abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 22:50:30 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77790396

Link | De officiële PS3 website met algemene info en specs
Link | Het laatste PS3 nieuws op Fok!Games
Link | Een overzicht van alle upcoming PS3 releases
Link | PSN topic met alle PSN tags van Fok!kers
Link | PS3 pricewatch topic met de laatste PS3 koopjes
Link | Topic voor vragen/info over het importeren van games en/of accessoires
Link | Topic voor vragen/info over HDTV's en surround sound sets

[PS3 #229] It only does everything!

(OP)

Dante's Inferno

Ja. Het lijkt op God of War.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 februari 2010 @ 22:54:59 #2
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_77790643
Ach, maakt niets uit! Zolang het maar een apart verhaal is en goed uitgewerkt is, dan vind ik het goed.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_77790946
Komt er een demo van Heavy Rain?
Feyenoord Rotterdam
pi_77791282
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef MB23 het volgende:
Yep:
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:

[..]

Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
pi_77791465
Oh, tof.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 8 februari 2010 @ 23:17:11 #6
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_77791627
Cool!
Een PS2 game in de OP... da's lang geleden....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_77792168
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef MB23 het volgende:
Donderdag ja.
pi_77792607
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin

tevens tvp
  Redactie Games maandag 8 februari 2010 @ 23:42:39 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77792670
Doe het zelf
.....Kennedy
pi_77792733
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Platina het volgende:
Heb Uncharted 2 hier al 2 weken ongeopend liggen. Word eens tijd dat ik er aan begin

tevens tvp
Tijd om deze beste man te stenigen.
pi_77792756
Kan zoooo niet wachten op
Just Cause 2 [#1] Where should I go now..
quote:

tevens tvp
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 06:33:18 #12
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77795994
Yeeey, BioShock 2 SE en Dante zijn verzonden
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_77796215
quote:

tevens tvp
Ik heb het nog niet gekocht
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77796349
Dante's inferno ziet er wmb iets té GoW uit..
De heavy rain demo gister gespeeld, echt super! Ook de MP demo van BFBC2 heeft me bij MW2 weggehaald! Echt een aanrader voor wie MW2 ook zat is!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:18:51 #15
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_77796522
Dat gezeik over DI en GoW

Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.

Bottomline: Een goeie game is een goeie game.

Gewoon kopen die hap. Begrepen?
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:26:06 #16
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77797571
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:

Het ziet er gewoon prachtig uit en als het lekker speelt dan is het een goeie game. BASTA!. Dit gek****r de hele tijd. Zoveel dingen zijn al eens gedaan. Als we op deze toer gaan zijn alle nieuwe games zo ongeveer "clones" van andere games. Zelden komt er iets origineels uit. Zelfs HR is bij wijze van een standaard point-and-click met betere graphics en QTE's. Alsof dat wel origineel is.

'greed, toch ziet het er uit als GOW3-rip-off
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77797820
quote:

Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_77798048
Heavy Rain demo heeft me ieder geval positief verrast al is het wel heel erg wennen in het begin
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:50:06 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798218
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat DI weinig tot niets nieuws weet te brengen, het onderscheidt zich niet van God of War. En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_77798235
quote:

Ik heb enkel de demo's van beide games gespeeld maar had bij DI toch duidelijk een 'net niet' gevoel. Zeker als je daarna de GoW demo nog een keer speelt dan mag DI nog geeneens in de schaduw staan van GoW
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77798260
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Tain het volgende:
Heavy Rain demo heeft me ieder geval positief verrast al is het wel heel erg wennen in het begin
Hij is alleen zo kort. Maar moet hem nog een keer doen
pi_77798262
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je hebt DI uitgespeeld inmiddels dat je het zo goed weet?
Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:55:03 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798338
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Is dat een vereiste om een mening te mogen vormen?
Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.

Voorbeeld: Rock Band is ook een slap aftreksel van Guitar Hero.
pi_77798421
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, want er zitten stukken in DI die zeker wat toevoegen aan het genre namelijk. Het hardnekkig afzeiken van sommige mensen is echt achterlijk. Als je zoiets doortrekt naar andere games speelt iedereen dus maar één game per genre, omdat de rest er op lijkt en minder is.

Voorbeeld: Rock Band is ook een slap aftreksel van Guitar Hero.
Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.

Je faalt hard hier, Roy.

Owh, en voor de grap:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dantes-inferno/61732
pi_77798580
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:05:14 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798620
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Uhhuh. Even afgezien van het feit dat de gameplay verbeterd is in de zin van nauwkeurigere timing, dat Rock Band een drumstel, bas en zang aan het concept toevoegde en een beter DLC-model bood, is het een 1-op-1-kopie van Guitar Hero door de bedenkers van Guitar Hero.

Je faalt hard hier, Roy.

Owh, en voor de grap:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dantes-inferno/61732
Ja blabla RockBand is beter blabla

Dante's Inferno heeft een sympatiekere hoofdpersoon die niet boos op iedereen heeft maar wanhopig op zoek is naar zijn vriendin. Hierdoor is het hele doel in de game al heel anders. Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'. Spijt speelt een grote rol in de game. Bovendien wordt het thema hel mooi in beeld gebracht, er is veel uitleg over de verschillende delen van de hel. De verschillende damned die je tegenkomt voegen wat inFamous gameplay toe met goed vs slecht gameplay waarbij je verschillende moves leert. De slechte kant focust zich op melee-aanvallen terwijl goed zich richt op je kruis aanvallen.

Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.

Maar goed, your loss
pi_77798684
Het idee dat het gebaseerd is op een episch verhaal maakt het nog geen goed spel. Maar ik heb het nog niet gespeeld, als ik eens de kans krijg zal ik het vast proberen. Op het eerste gezicht ziet het er uit als een kloon. Wat per definitie niet erg is, alleen worden de verwachtingen meteen zo hoog als mensen gaan denken dat als het op GoW gaat lijken , dus dat het ook beter moet zijn om te slagen. Man, als je al in de buurt komt van GoW ben je imho al goed bezig.

Niemand komt in de buurt van Diablo, al was Titan Quest een prima poging om zo maar een vergelijking te trekken.
pi_77798770
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat reviewsites over de game vinden interesseert me overigens vrij weinig, maar sinds wanneer is een 7.5 slecht? Zoals ik al zei, JA het lijkt op God of War maar Dante verdient meer dan simpelweg afgeschreven te worden op het feit dat het er op lijkt.

Maar goed, your loss
7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:14:34 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798851
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

7.5 is nog steeds een goed cijfer, maar aan de hand van de demo vond ik het minder lekker wegspelen dan de GoW collection en de GoW 3 demo.
God of War is ook beter, maar dat is nog geen reden om een prima game niet te spelen. Lost Odyssey was ook de moeite waard ondanks dat het een Final Fantasy rip off was
pi_77798856
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef Tain het volgende:

[..]

Mee eens.
pi_77798923
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja blabla RockBand is beter blabla

Dante's Inferno heeft een sympatiekere hoofdpersoon die niet boos op iedereen heeft maar wanhopig op zoek is naar zijn vriendin. Hierdoor is het hele doel in de game al heel anders. Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'. Spijt speelt een grote rol in de game. Bovendien wordt het thema hel mooi in beeld gebracht, er is veel uitleg over de verschillende delen van de hel. De verschillende damned die je tegenkomt voegen wat inFamous gameplay toe met goed vs slecht gameplay waarbij je verschillende moves leert. De slechte kant focust zich op melee-aanvallen terwijl goed zich richt op je kruis aanvallen.

Maar goed, your loss
quote:
Niet 'alles moet kapot' maar 'godverdomme, was ik maar niet zo stom geweest'.
En toch zie ik in elke trailer en screenshot een boze Dante die alles stuk loopt te maken. Dus zo heel erg verschillend is het niet. Dat goed/slecht is leuk en aardig, maar is in feite niet zo heel erg anders dan wat God of War doet met de verschillende wapens.
quote:
7,5 is ook niet slecht (hoewel het cijfer omhoog wordt gedreven door sites die ik al lang niet meer serieus neem, Eurogamer geeft een 6, Gametrailers een 6.8, dat zegt voor mij genoeg), heb ik ook nooit gezegd, maar het is wel matigheid en zoals Strolie al eens wijselijk zei: ik heb geen tijd voor matigheid. Er is ook helemaal niets mis met inspiratie opdoen uit andere games, de hele industrie drijft erop, maar al wat ik lees is dat het een totaal inspiratie-loze rip-off is die qua kwaliteit z'n voorbeeld nergens kan bijhouden, laat staan inhalen. Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.

Nee, geef mij dan maar GoW-kwaliteit. Maar goed, het is jouw geld. Geef het uit zoals jij wilt.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:19:36 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77798989
quote:
Een user op Neogaf zei zelfs dat hij nu meer plezier heeft met God Of War 1 & 2 dan Dante's Inferno, een game die 5 jaar na z'n inspiratie uitkomt.
Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

Mijn sig gebruiken als argument is ook te matig natuurlijk.
pi_77799019
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verschillende users op FOK! zeggen dat ze gewoon plezier hebben tijdens het spelen van Dante's Inferno

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

FOK!users vinden DJ Hero ook helemaal geweldig

En je eigen sig tegen je gebruiken is gewoon baas. Je lult jezelf klem.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:25:13 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799138
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik vind Dante's Inferno geen middelmatigheid. Ik vind 'm tof. Ik vind DJ Hero overigens ook gaaf, maar te duur.
pi_77799141
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

DJ hero is gewoon vet!
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

ZOMGWTFBBQHOEKANDAT!

Die verschillende gamers hebben natuurlijk alleen maar een xbox
pi_77799157
Twisten over smaak
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:29:19 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799267
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
Twisten over smaak

Anders zijn topics ook niet leuk trouwens...

Zeg, heb jij X gespeeld!
Ja! Gave game he!
Ja!
pi_77799296
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anders zijn topics ook niet leuk trouwens...

Zeg, heb jij X gespeeld!
Ja! Gave game he!
Ja!
Er zijn discussies en zinloze discussies. Je mag raden waar deze onder valt.
pi_77799350
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
Twisten over smaak

pi_77799545
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:31 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_77799567
Na het spelen van de Heavy Rain demo ben ik wel helemaal om. Ik vond Fahrenheit drie keer niets, waardoor ik ook mijn twijfels had bij Heavy Rain, maar het speelt allemaal wat lekkerder, meer gestroomlijnd zeg maar, en met het verhaal en de sfeer zat het voor mij ook helemaal goed.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:40:57 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77799599
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dibs on rood!
pi_77799665
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dibs on rood!
Pink and white Misschien een wissel tussendoor Roy??
pi_77799666
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En de post van de maand gaat naar.... Poit!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_77800973
GoW is de U2 onder de games. Zwaar overschat.

Oh ja tvp .
pi_77801442
Vorige week Assassins creed 2 binnen gekregen en gister de god of war collectie. Nu heb ik weer teveel te spelen en te weinig echte game tijd.
pi_77802744
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En hoeveel P&C-adventures ken jij waarbij timing essentieel is, de hoofdpersoon dood kan gaan zonder game over-scherm en een berg eindes voor je in petto heeft afhankelijk van welke keuzes je gemaakt hebt?
Hear hear!
quote:
Ghost Recon: Future Soldier breaks cover

Tuesday 9-Feb-2010 10:00 AM New Clancy entry out this year with public beta

Ubisoft has just announced Ghost Recon: Future Soldier, the new game in the Tom Clancy shooter series.

The new entry will be released this Christmas, says the publisher, along with a multiplayer public beta due to kick off in the summer for owners of Splinter Cell: Conviction.

Apparently Future Soldier will feature, "cutting-edge technology, prototype high-tech weaponry, and state-of-the-art single-player and multiplayer modes."

CVG first revealed news of the new Ghost Recon last year, before Ubisoft mentioned the game in a financial release!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:38:16 #48
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77805940
Ik begreep dat je in dit topic ook vragen mocht stellen over de PS3?

Ik heb sinds kort een PS3 en ik speel regelmatig mp3's via een usb, maar als ik filmpjes (vaak XVid MPEG-4 Codec (AVI) bestanden) krijg ik wel beeld maar geen geluid. Heeft dit met instellingen te maken of is er meer aan de hand? Ik heb namelijk ook problemen met afspelen van filmpjes van internet en af en toe installeert de PS3 ook niet de hulp-bestanden van spellen in één keer goed. Ik heb de laatste update inmiddels gedaan.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_77809071
*nog steeds bezig met Batman*

Mag nu de grote groene meneer een bezoekje gaan brengen.. spannend. De game bevalt mij uitstekend, maar een GOTY contender.. hmm.. Als ik kijk naar voorgaande jaren met parels als Mass Effect 1, Fallout3, Bioshock etc dan zou ik dit geen verdiende winnaar vinden.

Desondanks wel erg leuk om te spelen hoor. Ondertussen nog de demo van BF BC2 (die ik zeker aan ga schaffen). En ik wacht netjes tot donderdag op de demo van Heavy Rain (nou ja.. ik was zo dom om op de site brits nationaliteit aan te geven terwijl ik geen UK account heb en ik had geen zin meer om moeite te doen )
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_77809253
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik begreep dat je in dit topic ook vragen mocht stellen over de PS3?

Ik heb sinds kort een PS3 en ik speel regelmatig mp3's via een usb, maar als ik filmpjes (vaak XVid MPEG-4 Codec (AVI) bestanden) krijg ik wel beeld maar geen geluid. Heeft dit met instellingen te maken of is er meer aan de hand? Ik heb namelijk ook problemen met afspelen van filmpjes van internet en af en toe installeert de PS3 ook niet de hulp-bestanden van spellen in één keer goed. Ik heb de laatste update inmiddels gedaan.
Kan je dezelfde films wel goed afspelen als je ze via een media server als ps3mediaserver of tversity afspeelt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')