Beetje vaag maar een afgekapte SOB is altijd vermakelijk.quote:
Ik denk dat reviews de lading van Heavy Rain niet kunnen dekken.. You gotta love it or hate it. Ik verwacht daarbij ook niet deze deze game hoge scores zal krijgen. Misschien wel terecht omdat het nou niet echt een mainstream 'onthoofd zoveel mogelijk zombies met je nageslschaar' game wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef RedemptioN het volgende:
ik wacht eerst een aantal reviews af voor heavy rain..
Er zit natuurlijk wel wat verschil in de gameplay, het is al een aantal jaartjes geleden dan Farenheit uit is gekomen dus deze zal zeker hedendaagser zijn. Maar als je het verhaal en de sfeer kunt waarderen denk ik dat je juist goed zit met HR.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:54 schreef seventhseagulll het volgende:
Heavy Rain lijkt me niets eigenlijk. Laatst Fahrenheit uit de virtuele budgetbakken van steam opgevist, en hoewel ik de sfeer en het verhaal heel goed kon waarderen, voelde het type gameplay te kunstmatig en te onhandig aan. Maar ook dat ik in een scene drie keer 'dood' ging omdat ik net wat te traag was met alles maakte dat het voor mij een beetje tegenviel.
Als ik kijk naar die eerste minuten gameplay dan zie ik een hele mooie versie van Fahrenheit. Op zich is daar niets mis mee, ik denk dat graphics hier zeker enorm belangrijk zijn voor de game, maar het is niet mijn ding.
D I is voor mensen die niet op GoW 3 kunnen wachten of alleen een xbox hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
games.fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
voor die tijd was het ook niet geweldigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Maar beter dan nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor die tijd was het ook niet geweldig
Alles wat handig was hebben ze weggeflikkerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Besteld! Maar wel de gewone versie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
Elke maandagquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
Handig als je al bij volgende week wilt kijkenquote:
hmmm challenge : Kill entire enemy teamquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Karasta het volgende:
Ik popel om met MAG 256 mensen af te knallen muahahaha
Het viel me bij de beta heel erg mee eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Mindstate het volgende:
Ik vrees dat je iets te afhankelijk bent van het feit of je teammaten tactisch meespelen, en dat betwijfel ik nogal want dat zie ik zelden online in een game buiten clanverband
Ik denk dat de gemiddelde gamer in zo'n beta er iets serieuzer mee bezig is, het zijn toch vaker de 'echte' gamers die zich inschrijven voor zo'n beta.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Het viel me bij de beta heel erg mee eigenlijk
ik heb laatst de demo op mn ps3 gespeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Besteld! Maar wel de gewone versie.
Wat mij betreft veel te laat. Met zo veel nieuwe release zit ik er niet op te wachten GTA4 te herspelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City ook naar de PS3?
http://www.simplygames.co(...)y-City--PS3-#prodimg
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb GTAIV niet eensquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
houde zoquote:
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje GTA afzeikenWas gewoon een toffe game, en die episodes maken er gewoon een nog toffere ervaring van
vice city was nog leuk , maar daarna geen leuke gta meer gezien .quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje GTA afzeikenWas gewoon een toffe game, en die episodes maken er gewoon een nog toffere ervaring van
Mis geen afleveringquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer fanatieke kijkers hier van Bonus Round?
Dat was het mooie van de open beta: er was geen inschrijving nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gamer in zo'n beta er iets serieuzer mee bezig is, het zijn toch vaker de 'echte' gamers die zich inschrijven voor zo'n beta.
Niet helemaal mee eens. GTAIV was toch echt wel een hele goede game. Vice City had gewoon een ontzettende goede sfeer. Dat is het enige wat ik mis in latere games.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vice city was nog leuk , maar daarna geen leuke gta meer gezien .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |