quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.quote:
Gentlemen, we hebben er een!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
TVP voor pas gedumpte kwetsbare zielige tienertjes
Idd, walgelijk was datquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
Goed hea?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu moet je ook vertellen waarom het uit is gegaan. Wij werden verdomme wekenlang geconfronteerd met die wederzijdse online masturbatietaferelen van jullie.
En anders kan je er altijd met mij nog over pratenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Goed hea?![]()
En nee ga ik verder niet vertellen, ten eerste een ongelooflijke anti climax en ten tweede gaat het verder niemand wat aan^^
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homoquote:
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdequote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt een geile dame die online masturbeert, en jij vindt dat walgelijk? Homo
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wederzijds, dus ook het mannelijke figuur masturbeerdeHomo.
PM me je gegevens maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ontopic!quote:
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fellaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat van een vrouw hoef ik niet te weten en van de man al helemaal niet
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ben zielig deze dagenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fella
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'voquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.
dus wanneer een geile chick aan het masturberen is, valt het jou nog op dat er een man bezig is? homo.
Zo ben ikquote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'vo
OT: misschien
Omgquote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar pluis konijn, deel het eens, heb jij hem gedumpt of hij jou. Dat is natuurlijk wel belangrijke informatie. We moeten hier het kwetsbare meisjes gehalte kunnen bepalen.
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Omg..
Het werkte gewoon nieten er is niet gedumpt
.
Het is gewoon besloten, we zijn redelijk vredig uit elkaar gegaan.
Yurrhurrdurr,quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
Dacht dat 10 jaar verschil de ideale relatie wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Yurrhurrdurr,
en nee. Afstand is vooral het probleem. Maar ik ga verder hier niet meer op in,
ik wil niet voor hem praten en het is nu wel duidelijk lijkt me.
Het ging gewoon niet werken end of story,
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Afstand is vooral het probleem.
Kan idd primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Moja het volgende:
[..]
en daar kwam je nu ineens achter
Waarom heb ik zo het idee dat het daar helemaal niet om gaat.
En trouwplannen toch ook.....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
Het was er ook nooit gekomenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is weer weg.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw
Doe maar niet, er houden niet zoveel mensen van mij, dan krijg je weer zoveel gezeikquote:Op maandag 22 februari 2010 00:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Jaweleigenlijk moet ik er een topic over openen maar heb mn portie topics al gehad
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$quote:Op maandag 22 februari 2010 00:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Doe maar niet, er houden niet zoveel mensen van mij, dan krijg je weer zoveel gezeik
I love you my sweetheartquote:Op maandag 22 februari 2010 00:24 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$
mi stima whut?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:24 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou toch van je dat is toch belangrijk mi stima bo mi dushi:$
Ohquote:Op maandag 22 februari 2010 00:33 schreef donthate het volgende:
[..]
ik hou van je mijn schatje stond er
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nee niet verliefd wel zeer aangetrokken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
quote:
Vrouwen noemen dat toch altijd verliefd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Neeeee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef M2theC het volgende:
[..]
Vrouwen noemen dat toch altijd verliefd...
Ow...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Neeeee!er is een verschil tussen je eigen aangetrokken voelen en vlinders in den buik.
Hihi, oké. Het was niet onaardig bedoeld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Op m'n hamster.
Omdat ie te FAKKING cute is.
En zo vaak ben ik niet verliefd.
I knowquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hihi, oké. Het was niet onaardig bedoeld.
Lekkerding ik ben nog steeds op jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
I know, mijn reply ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |