quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.quote:
Gentlemen, we hebben er een!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Idd, walgelijk was datquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
Goed hea?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
En anders kan je er altijd met mij nog over pratenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Goed hea?![]()
En nee ga ik verder niet vertellen, ten eerste een ongelooflijke anti climax en ten tweede gaat het verder niemand wat aan^^
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homoquote:
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdequote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homo
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdeHomo.
PM me je gegevens maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ontopic!quote:
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fellaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal niet
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ben zielig deze dagenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fella
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'voquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.
dus wanneer een geile chick aan het masturberen is, valt het jou nog op dat er een man bezig is? homo.
Zo ben ikquote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'vo
OT: misschien
Omgquote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar pluis konijn, deel het eens, heb jij hem gedumpt of hij jou. Dat is natuurlijk wel belangrijke informatie. We moeten hier het kwetsbare meisjes gehalte kunnen bepalen.
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Omg..
Het werkte gewoon nieten er is niet gedumpt
.
Het is gewoon besloten, we zijn redelijk vredig uit elkaar gegaan.
Yurrhurrdurr,quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
Dacht dat 10 jaar verschil de ideale relatie wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Yurrhurrdurr,
en nee. Afstand is vooral het probleem. Maar ik ga verder hier niet meer op in,
ik wil niet voor hem praten en het is nu wel duidelijk lijkt me.
Het ging gewoon niet werken end of story,
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Afstand is vooral het probleem.
Kan idd primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Moja het volgende:
[..]
en daar kwam je nu ineens achter
Waarom heb ik zo het idee dat het daar helemaal niet om gaat.
En trouwplannen toch ook.....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
Het was er ook nooit gekomenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is weer weg.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw
Doe maar niet, er houden niet zoveel mensen van mij, dan krijg je weer zoveel gezeikquote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Jaweleigenlijk moet ik er een topic over openen maar heb mn portie topics al gehad
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$quote:Op maandag 22 februari 2010 00:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Doe maar niet, er houden niet zoveel mensen van mij, dan krijg je weer zoveel gezeik
I love you my sweetheartquote:Op maandag 22 februari 2010 00:24 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$
mi stima whut?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:24 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$
Ohquote:Op maandag 22 februari 2010 00:33 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou van je mijn schatje stond er
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nee niet verliefd wel zeer aangetrokken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
quote:
Vrouwen noemen dat toch altijd verliefd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Neeeee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef M2theC het volgende:
[..]
Vrouwen noemen dat toch altijd verliefd...
Ow...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Neeeee!er is een verschil tussen je eigen aangetrokken voelen en vlinders in den buik.
Hihi, oké. Het was niet onaardig bedoeld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Op m'n hamster.
Omdat ie te FAKKING cute is.
En zo vaak ben ik niet verliefd.
I knowquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hihi, oké. Het was niet onaardig bedoeld.
Lekkerding ik ben nog steeds op jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
I know, mijn reply ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Lal, ik quote mezelfquote:Op zondag 21 februari 2010 16:19 schreef Pweer het volgende:
Verliefd op een meisje met een vriend.![]()
Zij vond mij ook superleuk, maar uiteindelijk heeft ze toch hem gekzoen.
Dat kwam omdat ze het al zo lang met hem had.
Echt kut.
Enige kans dat ik jou gezien heb op Hardbass laatst?quote:
Op Hardbass komen kampers en sjonnies dus lijkt me niet dat ze dat was neequote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Enige kans dat ik jou gezien heb op Hardbass laatst?
Of was het een look-a-like?
Ik zag je moeder ook nog.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Op Hardbass komen kampers en sjonnies dus lijkt me niet dat ze dat was nee
Dat krijg je met zo'n zere poepert.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa dat vertelde ze nog ja. Ze kon 4 nachten niet slapen nadat ze jou zag
Dat was mijn look-a-like denk ik. Heb er meerderequote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Enige kans dat ik jou gezien heb op Hardbass laatst?
Of was het een look-a-like?
OKAYquote:Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat was mijn look-a-like denk ik. Heb er meerdere
Hoezo, is ze niet christelijk genoeg?quote:
Lul niet zo slap joh!quote:
Zo mag ik het horen!quote:
Echt verlieft zijn is niet leuk...quote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef i10TD het volgende:
een beetje geweest met mn eerste relatie, 2e relatie niet.. hoop het wel ee nkeer echt te wordenmaar zien we dan nog wel
Ja wat is het nou, wel of niet leuk?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Echt verlieft zijn is niet leuk...
Constant met je gedachten bij haar zijn. Elke nacht droom je alleen over haar. En dan word duidelijk dat het niks word en dan voel jij je kut xD
Maar het kan ook mooi zijn en je een goed gevoel geven
Normaal gesproken is het leukquote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of niet leuk?
Oh zo ^_^quote:Op maandag 8 maart 2010 10:00 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het leukMaar het kan ook irritant worden xD
Lol, ik denk niet dat ik snel verliefd zou worden op iemand waarmee het niks wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Echt verlieft zijn is niet leuk...
Constant met je gedachten bij haar zijn. Elke nacht droom je alleen over haar. En dan word duidelijk dat het niks word en dan voel jij je kut xD
Maar het kan ook mooi zijn en je een goed gevoel geven
Nou in de eerste instantie leek alles dik in ordequote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef i10TD het volgende:
[..]
Lol, ik denk niet dat ik snel verliefd zou worden op iemand waarmee het niks wordtben nogal select in alles
| /_ + _ / |quote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Nou in de eerste instantie leek alles dik in ordehordes smsjes per dag. Een avondje leuk samen film gekeken
![]()
Maar daarna bleek dat ze niks voor me voelde. It kinda sucks. Maar ben er nu wel overheen.
vraag het hem. lullig als hij zegt "ja op een ander"quote:Op maandag 8 maart 2010 15:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben verliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefd!
maar of hij het ook is?
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef i10TD het volgende:
[..]
vraag het hem. lullig als hij zegt "ja op een ander"
MIsschien schrikt ie ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..
maar wat denken jullie?
Hij doet bij mij wel zn webcam aan, bij andere niet
Hij stuurt over de 100 smsjes per maand..
Hij komt naar de andere kant van het land om me te zien
Hij reageerde niet meer zo lief en leuk toen hij achter mijn zaterdag-drama was gekomen... (lees: wat maakt je een slet voor het hele verhaal)
Ik kan hem overhalen om naar feestjes te komen terwijl hij geen zin heeft
Hij was voordat hij wist van mijn zaterdag-drama nog echt dolblij toen hij me zag.
maar.
Hij kan soms echt ineens helemaal niet tegen het feit dat ik aan hem zit (niet op een rare manier, maar gewoon, ik pakte de mouw van zijn jas en trok eraan, toen trok hij heel snel terug en riep "waarom zit je aan me?")
Hij stuurt geen "x" in smsjes ofzo?
Hij maakt niet echt opmerkingen waardoor je gaat denken dat hij wat zou willen..
Wat moet ik hier toch mee?!
Weet ik veel, misschien is er iets gebeurt vroeger waardoor ie daar niet tegen kan ofzo.quote:
oh, je bedoelde het aanraken..quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is er iets gebeurt vroeger waardoor ie daar niet tegen kan ofzo.
Of hij wordt overrompeld ofzo.
Ik heb geen idee, kan wel meerdere oorzaken hebben
Misschien is hij wel hartstikke onzeker.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh, je bedoelde het aanraken..
Hmm, dat snapte ik zelf ook niet echt...
Maar ik wil vooral weten of hij me leuk vind... Hij is zo tegenstrijdig, met alles!
Ja, zo herkenbaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Bij jongens moet je gewoon heeeeul duidelijk zijn, wij snappen stille hints niet. jwt.
En dan, nu zijn we gewoon vrienden, maar ik wil meeeeeeer!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Bij jongens moet je gewoon heeeeul duidelijk zijn, wij snappen stille hints niet. jwt.
Als er meer is, komt dat vanzelf een keer naar boven.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan, nu zijn we gewoon vrienden, maar ik wil meeeeeeer!![]()
En als ik dat dan zeg en het is een no no, dandandan!
Dat dwingen snap ik...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Als er meer is, komt dat vanzelf een keer naar boven.
En je kan lastig iemand dwingen.
Eens komt er voor jou ook het geluk van een leuke jongen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dwingen snap ik...
Ik heb geen vertrouwen meer in jongens..
Ik ben vet ongeduldig en ik ben altijd degene die de eerste -enlaatste- stap zet. maar ben tot nu toe alleen maar afgewezen.
Ik voel het aan mijn waterquote:Op maandag 8 maart 2010 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens komt er voor jou ook het geluk van een leuke jongen.
heb ik ook met meisjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dwingen snap ik...
Ik heb geen vertrouwen meer in jongens..
Ik ben vet ongeduldig en ik ben altijd degene die de eerste -enlaatste- stap zet. maar ben tot nu toe alleen maar afgewezen.
jamaaar ik overdrijf niet.. ik heb nog nooit een vriendje gehad.quote:
in ook pas 2 relaties hoor, waarvan 1 een dikke leugenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaaar ik overdrijf niet.. ik heb nog nooit een vriendje gehad.
maargoed. ik ben pas 15 zomers jong
Ik betrap me er ook opquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Duidelijk zeggen wat je wilt of juist niet wilt.quote:
kijk, hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Timmetjuhs het volgende:
Duidelijk tegenover hem zijn dat je iets voor hem voelt. Iemand moet de eerste stap maken. Misschien voelt hij zich er wel ongemakkelijk bij om stiekem ook meer te willen maar bang te zijn om hier voor uit te komen. Het kan natuurlijk ook tegenvallen en dat hij je puur als een vriendin ziet en niet meer. Maar dat lijkt me nogal sterk aangezien jou verhaal. Hoewel... mij is hetzelfde overkomen nog geen maand geleden =( constant smsen, msnen, cam aan. Avondje afgesproken, filmpje gekeken, gekust en heerlijk tegen mekaar aan gelegen. Maar dit alles betekende blijkbaar niks voor haar. Maar je kan er het beste gewoon voor gaan. Dan weet je tenminste waar je staat. Constant in afwachting zitten schiet je niks mee op.
Klopt iedereen is anders. Je kan er maar op 1 manier achter komen en dat is eerlijk zijn. De waarheid kan hard zijn maar hier heb je wel het meeste aanquote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kijk, hier heb ik wat aan!![]()
Alleen ik denk dat hij niet zoals dat meisje is..
Hij vindt je leuk, er van uit gaande dat hij niet homoseksueel is.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..
maar wat denken jullie?
Hij doet bij mij wel zn webcam aan, bij andere niet
Hij stuurt over de 100 smsjes per maand..
Hij komt naar de andere kant van het land om me te zien
Hij reageerde niet meer zo lief en leuk toen hij achter mijn zaterdag-drama was gekomen... (lees: wat maakt je een slet voor het hele verhaal)
Ik kan hem overhalen om naar feestjes te komen terwijl hij geen zin heeft
Hij was voordat hij wist van mijn zaterdag-drama nog echt dolblij toen hij me zag.
maar.
Hij kan soms echt ineens helemaal niet tegen het feit dat ik aan hem zit (niet op een rare manier, maar gewoon, ik pakte de mouw van zijn jas en trok eraan, toen trok hij heel snel terug en riep "waarom zit je aan me?")
Hij stuurt geen "x" in smsjes ofzo?
Hij maakt niet echt opmerkingen waardoor je gaat denken dat hij wat zou willen..
Wat moet ik hier toch mee?!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
Persoonlijk niet, maar je hoort geregeld dat er problemen door zijn gekomen. Ook hier op fok kom je die berichten wel vaker tegen.quote:
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
KEIGOEIE KLOON JONGUH.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.![]()
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Haha niet aan beginnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Wacht nog een jaar of 7, dan kan je misschien wel logisch nadenkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Haha niet aan beginnen
En ik weet wel zeker dat jou leraar geen gevoelens voor jou heeft. Anders heeft hij egt het verkeerde beroep gekozen. Niet persoonlijk opvatten, maar als je als leraar van 37 op iemand van 13 zou vallen is dit gewoon verkeerd...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.![]()
Dus het kan wel hoor.
Ik ben 19 en mijn meisje is 15.. dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Wat een achterlijke kloon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
quote:
1337.
Nee. Heb je gesnoven?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben verliefd maar ik weet niet op wie, kan dat?
Hoe weet jij dat dat K3 is.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:16 schreef Hyman het volgende:
Die hadewijch moet wel een kloon zijn, wie zoent er nou met zn broer, en is verliefd op de nederlands leraar, én is 13 met een K3 UI
Post wat pics, dan beoordelen wij dat wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post wat pics, dan beoordelen wij dat wel.
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoordenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het niet leuker om hier een 'Wanneer was je voor het laatst verliefd' topic van te maken? Dus wanneer/waarom? Anders krijg je alleen ja/nee antwoorden.
Omdat vrouwen dan weer rokjes en andere korte dingen gaan dragen natuurlijk. Had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:09 schreef GoodGawd het volgende:
In lente worden mensen toch vaak verliefd zeggen ze. Waarom?
Of jij moet ook rokjes gaan dragen, dan wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef GoodGawd het volgende:
Dus dan is het eigenlijk niet wederzijds?
GastEN?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, wel weer leuke gasten in zicht. Verliefd neeZo snel gaat dat niet
Wat heerlijk romantisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef pizzaluigi het volgende:
Yep, at once, afgelopen weekend, op het eerste gezicht.
Nu nog zorgen dat het van twee kanten komt
Maar dat doet bijna niemand. En op een ander forum werkt het en da's veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoorden
OP-waardig.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
*boks*.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.
Mijn huidige situatie ligt iets anders..
Ja -> Geen idee
Misschien -> Geen idee
Nee -> Geen idee
Geen idee -> Geen idee
M'n rikketik is momenteel labielquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef MASD het volgende:
[..]
*boks*.
Welkom bij de club van labiele mensen.
ben het weer, op m'n lieve exquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:34 schreef i10TD het volgende:
never been, never will be
welcome to heartbreak
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Rockabella het volgende:
[..]
M'n rikketik is momenteel labiel.
vraag het eens ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef HugoChavez het volgende:
Sinds vanmiddag. Op een Koerdisch meisje.![]()
Ze is echt liev.![]()
![]()
Ze vindt mij ook wel leuk geloof ik. Nou ja, hoop ik.Kwee nie eigenlijk.
![]()
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.
Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Gek he, je bent fucking Hugo Chavez!quote:Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Wanneer gaan wij eigenlijk daten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ga m'n aandacht maar weer verleggen naar die andere dude
..quote:
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoor
??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
en dat ie lekker is geeft natuurlijk de doorslagquote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Deentjepeentje het volgende:
. Hij is echt een beetje fout maar wel lekker!
Ben benieuwd..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[..]
??
Uhuh, ontken 't maar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe negeer ik je dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:28 schreef i10TD het volgende:
elv is ook een leuk meisje hoorze negeert me alleen wel altijd dik
maar dat ben ik onderhand wel gewend
dat ik al tijd niks vna je hoorquote:
dat je aan mij dacht tijdens je date en het daarom floptequote:
Op mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me verliefd maar ik weet niet op wie dus ik zal het wel niet zijn.
Nee sorryquote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef i10TD het volgende:
[..]
dat je aan mij dacht tijdens je date en het daarom flopte
tot wij gaan daten. dan flopt het nog harderquote:
Je bent de 50ste die dat filmpje post, gefeliciteerdquote:
daar begint het mee tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:34 schreef Say-Ahh het volgende:
Ik ben niet verliefd. Ik vind wel iemand leuk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef voltapatch het volgende:
stap1: loop naar die gigaeikel toe,
stap2: sla op zen bakkes,
stap3: ga met dat meiske lopen,
stap4: als hij rechtstaat knal je hem overhoop!!
je kan het ook gewoon doen..
Het is nooit simpel. Bluh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef i10TD het volgende:
ja
maar het ligt niet zo simpelhopelijk komt het allemaal goed
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Bij jou wel? Noes, het ligt aan mij.
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ isquote:
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ iszelfs haar broertje vind mij beter bi jhaar passen kwa uiterlijk :3
doet ze ook niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
doet ze ook niet..net achter gekomen. ze zegt wel dat het nog alle kanten op kan maar.. been there..
of ik niet verdien haar niet.. tis gewoon echt dat die vriend er nog is. anders..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaat.
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordequote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef i10TD het volgende:![]()
![]()
ik geef het voortaan gewoon op.. zo hoeft het nooit meer voor mij,, dan maar eene oud zielig eenzaam mannetje
Dat zou de lol er vanaf halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
nja, de hoop is er weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |