Kom maar doorquote:
Sly Racoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wiiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zou écht fantastisch nieuws zijn. Laat inFamous 2 nog maar lekker wachten.
Sly
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Karasta het volgende:
[..]
Als ik zulke games wil spelen koop ik wel een Wii
Ik heb nog nooit een Syphon Filter game gespeeld, maar ze lijken me best wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef rakotto het volgende:
Syphon Filter... Daar hoop ik al heel erg lang op.
Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:53 schreef robbolo het volgende:
Fl0w gratis tot middernacht
Ben nog aan t checken of het alleen voor de US store geldt. Mijn internet is traag als stront
Edit: US store schijnt de enige te zijn.
Edit Edit: Schijnt region locked te zijn, maar dat lijkt me sterk toch? En mijn internet werkt niet mee :S
Edit Edit Edit: Krijg m niet aan de praat, nadat ie aan t het activeren is krijg ik de melding "Error while installing" of "A server error has occurred. (HTTP Status Code: 403). Iemand die m wel aan de praat krijgt?
Er zouden toch geen region locked games zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, terwijl ik wel eens eerder via mijn US account games heb aangeschaft.
Zoiets zat ik ook al te denken. Enig idee hoe dat te fixen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb op het Tweakers forum gelezen dat het wel lukt is als je een USA proxy gebruikt (67.159.178.199:8080) en dan inlogt met je USA account.
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.htmlquote:
Bij mij gaat de test telkens fout. Bij connection speed (up en down) staat er telkens failedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef rakotto het volgende:
Ik heb Flow gedownload.![]()
Moet je bij internet instellingen een proxy instellen: 67.159.178.199:8080
Verder gewoon alles instellen zoals je het altijd deed... Als je dat eenmaal gedaan hebt, dan ga je naar de US store en download je het spel en wacht je totdat het klaar is voordat je de instellingen weer terug zet naar normaal.
Kwam met een slakkengangetje binnen maar is uiteindelijk gelukt, dankjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.html
Als je de geavanceerde manier kiest om een netwerk in te stellen, komt de optie om een proxy te gebruiken naar voren.
Ik wacht wel op colonial marines. De AvP demo viel me tegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Eeeeeeeeindelijk AvP kunnen spelen. Was opzich wel leuk maar als Predator ben je flink over-powered en als Marine ben je de sjaak. Het was wel leuk maar hier ga ik de game niet voor halen. Dat zal toch echt voor de single-player zijn.
GOW III Trailerquote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef capital_P het volgende:
ben een week weggeweest. Heb ik wat gemist?
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
De screenshots waren idd al eerder te zienquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
http://video.ign.com/dor/(...)gow3_spc_021210.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.
quote:Videoreviews en previews, interviews en "User Generated Content" zullen te bekijken zijn, maar ook exclusieve demo's en downloads die nergens anders beschikbaar zijn.
Voor niets gaat de zon op, dit digitale tijdschrift kun je los downloaden voor £0.99. Je kunt ook een abonnement nemen voor £8.99, waarna je drie maanden lang zorgeloos elke donderdag de nieuwe uitgave kan downloaden.
Klinkt gewoon als een Europese versie van Qore, niets mis mee denk ik zo.quote:
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?quote:
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maandquote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom maar door
Ik begin toch echt te denken dat deze generatie inderdaad láng gaat duren
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
3, 2....., 1!quote:
Voor kwaliteitsbladen ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
denk het wel inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijk
En als het net zoiets als Qore gaat worden, dan krijg je dus ook Beta's / DLC / Demo's e.d.quote:
Ik vond vind Resident Evil 5 geniaalquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de eerste reviews van FF XIII zo lees wordt het this year's Resident Evil 5.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |