Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik ga morgen naar Rotterdam voor een examen (1 uur rijden) en op zich ziet K hier ook tegenop (zeker een week voor DE datum)
Morgenochtend even kijken hoe of wat. Op zich ben ik 'maar' 4 uur weg ongeveer. Mochten de wegen niet of slecht begaanbaar zijn dan bel ik hem af. (op zich zijn het snelwegen dus)
Maar goed als ik hem haal dan kan ik daarna weer verder leren en hoef ik pas weer in april/mei die kant op te gaan.
Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Moonah het volgende:
Oooh wat leuk! Hik ken ik nog uit mijn R&P-tijd!
Van harte gefeliciteerd!
En joh, toen ik zwanger was waren we op mijn werk met ons vieren (in een team van 16), en tóch is het allemaal goed blijven gaan daar.
Lekker wennen en genieten!
En Ypsel, er staat me ineens wat bij over een bovenwoning. Volgens mij refereerde jij nog aan mij of reageerde ik er zelf???
Ach ik werk in de stad waar ik woon. (lekker op de fiets 15 min rijden)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem wel, normaal zit ik 2 dagen in de week op de weg door het hele land maar nu blijf ik al 2 a 3 weken op maximaal een uur afstand van huis
Laatst stond ik ook van 6 tot 2 op de a9 vast![]()
Ik denk dat in topic 625 onze dochter komtwij hebben wat met 13 haha 6+2+5= 13
Hik, van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Hik het volgende:
[..]
Dit topic: op een bovenhuis met kinderen?
Volgens mij had je inderdaad zelf gereageerd...![]()
(..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |