abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77818415
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee joh, wat denk je zelf
Het zijn allemaal dames met een dikke buik. Ze 'leren' je hoe te draaien, wat evenwichtsoefeningen
Ik zat toen al weken thuis joh met bekkenproblemen en ischias...
Ja oké, maar het leek op internet heel intensief. Fijn te horen dat het misschien toch wel wat voor mij is. Een beetje bewegen is natuurlijk nooit weg. Van de andere opties vraag ik me namelijk erg af of ik er iets aan heb.
pi_77819067
Floria in een dag? Wow! Bikkeltje dat garnaaltje van je!

ik ga ook geen pufclub doen... lijkt me helemaal niks... Zwemmen ga ik wel lekker blijven doen. Heb vroeger heel veel aan yoga gedaan dus weet goed hoe ik me moet ontspannen... Wilde wel graag zwangerschapsyoga doen bij mijn oude yoga-school, maar daar betaal ik ¤ 30,= per les ofzo en dat vind ik nou net teveel van het goede
pi_77819082
Oh en ik ga aftaaien, stort in... fijne aaf allemaal
pi_77819142
Update hierzo:

Nog steeds geen baby VK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.

Als ze dit weekend niet komt gaan ze zondag strippen en eventueel de 16de weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77819184
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:27:41 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77819201
Co_Ol... dat schiet idd niet op zo: toen ik je naam zag staan dacht ik: hey baby succes iig!
pi_77819249
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef Mereltje het volgende:
He pessie of freecell welk zwembad gaan jullie? ik zag dat je voor zwangerschapszwemmen bij Kardinge 64 euro kwijt bent voor 12 lessen (van een half uur) en dat vind ik niet veel.. lijkt me wel wat
Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
pi_77819471
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Wij waren in Kardinge, maar dan gewoon zwemmen
Gewoon lekker walvissen in het grote bad
Dat is ook lekker natuurlijk, ik vind het wel handig dat ik hier zo op de bus richting Karinge kan stappen. Heel actief hoeft het voor mij ook niet te zijn... maar vind het wel heerlijk zo in het water dobberen met wat oefeningen.
pi_77822307
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Co_OL het volgende:
Update hierzo:

Nog steeds geen baby VK is vandaag geweest en ff een onderzoekje gedaan en alles was OK Ze is nu weer helemaal ingedaald en voor de rest zit alles nog potdicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor je die verpleegster

Succes
♥ K, N, R en F ♥
pi_77823061
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik hoop voor je die verpleegster

Succes
Daar komen baby's van
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:03:51 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77823322
Co_ol flink balen! Zal de dooddoener maar niet rond gaan strooien...

Mereltjes, ik heb net even met manlief besproken en mij lijkt zwanger zwemmen op zich ook wel wat. 64 euro voor 12 lessen vind ik niet veel! We hadden het er vandaag nog over met een zwembadjuffrouw. Die vertelde dat op het moment in Kardinge de groepen niet zo groot zijn en er meestal wel ruimte is.

We hebben weer even gekeken naar een TENS-apparaat. Ik voel me eigenlijk best wel een muts. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik aankan tijdens een bevalling of hoe zoiets überhaupt loopt, misschien is iets dergelijks wel een fijn achter-de-hand apparaat... De enige verhalen die ik kan vinden over een TENS is dat het gaat over een "pijnloze bevalling" maar dat kan ik eigenlijk niet goed geloven en wat mij betreft hoeft het ook niet volledig pijnloos te zijn. Meerdere zwangeren die hier naar kijken?
pi_77823647
ik ben met selene in de weer geweest met die TENS. ik kan me best voorstellen dat het wel helpt, al is het maar omdat je steeds aan de knopjes aan het klooien bent het was niks voor mij, maar dat waren ingewikkelde ademhalingsoefeningen en alles ook niet. kijk ff of je verzekering de huur ervan vergoed joh (en let op dat je alles waterdicht regelt voordat ze opeens roepen dat je het zo-en-zo had moeten doen nadat je 3 x gebeld had). wellicht kan je het ding voor weinig geld gewoon lekker in huis halen en ben je er blij mee. tis een van die dingen die je vooraf echt niet weet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:12:29 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77823762
quote:
Update hierzo:

SPOILER
Was het dan ook geen vruchtwater?
pi_77823763
quote:
Update hierzo:

SPOILER
he bah, wij willen ook graag een verse baby zien natuurlijk!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77823925
Leuk pessie als je je ook opgeeft ik ga voor maandagavond vanaf april
pi_77824203
ik had geluk hier met het zwangerschap zwemmen, er was net een aanbieding voor aqua sporten waar ze ook zwangerschapzwemmen onder verdeeld hebben ha ha
maar goed ik betaal 50,- voor 26 keer! ideaal!

de yoga is voor 12 lessen 100,- vond ik ook wel meevallen, ben benieuwd

Ik ben ook nog aan het twijfelen over de Tens, maar ja tot nu toe gebruik ik die voor mn been en om nou met 2 van die kastjes te gaan zitten, ik kan wel onderverdelen en beide een andere sterkte instellen maar dat lijkt me toch wel wat gedoe
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:35:43 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77824973
Poeh, mijn buikbaby maakt het me wel moeilijk vanavond.
In de woorden van de vroedvrouw: links ligt zijn rug en aan de rechterkant steekt vanalles uit...
pi_77825122
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Was het dan ook geen vruchtwater?
Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.

Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald is en heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat

En anders maar vroeg naar bed
pi_77834741
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:38 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee gewoon afscheiding en zal ook wel wat urine zijn geweest.

Ben al blij dat ze weer helemaal ingedaald is en heb me vrouw net verse ananas gevoerd misschien helpt dat

En anders maar vroeg naar bed
En, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen???

Moest vanmorgen om 7 uur beginnen. Dat vind ik normaal al geen pretje, maar vandaag lukt t echt niet. Ik ben moe, misselijk en heb dr geen zin in. Ik ben er uiteraard wel, maar hoop dat het snel 15 uur is. Hierna 4 dagen vrij. Wel afspraken, maar geen werk!
*poef* nu is het weg
pi_77834857
Ik meld mij even voor ik er weer lekker even induik Goede nacht gehad met 'slechts' 2 plaspauzes. Gisteravond was mijn mannetje ineens erg druk en was ik vreemd genoeg erg onrustig in mijn lijf. Maar nu is alles weer rustig. Voorwerk kan ik het niet echt noemen, maar anders was het wel.

Vandaag even helemaal niets! Heerlijk!

Iedereen een fijne (werk)dag gewenst!
pi_77834938
Jeetje LLM's, jullie maken het wel spannend allemaal! Sterkte en succes!

Ik ben geveld door de griep Heeft natuurlijk niets met zwangerschap te maken maar ik vind het toch geen geweldige combinatie. Lichtpuntje is dat onze 20-weken echo is verzet, van volgende week woensdag naar volgende week maandag, scheelt toch weer 2 dagen.

Over pufclubgebeuren: bij mijn vorige zwangerschap heb ik 'zwanger en fit' gedaan. Ik weet nog dat ik er heen ging en tegen zei: "als ik het niets vindt, ben ik over vijf minuten terug hoor!". Tot mijn grote verbazing trof ik een club vrouwen met wie het ontzettend klikte, en nu 1,5 jaar later hebben we nog steeds intensief contact... niets mutsen, alleen maar lachen en lekker zelfspotten, erg leuk!

Nu ga ik 'weer zwanger en fit' doen, een verkorte cursus. Omdat ik toch wel weer even exclusief met dit kindje bezig wil zijn. Deze zwangerschap gaat zo ongemerkt voorbij, jammer vind ik dat...

O, en nog even voor het verlof van Leonieke!
pi_77834963
Heuj Happy, slaapze nog even

kaatjejannie 7 uur beginnen Hoe laat moet je er dan uit? Ik vind 7:00 mijn bed uit al vervelend op het moment

Asy: klinkt bekend, uitstekende onderdelen Die van mij zet zich soms ook helemaal af.Ik kan dan bijna het verschil niet voelen tussen een duwende baby en een harde buik.

Verder: goedemorgen. Soort van dan
Gisteravond weer lekker aan het rotzooien geweest En weer tot het punt dat ik dacht 'hey, zou het nu dan doorzetten?' en dan weer afzakken hè? En dan 's morgens om 7:00 wel weer een wakkere dreumes om voor te zorgen

Nu weer rustig, af en toe nog een harde buik, maar verder niks.
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:24:11 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77835162
Grunsfen, de griep Snel opknappen hoor!

Hier een goede nacht en niks geen gerommel

Ja inderdaad freecell, soms voel ik ook het verschil niet tussen een harde buik en die duwende/draaiende baby. Eigenlijk alleen maar als hij zijwaarts zijn voeten/knieën uitsteekt, dan weet ik het zeker. En gisteravond bleef hij dat maar doen. Echt aan de rechterkant onder mijn borst zat er een enorm ei op mijn buik
en 'as we speak' zie ik een kontje schuiven onder mijn borstbeen vanuit mijn ooghoeken

Om 18:10u moeten we weer op controle bij de vroedvrouw. Ben benieuwd of hij nu wel ingedaadl is. Ik denk wel een klein beetje, maar niet genoeg c.q. vast in bekken
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:36:39 #124
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77835284
Goedemorgen lieve meiden en heren! Vind het toch echt superspennend weer hier met weer een boel dames die ik mis om mee te kletsen op alledag

Co_Ol, jemig, bij jou had ik inderdaad toch wel een beebje verwacht nu Succes met verder wachten

Pessie, wat erg, ik ben nog niet aan je bericht toegekomen! Wat erg! Hele erge sorry, kind met darmkrampjes heeft mijn schema in de war gegooid enzo.. Maar ik beloof het je plechtig: vandaag!

Dikke en een fijne dag, dikkies & mannen!
3!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:38:40 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77835316
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
3!
pi_77835524
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:38 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Draakje, jij wil misschien ook een tens? Zal ik jou ook ff berichten strax?
lief van je, mag altijd, we hebben het er al wel over gehad natuurlijk!
scheelt misschien dat ik op zich al wel ervaring met Tens heb?
het waren toch alleen grotere stickers? En ik heb geen idee waar ik de stickers voor de bevalling zou moeten plakken....

Voor de rest goede morgen allemaal!
pi_77835539
he freecell wat vervelend nou toch weer

en asy tis pas vanavond maar wel succes!
pi_77835820
Free

Hier is het zwemmen trouwens 45 euro voor een 12-ritten kaart! En de les duurt 45 minuten

en mag ik even jubelen? ik werd om 6 uur vanmorgen wakker met pijn in mijn buik, best heftig en besefte me toen ineens dat ik er niet uit was geweest vannacht en het is woensdag, dan begin ik altijd pas om 9 uur, dus ik kon ook nog tot 8 uur blijven liggen Nu al mijn dag! enige nadeel van vandaag is dat het weer sneeuwt
pi_77836174
Nog geen nieuwe baby's
Maar wel stickertjes en mensen die goed geslapen hebben

Free, jammer dat het weer niet doorgezet heeft. Moest ik er iets in te zeggen hebben, dan mag je wat mij betreft nu bevallen
pi_77836437
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer (terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
pi_77836751
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
En mijn man is gisterenavond begonnen met het schuren van de muren in de kinderslaapkamer (terwijl ik hem eigenlijk liever in de zetel onder een deken had zien liggen aangezien hij ziek is).
En net telefoon gekregen dat ze op 26 februari de kamer kunnen leveren. Eens zien wie ik kan optrommelen om hier de wacht te houden, moest ik op dat moment in het ziekenhuis liggen
Dan al, dat is al vlot zeg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77836821
Ja, ik had het eigenlijk ook niet meer verwacht. Dat is maar een goeie twee weken meer, dus de kans is groot dat de kamer hier gewoon staat tegen dat de baby hier is (rekening houdend met 5 dagen ziekenhuis).
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:07:46 #133
259886 pessie
pi_77837054
Ik zag een griepje voorbijkomen beterschap

Nog steeds geen baby voor Co_ol

En Orea die nachtrust krijgt!

Hier weer bagger geslapen en weer spugen Ik ga zo even de verloskunidge bellen. Ik drink namelijk zo ongeveer een liter per dag en dit wordt steeds minder in plaats van meer. Het lijkt mij niet genoeg maar ik wordt misselijk van drinken. Ik wilde dat ik gewoon thee kon drinken, dan was het allemaal een stuk minder moeilijk
Maar goed, vandaag dus ziek-gevoel... Kijken hoe het vanmiddag gaat. Zwemmen was misschien niet de allerhandigste keuze gisteren, maar och wat was dat bubbelbad goed.
pi_77837206
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:19:09 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77837336
pessie, en als je iets eet, wordt je dan ook misselijk? Anders dus wat meer eten met een hoog vochtgehalte (bv yoghurt/pudding/komkommer etc)
pi_77837363
Hier ook nog steeds geen baby buiten mijn buik. Maar wel vage buikpijnachtige klachten sinds gisteravond, maar dat vind ik meer gevoeligheid dan echt pijn. Vanmiddag weer op controle, maar die controles zijn ook zo standaard. Ze doen toch niks tot 41 weken, nou ja dan wachten we gewoon nog een weekje af

Vervelend dat je zo misselijk bent Pessie, is er dan geen ander drinken wat je wel binnen houdt? Water had ik volgens mij ook moeite mee en (gewone) thee droogt ook eerder uit volgens mij.
Misschien iets van DubbelFriss ofzo?

En Kaatjejannie, in het begin heb ik ook mijn werktijden aangepast omdat ik het gewoon niet kon redden om om 8.00 uur te beginnen. Heb toen tijdelijk 7 uren per dag gewerkt zodat ik wat flexibeler was. In het 2e trimester heb ik mijn gebruikelijke rooster weer opgepakt omdat het toen beter ging. Maar dat hangt natuurlijk ook van je werk af.
pi_77837411
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hoe is het met je zwager afgelopen? Hij komt definitief niet schilderen?
Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
pi_77837469
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat hopen we toch nog steeds (en daarom wou mijn man er gisteren ook persé aan beginnen, kwestie van hem sowieso voor te zijn). Maar toen we zeiden dat we het zelf gingen doen, was zijn reactie dat hij het dan wel in stukjes zou komen doen
Maar het gaat om een oppervlakte van 55m² die moet geschilderd worden, aan 15 euro/m² kwam dat echt te duur uit.
Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
pi_77837513
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Familie die je moet betalen om te komen schilderen? Nou dan zou ik het gewoon zelf doen.
Dat is ook ons plan. Nu gewoon hopen dat we iedereen voor blijven
pi_77837559
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat had ik nog meegekregen ja. Maar daarna dus niets meer gehoord van hem? Goedzo
En als hij voor de deur staat de deur niet opendoen he. Jullie zijn niet thuis!
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:28:18 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77837564
Voor die 15 euro mag ie er wel een dakkapel bij op zetten
't Wordt wel een beetje tijd nu toch, Leonieke? Of komt de baby eerst bij jullie op de kamer?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:29:01 #142
259886 pessie
pi_77837583
Leo, een schilder die 15 euro per m² vraagt? dat is inderdaad best wel veel. En je man wil het doen, wat natuurlijk heel leuk is! Mijn man zei op mijn vraag of hij zich wel betrokken voelde bij de zwangerschap, dat hij de babykamer klaar zou maken Zo lief

Ok ik heb de verloskundige gebeld, ze vinden het inderdaad vervelend dat ik te weinig drink, ze raad me aan meer melk te drinken omdat veel mensen dat wel beter binnen houden, en het maagklachten vermindert. Dus straks maar weer aan de melk vermoed ik. De afgelopen weken heb ik overleeft op roosvicee 50/50, maar dat begint nu ook weer een beetje mn neus uit te komen... Ze had zelf zoiets van, probeer iets nieuws te vinden wat je op dit moment lekker vind.
Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
pi_77837670
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.

Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
pi_77837701
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef pessie het volgende:

Wat betreft het spugen, dat kon zijn omdat ik het te druk had gehad. Ik zei dat dat niet het geval was maar als ik even kijk naar wat ik heb gedaan kan dat misschien wel. Ik snap het alleen niet goed, moet ik de rest van mn zwangerschap dan op de bank met een dekentje doorbrengen? Dat lijkt me toch ook echt niet de bedoeling.
Nu je het zegt, zelf heb ik ook nogal overgegeven en ik meende ook al een relatie te herkennen met drukte. Hoe drukker ik de dag ervoor had gedaan hoe groter de kans dat ik de volgende dag weer boven de pot hing. En op de bank liggen hoeft niet, het is een kwestie van balans zoeken denk ik (en dat was lastig )
En ik heb al eens eerder iets geroepen over gember spullen, dat hielp bij mij ook wel. Als je ervan houdt dan... Ginger Ale of van die capsules.
pi_77837787
@ Freecell en sindell,
Ik werk in de zorg, kan moeilijk een uurtje later komen. Ik denk dat ik het nog even aankijk. Als ik deze diensten niet meer zou willen/kunnen werken dan moet ik natuurlijk ook aangeven waarom. En ik wil het eigenlijk nog niet vertellen, daar is het me nog net iets te pril voor.
Ik heb ze ook niet heel erg vaak hoor, deze maand heb ik er nog 5, komende maand maar 3 (maar dan heb ik ook 10 dagen vakantie)

Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.

Vervelend Pessie dat je zo misselijk bent en zo moet spugen. Ik merk aan mezelf dat ik nu door de misselijkheid ook geneigd ben dan maar niks meer te eten/drinken. Als mijn man thuis is, dan krijg ik gewoon een bord voor mijn neus, maar gisteren avond was hij werken, dus heb ik niks gegeten. Dat vond ik toch te erg dus maar wat fruit gehad. Dan heb ik wel wat binnen.
*poef* nu is het weg
pi_77837795
CP, jawel, we hebben hem vorig weekend nog gezien (toen zijn laptop helemaal kapot was ). Nog een geluk dat we net alle verf in de berging hadden gezet toen hij aan de deur stond

Rocka, over het op tijd klaar zijn of niet maak ik me niet zoveel zorgen. We hebben in ons huis 4 slaapkamers: 1 logeerkamer (vol met dozen e.d.), onze slaapkamer en nu nog 2 lege kamers. Als de kinderslaapkamer niet op tijd klaar is, gaat de baby gewoon tijdelijk in de andere (lege) slaapkamer liggen zodat hij geen last heeft van verfgeur ofzo.

En mijn man die het WIL doen? Ah, hij weet dat ik het veel te veel geld vind en dat dus ook niet wil betalen. En aangezien we moeilijk een andere schilder kunnen kiezen, moeten we het dus wel zelf doen (maar o wee als ik nog maar denk dat ik misschien iets zou kunnen doen in de kamer... ik mocht zelfs niet helpen met het afplakken of het klaarleggen van het doek op de vloer. Best wel lief natuurlijk )

Pessie, helpt het niet om iets met prik te drinken? Toen ik mij misselijk voelde, hielp cola light wel...
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:38:42 #147
259886 pessie
pi_77837837
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, kun je niet vragen om pilletjes tegen het spugen. Als je echt veel spuugt willen ze je dat misschien best geven.

Ik ben alleen maar misselijk, en fijn de hele dag. Vanaf een uur of 3 is het echt vechten tegen het spugen, maar tot nu toe hou ik gewoon alles binnen. Gister kwam mijn frikandel met pindasaus bijna mn neus uit.. Maar ik vind kotsen echt zo vies, ik doe er alles voor om niet boven de pot te hangen.
Nou ik had al een tijdje niet meer gespuugd, en gisteren zat ik op de magische 16 weken grens, en het begon weer... Maar denk echt dat het komt door drukte, terwijl ik echt heel weinig doe. Als ik nog minder ga doen betekent dat dus bankhangen met een dekentje. Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad, al een paar dagen weinig geslapen, een dikke keel en gisteren ook nog naar het zwembad geweest. Misschien moet ik even een dagje thuis inplannen. Maar dan wil ik zo graag schoonmaken (wat ik zo ook echt heeeeeeeel rustig ga doen).
pi_77837941
IK heb nooit moeten overgeven tijdens mijn zwangerschap (ja, behalve met kerst, maar toen had mijn man er ook last van en zo mee-zwangeren doet hij nu ook niet ) maar ik voelde me effectief ook misselijker/zieker als ik te gestresseerd was (en dan niet alleen door drukke dagen op het werk qua uren, maar ook gewoon stress omdat ik zaken niet afkreeg ofzo). Maw, als ik me had zitten opwinden over iets... Misschien dat het er toch iets mee te maken heeft, pessie. Althans, ik hoop het voor jou, zodat de misselijkheid niet elke dag opnieuw komt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:44:23 #149
259886 pessie
pi_77837998
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:36 schreef kaatjejannie het volgende:

Ik heb ook zo'n last van mijn borsten. Elke beweging doet me zeer. Ik sport anders 3 keer in de week (zumba) ik vind het heel leuk, maar van de week merkte ik al dat een aantal bewegingen niet echt meer lukken. ga vandaag wel, maar hou me maar weer rustig.

Hoe herkenbaar! Zijn het al ballonnen? Ik merk zelf dat ik minder pijn heb nu ik een andere BH heb. Hiervoor was vooral het uittrekken van BH reden om "auwauwauw" te kreunen...
pi_77838528
Pessie balen zeg dat je weer misselijk bent Het zal nu vast wel binnen een weekje of 2 over zijn
En melk is inderdaad wel een goeie
pi_77838969
Heb hier 's nachts altijd chocolademelk op mijn nachtkastje staan Helpt heel goed tegen een droge keel en op de een of andere manier kan ik het beter verdragen dan ander drinken (incl. water).

Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:21:31 #152
259886 pessie
pi_77839047
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:18 schreef octopussy het volgende:

Ik heb trouwens ontzettende spierpijn in mijn benen nu. Had eergisteren in een aanval van nesteldrang besloten dat de gastenkamer anders moest en nu heb ik in 2 dagen tijd de muren geverfd in mijn eentje
Mijn man verklaarde me voor gek toen hij thuiskwam
Ik schoot spontaan in de lach! Wel een leuke nesteldrang
pi_77839340
Hier daalt het met de minuut verder in (heb ik het idee)
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.

Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
♥ K, N, R en F ♥
pi_77839436
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
K zelf heeft het idee dat er een 'ballontje' aan de onderkant elk moment kan springen.

Verder wachten we tot vw woensdag (afspraak vk) en dan laat K zich waarschijnlijk ook strippen.
Ze is het (nu onderhand) wel beu en we willen voorkomen dat de kleine straks op of rond mijn verjaardag geboren gaat worden ( 1 maart)
Je kan het even aanduwen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:37:04 #155
259886 pessie
pi_77839467
quote:

Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
pi_77839587
quote:

Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
pi_77840092
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan het even aanduwen...
check
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Strippen moet wel mogelijk zijn en de verloskundige moet willen strippen. Maar het duurt nog een week en misschien is jullie kindje er dan al.
Ja die zei het ook al. Maar goed dat is tussen K en de VK
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm...
Dat gaan ze niet zomaar doen hoor? Voor de 40 weken.
Dan moet je wel een iets betere reden hebben dan 'niet handig ivm verjaardag'
Ach nogmaals dat is aan de VK. Iedere zwangere vrouw is anders hè
De een kan makkelijk doorgaan tot 42 weken terwijl de ander het zwaar heeft.

Maar goed vandaag 39 weken

[ Bericht 19% gewijzigd door Sc0rPi0n op 10-02-2010 12:01:46 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_77840662
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor
Alleen data die niet zo handig uitkomen niet zo

Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Ik vind het stom gepland van ze
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:12:11 #159
259886 pessie
pi_77840724
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
Scorpion: 'het zwaar hebben' in welke vorm dan ook vind ik zelf dan wél weer een goede reden hoor

Mijn ouders zijn een midweek met vakantie. Alleen mobiel te bereiken, komen sowieso niet voor vrijdagavond terug en willen niet zeggen waar ze zijn
Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
pi_77840785
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef freecell het volgende:

Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.

Maar goed als het komt, dan komt het.

En Co_ol al actie ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_77840825
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:12 schreef pessie het volgende:

[..]

Misschien hadden ze jullie beeb vorige week al verwacht
Ze hebben het vorige week gepland
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:28:18 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77841215
freecell, dat is ook stom...

pessie, ik merk(te) ook dat als ik te veel doe ik misselijk word. Toen we terug kwamen van vakantie (wat dus overduidelijk teveel was: 10 uur terug in de auto met 18 weken zwangerschap) heb ik daags erna de hele dag gespuugd. En dat terwijl ik de hele zwangerschap nog niks had gespuugd alleen maar misselijk was geweest...

octo, doe je wel een beetje rustig aan!
pi_77842047
Ik slaap te veel
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van

Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
pi_77842256
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel
Daarnet weer eventjes in de zetel geslapen. Wel heerlijk natuurlijk dat het gewoon kan, maar ik word er alleen maar luier van

Freecell, misschien valt het nog allemaal mee. Je kan ze mobiel bereiken, dus kunnen ze hopelijk ook langskomen eens de baby er is
Nee, ze zijn wel bereikbaar, maar hebben meteen gezegd dat ze echt niet voor vrijdag (op zn vroegst) terug kunnen komen...
En volgende week gaat TARA's vader +vrouw 5 dagen onbereikbaar weg maar dat was al afgesproken voor ik zwanger was, dus dat vind ik toch echt wat anders.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:12:23 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77842490
Leonie, je kunt niet teveel slapen nu...

Ik zou het ook niet leuk vinden hoor freecell. Maar goed, weinig aan te doen...
pi_77842538
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
pi_77842690
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig Freecell, dat zou ik ook niet leuk vinden nee... Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten dan!
Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren

Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:19:52 #168
259886 pessie
pi_77842701
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
Ik slaap te veel

Leo wordt lui

En free, je baby komt wanneer die komt en hij/zij zal er denk ik geen erg in hebben als opa en oma een dagje later komen kijken. En anders vrijdagavond benen in je nek en ... Dan komt ie dit weekend en heb je iedereen gepleast! People-pleaser!
Ik begrijp echt wel dat je je baby direct aan de grootouders wilt laten zien, maar als die ervoor kiezen dat niet te doen kun jij daar niet zoveel aandoen. Maar het blijft vervelend
pi_77842723
Dat is niet zo fijn dan Freecell (al moet ik eerlijk bekennen dat ik er waarschijnlijk niet echt zwaar zou aan tillen Het leven stopt niet omdat iemand een kind krijgt, vind ik)
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:21:27 #170
259886 pessie
pi_77842745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zei mijn moeder ook. Ik heb haar vriendelijk verteld dat ik niet nóg een week met voorweeën wil rondlopen omdat zij weg is
Dus nee, ook al is mama niet in de buurt, toch maar liever snel dan nog lang duren

Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders. Ze zijn lief en leuk en héél betrokken... Dus ik snap het niet zo goed. Nuja, eigenlijk snap ik het wel, mijn moeder wordt donderdag 65 en die heeft deze keer geen zin in bezoek (komen daar normaal met een verjaardag zo'n 60 mensen) .
Maar ga dan 1 of 2 dagen weg, geen 5!
Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
pi_77842815
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag: Komt al dat bezoek dan niet komend weekend langs?
geen idee
Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen, voorlopig lijktie te blijven zitten tot eind maart
pi_77842879
Oh ik kan me wel voorstellen dat je daarvan baalt Freecell, dat lijkt mij ook niet leuk. Misschien zitten ze wel dichter in de buurt dan je denkt, en valt het mee.

Leo, lekker toch, zoveel slapen. Zal je wel nodig hebben dan toch Geniet ervan.

Hier gaat alles prima, voel me gewoon goed en merk weinig van dat ik zwanger ben. Voel me echt beter dan het hele afgelopen jaar. Ben wel zenuwachtig voor de echo, juist omdat ik zo weinig merk. Al weet ik ook wel dat dat niks zegt, maar toch.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77842885
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Nee klopt omdat het handiger is, is natuurlijk geen medische indicatie, maar goed de vk merkt het ook aan K.

Maar goed als het komt, dan komt het.

En Co_ol al actie ?
Nee nog niks als het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren

Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
pi_77842909
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee nog niks als het tegen zit word het 14 feb strippen en de 16de (dan is de vrouw jarig) geboren

Of erger nog 14de me halfbroertje, 15de onze dochter, 16de me vrouw en 17de me schoonmoeder
De 18e lijkt me dan een goede datum..
pi_77842915
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

dan moet het vandaag of morgen maar gaan gebeuren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:27:33 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77842938
oeh... cool, niet hardop zeggen, want als je dat NIET wilt, gebeurt het JUIST!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:31:01 #177
259886 pessie
pi_77843047
Oef! Het is al 10 februari! Opschieten co-ol! Zorg even voor actie in de slaapkamer, pannenkoeken, ananas, bitter lemon en weet ik veel wat er nodig is!!!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:40:49 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77843374
prostaglandingesen schijnt ook te helpen
pi_77843555
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
ja, of niet
pi_77843575
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef freecell het volgende:

[..]

ja, of niet
Je moet het ook niet in je kont doen
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:55:29 #181
259886 pessie
pi_77843887
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef mikoxx het volgende:
aka actie in de slaapkamer
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:55:56 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77843898
pi_77844046
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in je kont doen
Dat moet sowieso niet imo
pi_77844096
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat moet sowieso niet imo
Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:13:12 #185
259886 pessie
pi_77844467
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tis wat strakker dan een net uitgescheurde ontplofte egel
pi_77844545
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Poep gaat er makkelijker af dan lippenstift hoor.
pi_77844856
Dames !!!
♥ K, N, R en F ♥
pi_77844990
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dames !!!
Ja???

Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....

Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:

Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
pi_77845088
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
pi_77845141
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef freecell het volgende:
Ticootje heeft besloten alle sociale taboes dan maar voorbij te rennen?
Dat is "out-of-the-box" denken...

Gewoon voor meerdere opties openstaan.
pi_77845224
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja???

Zegguh, grote kans dat jij zo een tijdje zonder zit....

Mocht je toch de behoefte hebben en overgaan tot het nemen van een schaap:

Achterpoten in je laarsen en de kop naar het water.
haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor dan een dier
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845238
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

haha dan liever gewoon een leuke buurvrouw/meisje hoor dan een dier
Nu mag het nog.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:34:43 #193
259886 pessie
pi_77845256
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is "out-of-the-box" denken...

Gewoon voor meerdere opties openstaan.
Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
pi_77845365
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat dacht je van de optie 2-3-4 weken even niet en daarna weer rustig aan de slag (mits er een baby is die dat toestaat)?
Ik spreek jou nog wel.

Maak er trouwens om te beginnen maar maanden van en dan nog
pi_77845385
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nu mag het nog.
* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder

Me 2

Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.

Vergeet dat schaap ik ga voor Ticootje ==> MILF
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

* Sc0rPi0n leest beroep van Ticootje : systeembeheerder

Me 2

Weinig vrouwen in de ICT en gezien je fotoboek ook nog weinig die er 'leuk' uitzien.

Vergeet dat schaap ik ga voor Ticootje MILF
Wow, ik heb marktwaarde....
pi_77845500
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wow, ik heb marktwaarde....

Oh wacht het is/was een foto uit 2006
♥ K, N, R en F ♥
pi_77845568
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Sorry, wegsluipt
Lotte!
Noah!
pi_77845593
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wacht het is/was een foto uit 2006
Toen was ik nog niet echt een milf nee...

Maar, ik ben niet zoveel veranderd... Toch?

Edit: ja dat strakke... Lama
pi_77845620
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toen was ik nog niet echt een milf nee...

Toen was je nog wat strakker dan die uitgescheurde ontplofte egel

[edit]
Nee je bent nog wel een MILF hoor
Doe nu maar een Full front nude foto PM-en dan lol
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')