oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverbandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks gevloeid. Ze hadden me inderdaad al goed schoongemaakt.
Ik denk een dag of 5 (licht). Ik heb niet eens kraamverband nodig gehad.
Das rijkelijk laatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef octopussy het volgende:
Hai![]()
Hier nauwelijks gerommel, een paar dagen al niet eigenlijk. Ik ben nu bezig met de gastenkamer een beetje opknappen en dat geeft wel lekker veel afleiding. Ik wil eigenlijk wel graag de 14e bevallen![]()
En de telefoontjes van familie beginnen nu al te komen
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Das rijkelijk laat
Gefeliciteerd, je hebt een relaxte familie
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan![]()
aiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef simmu het volgende:
[..]
oh wauw. ik zat na selene 6 weken aan het kraamverbandtoen een week niet en toen een schoonmaakbloeding.
Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja...maar dit is mijn eerste en ik ben over 5 dagen pas uitgerekend. Bij jou hebben mensen andere verwachtingen neem ik aan![]()
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef leonieke het volgende:
Het is beslistIk ga niet bevallen
![]()
Net gaan winkelen en de man aan de kassa is met mij meegewandeld tot aan mijn auto om mijn kar uit te laden (een bak cola light en twee van de volle plooibakken)![]()
Vorige zwangerschap besloten we ook een keer met de bus te gaan.. Ik al met flinke buik, maar niemand die even voor je opstaat hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Webkim: balen joh. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal nog mee![]()
[..]
Hihi, mijn zus staat al twee weken scherp! Moet zeggen dat de rest van wereld vrij relaxed reageert....
[..]
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....![]()
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
Het is ook de eerste keer dat me dit overkomt tijdens mijn zwangerschap. Een collega van mij had ook eens verteld dat het zo fijn was dat mensen zo vriendelijk zijn als je zwanger bent en ik had daar ook nog niets van gemerkt. Daarom waarschijnlijk dat ik het daarnet zo kon appreciėrenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef DJRandall het volgende:
Jeutje, ik heb het er net met lief over dat mensen zo onbeschofd zijn. Moest daarnet nog 12 liter drinken op de band leggen, omdat het 'de regels' zijn.....
En ik werd twee weken geleden nog hard uitgelachen door een man die mij een grote doos uit de auto zag sjouwen....Hij stond luidruchtig te grinniken....![]()
Misschien kijk ik echt niet zielig genoeg, ik ga nu meteen oefenen....
Winkels met zwangerschapskleding hebben datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:
Freecell: een voorbindbuik? Wat voor onding is me dat? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar waarom hebben winkels dat?
Nah op het eind maakt het echt niet meer uit, dan ben je toch een walvis en zit niets meer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Winkels met zwangerschapskleding hebben dat
Dan kan je zien of het aan het einde van je zwangerschap ook nog tof is
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
Positiebroeken heb ik ook een maat kleiner dan normaalAnders gaan ze ook van mijn kont af. Blijkbaar zit mijn maat hem voornamelijk in mijn buik
Nu zit inderdaad eigenlijk niks meer lekkerJammer dan, veel joggingbroeken aan!
Mijn man vind ook dat zwangee vrouwen altijd naakt rondlopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
Die zit ook niet meer lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in je onderbroek blijven lopen....
Dan toch nietquote:
ook niet als je een hempje 'instopt' zeg maar? dan rolt de bovenrand niet meer zo terug naar benedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |