quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hij heeft geen smaak
En wellicht ook iets te moeilijk voor hem net als DS
quote:
Werkte hier toch echt wel, heb de normale, en de ultimate allebei met 1 save kunnen spelen, downloadversie maakte wel een andere save aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Griebus het volgende:
gvd... haal ik Burnout Paradise Ultimate box, kan ik mijn oude save niet gebruiken en staat er eigenlijk bizar weinig extra's op.. minder dan ik verwacht had iig.
Eejquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hij heeft geen smaak
En wellicht ook iets te moeilijk voor hem net als DS
Vreemd, ik start de utimate box en dan laad ie automatisch een nieuwe save. De oude save staat ook nog gewoon op mijn ps3 maar die kan ik niet zien als ik load game doequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkte hier toch echt wel, heb de normale, en de ultimate allebei met 1 save kunnen spelen, downloadversie maakte wel een andere save aan.
Ik heb nu ook een code. Zometeen maar eens proberenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Beach het volgende:
Heavy Rain demo is tof!
Enige minpuntje is de camera met lopen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een code. Zometeen maar eens proberen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
wel juiste taal enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
COOL HOME SHIRTS![]()
De door u ingegeven code is reeds gebruikt of incorrect![]()
Ik krijg hem net door van de site![]()
Thnx, ben m nu aan t downloadenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:56 schreef Misan het volgende:
[..]
Niet dat je een Nederlandse code via je US-account opent ofzo
Nog niet... heb het nu 1x geprobeerd en zat na 10 minuten nog niet in een game dus ik had er geen zin meer inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wie hier heeft die kut demo van AvP al kunnen spelen? Je kunt GVD helemaal niet in een game komenZijn er geen public games ofzo?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
MLB 10: The Show Joe Mauer Gameplay HD
omg, dit zijn wel ongelofelijke graphics zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |