Ja ben zielig deze dagenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jij hoeft momenteel helemaal niets meer. Poor little fella
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'voquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En in de tussentijd heb ik ook nog een come back gevonden die wel ergens op slaat.
dus wanneer een geile chick aan het masturberen is, valt het jou nog op dat er een man bezig is? homo.
Zo ben ikquote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het duurde ff, maar je hebt hem in de touwen gekopt, b'vo
OT: misschien
Omgquote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar pluis konijn, deel het eens, heb jij hem gedumpt of hij jou. Dat is natuurlijk wel belangrijke informatie. We moeten hier het kwetsbare meisjes gehalte kunnen bepalen.
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Omg..
Het werkte gewoon nieten er is niet gedumpt
.
Het is gewoon besloten, we zijn redelijk vredig uit elkaar gegaan.
Yurrhurrdurr,quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
Dacht dat 10 jaar verschil de ideale relatie wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Yurrhurrdurr,
en nee. Afstand is vooral het probleem. Maar ik ga verder hier niet meer op in,
ik wil niet voor hem praten en het is nu wel duidelijk lijkt me.
Het ging gewoon niet werken end of story,
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Afstand is vooral het probleem.
Kan idd primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Moja het volgende:
[..]
en daar kwam je nu ineens achter
Waarom heb ik zo het idee dat het daar helemaal niet om gaat.
En trouwplannen toch ook.....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jullie waren toch verliefd op en elkaar enzo en houden vanVallen jullie zo enorm tegen irl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |