel heel onbeschoft zijn zie ook de post van ticootje. Ik ben al blij dat ik geen gebruik moet maken van het openbaar vervoer.

Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
pi_77805699
Webkim, wat balen joh

Toen ik hoogzwanger was van Graeme ging ik heel vaak met de bus, maar het was echt een uitzondering als er iemand voor me opstond hoor. Vind dat echt aso hoor. Ik sta zelf wel altijd op voor een zwangere, of voor oude mensen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77805891
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:

Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
pi_77806029
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
Nah op het eind maakt het echt niet meer uit, dan ben je toch een walvis en zit niets meer...

Oh, tot nu toe zakken postitiebroeken nog net zo hard van mn kont af... (Ja, je moet ze passen he. )
Ik heb wel 3 truitjes van de h&m, die zijn lekker lang.. En verder sta ik nog steeds op -4 kilo.
pi_77806342
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaal Anders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik

Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekker Jammer dan, veel joggingbroeken aan!
pi_77806486
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaal Anders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik

Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekker Jammer dan, veel joggingbroeken aan!
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:52:21 #68
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77806552
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn man vind ook dat zwangee vrouwen altijd naakt rondlopen.
pi_77807093
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die zit ook niet meer lekker
pi_77807100
ik heb kraamzorg aangevraagd... Waarschijnlijk al te laat
pi_77807105
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan toch niet
pi_77807171
zo. ik heb sangdrax (met enige zachte dwang) richting P&O aldaar geschopt met het vriendelijke verzoek gynbezoekjes en ouderschapsverlof na te vragen en te starten met regelen. de baas lijkt geen probleem te hebben met voorlopig anderhalve dag in de week ouderschapsverlof. P&O gaat uitrekenen wat het ons kost (alhoewel het mij het toch wel waard is) en de gyn bezoekjes vallen (mits dat het noodzakelijk is dattie meegaat) onder zorgverlof. gezien het idee dat het ov hier zwaar prut is, en ik niet goed meer achter de bestuurdersplaats van de auto pas valt dat wel onder noodzakelijk. ze geven nog steeds geen uitsluitsel over of hij nu een vast contract krijgt of niet, en hoe dat dan met die ouderschapsverlof gaat. is nog nooit voorgekomen. het ouderschapsverlof is nu voor selene (je mag steeds zoveel tijd per kind) eventueel kan er dan aansluitend voor de tweeling (ook per kind) opgenomen worden, hoe dat zat wisten ze ook niet, want ook dat had nog nooit iemand gedaan aldaar. commentaar van P&O: voor alles is een eerste keer he. zal wel zwaar zijn zo ja! zolang het allemaal binnen de cao valt gaat p&o akkoord zeggen ze ze zijn zelfs bereid om soepel te zijn met de "2 maanden vooraf verzoek indienen"-regel omdat ze ook wel snappen dat het allemaal wel ietsje anders loopt nu.

en selene heb ik heel evil voor de teletubbies gestald
en joggingbroeken zijn heerlijk!
pi_77807194
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef freecell het volgende:

[..]

ook niet als je een hempje 'instopt' zeg maar? dan rolt de bovenrand niet meer zo terug naar beneden
pi_77807208
Goedemiddag! Hier even een kort berichtje van mij. Alles ok hier, nog niets dat wijst op een klein mannetje dat naar buiten wil ....

Wel vandaag eindelijk geslaagd voor een voedingsbeha. Viel nog mee en kan er gewoon nog 1 bestellen via i-net mocht het nodig zijn.

Webkim, wat een vervelend nieuws maar gelukkig word je nu wel vaker gecontroleerd en ziet de situatie er volgende week misschien wel anders uit toch? Het is nog geen definitief 'nee' dus wie weet kun je toch nog natuurlijk bevallen.

Free, zwaar vermoeiend hoor die voorweeėn. Ik duim voor je dat je hier niet nog weken mee blijft lopen.
pi_77808310
Nou maar hopen dat je niet heel erg veranderd qua cupmaat Happyme.

Ben net terug van de vlos (mijn favoriete van de 5) en heb een dikke sticker. Bloeddruk was 100/60, hartslag beebje 148 bpm en het geschatte geboortegewicht zo rond de 3,5 kilo. Heb gelijk even nagevraagd wat hier het beleid is als je overtijd loopt. Met 41 weken krijg je een checkup in het ziekenhuis (heeft het beebje het nog goed in de buik, is de placenta nog in orde enzo) en vanaf die tijd kunnen ze ook gaan strippen.
Met week 42 word je overgedragen aan een gyn en ingeleid.

Nouja, ik hoop dat het niet zo ver komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')