Beetje vaag maar een afgekapte SOB is altijd vermakelijk.quote:
Ik denk dat reviews de lading van Heavy Rain niet kunnen dekken.. You gotta love it or hate it. Ik verwacht daarbij ook niet deze deze game hoge scores zal krijgen. Misschien wel terecht omdat het nou niet echt een mainstream 'onthoofd zoveel mogelijk zombies met je nageslschaar' game wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef RedemptioN het volgende:
ik wacht eerst een aantal reviews af voor heavy rain..
Er zit natuurlijk wel wat verschil in de gameplay, het is al een aantal jaartjes geleden dan Farenheit uit is gekomen dus deze zal zeker hedendaagser zijn. Maar als je het verhaal en de sfeer kunt waarderen denk ik dat je juist goed zit met HR.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:54 schreef seventhseagulll het volgende:
Heavy Rain lijkt me niets eigenlijk. Laatst Fahrenheit uit de virtuele budgetbakken van steam opgevist, en hoewel ik de sfeer en het verhaal heel goed kon waarderen, voelde het type gameplay te kunstmatig en te onhandig aan. Maar ook dat ik in een scene drie keer 'dood' ging omdat ik net wat te traag was met alles maakte dat het voor mij een beetje tegenviel.
Als ik kijk naar die eerste minuten gameplay dan zie ik een hele mooie versie van Fahrenheit. Op zich is daar niets mis mee, ik denk dat graphics hier zeker enorm belangrijk zijn voor de game, maar het is niet mijn ding.
D I is voor mensen die niet op GoW 3 kunnen wachten of alleen een xbox hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
games.fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
voor die tijd was het ook niet geweldigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Maar beter dan nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor die tijd was het ook niet geweldig
Alles wat handig was hebben ze weggeflikkerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Besteld! Maar wel de gewone versie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
Elke maandagquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
Handig als je al bij volgende week wilt kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |