Kwam met een slakkengangetje binnen maar is uiteindelijk gelukt, dankjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://manuals.playstatio(...)/connectadvance.html
Als je de geavanceerde manier kiest om een netwerk in te stellen, komt de optie om een proxy te gebruiken naar voren.
Ik wacht wel op colonial marines. De AvP demo viel me tegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Eeeeeeeeindelijk AvP kunnen spelen. Was opzich wel leuk maar als Predator ben je flink over-powered en als Marine ben je de sjaak. Het was wel leuk maar hier ga ik de game niet voor halen. Dat zal toch echt voor de single-player zijn.
GOW III Trailerquote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef capital_P het volgende:
ben een week weggeweest. Heb ik wat gemist?
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
De screenshots waren idd al eerder te zienquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
niets gemist dus, heel bijzonder is die trailer ook niet
http://video.ign.com/dor/(...)gow3_spc_021210.htmlquote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Hij is kort en zoveel zie je nu ook weer niet.
quote:Videoreviews en previews, interviews en "User Generated Content" zullen te bekijken zijn, maar ook exclusieve demo's en downloads die nergens anders beschikbaar zijn.
Voor niets gaat de zon op, dit digitale tijdschrift kun je los downloaden voor £0.99. Je kunt ook een abonnement nemen voor £8.99, waarna je drie maanden lang zorgeloos elke donderdag de nieuwe uitgave kan downloaden.
Klinkt gewoon als een Europese versie van Qore, niets mis mee denk ik zo.quote:
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?quote:
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maandquote:Op maandag 15 februari 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat kost een beetje fatsoenlijk gamesblad per stuk tegenwoordig?
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom maar door
Ik begin toch echt te denken dat deze generatie inderdaad láng gaat duren
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
inFamous 2?
Resistance 3?
Syphon Filter?
Lair 2?
3, 2....., 1!quote:
Voor kwaliteitsbladen ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef Misan het volgende:
[..]
PU kost een eurootje of drie per maand, voor een fatsoenlijk gamesblad ben je al gauw rond een tientje kwijt per maand
denk het wel inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus de prijs is wel ontzettend schappelijk
En als het net zoiets als Qore gaat worden, dan krijg je dus ook Beta's / DLC / Demo's e.d.quote:
Ik vond vind Resident Evil 5 geniaalquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de eerste reviews van FF XIII zo lees wordt het this year's Resident Evil 5.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |