God of War 3quote:Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
Wat zijn de must have's PS3 only's?
Je vergeet de belangrijkstequote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War 3
Heavy Rain
inFamous
God of War 3
Killzone 2
Heavy Rain
LittleBigPlanet
God of War 3
Ratchet & Clank (alle drie)
Uncharted 1
Heavy Rain
Uncharted 2
Metal Gear Solid
Owh, en God of War 3 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
LBP kan zeker frustrerend zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ratchet and clank ben ik nu mee bezig! wat een toffe game!
LBP ben ik momenteel verrot aan het schelden, frustraties maar wel een goede game! sommige objecten lijken wel van ijs![]()
Uncharted 2 ga ik denk ik deze week ook maar ff oppikken.
MAG lijkt me ok wel interessant, maar wel met een fok! groep ofzo net als bij battlefield.
Dude, dat kan je niet menen...quote:
Zavvi.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zavvi.com![]()
Wat een site, niet goed voor me![]()
Hey Mafia 2.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat zeker een leuk spel wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
L.A. Noire
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.quote:
Ik vond de graphics prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Karasta het volgende:
Dragon Age eindelijk binnen
Super toffe game!!!!!1 De graphics zijn alleen beetje minder, maar het game zelf maakt alles goed
Ik speel het zelf na Bayonetta uitgespeeld te hebben, het spel doet me soms denken aan een updated Oblivion.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |