Ja oké, maar het leek op internet heel intensief. Fijn te horen dat het misschien toch wel wat voor mij is. Een beetje bewegen is natuurlijk nooit weg. Van de andere opties vraag ik me namelijk erg af of ik er iets aan heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Mereltje het volgende:
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
Dat is ook lekker natuurlijk, ik vind het wel handig dat ik hier zo op de bus richting Karinge kan stappen. Heel actief hoeft het voor mij ook niet te zijn... maar vind het wel heerlijk zo in het water dobberen met wat oefeningen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Co_OL het volgende:
Update hierzo:
Nog steeds geen babyVK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK
Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.Ik hoop voor je die verpleegsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes♥ K, N, R en F ♥
Daar komen baby's vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik hoop voor je die verpleegster
Succes
Update hierzo:
Nog steeds geen babyVK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.Was het dan ook geen vruchtwater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update hierzo:
Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.he bah, wij willen ook graag een verse baby zien natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was het dan ook geen vruchtwater?
En, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.
Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald isen heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat
En anders maar vroeg naar bed
lief van je, mag altijd, we hebben het er al wel over gehad natuurlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:38 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
Dan al, dat is al vlot zeg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer(terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Dat is ook ons plan. Nu gewoon hopen dat we iedereen voor blijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
Dat had ik nog meegekregen ja. Maar daarna dus niets meer gehoord van hem? Goedzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen![]()
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Nu je het zegt, zelf heb ik ook nogal overgegeven en ik meende ook al een relatie te herkennen met drukte. Hoe drukker ik de dag ervoor had gedaan hoe groter de kans dat ik de volgende dag weer boven de pot hing. En op de bank liggen hoeft niet, het is een kwestie van balans zoeken denk ik (en dat was lastigquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef pessie het volgende:
Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
Nou ik had al een tijdje niet meer gespuugd, en gisteren zat ik op de magische 16 weken grens, en het begon weer... Maar denk echt dat het komt door drukte, terwijl ik echt heel weinig doe. Als ik nog minder ga doen betekent dat dus bankhangen met een dekentje. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad, al een paar dagen weinig geslapen, een dikke keel en gisteren ook nog naar het zwembad geweest. Misschien moet ik even een dagje thuis inplannen. Maar dan wil ik zo graag schoonmaken (wat ik zo ook echt heeeeeeeel rustig ga doen).quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.
Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
Hoe herkenbaar! Zijn het al ballonnen? Ik merk zelf dat ik minder pijn heb nu ik een andere BH heb. Hiervoor was vooral het uittrekken van BH reden om "auwauwauw" te kreunen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.
Ik schoot spontaan in de lach! Wel een leuke nesteldrangquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje![]()
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
Je kan het even aanduwen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier daalt het met de minuut verder in (heb ik het idee)
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.
Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.
Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Uhm...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
checkquote:
Ja die zei het ook al. Maar goed dat is tussen K en de VKquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
Ach nogmaals dat is aan de VK. Iedere zwangere vrouw is anders hèquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwachtquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo
Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo
Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
Ze hebben het vorige week geplandquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
Nee, ze zijn wel bereikbaar, maar hebben meteen gezegd dat ze echt niet voor vrijdag (op zn vroegst) terug kunnen komen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel![]()
![]()
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van
Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg isquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel![]()
![]()
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van
Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren
Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
geen ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
Nee nog niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.
Maar goed als het komt, dan komt het.
En Co_ol al actie ?
De 18e lijkt me dan een goede datum..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee nog niksals het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren
![]()
Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
dan moet het vandaag of morgen maar gaan gebeuren..quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee nog niksals het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren
![]()
Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
ja, of nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
Je moet het ook niet in je kont doenquote:
aka actie in de slaapkamerquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
Dat moet sowieso niet imoquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je kont doen
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egelquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
Poep gaat er makkelijker af dan lippenstift hoor.quote:
Ja???quote:
Dat is "out-of-the-box" denken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja???![]()
Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....
Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:
Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
Nu mag het nog.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor
dan een dier
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is "out-of-the-box" denken...
Gewoon voor meerdere opties openstaan.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerderquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder![]()
![]()
Me 2
Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.
Vergeet dat schaap ik ga voor TicootjeMILF
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
Toen was ik nog niet echt een milf nee...quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht het is/was een foto uit 2006![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet echt een milf nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |