Je vergeet de belangrijkstequote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War 3
Heavy Rain
inFamous
God of War 3
Killzone 2
Heavy Rain
LittleBigPlanet
God of War 3
Ratchet & Clank (alle drie)
Uncharted 1
Heavy Rain
Uncharted 2
Metal Gear Solid
Owh, en God of War 3 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
LBP kan zeker frustrerend zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ratchet and clank ben ik nu mee bezig! wat een toffe game!
LBP ben ik momenteel verrot aan het schelden, frustraties maar wel een goede game! sommige objecten lijken wel van ijs![]()
Uncharted 2 ga ik denk ik deze week ook maar ff oppikken.
MAG lijkt me ok wel interessant, maar wel met een fok! groep ofzo net als bij battlefield.
Dude, dat kan je niet menen...quote:
Zavvi.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zavvi.com![]()
Wat een site, niet goed voor me![]()
Hey Mafia 2.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat zeker een leuk spel wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.quote:
Ik vond de graphics prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:
Dragon Age eindelijk binnen
Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.quote:
Outdated is het wel wat ja, maar zo lelijk als sommige reviews deden geloven vond ik het zeker niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.
Begrijp me niet verkeerd ik vind de graphics niet lelijk of wat alleen beetje outdated.
Mijn topper van dit moment, al meer dan 110 (!) uur in gestoken en nog steeds is het briljant!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:
Dragon Age eindelijk binnen
Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Nee, Dragon Age is meer als een rpg met een party en dan in 3rd person. Het heeft wel de gesproken interactie met NPC's. Travel gebeurd niet in realtime, je gaat het speelveld uit en je kan dan op de map kiezen waar je naartoe wil. Persoonlijk vind ik Dragon Age echt stukken beter/leuker, met verschillende eindes en de interactie die je met je partymembers hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef RedemptioN het volgende:
is dragon age qua gameplay te vergelijken met oblivion?
Inderdaadquote:
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:
[ afbeelding ]
lekker veel variatiequote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War 3
Heavy Rain
inFamous
God of War 3
Killzone 2
Heavy Rain
LittleBigPlanet
God of War 3
Ratchet & Clank (alle drie)
Uncharted 1
Heavy Rain
Uncharted 2
Metal Gear Solid
Owh, en God of War 3 natuurlijk.
Bwehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, hier een screen van de PS3 versie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke games mot ik nog kaufen btw
Bioshock 2.5
Fallout 3![]()
![]()
![]()
Batman AA![]()
.5
GOW trilogy![]()
FF XIII![]()
Just Cause 2.5
Assasans Creed 2.5
Dante's Inferno![]()
Bayonetta![]()
![]()
![]()
Tering ik lig zwaar achter
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwehehe
Doet me herinneren aan een post die ik in het DS topique toentertijd gemaakt had
Had ik een toffe screenshot van PSP Burnout gepakt, en die in paint heel kut nagetekend en dat was dan t screenshot van de DS. Die in het DS topique geplakt en 'let the trolling commence'
quote:
Just Cause 2 moet nog uitkomen. Dat maakt je keuze misschien wat makkelijkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke games mot ik nog kaufen btw
Bioshock 2
Fallout 3
Batman AA
GOW trilogy
FF XIII
Just Cause 2
Assasans Creed 2
Dante's Inferno
Bayonetta
Tering ik lig zwaar achter
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De space gameplay in CiT is tegen verwachting in gaaf!
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Ratchet gaat dood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.
True, heb beide games en ben ook met beide nu bezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...quote:
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...
Nee, Ratchett zit dus vast in die quantum time lapse en is hulpeloos... en Clank heeft niet de juiste bios upgrade om hem te redden en daarmee stopt het spel, waarna de tekst: 'See you next time' verschijntquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?
Deze is dus veel baziger dan jouw spoilert:quote:
Ik bied een euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
owh, dan moet ik dat pak maar eens snel in me PS3 stoppen dan hehe. Wist ik helemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
Dat is zeker een leuke toevoegingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
End-all solution om films op je PS3 te kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef NobleBeast het volgende:
Vraagje!
ik gebruik mijn ipod als harde schijft en zet er dan films/series op. In die map zitten ook de .srt bestanden (zelfde bestandnaam als .avi bestand off course, voor de ondertiteling). Nu kan ik wanneer de Ipod met de usb kabel verbind gewoon die films op mijn tv kijken, alleen zonder ondertiteling. Weet iemand een snelle praktische oplossing om dit wel werkend te krijgen?
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef LostFormat het volgende:
Okay, kost me dus 150 euro om iets puur softwarematigs op te moeten lossen. Is er een goedkoper alternatief?
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.
Heb aan de telefoon al die stappen doorlopen en ik kom er niet in. Lijkt mij dat het de OS is maar ik ben een leek (geen rare geluiden oid). Het ging mis bij een vastloper tijdens het saven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?
Kewlquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Medal of Honor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: psfocusquote:Mickey Mouse, het symbool van Disney, krijgt een nieuwe game die de oude held volledig in zijn glorie moet herstellen. De game draait allemaal om kleuren, die Mickey mits wat mooi schilderwerk moet aanbrengen op de omgeving. Het spel belooft behoorlijk innovatief te zijn en Mouse weer op de kaart te zetten in videogameland. Eén klein detail: het spel komt enkel op de Nintendo Wii.
Maar is dat wel zo? Op DICE 2010 wist de Disney executive director Graham Hopper te vertellen dat Epic Mickey voor de Wii ontwikkelt werd, omdat diens motion controller perfect geschikt is voor het spel. Maar wat dan met Natal en Arc? Dat blijkt allemaal een kwestie van timing te zijn. Als de game later in ontwikkeling was gegaan, had men dit zeker overwogen.
Doch, geef niet alle hoop op, want Hopper eindigt met een positieve noot voor de Mickey Mouse fans met een PS3 of een Xbox 360. Hij laat namelijk weten dat het zeker niet uitgesloten is, dat de studio Epic Mickey later alsnog naar andere consoles zal brengen. Wij zien een PS3 avontuur met Mickey helemaal zitten, maar betwijfelen of hij daadwerkelijk zal komen. Only time can tell...
Quote:
“If we started it 6 months ago we would have potentially thought differently about it."
“We have a very large audience base that has Wiis in their home. That’s not to say that we won’t go to other platforms in the future.”
Black was tof.quote:OPM’s “Special Game” Is Black FPS
GoOnline Games recently mentioned that OPM’s Editor In Chief, Tim Clark, said they’d be talking about shooters in their next issue – Ghost Recon: Future Soldier, Vanquish and ”another very special game yet to be announced.”
Well, TheSixthAxis has spoken to Tim, and can reveal that the “special game” is this – the FPS under development by the guys behind Criterion’s Black. The title will be published by Codemasters and run on their EGO engine.
For everything on the new game, check out Issue 43 of the Official PlayStation Magazine (on sale 16 March).
Black was inderdaad erg leuk. Hopelijk word dit ook wat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Black was tof.Verstand op nul en raggen maar. De physics engine was in die tijd ongeëvenaard.
Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik dacht dat killzone 2 zo'n keiharde shooter was![]()
Oke het ziet er allemaal tof uit, maar die besturing.... ik heb het gevoel dat er een baksteen aan me loop hangt.... of het draaipunt zit heel raar ofzoiemand hier tips voor? instellingen ofzo?
En hij blijft ook steeds bij elke loading stukje hangen, ren je trap op hangt ie 5 seconden........ en weer verder. Hier begin ik me aan te irriteren en ik ben nie eens ver
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoiets noemen we realisme. Je bent te veel verwend door de featherweight shooters als Borderlands, Call of Duty en zulks.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....
Ik doe zelf fps irl en dat gaat toch anders.
Ik kan die instellingen niet lekker krijgen.
Maar oke, zal wel aan mij liggen
Morgen nog keer proberen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee niet echt realistisch..... het voelt juis alles behalve realistisch.....
Ik doe zelf fps irl en dat gaat toch anders.
Ik kan die instellingen niet lekker krijgen.
Maar oke, zal wel aan mij liggen
Morgen nog keer proberen.
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
............................................... jammer, net een PS3 erbij en blijkbaar zijn dus wel alle bezitters trieste fanboys... lijkt wel in een mac forum hier zitten en zeggen dat er iets van mac nie goed is... echt openstaan wordt er dus niet gedaan.
SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bentquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
Ik doe aan paintball en daar is het echt niet zo dat ze je marker (wapen) aan het einde van je loop het zwaarst is..quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
U snapt het niet of wa? Je zegt dat je in het echte leven een FPS doet, aha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |