Yep:quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
Tijd om deze beste man te stenigen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Platina het volgende:
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin
tevens tvp
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Platina het volgende:
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin
tevens tvp
Ik heb het nog niet gekochtquote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Platina het volgende:
tevens tvp
'greed, toch ziet het er uit als GOW3-rip-offquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Dat gezeik over DI en GoW![]()
Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.
Bottomline: Een goeie game is een goeie game.
Gewoon kopen die hap. Begrepen?
Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.
Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Ik heb enkel de demo's van beide games gespeeld maar had bij DI toch duidelijk een 'net niet' gevoel. Zeker als je daarna de GoW demo nog een keer speelt dan mag DI nog geeneens in de schaduw staan van GoWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Tain het volgende:
Heavy Rain demo heeft me ieder geval positief verrast al is het wel heel erg wennen in het begin
Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?
Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?
Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.
Voorbeeld: Rock Band is ook een slap aftreksel van Guitar Hero.
Ja blabla RockBand is beter blablaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.
Je faalt hard hier, Roy.
Owh, en voor de grap:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dantes-inferno/61732
7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.
Maar goed, your loss
God of War is ook beter, maar dat is nog geen reden om een prima game niet te spelen. Lost Odyssey was ook de moeite waard ondanks dat het een Final Fantasy rip off wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja blabla RockBand is beter blabla
Dante's Inferno heeft een sympatiekere hoofdpersoon die niet boos op iedereen heeft maar wanhopig op zoek is naar zijn vriendin. Hierdoor is het hele doel in de game al heel anders. Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'. Spijt speelt een grote rol in de game. Bovendien wordt het thema hel mooi in beeld gebracht, er is veel uitleg over de verschillende delen van de hel. De verschillende damned die je tegenkomt voegen wat inFamous gameplay toe met goed vs slecht gameplay waarbij je verschillende moves leert. De slechte kant focust zich op melee-aanvallen terwijl goed zich richt op je kruis aanvallen.
Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.
Maar goed, your loss
En toch zie ik in elke trailer en screenshot een boze Dante die alles stuk loopt te maken. Dus zo heel erg verschillend is het niet. Dat goed/slecht is leuk en aardig, maar is in feite niet zo heel erg anders dan wat God of War doet met de verschillende wapens.quote:Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'.
7,5 is ook niet slecht (hoewel het cijfer omhoog wordt gedreven door sites die ik al lang niet meer serieus neem, Eurogamer geeft een 6, Gametrailers een 6.8, dat zegt voor mij genoeg), heb ik ook nooit gezegd, maar het is wel matigheid en zoals Strolie al eens wijselijk zei: ik heb geen tijd voor matigheid. Er is ook helemaal niets mis met inspiratie opdoen uit andere games, de hele industrie drijft erop, maar al wat ik lees is dat het een totaal inspiratie-loze rip-off is die qua kwaliteit z'n voorbeeld nergens kan bijhouden, laat staan inhalen. Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.quote:Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.
Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Infernoquote:Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.
FOK!users vinden DJ Hero ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno
ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!
Mijn sig gebruiken als argument is ook te matig natuurlijk.
Nee hoor, want ik vind Dante's Inferno geen middelmatigheid. Ik vind 'm tof. Ik vind DJ Hero overigens ook gaaf, maar te duur.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FOK!users vinden DJ Hero ook helemaal geweldig
En je eigen sig tegen je gebruiken is gewoon baas. Je lult jezelf klem.
DJ hero is gewoon vet!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FOK!users vinden DJ Hero ook helemaal geweldig
En je eigen sig tegen je gebruiken is gewoon baas. Je lult jezelf klem.
Die verschillende gamers hebben natuurlijk alleen maar een xboxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno
ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!
Mijn sig gebruiken als argument is ook te matig natuurlijk.
quote:
Er zijn discussies en zinloze discussies. Je mag raden waar deze onder valt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders zijn topics ook niet leuk trouwens...
Zeg, heb jij X gespeeld!
Ja! Gave game he!
Ja!
quote:
Dibs on rood!quote:
Pink and whitequote:
En de post van de maand gaat naar.... Poit!quote:
Hear hear!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
quote:Ghost Recon: Future Soldier breaks cover
Tuesday 9-Feb-2010 10:00 AM New Clancy entry out this year with public beta
Ubisoft has just announced Ghost Recon: Future Soldier, the new game in the Tom Clancy shooter series.
The new entry will be released this Christmas, says the publisher, along with a multiplayer public beta due to kick off in the summer for owners of Splinter Cell: Conviction.
Apparently Future Soldier will feature, "cutting-edge technology, prototype high-tech weaponry, and state-of-the-art single-player and multiplayer modes."
CVG first revealed news of the new Ghost Recon last year, before Ubisoft mentioned the game in a financial release!
Kan je dezelfde films wel goed afspelen als je ze via een media server als ps3mediaserver of tversity afspeelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik begreep dat je in dit topic ook vragen mocht stellen over de PS3?
Ik heb sinds kort een PS3 en ik speel regelmatig mp3's via een usb, maar als ik filmpjes (vaak XVid MPEG-4 Codec (AVI) bestanden) krijg ik wel beeld maar geen geluid. Heeft dit met instellingen te maken of is er meer aan de hand? Ik heb namelijk ook problemen met afspelen van filmpjes van internet en af en toe installeert de PS3 ook niet de hulp-bestanden van spellen in één keer goed. Ik heb de laatste update inmiddels gedaan.
Demo van BC2 is vermakelijk alleen grafisch wel teleurstellend. Hopelijk dat het in de uiteindelijke versie er beter uitziet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:01 schreef Cheiron het volgende:
*nog steeds bezig met Batman*
Mag nu de grote groene meneer een bezoekje gaan brengen.. spannend. De game bevalt mij uitstekend, maar een GOTY contender.. hmm.. Als ik kijk naar voorgaande jaren met parels als Mass Effect 1, Fallout3, Bioshock etc dan zou ik dit geen verdiende winnaar vinden.
Desondanks wel erg leuk om te spelen hoor. Ondertussen nog de demo van BF BC2 (die ik zeker aan ga schaffen). En ik wacht netjes tot donderdag op de demo van Heavy Rain (nou ja.. ik was zo dom om op de site brits nationaliteit aan te geven terwijl ik geen UK account heb en ik had geen zin meer om moeite te doen)
Niet eerder dan op de E3.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef -Menn0- het volgende:
Wil wat meer info over Metal Gear Rising
Ik heb toch geen tijd om naar de graphics te kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Demo van BC2 is vermakelijk alleen grafisch wel teleurstellend. Hopelijk dat het in de uiteindelijke versie er beter uitziet.
Jij zit naar buiten te kijken tijdens het gamen ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om naar de graphics te kijkenOverigens vond ik de beta er beter uit zien, maar dat komt voornamelijk omdat een sneeuwlevel per definitie een beetje saai zal zijn denk ik. En het speelt zo lekker weg
Als je (per ongeluk) ver weg van de actie respawned heb je de tijd om om je heen te kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om naar de graphics te kijkenOverigens vond ik de beta er beter uit zien, maar dat komt voornamelijk omdat een sneeuwlevel per definitie een beetje saai zal zijn denk ik. En het speelt zo lekker weg
Nee, ogen dicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij zit naar buiten te kijken tijdens het gamen ofzo?
Eindhoven?quote:
Bitch pleasequote:
quote:
quote:
Gaat primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je dezelfde films wel goed afspelen als je ze via een media server als ps3mediaserver of tversity afspeelt?
quote:New Assassin’s Creed set in Rome, will have assassination multiplay
Ubisoft has said that assassination multiplayer will be included in the new Assassin’s Creed game.
Ubisoft said in its Q3 investors call today that the game would see Ezio striking the Templars at their headquarters in Rome.
It would also include what Ubi called “innovative” multiplayer, where players can participate in an assassination mode against friends online.
Further information would not be revealed on the multiplayer, but Ubi said that the general rule for new releases is that each will contain cooperative multiplayer and as far as Assassin’s Creed was concerned, Ubi would not comment on whether it would be a yearly title, but that it will continue to support the franchise.
Last month, Ubisoft said a new AC game was on the way with mutliplayer.
After initial confusion, the firm confirmed to us the game does not tie into the recent DLC for Assassin’s Creed II.
Ubi then said ACII’s Ezio would return to the title as protagonist after it was revealed the title was a continuation of the second game’s plot.
Ubisoft boss Yves Guillemot also said today that Assassin’s Creed II has now sold more than 8 million units.
Dat is prima hoor, ik heb het gewoon gehad met de vergelijking. Meer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb enkel de demo's van beide games gespeeld maar had bij DI toch duidelijk een 'net niet' gevoel. Zeker als je daarna de GoW demo nog een keer speelt dan mag DI nog geeneens in de schaduw staan van GoW
Mwhahahaquote:
Ik had ufc 2010 gameplay verwachtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Speciaal voor jou Wes.
http://gamevideos.1up.com/video/id/27864
vgp.caquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:51 schreef Karasta het volgende:
Ik heb nog steeds Dragon age niet kunnen spelen omdat ze die nergens hier op Aruba verkopen, ben naar diverse winkels geweest die het voor mij zouden bestellen en nog steeds niks...
Kan iemand mij een goede site aanraden dat je met een credit card (niet paypal) kan betalen en die naar het buitenland stuurt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet: CiT vandaag btw ontvangen. Ga er morgen eens goed voor zitten.
Dit begint er meer op te lijken.quote:In an LA Times piece about Naughty Dog’s creative director Amy Hennig it’s noted that Sony has sold through 2.5 million copies of the PlayStation 3-exclusive GOTY scooper to date — a feat accomplished with about four months on the market.
Of beter gezegd:quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:07 schreef Dynd het volgende:
Ik bedacht me laatst, PS1+PS2=PS3?
[ afbeelding ]
Je ontkomt niet aan de vergelijking. Je kan die twee net zo goed vergelijken als dat je FIFA en PES kan vergelijken. Zoveel lijken de games op elkaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Dat is prima hoor, ik heb het gewoon gehad met de vergelijking. Meer niet
Volgens mij niet en voorlopig zit het er ook nog niet in. We hebben met veel pijn + moeite VidZone gekregen en met videoclips zijn de licenties makkelijker te regelen dan films.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, is de Video Store nou inmiddels ook voor ons toegankelijk?
Bummer. In de UK store is onlangs Public Enemies toegevoegd welke ik wel graag nogmaals wou zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij niet en voorlopig zit het er ook nog niet in. We hebben met veel pijn + moeite VidZone gekregen en met videoclips zijn de licenties makkelijker te regelen dan films.
Nee, Brein moet de "anti piratenfilmpjes" voor de hoofdfilm nog inplakken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, is de Video Store nou inmiddels ook voor ons toegankelijk?
quote:SEGA's revealed the various special edition bonuses planned for the European release of Yakuza 3 on 12th March.
Splash out on the Premium Edition and you'll take home four extra bits of downloadable content. Battle for Survival lets you take on all bosses as Kazuma; Haruka's Request has you exploring the world of Yakuza playing mini-games and entertaining Haruka; and there are All-Star tournaments for single characters and teams.
There's a 31-track music CD, and a Yakuza Who's Who guide that explains the characters of the game and how they relate to each other - it's more complicated than Karl Kennedy's affair with Sarah.
That's the Premium Edition.
Anyone who pre-orders the game will receive a Challenge Pack, which contains a Pool, Bowling, Darts and Golf mini-games. There are four extra costumes for each of the three main characters, too.
Yakuza 3 is the first game in the series to appear on PS3. But while Europe prepares for a third instalment, Japan prepares for fourth - Yakuza 4, which is also due out in March.
Head over to our Yakuza 3 Japanese import review for our thoughts on the game.
Alternatively, head to our just-published An Englishman in New Tokyo piece for an inside account of how Japanese games are falling by the wayside.
Kan je ook kijken op de 360, in 1080p!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bummer. In de UK store is onlangs Public Enemies toegevoegd welke ik wel graag nogmaals wou zien.
Ook gewoon via je EU account? How much? Stream en/of download?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan je ook kijken op de 360, in 1080p!
Kan gewoon, met NL subs edquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook gewoon via je EU account? Heb me tot vandaag er echt nooit in verdiept moet ik zeggen.
Ik weet genoeg.quote:
quote:Demon's Souls 2 Announcement Incoming
Dengeki is either playing games with our hearts or a big announcement concerning Demon's Souls is possibly coming our way very soon. In the latest Dengeki Games podcast, they hint at a big announcement of an unannounced sequel to a title that was released last year and it'll release this fall. The title is described as very hard and interesting -- exactly what Demon's Souls was.
Demon's Souls was one of the hardest games released last year and it even managed to win 'Game of the Year' by several outlets despite the high-level of difficulty. There is no mention of the developer or anything else about the game in the podcast, but with the slight game description, it does sound like Demon's Souls.
For now, this is still a rumor until an official announcement is made. If you managed to miss this amazing title last year, you should pick it up. Below, we have some screens for you to gaze at of the first title. Maybe they'll help convince you to buy the game or, for those of us who played it, will bring back sweet memories of the amazing adventure the game offered.
Nog niet, ben pas 1,5 uur onderweg. Of het moet al langs me voorbij zijn gegaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je Nolan North al gespot? En Jar Jar?
Haal je hem ook cybje? 360 toevallig, dan hebben we een 3 mans squadquote:
Yep. Weet alleen nog niet of het day one wordt. In ieder geval heb ik 'm wel volgende maand, desnoods vraag ik het als presentje voor m'n birthday.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haal je hem ook cybje? 360 toevallig, dan hebben we een 3 mans squad
Volgens SuperFruitig ziet de 360 demo er veel beter uit dan de ps3 demo
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:33 schreef Wessiej het volgende:
Eurogamer geeft Heavy Rain een 9, klaar
http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-review-
Moet ik nog aanschaffen, is die net zo goed als deel 1 (of liever beter ?)quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag iets van 6 uur zonder pauze BioShock 2 zitten spelenLekka lekka
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan deel 1. Deel 2 is alsnog erg gaaf maar het is allemaal wat drukker geworden en dat vind ik niet zo super.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet ik nog aanschaffen, is die net zo goed als deel 1 (of liever beter ?)
Ik krijg nu echt een Last Guardian deja vu.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook wel een game om in de gaten te houden:
Majin: The Fallen Realm
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er hangt alleen zo'n net-niet sfeertje aan vind ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook wel een game om in de gaten te houden:
Majin: The Fallen Realm
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zijn inderdaad strontvervelend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:54 schreef RedemptioN het volgende:
bfbc2 heeft helaasch weer het nadeel van de tanks die overpowered zijn....2 mensen in een tank, 1 engineer erachter die telkens de tank fixt en je bent onoverwinnelijk...
Nee, het valt me alleen op dat de stijl precies hetzelfde isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, de nieuwe Dante's Inferno?
quote:The latest issue of PlayStation: The Official Magazine (detailing Crysis 2) has a seemingly innocent feature called "Second to None" in its news section. Promising "the scoop on three hugely anticipated sequels slated for 2010," the magazine details Batman: Arkham Asylum 2, Star Wars: The Force Unleashed 2, and inFamous 2.
Wait, what? If you didn't notice, one of these three games hasn't been officially announced. The magazine speculates that inFamous 2 will "[pick] up a significant time after the first game, offering a reshaped metropolis." A Sony representative shot down the magazine's report though, stating, "we do not comment on rumor or speculation."
While Sony remains hush about an inFamous sequel, it seems reasonable to assume that it's only a matter of time before the game comes to fruition. However, the 2010 date pegged by the magazine is likely speculation: The sequel to Batman: Arkham Asylum, while announced, hasn't been dated for a release this year. Would both Rocksteady and Sucker Punch be able to turn over sequels to their summer blockbusters just one year after they release? And most importantly, would gamers even want that?
Vinyl recordsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Foto's van de Special Edition van Bioshock:
http://www.flickr.com/photos/47431433@N04/
http://www.flickr.com/photos/psm3uk/sets/72157623407380044/quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Foto's van de Special Edition van Bioshock:
http://www.flickr.com/photos/47431433@N04/
Ik zag hem ook staan. Instant buy!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:20 schreef Gamer_V het volgende:
Flower is in de aanbieding op het PSN, 3 euro. Sold
Die heb ik natuurlijkquote:
20 seconden overhouden? Yeah Right.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:45 schreef Beach het volgende:
FFffffuuuuuuuuuu met de GoW collection krijg je een trophy als je dat orakel redt en meer dan 10 seconden overhoudt.
ik had dus ruim 20 seconden en ik kreeg geen trophy.
Dat was vet makkelijk ja. (na 10 keer vallen...)quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 seconden overhouden? Yeah Right.
Er loopt toch een teller mee?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was vet makkelijk ja. (na 10 keer vallen...)
Maar echt, ik snap het niet. Of de cutscene telt dan ook mee
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er loopt toch een teller mee?
De voice-acting van die hoerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef Karasta het volgende:
Net de Heavy Rain demo gespeeld, jezus wat vet![]()
quote:So what can we tell you about these 2010 games? All we can say is that there will be a sequel to a PlayStation franchise that you might not expect.
quote:Anyone interested in a World Exclusive PlayStation 3 announcement? Try 8am UK time Monday 15 Feb on GamesRadar.com...
Kom maar doorquote:
Sly Racoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wiiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zou écht fantastisch nieuws zijn. Laat inFamous 2 nog maar lekker wachten.
Sly
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Karasta het volgende:
[..]
Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wii
Ik heb nog nooit een Syphon Filter game gespeeld, maar ze lijken me best wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef rakotto het volgende:
Syphon Filter... Daar hoop ik al heel erg lang op.
Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:53 schreef robbolo het volgende:
Fl0w gratis tot middernacht
Ben nog aan t checken of het alleen voor de US store geldt. Mijn internet is traag als stront
Edit: US store schijnt de enige te zijn.
Edit Edit: Schijnt region locked te zijn, maar dat lijkt me sterk toch? En mijn internet werkt niet mee :S
Edit Edit Edit: Krijg m niet aan de praat, nadat ie aan t het activeren is krijg ik de melding "Error while installing" of "A server error has occurred. (HTTP Status Code: 403). Iemand die m wel aan de praat krijgt?
Er zouden toch geen region locked games zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.
Zoiets zat ik ook al te denken. Enig idee hoe dat te fixen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.htmlquote:
Bij mij gaat de test telkens fout. Bij connection speed (up en down) staat er telkens failedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef rakotto het volgende:
Ik heb Flow gedownload.![]()
Moet je bij internet instellingen een proxy instellen: 67.159.178.199:8080
Verder gewoon alles instellen zoals je het altijd deed... Als je dat eenmaal gedaan hebt, dan ga je naar de US store en download je het spel en wacht je totdat het klaar is voordat je de instellingen weer terug zet naar normaal.
Kwam met een slakkengangetje binnen maar is uiteindelijk gelukt, dankjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.html
Als je de geavanceerde manier kiest om een netwerk in te stellen, komt de optie om een proxy te gebruiken naar voren.
Ik wacht wel op colonial marines. De AvP demo viel me tegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Eeeeeeeeindelijk AvP kunnen spelen. Was opzich wel leuk maar als Predator ben je flink over-powered en als Marine ben je de sjaak. Het was wel leuk maar hier ga ik de game niet voor halen. Dat zal toch echt voor de single-player zijn.
GOW III Trailerquote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef capital_P het volgende:
ben een week weggeweest. Heb ik wat gemist?
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
De screenshots waren idd al eerder te zienquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
http://video.ign.com/dor/(...)gow3_spc_021210.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.
quote:Videoreviews en previews, interviews en "User Generated Content" zullen te bekijken zijn, maar ook exclusieve demo's en downloads die nergens anders beschikbaar zijn.
Voor niets gaat de zon op, dit digitale tijdschrift kun je los downloaden voor £0.99. Je kunt ook een abonnement nemen voor £8.99, waarna je drie maanden lang zorgeloos elke donderdag de nieuwe uitgave kan downloaden.
Klinkt gewoon als een Europese versie van Qore, niets mis mee denk ik zo.quote:
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?quote:
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maandquote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom maar door
Ik begin toch echt te denken dat deze generatie inderdaad láng gaat duren
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
3, 2....., 1!quote:
Voor kwaliteitsbladen ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
denk het wel inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijk
En als het net zoiets als Qore gaat worden, dan krijg je dus ook Beta's / DLC / Demo's e.d.quote:
Ik vond vind Resident Evil 5 geniaalquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de eerste reviews van FF XIII zo lees wordt het this year's Resident Evil 5.
[ afbeelding ]
God of War 3quote:Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
Wat zijn de must have's PS3 only's?
Je vergeet de belangrijkstequote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War 3
Heavy Rain
inFamous
God of War 3
Killzone 2
Heavy Rain
LittleBigPlanet
God of War 3
Ratchet & Clank (alle drie)
Uncharted 1
Heavy Rain
Uncharted 2
Metal Gear Solid
Owh, en God of War 3 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
LBP kan zeker frustrerend zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ratchet and clank ben ik nu mee bezig! wat een toffe game!
LBP ben ik momenteel verrot aan het schelden, frustraties maar wel een goede game! sommige objecten lijken wel van ijs![]()
Uncharted 2 ga ik denk ik deze week ook maar ff oppikken.
MAG lijkt me ok wel interessant, maar wel met een fok! groep ofzo net als bij battlefield.
Dude, dat kan je niet menen...quote:
Zavvi.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zavvi.com![]()
Wat een site, niet goed voor me![]()
Hey Mafia 2.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat zeker een leuk spel wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.quote:
Ik vond de graphics prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:
Dragon Age eindelijk binnen
Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.quote:
Outdated is het wel wat ja, maar zo lelijk als sommige reviews deden geloven vond ik het zeker niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.
Begrijp me niet verkeerd ik vind de graphics niet lelijk of wat alleen beetje outdated.
Mijn topper van dit moment, al meer dan 110 (!) uur in gestoken en nog steeds is het briljant!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:
Dragon Age eindelijk binnen
Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Nee, Dragon Age is meer als een rpg met een party en dan in 3rd person. Het heeft wel de gesproken interactie met NPC's. Travel gebeurd niet in realtime, je gaat het speelveld uit en je kan dan op de map kiezen waar je naartoe wil. Persoonlijk vind ik Dragon Age echt stukken beter/leuker, met verschillende eindes en de interactie die je met je partymembers hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef RedemptioN het volgende:
is dragon age qua gameplay te vergelijken met oblivion?
Inderdaadquote:
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:
[ afbeelding ]
lekker veel variatiequote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War 3
Heavy Rain
inFamous
God of War 3
Killzone 2
Heavy Rain
LittleBigPlanet
God of War 3
Ratchet & Clank (alle drie)
Uncharted 1
Heavy Rain
Uncharted 2
Metal Gear Solid
Owh, en God of War 3 natuurlijk.
Bwehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke games mot ik nog kaufen btw
Bioshock 2.5
Fallout 3![]()
![]()
![]()
Batman AA![]()
.5
GOW trilogy![]()
FF XIII![]()
Just Cause 2.5
Assasans Creed 2.5
Dante's Inferno![]()
Bayonetta![]()
![]()
![]()
Tering ik lig zwaar achter
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwehehe
Doet me herinneren aan een post die ik in het DS topique toentertijd gemaakt had
Had ik een toffe screenshot van PSP Burnout gepakt, en die in paint heel kut nagetekend en dat was dan t screenshot van de DS. Die in het DS topique geplakt en 'let the trolling commence'
quote:
Just Cause 2 moet nog uitkomen. Dat maakt je keuze misschien wat makkelijkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke games mot ik nog kaufen btw
Bioshock 2
Fallout 3
Batman AA
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2
Assasans Creed 2
Dante's Inferno
Bayonetta
Tering ik lig zwaar achter
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De space gameplay in CiT is tegen verwachting in gaaf!
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Ratchet gaat dood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.
True, heb beide games en ben ook met beide nu bezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...quote:
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...
Nee, Ratchett zit dus vast in die quantum time lapse en is hulpeloos... en Clank heeft niet de juiste bios upgrade om hem te redden en daarmee stopt het spel, waarna de tekst: 'See you next time' verschijntquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?
Deze is dus veel baziger dan jouw spoilert:quote:
Ik bied een euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
owh, dan moet ik dat pak maar eens snel in me PS3 stoppen dan hehe. Wist ik helemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
Dat is zeker een leuke toevoegingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
End-all solution om films op je PS3 te kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef NobleBeast het volgende:
Vraagje!
ik gebruik mijn ipod als harde schijft en zet er dan films/series op. In die map zitten ook de .srt bestanden (zelfde bestandnaam als .avi bestand off course, voor de ondertiteling). Nu kan ik wanneer de Ipod met de usb kabel verbind gewoon die films op mijn tv kijken, alleen zonder ondertiteling. Weet iemand een snelle praktische oplossing om dit wel werkend te krijgen?
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef LostFormat het volgende:
Okay, kost me dus 150 euro om iets puur softwarematigs op te moeten lossen. Is er een goedkoper alternatief?
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.
Heb aan de telefoon al die stappen doorlopen en ik kom er niet in. Lijkt mij dat het de OS is maar ik ben een leek (geen rare geluiden oid). Het ging mis bij een vastloper tijdens het saven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?
Kewlquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Medal of Honor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: psfocusquote:Mickey Mouse, het symbool van Disney, krijgt een nieuwe game die de oude held volledig in zijn glorie moet herstellen. De game draait allemaal om kleuren, die Mickey mits wat mooi schilderwerk moet aanbrengen op de omgeving. Het spel belooft behoorlijk innovatief te zijn en Mouse weer op de kaart te zetten in videogameland. Eén klein detail: het spel komt enkel op de Nintendo Wii.
Maar is dat wel zo? Op DICE 2010 wist de Disney executive director Graham Hopper te vertellen dat Epic Mickey voor de Wii ontwikkelt werd, omdat diens motion controller perfect geschikt is voor het spel. Maar wat dan met Natal en Arc? Dat blijkt allemaal een kwestie van timing te zijn. Als de game later in ontwikkeling was gegaan, had men dit zeker overwogen.
Doch, geef niet alle hoop op, want Hopper eindigt met een positieve noot voor de Mickey Mouse fans met een PS3 of een Xbox 360. Hij laat namelijk weten dat het zeker niet uitgesloten is, dat de studio Epic Mickey later alsnog naar andere consoles zal brengen. Wij zien een PS3 avontuur met Mickey helemaal zitten, maar betwijfelen of hij daadwerkelijk zal komen. Only time can tell...
Quote:
“If we started it 6 months ago we would have potentially thought differently about it."
“We have a very large audience base that has Wiis in their home. That’s not to say that we won’t go to other platforms in the future.”
Black was tof.quote:OPM’s “Special Game” Is Black FPS
GoOnline Games recently mentioned that OPM’s Editor In Chief, Tim Clark, said they’d be talking about shooters in their next issue – Ghost Recon: Future Soldier, Vanquish and ”another very special game yet to be announced.”
Well, TheSixthAxis has spoken to Tim, and can reveal that the “special game” is this – the FPS under development by the guys behind Criterion’s Black. The title will be published by Codemasters and run on their EGO engine.
For everything on the new game, check out Issue 43 of the Official PlayStation Magazine (on sale 16 March).
Black was inderdaad erg leuk. Hopelijk word dit ook wat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Black was tof.Verstand op nul en raggen maar. De physics engine was in die tijd ongeëvenaard.
Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik dacht dat killzone 2 zo'n keiharde shooter was![]()
Oke het ziet er allemaal tof uit, maar die besturing.... ik heb het gevoel dat er een baksteen aan me loop hangt.... of het draaipunt zit heel raar ofzoiemand hier tips voor? instellingen ofzo?
En hij blijft ook steeds bij elke loading stukje hangen, ren je trap op hangt ie 5 seconden........ en weer verder. Hier begin ik me aan te irriteren en ik ben nie eens ver
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....
Ik doe zelf fps irl en dat gaat toch anders.
Ik kan die instellingen niet lekker krijgen.
Maar oke, zal wel aan mij liggen
Morgen nog keer proberen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....
Ik doe zelf fps irl en dat gaat toch anders.
Ik kan die instellingen niet lekker krijgen.
Maar oke, zal wel aan mij liggen
Morgen nog keer proberen.
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
............................................... jammer, net een PS3 erbij en blijkbaar zijn dus wel alle bezitters trieste fanboys... lijkt wel in een mac forum hier zitten en zeggen dat er iets van mac nie goed is... echt openstaan wordt er dus niet gedaan.
SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bentquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
Ik doe aan paintball en daar is het echt niet zo dat ze je marker (wapen) aan het einde van je loop het zwaarst is..quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |