abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 22:50:30 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77790396

Link | De officiële PS3 website met algemene info en specs
Link | Het laatste PS3 nieuws op Fok!Games
Link | Een overzicht van alle upcoming PS3 releases
Link | PSN topic met alle PSN tags van Fok!kers
Link | PS3 pricewatch topic met de laatste PS3 koopjes
Link | Topic voor vragen/info over het importeren van games en/of accessoires
Link | Topic voor vragen/info over HDTV's en surround sound sets

[PS3 #229] It only does everything!

(OP)

Dante's Inferno

Ja. Het lijkt op God of War.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 februari 2010 @ 22:54:59 #2
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_77790643
Ach, maakt niets uit! Zolang het maar een apart verhaal is en goed uitgewerkt is, dan vind ik het goed.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_77790946
Komt er een demo van Heavy Rain?
Feyenoord Rotterdam
pi_77791282
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef MB23 het volgende:
Yep:
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:

[..]

Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
pi_77791465
Oh, tof.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 8 februari 2010 @ 23:17:11 #6
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_77791627
Cool!
Een PS2 game in de OP... da's lang geleden....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_77792168
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef MB23 het volgende:
Donderdag ja.
pi_77792607
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin

tevens tvp
  Redactie Games maandag 8 februari 2010 @ 23:42:39 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77792670
Doe het zelf
.....Kennedy
pi_77792733
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Platina het volgende:
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin

tevens tvp
Tijd om deze beste man te stenigen.
pi_77792756
Kan zoooo niet wachten op
Just Cause 2 [#1] Where should I go now..
quote:

tevens tvp
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 06:33:18 #12
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77795994
Yeeey, BioShock 2 SE en Dante zijn verzonden
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_77796215
quote:

tevens tvp
Ik heb het nog niet gekocht
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77796349
Dante's inferno ziet er wmb iets té GoW uit..
De heavy rain demo gister gespeeld, echt super! Ook de MP demo van BFBC2 heeft me bij MW2 weggehaald! Echt een aanrader voor wie MW2 ook zat is!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:18:51 #15
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77796522
Dat gezeik over DI en GoW

Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.

Bottomline: Een goeie game is een goeie game.

Gewoon kopen die hap. Begrepen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:26:06 #16
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77797571
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:

Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.

'greed, toch ziet het er uit als GOW3-rip-off
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77797820
quote:

Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_77798048
Heavy Rain demo heeft me ieder geval positief verrast al is het wel heel erg wennen in het begin
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:50:06 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798218
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_77798235
quote:

Ik heb enkel de demo's van beide games gespeeld maar had bij DI toch duidelijk een 'net niet' gevoel. Zeker als je daarna de GoW demo nog een keer speelt dan mag DI nog geeneens in de schaduw staan van GoW
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77798260
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Tain het volgende:
Heavy Rain demo heeft me ieder geval positief verrast al is het wel heel erg wennen in het begin
Hij is alleen zo kort. Maar moet hem nog een keer doen
pi_77798262
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?
Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:55:03 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798338
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?
Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.

Voorbeeld: Rock Band is ook een slap aftreksel van Guitar Hero.
pi_77798421
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.

Voorbeeld: Rock Band is ook een slap aftreksel van Guitar Hero.
Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.

Je faalt hard hier, Roy.

Owh, en voor de grap:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dantes-inferno/61732
pi_77798580
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:05:14 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798620
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.

Je faalt hard hier, Roy.

Owh, en voor de grap:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dantes-inferno/61732
Ja blabla RockBand is beter blabla

Dante's Inferno heeft een sympatiekere hoofdpersoon die niet boos op iedereen heeft maar wanhopig op zoek is naar zijn vriendin. Hierdoor is het hele doel in de game al heel anders. Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'. Spijt speelt een grote rol in de game. Bovendien wordt het thema hel mooi in beeld gebracht, er is veel uitleg over de verschillende delen van de hel. De verschillende damned die je tegenkomt voegen wat inFamous gameplay toe met goed vs slecht gameplay waarbij je verschillende moves leert. De slechte kant focust zich op melee-aanvallen terwijl goed zich richt op je kruis aanvallen.

Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.

Maar goed, your loss
pi_77798684
Het idee dat het gebaseerd is op een episch verhaal maakt het nog geen goed spel. Maar ik heb het nog niet gespeeld, als ik eens de kans krijg zal ik het vast proberen. Op het eerste gezicht ziet het er uit als een kloon. Wat per definitie niet erg is, alleen worden de verwachtingen meteen zo hoog als mensen gaan denken dat als het op GoW gaat lijken , dus dat het ook beter moet zijn om te slagen. Man, als je al in de buurt komt van GoW ben je imho al goed bezig.

Niemand komt in de buurt van Diablo, al was Titan Quest een prima poging om zo maar een vergelijking te trekken.
pi_77798770
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.

Maar goed, your loss
7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:14:34 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798851
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
God of War is ook beter, maar dat is nog geen reden om een prima game niet te spelen. Lost Odyssey was ook de moeite waard ondanks dat het een Final Fantasy rip off was
pi_77798856
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

Mee eens.
pi_77798923
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja blabla RockBand is beter blabla

Dante's Inferno heeft een sympatiekere hoofdpersoon die niet boos op iedereen heeft maar wanhopig op zoek is naar zijn vriendin. Hierdoor is het hele doel in de game al heel anders. Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'. Spijt speelt een grote rol in de game. Bovendien wordt het thema hel mooi in beeld gebracht, er is veel uitleg over de verschillende delen van de hel. De verschillende damned die je tegenkomt voegen wat inFamous gameplay toe met goed vs slecht gameplay waarbij je verschillende moves leert. De slechte kant focust zich op melee-aanvallen terwijl goed zich richt op je kruis aanvallen.

Maar goed, your loss
quote:
Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'.
En toch zie ik in elke trailer en screenshot een boze Dante die alles stuk loopt te maken. Dus zo heel erg verschillend is het niet. Dat goed/slecht is leuk en aardig, maar is in feite niet zo heel erg anders dan wat God of War doet met de verschillende wapens.
quote:
7,5 is ook niet slecht (hoewel het cijfer omhoog wordt gedreven door sites die ik al lang niet meer serieus neem, Eurogamer geeft een 6, Gametrailers een 6.8, dat zegt voor mij genoeg), heb ik ook nooit gezegd, maar het is wel matigheid en zoals Strolie al eens wijselijk zei: ik heb geen tijd voor matigheid. Er is ook helemaal niets mis met inspiratie opdoen uit andere games, de hele industrie drijft erop, maar al wat ik lees is dat het een totaal inspiratie-loze rip-off is die qua kwaliteit z'n voorbeeld nergens kan bijhouden, laat staan inhalen. Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.

Nee, geef mij dan maar GoW-kwaliteit. Maar goed, het is jouw geld. Geef het uit zoals jij wilt.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:19:36 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798989
quote:
Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.
Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

Mijn sig gebruiken als argument is ook te matig natuurlijk.
pi_77799019
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

FOK!users vinden DJ Hero ook helemaal geweldig

En je eigen sig tegen je gebruiken is gewoon baas. Je lult jezelf klem.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:25:13 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799138
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik vind Dante's Inferno geen middelmatigheid. Ik vind 'm tof. Ik vind DJ Hero overigens ook gaaf, maar te duur.
pi_77799141
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

DJ hero is gewoon vet!
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

Die verschillende gamers hebben natuurlijk alleen maar een xbox
pi_77799157
Twisten over smaak
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:29:19 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799267
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
Twisten over smaak

Anders zijn topics ook niet leuk trouwens...

Zeg, heb jij X gespeeld!
Ja! Gave game he!
Ja!
pi_77799296
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anders zijn topics ook niet leuk trouwens...

Zeg, heb jij X gespeeld!
Ja! Gave game he!
Ja!
Er zijn discussies en zinloze discussies. Je mag raden waar deze onder valt.
pi_77799350
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
Twisten over smaak

pi_77799545
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:31 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_77799567
Na het spelen van de Heavy Rain demo ben ik wel helemaal om. Ik vond Fahrenheit drie keer niets, waardoor ik ook mijn twijfels had bij Heavy Rain, maar het speelt allemaal wat lekkerder, meer gestroomlijnd zeg maar, en met het verhaal en de sfeer zat het voor mij ook helemaal goed.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:40:57 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799599
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dibs on rood!
pi_77799665
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dibs on rood!
Pink and white Misschien een wissel tussendoor Roy??
pi_77799666
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En de post van de maand gaat naar.... Poit!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_77800973
GoW is de U2 onder de games. Zwaar overschat.

Oh ja tvp .
pi_77801442
Vorige week Assassins creed 2 binnen gekregen en gister de god of war collectie. Nu heb ik weer teveel te spelen en te weinig echte game tijd.
pi_77802744
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Hear hear!
quote:
Ghost Recon: Future Soldier breaks cover

Tuesday 9-Feb-2010 10:00 AM New Clancy entry out this year with public beta

Ubisoft has just announced Ghost Recon: Future Soldier, the new game in the Tom Clancy shooter series.

The new entry will be released this Christmas, says the publisher, along with a multiplayer public beta due to kick off in the summer for owners of Splinter Cell: Conviction.

Apparently Future Soldier will feature, "cutting-edge technology, prototype high-tech weaponry, and state-of-the-art single-player and multiplayer modes."

CVG first revealed news of the new Ghost Recon last year, before Ubisoft mentioned the game in a financial release!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:38:16 #48
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77805940
Ik begreep dat je in dit topic ook vragen mocht stellen over de PS3?

Ik heb sinds kort een PS3 en ik speel regelmatig mp3's via een usb, maar als ik filmpjes (vaak XVid MPEG-4 Codec (AVI) bestanden) krijg ik wel beeld maar geen geluid. Heeft dit met instellingen te maken of is er meer aan de hand? Ik heb namelijk ook problemen met afspelen van filmpjes van internet en af en toe installeert de PS3 ook niet de hulp-bestanden van spellen in één keer goed. Ik heb de laatste update inmiddels gedaan.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_77809071
*nog steeds bezig met Batman*

Mag nu de grote groene meneer een bezoekje gaan brengen.. spannend. De game bevalt mij uitstekend, maar een GOTY contender.. hmm.. Als ik kijk naar voorgaande jaren met parels als Mass Effect 1, Fallout3, Bioshock etc dan zou ik dit geen verdiende winnaar vinden.

Desondanks wel erg leuk om te spelen hoor. Ondertussen nog de demo van BF BC2 (die ik zeker aan ga schaffen). En ik wacht netjes tot donderdag op de demo van Heavy Rain (nou ja.. ik was zo dom om op de site brits nationaliteit aan te geven terwijl ik geen UK account heb en ik had geen zin meer om moeite te doen )
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_77809253
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik begreep dat je in dit topic ook vragen mocht stellen over de PS3?

Ik heb sinds kort een PS3 en ik speel regelmatig mp3's via een usb, maar als ik filmpjes (vaak XVid MPEG-4 Codec (AVI) bestanden) krijg ik wel beeld maar geen geluid. Heeft dit met instellingen te maken of is er meer aan de hand? Ik heb namelijk ook problemen met afspelen van filmpjes van internet en af en toe installeert de PS3 ook niet de hulp-bestanden van spellen in één keer goed. Ik heb de laatste update inmiddels gedaan.
Kan je dezelfde films wel goed afspelen als je ze via een media server als ps3mediaserver of tversity afspeelt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77809993
Idd. Beste is om ze te streamen met Ps3 mediaserver. hier te vinden.

Topic over ps3 mediaserver vind je hier.

Succes!
pi_77810206
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:01 schreef Cheiron het volgende:
*nog steeds bezig met Batman*

Mag nu de grote groene meneer een bezoekje gaan brengen.. spannend. De game bevalt mij uitstekend, maar een GOTY contender.. hmm.. Als ik kijk naar voorgaande jaren met parels als Mass Effect 1, Fallout3, Bioshock etc dan zou ik dit geen verdiende winnaar vinden.

Desondanks wel erg leuk om te spelen hoor. Ondertussen nog de demo van BF BC2 (die ik zeker aan ga schaffen). En ik wacht netjes tot donderdag op de demo van Heavy Rain (nou ja.. ik was zo dom om op de site brits nationaliteit aan te geven terwijl ik geen UK account heb en ik had geen zin meer om moeite te doen )
Demo van BC2 is vermakelijk alleen grafisch wel teleurstellend. Hopelijk dat het in de uiteindelijke versie er beter uitziet.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2010 @ 15:42:48 #53
159915 -Menn0-
MNO
pi_77810739
Wil wat meer info over Metal Gear Rising
,,/
pi_77810833
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef -Menn0- het volgende:
Wil wat meer info over Metal Gear Rising
Niet eerder dan op de E3.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 februari 2010 @ 15:56:06 #55
159915 -Menn0-
MNO
pi_77811234
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Niet eerder dan op de E3.
I know
,,/
pi_77811720
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Demo van BC2 is vermakelijk alleen grafisch wel teleurstellend. Hopelijk dat het in de uiteindelijke versie er beter uitziet.
Ik heb toch geen tijd om naar de graphics te kijken Overigens vond ik de beta er beter uit zien, maar dat komt voornamelijk omdat een sneeuwlevel per definitie een beetje saai zal zijn denk ik. En het speelt zo lekker weg
pi_77812055
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik heb toch geen tijd om naar de graphics te kijken Overigens vond ik de beta er beter uit zien, maar dat komt voornamelijk omdat een sneeuwlevel per definitie een beetje saai zal zijn denk ik. En het speelt zo lekker weg
Jij zit naar buiten te kijken tijdens het gamen ofzo?
pi_77812123
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als je (per ongeluk) ver weg van de actie respawned heb je de tijd om om je heen te kijken .
Maar voor de rest speelt het lekker weg ja.
pi_77812336
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Jij zit naar buiten te kijken tijdens het gamen ofzo?
Nee, ogen dicht.

Maar je snapt toch wel wat ik bedoel? BF BC2 is een beetje kartelig en sommige textures zijn wat flauw. Als ik aan het rondrennen en schieten ben heb ik weinig tijd om mij daar mee bezig te houden.

Overigens zag ik wat filmpjes van de single player, en dat ziet er wel nog een stuk beter uit.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:44:08 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77813062
Ik ben weer terug uit de hell
pi_77813541
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer terug uit de hell
Eindhoven?
  Redactie Games dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57:07 #62
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77813571
.....Kennedy
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:59:28 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77813678
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Eindhoven?
Bitch please
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:00:35 #64
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77813724
quote:

[..]

Eindhoven?

Zo lijkt het net of ik Eindhoven geef, maar da ken neh. Eindhoven
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77814807
quote:

[..]

Eindhoven?
pi_77815013
quote:

[..]

Eindhoven?
pi_77815077
quote:

[..]

Eindhoven?
pi_77815173
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Tain het volgende:

[..]

Kan je dezelfde films wel goed afspelen als je ze via een media server als ps3mediaserver of tversity afspeelt?
Gaat prima
zelfs via wifi, alleen moet je dan de bitrate wat naar beneden schroeven, maar werkt ideaal
pi_77820337
quote:
New Assassin’s Creed set in Rome, will have assassination multiplay

Ubisoft has said that assassination multiplayer will be included in the new Assassin’s Creed game.

Ubisoft said in its Q3 investors call today that the game would see Ezio striking the Templars at their headquarters in Rome.

It would also include what Ubi called “innovative” multiplayer, where players can participate in an assassination mode against friends online.

Further information would not be revealed on the multiplayer, but Ubi said that the general rule for new releases is that each will contain cooperative multiplayer and as far as Assassin’s Creed was concerned, Ubi would not comment on whether it would be a yearly title, but that it will continue to support the franchise.

Last month, Ubisoft said a new AC game was on the way with mutliplayer.

After initial confusion, the firm confirmed to us the game does not tie into the recent DLC for Assassin’s Creed II.

Ubi then said ACII’s Ezio would return to the title as protagonist after it was revealed the title was a continuation of the second game’s plot.

Ubisoft boss Yves Guillemot also said today that Assassin’s Creed II has now sold more than 8 million units.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:56:53 #71
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77820409
Vandaag de BioShock 2 Special Edition mogen ontvangen. Alleen het openen en uitpakken van de doos was al een puur genot Wat een details. Echt blij dat ik hem heb gekocht. Nu nog even de game zelf uit het plastic halen .
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb enkel de demo's van beide games gespeeld maar had bij DI toch duidelijk een 'net niet' gevoel. Zeker als je daarna de GoW demo nog een keer speelt dan mag DI nog geeneens in de schaduw staan van GoW
Dat is prima hoor, ik heb het gewoon gehad met de vergelijking. Meer niet
quote:

[..]

Eindhoven?
Mwhahaha

[ Bericht 13% gewijzigd door Moe_Szyslak op 09-02-2010 20:54:45 ]
pi_77829344
Ik heb nog steeds Dragon age niet kunnen spelen omdat ze die nergens hier op Aruba verkopen, ben naar diverse winkels geweest die het voor mij zouden bestellen en nog steeds niks...

Kan iemand mij een goede site aanraden dat je met een credit card (niet paypal) kan betalen en die naar het buitenland stuurt.
Steam id : Kim the boss.
  Redactie Games dinsdag 9 februari 2010 @ 23:27:29 #74
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77831052
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Speciaal voor jou Wes.

http://gamevideos.1up.com/video/id/27864
Ik had ufc 2010 gameplay verwacht
.....Kennedy
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:47:11 #75
66083 Platina
78th Element
pi_77831726
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef Karasta het volgende:
Ik heb nog steeds Dragon age niet kunnen spelen omdat ze die nergens hier op Aruba verkopen, ben naar diverse winkels geweest die het voor mij zouden bestellen en nog steeds niks...

Kan iemand mij een goede site aanraden dat je met een credit card (niet paypal) kan betalen en die naar het buitenland stuurt.
vgp.ca
pi_77831867
Ratchet: CiT vandaag btw ontvangen. Ga er morgen eens goed voor zitten.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:51:55 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77831882
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet: CiT vandaag btw ontvangen. Ga er morgen eens goed voor zitten.
Zo gaaf.
pi_77832079
quote:
In an LA Times piece about Naughty Dog’s creative director Amy Hennig it’s noted that Sony has sold through 2.5 million copies of the PlayStation 3-exclusive GOTY scooper to date — a feat accomplished with about four months on the market.
Dit begint er meer op te lijken.
pi_77832377
Ik bedacht me laatst, PS1+PS2=PS3?

woensdag 10 februari 2010 @ 02:26:31 #80
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_77834025
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 10 februari 2010 @ 06:37:52 #81
137562 rakotto
pi_77834611
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:07 schreef Dynd het volgende:
Ik bedacht me laatst, PS1+PS2=PS3?
[ afbeelding ]

Of beter gezegd:
pi_77841744
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:

Dat is prima hoor, ik heb het gewoon gehad met de vergelijking. Meer niet
Je ontkomt niet aan de vergelijking. Je kan die twee net zo goed vergelijken als dat je FIFA en PES kan vergelijken. Zoveel lijken de games op elkaar.
Anyhow, binnenkort DI maar eens lenen van een maand gehad..
pi_77842037
Ik vroeg me trouwens af, is de Video Store nou inmiddels ook voor ons toegankelijk?
pi_77845159
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, is de Video Store nou inmiddels ook voor ons toegankelijk?
Volgens mij niet en voorlopig zit het er ook nog niet in. We hebben met veel pijn + moeite VidZone gekregen en met videoclips zijn de licenties makkelijker te regelen dan films.
pi_77845475
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Volgens mij niet en voorlopig zit het er ook nog niet in. We hebben met veel pijn + moeite VidZone gekregen en met videoclips zijn de licenties makkelijker te regelen dan films.
Bummer. In de UK store is onlangs Public Enemies toegevoegd welke ik wel graag nogmaals wou zien.
pi_77845525
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, Brein moet de "anti piratenfilmpjes" voor de hoofdfilm nog inplakken.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:42:30 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77845558
Yakuza 3 SE:
quote:
SEGA's revealed the various special edition bonuses planned for the European release of Yakuza 3 on 12th March.

Splash out on the Premium Edition and you'll take home four extra bits of downloadable content. Battle for Survival lets you take on all bosses as Kazuma; Haruka's Request has you exploring the world of Yakuza playing mini-games and entertaining Haruka; and there are All-Star tournaments for single characters and teams.

There's a 31-track music CD, and a Yakuza Who's Who guide that explains the characters of the game and how they relate to each other - it's more complicated than Karl Kennedy's affair with Sarah.

That's the Premium Edition.

Anyone who pre-orders the game will receive a Challenge Pack, which contains a Pool, Bowling, Darts and Golf mini-games. There are four extra costumes for each of the three main characters, too.

Yakuza 3 is the first game in the series to appear on PS3. But while Europe prepares for a third instalment, Japan prepares for fourth - Yakuza 4, which is also due out in March.

Head over to our Yakuza 3 Japanese import review for our thoughts on the game.

Alternatively, head to our just-published An Englishman in New Tokyo piece for an inside account of how Japanese games are falling by the wayside.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 14:45:16 #88
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77845660
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bummer. In de UK store is onlangs Public Enemies toegevoegd welke ik wel graag nogmaals wou zien.
Kan je ook kijken op de 360, in 1080p!
.....Kennedy
pi_77845912
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan je ook kijken op de 360, in 1080p!
Ook gewoon via je EU account? How much? Stream en/of download?

Heb me tot vandaag er echt nooit in verdiept moet ik zeggen.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 14:52:34 #90
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77845927
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ook gewoon via je EU account? Heb me tot vandaag er echt nooit in verdiept moet ik zeggen.
Kan gewoon, met NL subs ed
.....Kennedy
pi_77845955
Check m'n ninja-edit Wes.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 14:55:09 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77846030
Streamen Cyb
.....Kennedy
pi_77846130
Sweet. Enig idee hoeveel dit zo uit je hoofd kost?

ThanQ voor de info verder.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 15:02:04 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77846321
490 space points.
.....Kennedy
pi_77846453
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef Wessiej het volgende:
490 space points.
Ik weet genoeg.
quote:
Demon's Souls 2 Announcement Incoming

Dengeki is either playing games with our hearts or a big announcement concerning Demon's Souls is possibly coming our way very soon. In the latest Dengeki Games podcast, they hint at a big announcement of an unannounced sequel to a title that was released last year and it'll release this fall. The title is described as very hard and interesting -- exactly what Demon's Souls was.

Demon's Souls was one of the hardest games released last year and it even managed to win 'Game of the Year' by several outlets despite the high-level of difficulty. There is no mention of the developer or anything else about the game in the podcast, but with the slight game description, it does sound like Demon's Souls.

For now, this is still a rumor until an official announcement is made. If you managed to miss this amazing title last year, you should pick it up. Below, we have some screens for you to gaze at of the first title. Maybe they'll help convince you to buy the game or, for those of us who played it, will bring back sweet memories of the amazing adventure the game offered.
pi_77846496
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:22:18 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77847078
DLC voor Dante's Inferno:

Februar 2010
- Soul Packs
- Poet Kostüme
- Animated Feature Film Kostüm

März 2010
- Prequel Level

April
- Neue "In-Game" Fähigkeiten
- "Trials of St Lucia"
pi_77850318
Ik ben natuurlijk verwend door Uncharted 2, maar het eerste jungle level in ACiT vond ik toch wel zeer fraai hoor. Prachtige kleurgebruik. De cutscenes zijn ook weer van hoge kwaliteit en de voice acting is spot-on. De game speelt lekker weg, ook de spaceship scenes zijn goed. Insomniac moet het gewoon bij dit soort titels houden.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:55:01 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77850511
Heb je Nolan North al gespot? En Jar Jar?
pi_77850617
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je Nolan North al gespot? En Jar Jar?
Nog niet, ben pas 1,5 uur onderweg. Of het moet al langs me voorbij zijn gegaan.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:00:53 #101
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77850718
U komt niet langs start?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_77850780
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef Gamer_V het volgende:
U komt niet langs start?
In de zin van dat het me niet direct opviel, hapsnurk.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:05:09 #103
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77850856
Ik had het over de TT maar laat maar, zo is ie grappiger
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_77851391
Oh..
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:39:31 #105
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_77851990
ivgm mw2 vind ik de demo van bc2 echt tegenvallen vooralsnog...beta was wel leuker iig, wanneer is de release?
PSN: diTani
pi_77852069
4 maart.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 17:43:27 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77852107
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
4 maart.
Haal je hem ook cybje? 360 toevallig, dan hebben we een 3 mans squad
Volgens SuperFruitig ziet de 360 demo er veel beter uit dan de ps3 demo
.....Kennedy
pi_77852210
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Haal je hem ook cybje? 360 toevallig, dan hebben we een 3 mans squad
Volgens SuperFruitig ziet de 360 demo er veel beter uit dan de ps3 demo
Yep. Weet alleen nog niet of het day one wordt. In ieder geval heb ik 'm wel volgende maand, desnoods vraag ik het als presentje voor m'n birthday.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2010 @ 18:33:20 #109
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77853833
Eurogamer geeft Heavy Rain een 9, klaar

http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-review-

Tot nu toe:

IGN - 9/10 'Outstanding'
http://uk.ps3.ign.com/articles/106/1067755p1.html

1UP - A-
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3177883

Eurogamer - 9/10
http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-review

Examiner - 10/10 'Masterpiece of gaming'
http://www.examiner.com/examiner/x-1...eice-of-gaming

Videogamer - 9/10 'true indicator of what the PS3 can do'
http://www.videogamer.com/ps3/heavy_rain/review-2.html

Gamepro - 5/5
http://www.gamepro.com/article/revie.../heavy-rain/##

100% | Playstation: The Official Magazine (US)

95 | Game Informer

92 | GamingXP

91 | Games Master UK

90 | Playstation Official Magazine UK

88 | PSM3 Magazine UK

37/40 | Famitsu (10, 9, 8, 10)

.....Kennedy
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:34 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77854744
Ook wel een game om in de gaten te houden:

Majin: The Fallen Realm

woensdag 10 februari 2010 @ 19:20:34 #111
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77855615
Vandaag iets van 6 uur zonder pauze BioShock 2 zitten spelen Lekka lekka
pi_77855761
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Eurogamer geeft Heavy Rain een 9, klaar

http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-review-

idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:36:29 #113
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_77856300
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag iets van 6 uur zonder pauze BioShock 2 zitten spelen Lekka lekka
Moet ik nog aanschaffen, is die net zo goed als deel 1 (of liever beter ?)
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:42:20 #114
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77856535
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef janrad het volgende:

[..]

Moet ik nog aanschaffen, is die net zo goed als deel 1 (of liever beter ?)
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan deel 1. Deel 2 is alsnog erg gaaf maar het is allemaal wat drukker geworden en dat vind ik niet zo super.
pi_77856775
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik krijg nu echt een Last Guardian deja vu.
pi_77857317
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Er hangt alleen zo'n net-niet sfeertje aan vind ik.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:20:32 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77858036
Ah, de nieuwe Dante's Inferno?
  donderdag 11 februari 2010 @ 06:54:42 #118
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_77872041
bfbc2 heeft helaasch weer het nadeel van de tanks die overpowered zijn....2 mensen in een tank, 1 engineer erachter die telkens de tank fixt en je bent onoverwinnelijk...
  donderdag 11 februari 2010 @ 07:59:34 #119
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77872346
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 06:54 schreef RedemptioN het volgende:
bfbc2 heeft helaasch weer het nadeel van de tanks die overpowered zijn....2 mensen in een tank, 1 engineer erachter die telkens de tank fixt en je bent onoverwinnelijk...
Die zijn inderdaad strontvervelend.
pi_77872413
Kwestie van teamwork. Als ik met een vriend defence speel, allebei als engineer hebben we de tanks meestal na een paar seconde al uit de weg, ook als er een engineer bij staat. 2 RPG's tegelijk kan ook een engineer niks tegen doen.
pi_77873131
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, de nieuwe Dante's Inferno?
Nee, het valt me alleen op dat de stijl precies hetzelfde is
pi_77878368
quote:
The latest issue of PlayStation: The Official Magazine (detailing Crysis 2) has a seemingly innocent feature called "Second to None" in its news section. Promising "the scoop on three hugely anticipated sequels slated for 2010," the magazine details Batman: Arkham Asylum 2, Star Wars: The Force Unleashed 2, and inFamous 2.

Wait, what? If you didn't notice, one of these three games hasn't been officially announced. The magazine speculates that inFamous 2 will "[pick] up a significant time after the first game, offering a reshaped metropolis." A Sony representative shot down the magazine's report though, stating, "we do not comment on rumor or speculation."

While Sony remains hush about an inFamous sequel, it seems reasonable to assume that it's only a matter of time before the game comes to fruition. However, the 2010 date pegged by the magazine is likely speculation: The sequel to Batman: Arkham Asylum, while announced, hasn't been dated for a release this year. Would both Rocksteady and Sucker Punch be able to turn over sequels to their summer blockbusters just one year after they release? And most importantly, would gamers even want that?
pi_77884649
Foto's van de Special Edition van Bioshock:

http://www.flickr.com/photos/47431433@N04/
pi_77884999
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Foto's van de Special Edition van Bioshock:

http://www.flickr.com/photos/47431433@N04/
Vinyl records
pi_77887858

OPM UK GoW3 review. 9/10
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_77888052
Bezig met de Heavy Rain demo binnen halen.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:20:14 #128
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77889520
Flower is in de aanbieding op het PSN, 3 euro. Sold
pi_77889931
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Gamer_V het volgende:
Flower is in de aanbieding op het PSN, 3 euro. Sold
Ik zag hem ook staan. Instant buy!
pi_77891020
Moet alleen die 'bloom 10.000 flower' trophy nog
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:27:16 #131
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77893918
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Vinyl records
Die heb ik natuurlijk
De game begon net heel erg repetatief te worden toen ze het over een andere boeg gooiden. (gelukkig maar) Als je er nog niet bent dan weet je nog niet wat je te wachten staat Erg leuk gedaan. Het duurt denk ik niet lang meer voordat ik de game heb uitgespeeld. Ik begin wel een beetje zat te worden van de exploration. Je kunt zo veel kanten op, het begint gewoon irritant te worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Moe_Szyslak op 12-02-2010 04:52:38 ]
pi_77902711
FFffffuuuuuuuuuu met de GoW collection krijg je een trophy als je dat orakel redt en meer dan 10 seconden overhoudt.
ik had dus ruim 20 seconden en ik kreeg geen trophy.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:48:51 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77902838
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:45 schreef Beach het volgende:
FFffffuuuuuuuuuu met de GoW collection krijg je een trophy als je dat orakel redt en meer dan 10 seconden overhoudt.
ik had dus ruim 20 seconden en ik kreeg geen trophy.
20 seconden overhouden? Yeah Right.
pi_77902873
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

20 seconden overhouden? Yeah Right.
Dat was vet makkelijk ja. (na 10 keer vallen...)
Maar echt, ik snap het niet. Of de cutscene telt dan ook mee
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:54:20 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77903075
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat was vet makkelijk ja. (na 10 keer vallen...)
Maar echt, ik snap het niet. Of de cutscene telt dan ook mee
Er loopt toch een teller mee?
pi_77903201
Kwam morgen nou die 10-min trailer van GoW?
pi_77903476
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er loopt toch een teller mee?
Daarom dus.
pi_77908814
Even een crosspost met het GOW topic, maar de GoW III trailer is er!!

http://www.gametrailers.c(...)aos-god-of-war/61815

Het ziet er in ieder geval ongelooflijk goed uit!

[ Bericht 16% gewijzigd door SToRM81 op 12-02-2010 07:21:22 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_77914051
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_77916264
Net de Heavy Rain demo gespeeld, jezus wat vet
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:13:11 #141
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_77927283
http://www.vg247.com/2010(...)-works-at-criterion/

Geruchten over een nieuwe ssx.

Hell yeah !
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:34:30 #142
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77927885
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Karasta het volgende:
Net de Heavy Rain demo gespeeld, jezus wat vet
De voice-acting van die hoer
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:45:16 #143
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77928210
Klaar. (BioShock 2 that is )

AvP demo ook maar weer van de hdd afgeflikkerd. Ontzaglijke tering troep. Hij kan geen enkele match vinden...
  Redactie Games vrijdag 12 februari 2010 @ 18:49:55 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77928335
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:34 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

De voice-acting van die hoer
.....Kennedy
pi_77935020
Jack Tretton:
quote:
So what can we tell you about these 2010 games? All we can say is that there will be a sequel to a PlayStation franchise that you might not expect.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:58:10 #146
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_77936635
Ben net terug van een weekje vakantie
Had Assasins Creed 2 geleend , had geen internet daaro.
Maar goed no prob.......ik starten WTF geen trophy's
Moet ik eerst eenmalig online om de trophy's te downen
Dan maar heull het spel niet gespeeld.

Overigens wel Terminator geplatinumd
Was binnen 5,5 uur gepiept, dat is me toch wel het meest kansloze spel van 1999
Slechts 3 verschillende vijanden
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_77937155
http://www.vg247.com/2010(...)lable-for-ps3-users/

Nu moet ik dus opnieuw een demo gaan downen om dit keer wel online te spelen?

-_-
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:23:24 #148
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_77937751
Weer een witte controller gekauft voor 26 euro
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:50:07 #149
137562 rakotto
pi_77938861
Ik heb mijn 2de controller nog niet binnen.
pi_77939168
quote:
Anyone interested in a World Exclusive PlayStation 3 announcement? Try 8am UK time Monday 15 Feb on GamesRadar.com...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:01:10 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77939228
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Kom maar door

Ik begin toch echt te denken dat deze generatie inderdaad láng gaat duren
pi_77939366
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:09:44 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77939501
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
Sly Racoon.
pi_77940033
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sly Racoon.
Dat zou écht fantastisch nieuws zijn. Laat inFamous 2 nog maar lekker wachten.

Sly

pi_77942185
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat zou écht fantastisch nieuws zijn. Laat inFamous 2 nog maar lekker wachten.

Sly

Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wii
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:05:19 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77943309
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Karasta het volgende:

[..]

Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wii
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:46:08 #157
137562 rakotto
pi_77947694
Syphon Filter... Daar hoop ik al heel erg lang op.
pi_77947986
Gister aan R&C CiT begonnen, wat een supergame is het ook!! Je blijft gewoon doorgaan met het verhaal!
pi_77948581
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef rakotto het volgende:
Syphon Filter... Daar hoop ik al heel erg lang op.
Ik heb nog nooit een Syphon Filter game gespeeld, maar ze lijken me best wel goed eigenlijk
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:17:52 #160
137562 rakotto
pi_77961984
Deel 1 en 2 Deel 3 was ook goed.

Maar deel 2 is the ultimate one
pi_77962952
Fl0w gratis tot middernacht
Ben nog aan t checken of het alleen voor de US store geldt. Mijn internet is traag als stront

Edit: US store schijnt de enige te zijn.

Edit Edit: Schijnt region locked te zijn, maar dat lijkt me sterk toch? En mijn internet werkt niet mee :S

Edit Edit Edit: Krijg m niet aan de praat, nadat ie aan t het activeren is krijg ik de melding "Error while installing" of "A server error has occurred. (HTTP Status Code: 403). Iemand die m wel aan de praat krijgt?

[ Bericht 11% gewijzigd door robbolo op 13-02-2010 20:05:55 ]
pi_77963348
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:53 schreef robbolo het volgende:
Fl0w gratis tot middernacht
Ben nog aan t checken of het alleen voor de US store geldt. Mijn internet is traag als stront

Edit: US store schijnt de enige te zijn.

Edit Edit: Schijnt region locked te zijn, maar dat lijkt me sterk toch? En mijn internet werkt niet mee :S

Edit Edit Edit: Krijg m niet aan de praat, nadat ie aan t het activeren is krijg ik de melding "Error while installing" of "A server error has occurred. (HTTP Status Code: 403). Iemand die m wel aan de praat krijgt?
Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77963372
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef Griebus het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.
Er zouden toch geen region locked games zijn?
pi_77963419
Hij staat in mn downloadlijst, dus als de actie afgelopen is haal ik hem vast wel werkend binnen.
pi_77963433
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
pi_77963483
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
Zoiets zat ik ook al te denken. Enig idee hoe dat te fixen?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:13:51 #167
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_77963500
Sony is just not that into Europe Dat wisten we al, maar nu met valentijnsdag om de hoek komt het extra hard aan
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_77963861
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Hoe werkt dat dan?
pi_77963942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:25 schreef Griebus het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.html
Als je de geavanceerde manier kiest om een netwerk in te stellen, komt de optie om een proxy te gebruiken naar voren.
pi_77964848
Verschillende proxies geprobeerd, maar het is me niet gelukt om ze aan de praat te krijgen. Als iemand een fool proof manier weet houd ik me aanbevolen
pi_77965016
Geen Star Ocean: Last Hope International hype topic?

Kon niet meer wachten op FF, moest een JRPG kopen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:10:55 #172
137562 rakotto
pi_77967744
Ik heb Flow gedownload.

Moet je bij internet instellingen een proxy instellen: 67.159.178.199:8080

Verder gewoon alles instellen zoals je het altijd deed... Als je dat eenmaal gedaan hebt, dan ga je naar de US store en download je het spel en wacht je totdat het klaar is voordat je de instellingen weer terug zet naar normaal.
pi_77968061
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef rakotto het volgende:
Ik heb Flow gedownload.

Moet je bij internet instellingen een proxy instellen: 67.159.178.199:8080

Verder gewoon alles instellen zoals je het altijd deed... Als je dat eenmaal gedaan hebt, dan ga je naar de US store en download je het spel en wacht je totdat het klaar is voordat je de instellingen weer terug zet naar normaal.
Bij mij gaat de test telkens fout. Bij connection speed (up en down) staat er telkens failed Hij is aan t downloaden Geen idee wat ik nu anders heb gedaan, maar goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door robbolo op 13-02-2010 22:30:03 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:42:19 #174
137562 rakotto
pi_77968896
pi_77975255
Ik heb de ethernetkabel alvast uit me ps3 getrokken uit voorzorg

George Hotz, een naam dat in korte tijd ook flink wat bekendheid wist te verwerven binnen de games industrie en dat alleen omdat hij ooit eens aangaf de PlayStation 3 te gaan hacken. De man wist eerder al de iPhone succesvol te hacken en hij wilde zich wellicht op een nieuwe uitdaging richten. Hij is sinds enige tijd bezig met het hacken van de PlayStation 3 en liet onlangs al weten dat hij het voor elkaar had gekregen. Echter had hij toen slechts een deel gehacked.

Vandaag heeft George op Twitter laten wete dat hij het helemaal voor elkaar heeft gekregen. De PlayStation 3 is volgens hem vanaf nu 100% gehacked. De console is nu klaar voor homebrew, althans dat in is in feite waar de man op uit is. Het zal dan wellicht niet lang meer duren alvorens de eerste homebrew software op het internet zal opduiken.

Quote:
Today I validated my theories about running the isolated SPUs on the PS3 as crypto engines. The PS3 is 100% hacked. So where my homebrew at?
pi_77976251
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef robbolo het volgende:

[..]

http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.html
Als je de geavanceerde manier kiest om een netwerk in te stellen, komt de optie om een proxy te gebruiken naar voren.
Kwam met een slakkengangetje binnen maar is uiteindelijk gelukt, dankje
Op mijn EU account startte de game zonder patch, deze moest ik ook weer met US account + proxy downloaden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Griebus op 14-02-2010 08:48:23 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 12:30:34 #177
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77979862
mmm balen dat ik Flown heb kunnen halen
Kom nu pas op fok en nu is het te laat. Balen.
pi_77980876
lol wtf?
NOS appje op de ps3, laatste NOS journaal, komt uiteraard Sven Kramer voorbij, staat er doodleuk dat de ivm rechten de beelden niet via internet te bekijken zijn! Wat een FAIL!
pi_77983295
ben een week weggeweest. Heb ik wat gemist?
  zondag 14 februari 2010 @ 14:33:16 #180
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77983680
Eeeeeeeeindelijk AvP kunnen spelen. Was opzich wel leuk maar als Predator ben je flink over-powered en als Marine ben je de sjaak. Het was wel leuk maar hier ga ik de game niet voor halen. Dat zal toch echt voor de single-player zijn.
pi_77983728
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Eeeeeeeeindelijk AvP kunnen spelen. Was opzich wel leuk maar als Predator ben je flink over-powered en als Marine ben je de sjaak. Het was wel leuk maar hier ga ik de game niet voor halen. Dat zal toch echt voor de single-player zijn.
Ik wacht wel op colonial marines. De AvP demo viel me tegen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_77994914
Jeej, mag hier ook posten! Heb sinds een tijdje een ps3 met stapeltje games: MW2, Assassins Creed 2, GT5 Prologue, PES '10, Ratchet & Clank Future - Tools of Destruction en NFS Shift. Ben geen hardcore-gamer, maar vind het wel errug tof.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_77995439
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef capital_P het volgende:
ben een week weggeweest. Heb ik wat gemist?
GOW III Trailer
pi_77998498
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef robbolo het volgende:

[..]

GOW III Trailer
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
pi_77999396
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:

[..]

Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.
pi_77999446
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:

[..]

De screenshots waren idd al eerder te zien
pi_77999691
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef robbolo het volgende:

[..]

Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.
http://video.ign.com/dor/(...)gow3_spc_021210.html
pi_78012210
Uitbreiding PSN op komst: FirstPlay
quote:
Videoreviews en previews, interviews en "User Generated Content" zullen te bekijken zijn, maar ook exclusieve demo's en downloads die nergens anders beschikbaar zijn.

Voor niets gaat de zon op, dit digitale tijdschrift kun je los downloaden voor £0.99. Je kunt ook een abonnement nemen voor £8.99, waarna je drie maanden lang zorgeloos elke donderdag de nieuwe uitgave kan downloaden.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_78012333
quote:
Klinkt gewoon als een Europese versie van Qore, niets mis mee denk ik zo.
pi_78012370
quote:
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?
pi_78012857
Geen idee wat een gamesblad tegenwoordig zou moeten kosten, kijk voor gamesnieuws toch op internet. Het ging me meer dat je straks exclusieve demo's krijgt als je zo'n abo hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_78012945
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
  maandag 15 februari 2010 @ 11:53:33 #193
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_78013565
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:

[..]

PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijk
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_78013613
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kom maar door

Ik begin toch echt te denken dat deze generatie inderdaad láng gaat duren
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sly Racoon.
3, 2....., 1!

http://www.gamesradar.com(...)20060314115917309058

Fokking paupersite is het ook.
pi_78013640
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:

[..]

Voor kwaliteitsbladen ja.
pi_78013934

pi_78014222
Als ik de eerste reviews van FF XIII zo lees wordt het this year's Resident Evil 5.

pi_78014512
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dus de prijs is wel ontzettend schappelijk
denk het wel inderdaad
  maandag 15 februari 2010 @ 12:32:08 #199
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_78014617
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef Misan het volgende:

[..]

denk het wel inderdaad
En als het net zoiets als Qore gaat worden, dan krijg je dus ook Beta's / DLC / Demo's e.d.
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_78015015
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de eerste reviews van FF XIII zo lees wordt het this year's Resident Evil 5.

[ afbeelding ]
Ik vond vind Resident Evil 5 geniaal Sure, 't is geen 'Resident-Evil' Resident Evil, maar wel een coole game, vooral co-op.

Kan niet wachten op de Gold Edition / DLC

Oh, en Final Fantasy is denk ik sowieso niks voor mij.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:08:58 #201
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78021693
Wat zijn de must have's PS3 only's?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_78022023
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
Wat zijn de must have's PS3 only's?
God of War 3

Heavy Rain

inFamous

God of War 3

Killzone 2

Heavy Rain

LittleBigPlanet

God of War 3

Ratchet & Clank (alle drie)

Uncharted 1

Heavy Rain

Uncharted 2

Metal Gear Solid

Owh, en God of War 3 natuurlijk.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:29:41 #203
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78022331
Ratchet and clank ben ik nu mee bezig! wat een toffe game!
LBP ben ik momenteel verrot aan het schelden, frustraties maar wel een goede game! sommige objecten lijken wel van ijs

Uncharted 2 ga ik denk ik deze week ook maar ff oppikken.

MAG lijkt me ok wel interessant, maar wel met een fok! groep ofzo net als bij battlefield.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:37:16 #204
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_78022578
Ik kan Motorstorm (2) ok wel aanraden als een lekkere tussendoor racer. Vermaak (te) mij er erg goed mee.
pi_78022621
Star Ocean the last hope international is trouwens uit voor de RPG liefhebbers.
Daarnaast komt deze maand ook White knight !
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:52 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78022666
Lijkt me duidelijk dat god of war 3 niks is
Waneer komt die Grand tourismo uit dan???
pi_78023407
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

God of War 3

Heavy Rain

inFamous

God of War 3

Killzone 2

Heavy Rain

LittleBigPlanet

God of War 3

Uncharted 1

Heavy Rain

Uncharted 2

Metal Gear Solid

Je vergeet de belangrijkste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78023535
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:13 schreef capital_P het volgende:
Je vergeet de belangrijkste
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_78023807
Haze
  maandag 15 februari 2010 @ 19:56:54 #210
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_78028746
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ratchet and clank ben ik nu mee bezig! wat een toffe game!
LBP ben ik momenteel verrot aan het schelden, frustraties maar wel een goede game! sommige objecten lijken wel van ijs

Uncharted 2 ga ik denk ik deze week ook maar ff oppikken.

MAG lijkt me ok wel interessant, maar wel met een fok! groep ofzo net als bij battlefield.
LBP kan zeker frustrerend zijn
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Beach het volgende:
Haze
Dude, dat kan je niet menen...
  maandag 15 februari 2010 @ 20:10:00 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78029327
Zavvi.com

Wat een site, niet goed voor me
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78029485
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zavvi.com

Wat een site, niet goed voor me
Zavvi.

Bayonetta besteld zeker?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:18:35 #213
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78029712
Ik heb hem wel aangeklikt idd , maar toch maar weer eruit gegooid.
Star Ocean, 36 euro , ben nog een beetje verder aan het kijken
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_78036291
ow hi
pi_78039513
L.A. Noire

Redactie Games maandag 15 februari 2010 @ 23:59:46 #216
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78040698
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hey Mafia 2.
.....Kennedy
pi_78040748
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hey Mafia 2.
Mafia 2 >>> dit.
  Redactie Games dinsdag 16 februari 2010 @ 00:04:09 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78040895
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mafia 2 >>> dit.
I know
quote:
I like
.....Kennedy
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:47:09 #220
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_78047082
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaat zeker een leuk spel worden
pi_78052091
quote:

[..]

Mafia 2 >>> dit.
Mee eens.

LA Noire hype -1
pi_78052172
quote:

[..]

Mafia 2 >>> dit.
Yup.

En appels >>>> peren.

pi_78056774
Dragon Age eindelijk binnen

Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
pi_78056878
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:

Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Ik vond de graphics prima.
pi_78057092
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond de graphics prima.
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.

Begrijp me niet verkeerd ik vind de graphics niet lelijk of wat alleen beetje outdated.
pi_78057434
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Karasta het volgende:

[..]

Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.

Begrijp me niet verkeerd ik vind de graphics niet lelijk of wat alleen beetje outdated.
Outdated is het wel wat ja, maar zo lelijk als sommige reviews deden geloven vond ik het zeker niet.
pi_78059063
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:

Mijn topper van dit moment, al meer dan 110 (!) uur in gestoken en nog steeds is het briljant!
pi_78065239
Had de demo van Yakuza 3 al geruime tijd op m'n PS3 staan alleen nog niet onder de loep genomen. Tot vandaag.

Wat is dit qua mechanieken een gigantisch verouderde game zeg. Het speelt als een old school arcade brawler zoals Streets of Rage of Dynamite Cop. Het is puur hakwerk in een sfeervolle sandbox verpakt met een onderwereld verhaal.

Maar het lijkt in de verte niet eens op Shenmue. Yakuza speelt hartstikke vlot, en zo gaat de voortgang ook. Je zit echt niet een uur rond te vragen naar sailors en black cars. Je moet gewoon vijanden letterlijk de tanden uit de bek schoppen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:19:56 #229
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_78066642
is dragon age qua gameplay te vergelijken met oblivion?
pi_78067439
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef RedemptioN het volgende:
is dragon age qua gameplay te vergelijken met oblivion?
Nee, Dragon Age is meer als een rpg met een party en dan in 3rd person. Het heeft wel de gesproken interactie met NPC's. Travel gebeurd niet in realtime, je gaat het speelveld uit en je kan dan op de map kiezen waar je naartoe wil. Persoonlijk vind ik Dragon Age echt stukken beter/leuker, met verschillende eindes en de interactie die je met je partymembers hebt.
Ben met mijn 2e playthrough bezig en ga misschien ook nog voor de 3e
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:31:32 #231
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_78075684
mjah, ik ben meer van oblivion, free roaming en echt gebieden ontdekken..meer op zoek naar de mix tussen WoW en oblivion...dat gaat dragon age mij dus niet bieden..
pi_78083833

pi_78085104
Press A?
Verkeerde topic Cybje.
  woensdag 17 februari 2010 @ 07:43:00 #234
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_78088006
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:08 schreef Beach het volgende:
Press A?
Verkeerde topic Cybje.
Inderdaad
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:37:35 #235
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_78089588
Demon Souls uitgespeeld new game + here i come....
ook zeker een titel die op het ps3 exclusive lijstje hoort wat een game
in het begin dacht ik die speel ik nooit uit.De voldoening is des te groter als je het toch lukt.
Life never gets darker then midnight
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:38:53 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78089617
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:08 schreef Beach het volgende:
Press A?
Verkeerde topic Cybje.
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:

pi_78093787
pi_78098308
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78098802
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

God of War 3

Heavy Rain

inFamous

God of War 3

Killzone 2

Heavy Rain

LittleBigPlanet

God of War 3

Uncharted 1

Heavy Rain

Uncharted 2

Metal Gear Solid

lekker veel variatie
pi_78102795
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bwehehe

Doet me herinneren aan een post die ik in het DS topique toentertijd gemaakt had

Had ik een toffe screenshot van PSP Burnout gepakt, en die in paint heel kut nagetekend en dat was dan t screenshot van de DS. Die in het DS topique geplakt en 'let the trolling commence'

pi_78102942
Welke games mot ik nog kaufen btw

Bioshock 2
Fallout 3
Batman AA
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2
Assasans Creed 2
Dante's Inferno
Bayonetta

Tering ik lig zwaar achter
  Redactie Games woensdag 17 februari 2010 @ 16:03:49 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78103040
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:

Bioshock 2 .5
Fallout 3
Batman AA .5
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2 .5
Assasans Creed 2 .5
Dante's Inferno
Bayonetta

.....Kennedy
pi_78103172
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Bwehehe

Doet me herinneren aan een post die ik in het DS topique toentertijd gemaakt had

Had ik een toffe screenshot van PSP Burnout gepakt, en die in paint heel kut nagetekend en dat was dan t screenshot van de DS. Die in het DS topique geplakt en 'let the trolling commence'

Redactie Games woensdag 17 februari 2010 @ 16:08:13 #244
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78103237
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
You did it again SD, you did it again.
.....Kennedy
pi_78103378
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_78104385
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_78104953
SD.
pi_78105036
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:

Bioshock 2
Fallout 3
Batman AA
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2
Assasans Creed 2
Dante's Inferno
Bayonetta

Just Cause 2 moet nog uitkomen. Dat maakt je keuze misschien wat makkelijker .

Van de games uit je lijstje en die ik heb gespeeld zijn Batman en AC II mijn favoriet.
  FOK!fotograaf woensdag 17 februari 2010 @ 17:55:38 #249
159915 -Menn0-
MNO
pi_78107799
Moet nog steeds Bioshock 1 oppikken zodat ik ook 2 kan kopen
,,/
pi_78108244
De space gameplay in CiT is tegen verwachting in gaaf!
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:13:29 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78108339
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De space gameplay in CiT is tegen verwachting in gaaf!
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
pi_78108374
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.
  Redactie Games woensdag 17 februari 2010 @ 18:17:27 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78108457
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klinkt goed. Ik laat me verrassen.
Ratchet gaat dood.
.....Kennedy
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:23:28 #254
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78108662
quote:

[..]

True, heb beide games en ben ook met beide nu bezig
pi_78108917
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ratchet gaat dood.
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...
pi_78111706
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Griebus het volgende:

[..]

Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:45:03 #257
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_78111888

pi_78112741
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?
Nee, Ratchett zit dus vast in die quantum time lapse en is hulpeloos... en Clank heeft niet de juiste bios upgrade om hem te redden en daarmee stopt het spel, waarna de tekst: 'See you next time' verschijnt
pi_78112813
Gebruik. Fokking. Spoilertags.
  Redactie Games woensdag 17 februari 2010 @ 20:04:16 #260
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78112878
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Gebruik. Fokking. Spoilertags.
Oh Cybje, zo naief.
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 17 februari 2010 @ 20:04:28 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78112888
Lief
.....Kennedy
pi_78112919
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is dus veel baziger dan jouw spoilert:

Edit: ik heb R&C:CiT niet gespeeld en zuig dus alles uit de spreekwoordelijke duim. Waarvoor excuses

[ Bericht 21% gewijzigd door Griebus op 17-02-2010 20:12:08 ]
pi_78116467
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:34:10 #264
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_78117493
ME!
pi_78118248
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
Ik bied een euro
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:21:29 #266
244485 NobleBeast
Vooroordelen maken de man
pi_78122897
Vraagje!
ik gebruik mijn ipod als harde schijft en zet er dan films/series op. In die map zitten ook de .srt bestanden (zelfde bestandnaam als .avi bestand off course, voor de ondertiteling). Nu kan ik wanneer de Ipod met de usb kabel verbind gewoon die films op mijn tv kijken, alleen zonder ondertiteling. Weet iemand een snelle praktische oplossing om dit wel werkend te krijgen?
Wat weg is blijft een beetje...
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:50:29 #267
66083 Platina
78th Element
pi_78123926
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
owh, dan moet ik dat pak maar eens snel in me PS3 stoppen dan hehe. Wist ik helemaal niet namelijk.
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:57:10 #268
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_78124117
quote:

[..]

Dat is zeker een leuke toevoeging Ik ga ook niet verder voordat ik al die manen langs ben geweest
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_78128914
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef NobleBeast het volgende:
Vraagje!
ik gebruik mijn ipod als harde schijft en zet er dan films/series op. In die map zitten ook de .srt bestanden (zelfde bestandnaam als .avi bestand off course, voor de ondertiteling). Nu kan ik wanneer de Ipod met de usb kabel verbind gewoon die films op mijn tv kijken, alleen zonder ondertiteling. Weet iemand een snelle praktische oplossing om dit wel werkend te krijgen?
End-all solution om films op je PS3 te kijken
pi_78132737
Weten jullie het telefoonnummer van de PS3 reparatie unit? Kan 'm niet zo snel vinden...

Edit, nvm gevonden!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_78133111
Okay, kost me dus 150 euro om iets puur softwarematigs op te moeten lossen. Is er een goedkoper alternatief?
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:35:11 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78133284
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef LostFormat het volgende:
Okay, kost me dus 150 euro om iets puur softwarematigs op te moeten lossen. Is er een goedkoper alternatief?
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:54:24 #273
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_78133883
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik bied een euro
pi_78134317
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.
pi_78134373
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?
pi_78134511
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?
Heb aan de telefoon al die stappen doorlopen en ik kom er niet in. Lijkt mij dat het de OS is maar ik ben een leek (geen rare geluiden oid). Het ging mis bij een vastloper tijdens het saven.
pi_78134549
vage shizzle. Is je PS3 erg stoffig? Misschien schoonmaken?
pi_78134640
Misschien eens een andere schijf erin steken als je die hebt liggen.
pi_78135088
Alles is al geprobeerd. Ding is stuk.

Maar de vraag was, bestaan er beunhazen die dat voor minder op kunnen lossen of is de PS3 daar te complex voor?
pi_78135533
Sommige winkels die consoles ombouwen bieden ook reparaties aan.
pi_78135813
Medal of Honor

pi_78136529
Ach, EA springt op de Moderne Oorlogsvoering trein.

Nee, ik ben er wel enthousiast over.
De trailer was tof en ik heb hem al gepreorderd
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:45:24 #284
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_78137372
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Medal of Honor

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kewl
pi_78141367
Wellicht later nog Epic Mickey op de PS3/360:
quote:
Mickey Mouse, het symbool van Disney, krijgt een nieuwe game die de oude held volledig in zijn glorie moet herstellen. De game draait allemaal om kleuren, die Mickey mits wat mooi schilderwerk moet aanbrengen op de omgeving. Het spel belooft behoorlijk innovatief te zijn en Mouse weer op de kaart te zetten in videogameland. Eén klein detail: het spel komt enkel op de Nintendo Wii.

Maar is dat wel zo? Op DICE 2010 wist de Disney executive director Graham Hopper te vertellen dat Epic Mickey voor de Wii ontwikkelt werd, omdat diens motion controller perfect geschikt is voor het spel. Maar wat dan met Natal en Arc? Dat blijkt allemaal een kwestie van timing te zijn. Als de game later in ontwikkeling was gegaan, had men dit zeker overwogen.

Doch, geef niet alle hoop op, want Hopper eindigt met een positieve noot voor de Mickey Mouse fans met een PS3 of een Xbox 360. Hij laat namelijk weten dat het zeker niet uitgesloten is, dat de studio Epic Mickey later alsnog naar andere consoles zal brengen. Wij zien een PS3 avontuur met Mickey helemaal zitten, maar betwijfelen of hij daadwerkelijk zal komen. Only time can tell...

Quote:
“If we started it 6 months ago we would have potentially thought differently about it."

“We have a very large audience base that has Wiis in their home. That’s not to say that we won’t go to other platforms in the future.”
bron: psfocus
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_78141539
wat een aanwinst
pi_78141883
quote:
Even een note: demo van Yakuza 3 is inmiddels ook voor ons te downloaden.
pi_78145330
Ik dacht dat killzone 2 zo'n keiharde shooter was
Oke het ziet er allemaal tof uit, maar die besturing.... ik heb het gevoel dat er een baksteen aan me loop hangt.... of het draaipunt zit heel raar ofzo iemand hier tips voor? instellingen ofzo?
En hij blijft ook steeds bij elke loading stukje hangen, ren je trap op hangt ie 5 seconden........ en weer verder. Hier begin ik me aan te irriteren en ik ben nie eens ver
pi_78145511
quote:
OPM’s “Special Game” Is Black FPS

GoOnline Games recently mentioned that OPM’s Editor In Chief, Tim Clark, said they’d be talking about shooters in their next issue – Ghost Recon: Future Soldier, Vanquish and ”another very special game yet to be announced.”

Well, TheSixthAxis has spoken to Tim, and can reveal that the “special game” is this – the FPS under development by the guys behind Criterion’s Black. The title will be published by Codemasters and run on their EGO engine.

For everything on the new game, check out Issue 43 of the Official PlayStation Magazine (on sale 16 March).
Black was tof. Verstand op nul en raggen maar. De physics engine was in die tijd ongeëvenaard.
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:19:18 #290
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_78146053
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Black was tof. Verstand op nul en raggen maar. De physics engine was in die tijd ongeëvenaard.
Black was inderdaad erg leuk. Hopelijk word dit ook wat.
pi_78146421
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik dacht dat killzone 2 zo'n keiharde shooter was
Oke het ziet er allemaal tof uit, maar die besturing.... ik heb het gevoel dat er een baksteen aan me loop hangt.... of het draaipunt zit heel raar ofzo iemand hier tips voor? instellingen ofzo?
En hij blijft ook steeds bij elke loading stukje hangen, ren je trap op hangt ie 5 seconden........ en weer verder. Hier begin ik me aan te irriteren en ik ben nie eens ver
Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.
pi_78146771
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....
Ik doe zelf fps irl en dat gaat toch anders.
Ik kan die instellingen niet lekker krijgen.

Maar oke, zal wel aan mij liggen
Morgen nog keer proberen.
pi_78146865
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Redactie Games donderdag 18 februari 2010 @ 17:41:10 #294
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78146995
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

.....Kennedy
pi_78147039
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......

Dat vind ik
pi_78147247
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......

Dat vind ik
  Redactie Games donderdag 18 februari 2010 @ 17:48:39 #297
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78147341
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.....Kennedy
pi_78147451
............................................... jammer, net een PS3 erbij en blijkbaar zijn dus wel alle bezitters trieste fanboys... lijkt wel in een mac forum hier zitten en zeggen dat er iets van mac nie goed is... echt openstaan wordt er dus niet gedaan.
  Redactie Games donderdag 18 februari 2010 @ 17:50:55 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_78147470
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
............................................... jammer, net een PS3 erbij en blijkbaar zijn dus wel alle bezitters trieste fanboys... lijkt wel in een mac forum hier zitten en zeggen dat er iets van mac nie goed is... echt openstaan wordt er dus niet gedaan.
U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.
.....Kennedy
pi_78147568
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat vind ik
SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bent
pi_78147599
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef Wessiej het volgende:

[..]

U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.
Ik doe aan paintball en daar is het echt niet zo dat ze je marker (wapen) aan het einde van je loop het zwaarst is..
En dit is ook het geval bij vuurwapens.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')