lief van je, mag altijd, we hebben het er al wel over gehad natuurlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:38 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
Dan al, dat is al vlot zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Dat is ook ons plan. Nu gewoon hopen dat we iedereen voor blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
Dat had ik nog meegekregen ja. Maar daarna dus niets meer gehoord van hem? Goedzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Nu je het zegt, zelf heb ik ook nogal overgegeven en ik meende ook al een relatie te herkennen met drukte. Hoe drukker ik de dag ervoor had gedaan hoe groter de kans dat ik de volgende dag weer boven de pot hing. En op de bank liggen hoeft niet, het is een kwestie van balans zoeken denk ik (en dat was lastigquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef pessie het volgende:
Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
Nou ik had al een tijdje niet meer gespuugd, en gisteren zat ik op de magische 16 weken grens, en het begon weer... Maar denk echt dat het komt door drukte, terwijl ik echt heel weinig doe. Als ik nog minder ga doen betekent dat dus bankhangen met een dekentje. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad, al een paar dagen weinig geslapen, een dikke keel en gisteren ook nog naar het zwembad geweest. Misschien moet ik even een dagje thuis inplannen. Maar dan wil ik zo graag schoonmaken (wat ik zo ook echt heeeeeeeel rustig ga doen).quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.
Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
Hoe herkenbaar! Zijn het al ballonnen? Ik merk zelf dat ik minder pijn heb nu ik een andere BH heb. Hiervoor was vooral het uittrekken van BH reden om "auwauwauw" te kreunen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |