Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De space gameplay in CiT is tegen verwachting in gaaf!
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Ratchet gaat dood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik laat me verrassen.
True, heb beide games en ben ook met beide nu bezigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint aan het voltooien van alle missies op al die kleine planeten. Sommige zijn echt gaaf en on par met Mario Galaxy.
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...quote:
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gelukkig kan je weer terug in de tijd om hem toch weer te redden. Wel jammer dat Clank hierdoor in een quantum time lap komt waardoor je die wel voorgoed kwijt bent...
Nee, Ratchett zit dus vast in die quantum time lapse en is hulpeloos... en Clank heeft niet de juiste bios upgrade om hem te redden en daarmee stopt het spel, waarna de tekst: 'See you next time' verschijntquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar dan kan Ratchet toch weer terug in de tijd om dat weer te voorkomen dattie zelf doodgaat en zodoende alle2 de mensen te redden en whu wat?
Deze is dus veel baziger dan jouw spoilert:quote:
Ik bied een euroquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
owh, dan moet ik dat pak maar eens snel in me PS3 stoppen dan hehe. Wist ik helemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef PP. het volgende:
Iemand interesse in een code voor de God of War 3 E3 demo? Er zit er eentje bij mn God of War 1/2 pack, maar ik heb de demo al.
Dat is zeker een leuke toevoegingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
End-all solution om films op je PS3 te kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef NobleBeast het volgende:
Vraagje!
ik gebruik mijn ipod als harde schijft en zet er dan films/series op. In die map zitten ook de .srt bestanden (zelfde bestandnaam als .avi bestand off course, voor de ondertiteling). Nu kan ik wanneer de Ipod met de usb kabel verbind gewoon die films op mijn tv kijken, alleen zonder ondertiteling. Weet iemand een snelle praktische oplossing om dit wel werkend te krijgen?
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef LostFormat het volgende:
Okay, kost me dus 150 euro om iets puur softwarematigs op te moeten lossen. Is er een goedkoper alternatief?
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan? Kun je niet de PS3 terugzetten naar fabrieksinstellingen ofzo?
Ook niet als je de aanknop 5 seconden ingedrukt houdt tot je 2 biepjes hoort? Is het OS gecrasht of je HDD?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dikke crash gehad waarna ik niet meer in die safe mode kom. Ik vind 150 euro te gortig voor een format en een verse install.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |